Pieni laiha nainen, mitä olet syönyt tänään?
Ja miten liikkunut? Minkä kokoinen olet mitoiltasi?
Kommentit (123)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:34"] [quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:08"] Ai niin mitat 160/58. [/quote] Laiha? XDDDD [/quote] Kyllä, olen laiha. Minulla on lihasta kivasti sekä F-kupin rinnat. Ei se paino vaan ne mittanauhan lukemat. [/quote] Mutta noilla mitoilla et ole kyllä pieni:)
[/quote]
No juu tehän sen näkemättä tiedätte. Pieni on pieni, ei se paino sitä kerro. Lihas menee pienempään tilaan kuin läski ;).
158cm ja 36kg
Kourallinen mysliä
1dl maustamatonta jugurttia
Protskupatukka
Light cokis.
152cm 41kg ja kolmen alle 2v äiti.
Tänään olen syönyt vain kulhollisen pähkinöitä sekä yhden jogurtin , kahvia varmaan lähemmäs 20 kuppia.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:13"]158cm ja 36kg
Kourallinen mysliä
1dl maustamatonta jugurttia
Protskupatukka
Light cokis.
[/quote]
Ainiin ja liikkunu en ole tänään sen enempää kuin kotona lasten kanssa. Ei vaan jaksa. Pitää kyllä skarpata ja tehä treeni ennen unille menoa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 19:08"]
Ai niin mitat 160/58.
[/quote]
Laiha? XDDDD
[/quote]
Kyllä, olen laiha. Minulla on lihasta kivasti sekä F-kupin rinnat. Ei se paino vaan ne mittanauhan lukemat.
[/quote]
Et ole laiha jos sinulla on F-kupin daisarit.
[/quote]
Paitsi jos koko on vaikka 60F. Ei ole kovin isot.
Aamulla: muroja, omena ja kahvi
Lounas: 2 kananmunaa, vihreää teetä ja avokado
Välipala; banaani
Päivällinen: puoli litraa jäätelöä ja lakritsikastiketta :P
Iltapala: avokado
Olen 163cm pitkä ja painan 47kg
168 56 ( en oo pieni mutta vastaan silti)
aamulla rahka ja kahvia
päivällä n 250 g jauhelihasta fetajauhelihapullia, salaatti ja tsatsiki, suklaavanukas
illalla omena, ehkä keitetty muna jos on nälkä
ja huom tämä on mun diettiviikko, yritän syödä terveellisemmin ku normaalisti... vaikeaa on
Aamupalaksi söin ison munakkaan juustolla, pienen banaanijogurtin ja pari kuppia kahvia.
Lounaaksi neljä palaa paahtoleipää voilla ja kinkulla ja lasi appelsiinimehua.
Iltapäivällä söin cashew-pähkinöitä muutaman reilun kourallisen.
Illalliseksi äsken 2 lautasellista lasagnea ja lasi valkoviiniä. Nams!
En liikkunut ollenkaan tänään, aika tyypillinen päivä valitettavasti. BMI 19.
Liikunta: body pump ja hyötyliikuntaa
Aamupala: puolikas ruisleipä, noin desi jugurttia ja muroja, appelsiinimehua ja teetä
Palautus: Banaani
Lämminruoka1: bolognese kastiketta, spagettia ja fetasalaattia ja kahvi
Lämminruoka2: kasviskeittoa ja salaattia
Iltapala: sämpylä ja pieni annos jugurttia
hitaasti päivän aikana 3-4l vettä
mitat on 165cm/50kg
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:19"]
Aamulla: muroja, omena ja kahvi Lounas: 2 kananmunaa, vihreää teetä ja avokado Välipala; banaani Päivällinen: puoli litraa jäätelöä ja lakritsikastiketta :P Iltapala: avokado Olen 163cm pitkä ja painan 47kg
[/quote]
Tässä yksi hoikkuuden salaisuus. Hoikat saattavat syödä jätskiä päivälliseksi mutta sitten vähentävät muuta ruokaa päivän mittaan. Lihavat syövät päivällisen sekä jätskin.
