Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin kuulemasi tilanne; Kuinka monta lasta eri miehille?

Vierailija
05.05.2015 |

Mä kuulin tänään tälläisen kombon:

22-vuotias äiti jolla kolme lasta ja kaikilla eri isät, vanhin 3-vuotias, toinen 2-vuotias ja kolmas 1-vuotias.

Paras tulee tässä: Äiti on taas raskaana ja tälläkin lapselle eri isä :D 

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilin aina nuorena, ennenkuin elämän realiteetit kolahti niskaan, että hankkisin lapset yksin. Yhden aasialaisen näköisen, yhden tummaihoisen ja yhden punatukkaisen.

Sain sitten mieheni kanssa pari valkoista pullanaamaa ;)

Vierailija
42/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lasta ja 9 isää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 lasta 4 eri miehelle ja kaikki 10 vuoden aikana. Harvoin pyörittelen silmiä muiden ratkaisulle, mutta tämän kohdalla pyöri pari ekstrakierrosta.

Vierailija
44/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On typerää ja vastuutonta lisääntyä useamman kuin yhden kanssa.

Vierailija
45/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun faijalla 7 lasta 5 eri naiselle, kun yleisessä tiedossa vaan 3 virallista lasta kahdelle eri vihitylle vaimolle (ei yhtä aikaa naimisissa molempien kanssa sentään). Joo, ei tästä kylillä paljon huudella. Meistä lapsista vain 4 asuu Suomessa, helpottaa salailua. Se neljäskin on annettu kuulemma aikoinaan adoptoitavaksi, niin tosiaan muu suku ei tiedä hänestäkään mitään.

Vierailija
46/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:19"]

Miksi kysyt?

[/quote]

Eiköhän siksi, että ap ja kaltaisensa pääsevät kauhistelemaan ja tuomitsemaan.

[/quote]

Ja sinä ynnä kaltaisesi pääsette halveksumaan ja tuomitsemaan ap:n kaltaisia kaupan päälle ;)

Vierailija
47/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:46"]

Sain tästä ketjusta päivän parhaat naurut ! Kiitos !

[/quote]

Sinähän se vasta inhimillisyyden perikuva olet! Oikea kiiltokuva ja enkeli. 

Vierailija
48/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne mutta tuli mieleen.

40 kids by 20 women. Tosin kertovat, että isä oli rahanhimossa laskenut mukaan lapsenlapsetkin.

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/11508271/40-children-by-20-mothers-the-feckless-father-who-insists-God-says-go-forth-and-multiply.html 

Ja toinen usein lehdissä paistatteleva lothario.

Historia tuntee toki paljon muitakin, mutta tämä on usein esillä.

Vierailija
49/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:17"]

En tunne mutta tuli mieleen.

40 kids by 20 women. Tosin kertovat, että isä oli rahanhimossa laskenut mukaan lapsenlapsetkin.

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/11508271/40-children-by-20-mothers-the-feckless-father-who-insists-God-says-go-forth-and-multiply.html 

Ja toinen usein lehdissä paistatteleva lothario.

Historia tuntee toki paljon muitakin, mutta tämä on usein esillä.

[/quote]

Toisen Mr. Englandin linkki unohtui.

http://www.mirror.co.uk/news/real-life-stories/dad-children-least-10-women-5432432

Vierailija
50/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:11"]Mä kuulin tänään tälläisen kombon:

22-vuotias äiti jolla kolme lasta ja kaikilla eri isät, vanhin 3-vuotias, toinen 2-vuotias ja kolmas 1-vuotias.

Paras tulee tässä: Äiti on taas raskaana ja tälläkin lapselle eri isä :D 
[/quote]
Heh. Taitaa olla meidän entinen naapuri.

