Oletko kännissä vai selvinpäin ?
Kommentit (27)
Pienen lasillisen seltzeriä juonut joten en kumpaakaan.
EU Ursula täällä, koko EU johto on täällä kännissä huvijahdeilla jotka suomalaiset ovat maksaneet ilmastomaksuina.
En vielä, syön ja sitten rupean pikkuhiljaa juomaan pohjia. Tarkoitus lähteä myöhemmin illalla vielä baariin.
Selvinpäin. Sairaana. Muuten olisin krapulassa.
Kun olen juonut tuon viinilasillisen niin olen pienessä huppelissa mutta ei siitä kyllä känniä saa.
En käytä päihteitä, suosittelen muille samaa.
änkyräkännissä ja sekaisin lääkkeistä, huumeitakin joukossa, että hyvää yötä kaikille
Vierailija kirjoitti:
Olet takuulla v*tun rasittava ihminen.
Ei nyt vielä ole kännissä, juonut sen verran vähän vasta, mutta tavoite on että puolelta öin olisin.
Vierailija kirjoitti:
änkyräkännissä ja sekaisin lääkkeistä, huumeitakin joukossa, että hyvää yötä kaikille
Tyypillinen palstamamma siis.
Olin koko tammikuun ilman alkoholia. Nytkin otan vain pari vahvaa kaljaa. En muuta. Mielestäni olen hyvin päässyt eroon Leijona viinasta. 😁
Selvin päin olen ja pysyn, vaikka viinien ystävä olenkin. Ei se vaan aina maistu. Tänään join yhden radlerin, se oli hyvää.
Veilä olis puol kaljasalkusta jäljellä xd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet takuulla v*tun rasittava ihminen.
Kaikki raivoraittiit on. Ja pitävät tipankin juovia huonoina ihmisinä joilla on valtava ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen palstamamma siis.
mistä hitosta tiesit että olen nainen?
En ole kännissä, töihin meno klo 6. Muutenkaan ei nyt kyllä alko maistuisi.
Vielä selvinpäin, myöhemmin en