Kamalan laihoja osa. Ette vaan voi näyttää hyvältä. :( Kyllä naisessa jotain muotoja täytyy olla edes vähän. Lapsen näköisiä. :(
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:28"]
Kamalan laihoja osa. Ette vaan voi näyttää hyvältä. :( Kyllä naisessa jotain muotoja täytyy olla edes vähän. Lapsen näköisiä. :(
[/quote]
Sanoo Tuksu kakkonen.
Ihanan lohdullinen ketju. Näiden vastausten perusteella siis minäkin olen pieni ja laiha :D 166/56 enkä kyllä miellä itseäni mitenkään pieneksi, mutta aina oppii uutta :)
Olispa kivaa olla pieni ja hentoinen!:-))
Terveisin; lievästi ylipainoinen :-((
160/54
kaurapuuroa
rahkaa mustikoilla
salaattia ja tonnikalaa
rahka tai Atkins energiapatukka
Aamiainen: tummaa kahvia punaisella maidolla, iso annos itse tehtyä mansikkarahkaa (kermaa, rahkaa, rasiallinen luomumansikkasosetta, banaania, vaahterasiirappia, kaurahiutaleita, vaniljaa), tuorepuristettua appelsiinimehua
Kahvi maidolla
Lounas: Iso lautasellinen katkarapusalaattia: salaattia, keitetty kanamuna, katkarapuja, runsaasti majoneesia, paprikaa, luomukirsikkatomaatteja ja päälle pinjansiemeniä. Juomaksi kevytmaitoa
Välipala: Samaa mansikkarahkaa kuin aamulla ja yksi paahtoleipä voilla ja kermajuustolla, appelsiinimehua
Kahvi maidolla
Päivällinen: Riisiä, intialaista kanakastiketta, salaattia (salaattia, tomaattia, kurkkua) ja salaatinkastiketta. Juomaksi vettä
Iltapala: Katsotaan tuleeko vielä syöty jotain
Päivä meni istuen koneen ääressä. Illalla kuntosalilla. En ole mikään himourheilija, vaan ennemminkin laiskuuteen taipuvainen :)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:28"]
[/quote]
Röyh röyh, laitas mittasi kehiin niin katsotaan, hahahahha
Mitat: 164/50.
Ruoat: Aamupala: lautasellinen kaurapuuroa mansikoilla ja cashewpähkinöillä. Lounas: iso vuohenjuustosalaatti rucolalla, jääsalaatilla, avokadolla, kirsikkatomaateilla, mansikoilla, auringonkukansiemenillä ja cashewpähkinöillä. Välipala: kaksi juustoriisikakkua ja suklaa-banaani-avokadosmoothie. Iltapala: banaani, ruokalusikallinen maapähkinävoita, kaksi juustoriisikakkua ja chiavanukas mansikoilla.
Päivän liikunta: joogatunti.
152 cm/45 kg
Aamupala: kuppi kahvia, kaksi paahtoleipää, mehulasi
Aamupäiväkahvi töissä: kuppi kahvia, mandariini ja jogurtti
Lounas: lautasellinen makaronilaatikkoa, vettä juomaksi, mandariini ja kourallinen karkkeja, kahvi kupp
Päivällinen: pastaa, kanakastiketta, salaattia, kurkkua, tomaattia, patonkia levitteellä ja vissyvettä
Iltapala: kahvikuppi ja jäätelötikku
Yöpala: riisimuroja ja rasvatonta maitoa
Liikuntaa töissä sh:na koko päivän. Jatkuvasti jaloillaan ja menossa, potilaiden siirtelyä, nostelua yms.
Munariisipasteijan ja kaakota, pari kuppia kahvia. 10 palaa sushia ja mustikkakeittoa. Kaksi palaa pitsaa ja appelsiinimenua. Puoli pussia karkkia. Kävelin parin tunnin lenkin koiran kanssa ja sitten hain lapset päiväkodistä myös kävellen, eli varmaan 5km kävelin yhteensä. 165cm, 58kg.