Vierailija
51/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla äidilläni lapsia 3:n eri miehen kanssa. Tai 4:n en ole ihan varma. :(

Vierailija
52/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta ja neljä miestä. Kolme talutti sitten vihille ennen lapsen syntymää. Yksi kihlasi. Aika selkeää mitä varten hankkiutui aina raskaaksi. Muutenkin kova manipuloimaan.

Vierailija
53/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta eri miehille. Kaksi avioeroa takana. Minä olen pahin omassa tuttavapiirissäni. Minun vanhemmat on tehnyt minulla hyvin selväksi että jos enää edes rupean seurustelemaan niin he katkaisee välit. Eivät kylläkään auta lasten kanssa mutta haluan että lapset tuntevat isovanhempansa joten yksin saapi sitten olla loppuelämä. Lapsia en halua lisää mutta on kyllä aika raastavaa kun joudun olemaan yksin tämän asian takia. Kaipaan kumppania, seksiä, yhdessäoloa :(

Vierailija
54/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 isää, 3 lasta.

Vierailija
55/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin serkulla on lapsia kolmen eri miehen kanssa ja hänen miehellään kolmen eri naisen kanssa. Yksi lapsista on yhteinen. Kaikilla lapsilla on eri sukunimi.

Vierailija
56/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta, 4 miestä. Kolmen isän kanssa on ollut naimisissa, yksi lapsi sen sijaan on seurausta avioliiton aikaisesta syrjähypystä. Yhdet ovat kaksoset. On jälleen naimisissa, vielä toistaiseksi ei ole tehnyt lapsia viimeisimmän siippansa kanssa, mutta katsotaan tuleeko niitä, kun tällä miehellä itsellään ei omia lapsia ole. Ikää on vähän reilu 30.

Vierailija
57/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, jolla on 5 lasta ja kaikki samalle miehelle. Erikoista tuossa on se että nainen on yh. Mutta lapsia on tuolle yh:ole syntynyt samalle miehelle tasaisin välein. Nainen itse on sanonut ihmettelijöille, että ei voi asua lasten isän kanssa, koska mies juo ja on muutenkin kamala....

No mies on oikeasti kamala. Käy...ilmeisesti juuri panoreissuilla....siellä. Kiroilee paljon ja on usein humalassa. Että näinkin voi olla.

Vierailija
58/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yksinhuoltajanaisen jolla on 5 lasta. Hän ei ole koskaan ollut naimisissa. Nyt tulee se outo kohta. Naisen esikoisella ja kuopuksella on sama biologinen isä, mutta keskimmäisillä on eri isät. En tajuu enkä kehtaa kysyäkään. =)

Vierailija
59/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä tiedän naisen jolla lapsia isän sekä pojan kanssa. Hyi vi**u.

Vierailija
60/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:28"]

Minulla on kaksi lasta eri miehille. Kaksi avioeroa takana. Minä olen pahin omassa tuttavapiirissäni. Minun vanhemmat on tehnyt minulla hyvin selväksi että jos enää edes rupean seurustelemaan niin he katkaisee välit. Eivät kylläkään auta lasten kanssa mutta haluan että lapset tuntevat isovanhempansa joten yksin saapi sitten olla loppuelämä. Lapsia en halua lisää mutta on kyllä aika raastavaa kun joudun olemaan yksin tämän asian takia. Kaipaan kumppania, seksiä, yhdessäoloa :(

[/quote]

Eipäse sun elämäntilanteesi vanhemmillesi kuulu. Jos oikeasti haluavat olla isovanhempina lapsillesi, niin ei pitäisi sinun elämäntilanteesi hetkauttaa... Jos eivät pysty olemaan lapsiesi kanssa tekemisissä sun elämäntilanteesi takia, niin menkööt sellaiset ihmissuhteet...tämä minun mielipide :) Eivät sun vanhempasi saa sun elämääsi määrätä. Tottakai on hyvä olla tarkka kenet ottaa elämäänsä, ihan lastenkin takia, mutta sukulaisille ei elämäsi kuulu.