Te,joiden miehet jaksaa nostaa teidäy,paljonko painatte?
Vaikkapa jos mies esileikissä nostaa teidät pöydälle tmv...:)
Kommentit (78)
Voi teitä luiperoita :) ite painan 115kg ja hyvin nousee!
Itse 56/163 mies 96/189 pelkkää lihasta :)
Olen viimeisilläni raskaana ja painan 75kg. Painoa on tullut reilusti, mutta mies on sen verran salilla painoja nostellut, että hänen käsissään tunnen itseni keijukaiseksi edelleen ;)
Vierailija kirjoitti:
Noin 56 kg. Viimeksi mies nosti sohvalta syliin ja kantoi sänkyyn pantavaksi. :)
Kiva tietää näin sunnuntaiaamuna ennen kello kymmentä.
Me painetaan miehen kanssa molemmat noin 75kg ja jaksetaan toisemme nostaa. Hävettää painaa sama kuin hän, etenkin kun olen häntä 17cm lyhyempi. En ole kyllä niin lihavan näköinen miltä tämä kuulostaa 😂 seli seli
85 kg. Mies on ihanan voimakas lihaskimppu.
48 ja mies ei jaksa nostaa mua :D
75 kg. :D Ja jaksaa kantaa mut makkariin asti. Ja kannatella sylissä kun rakastelee seisaaltaan. Eli vahva on!
198 kg mies jaksaa nostaa isolla tunkilla.
Yksi kriteeri miehen valinnassa oli se, että jaksaa nostella mua, tulee ihanan naisellinen olo. Miehen tehtävä on kantaa nainen sänkyyn, eikä toisinpäin. Painan tuon 85 kg. Painosta huutelijat: vakka kantensa valitsee.
Minä 106/178, mies 98/185.
Maanantaina pt:n tapaaminen. Menetettiin lapsi ja söin kuin hevonen.
Nyt aion päästä pois kurjuudesta ja heittää herkut roskikseen. Ei ne lohduta, vaan tuo pelkästään pahemman olon.
Edelleen mies jaksaa kantaa, henkisesti ja fyysisesti <3 Lupaan kiittää häntä kaikella mahdollisella tavalla, kun näistä pahimmista tunteista pääsen.
53kg.