Te,joiden miehet jaksaa nostaa teidäy,paljonko painatte?
Vaikkapa jos mies esileikissä nostaa teidät pöydälle tmv...:)
Kommentit (78)
On täällä pientä naista. Itse olen 170cm ja 62kg. Jaksaa mise nostaa ja jaksan minä hänet vaikka painoa miehellä 10kg enemmän ja pituutta 10cm.
53-56 kg ja hyvin jaksaa nostaa ja kantaa sänkyyn :)
45kg, painavampanakin jaksanut hyvin nostella
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:56"]Mietin kun painan 68 kg...on näköjään pikkasen liikaa kun muiden painoihin vertaa...olen 176 cm pitkä...
ap
[/quote]
Oot normaalikokoinen ainakin
40kg (pituutta 150cm, eli normaalipaino). Mies itse kuitenkin painaa sellaiset 60kg enemmän kuin minä, pitkä ja roteva mies, joten jaksaisi nostella vaikka painaisin tuplana oman painoni. En tosin voi sietää nostelua/kantelua.
Kysymys ei ole yllättävä. Nykyään naiset ovat yhtä vahvoja kuin miehet, joten outoa, jos ei nainen jaksa miestään nostaa.
Painan samanverran kuin mieskin, eli 84 kg. Jaksamme nostaa toisemme pöydälle jos siltä tuntuu ja aika usein tuntuukin. ;)
Noin 54 kg. Olen myös aika paljon lyhyempi kuin mieheni. Tykkään kyllä siitä kovasti, kun minua nostellaan ja kannetaan. :) Jotain hyvää persjalkaisuudestakin.
64 kg ja hyvin jaksaa nostaa pöydälle ja kantaa makkariin :) Mies mua n. 30 kg painavampi.
47kg. Miestä ei tällä hetkellä ole, mutta työkaverit ja ystävät tykkäävät kannella minua ties milloin. Fyysinen työ joten en nyt itsekään mikään heiveröinen ole, mutta siitä huolimatta joka kerta yllättää kun saman mittainen ja narunpätkän levyinen mies jaksaa kannella ympäriinsä ja itse saan hänet juuri ja juuri ilmaan..
71