Vatsa aina sekaisin kun mies ei ole kotona?
Selittäkääpä minulle mistä voi johtua, että mieheni lähti eilen työmatkalle niin viime yönä 1.30 heräsin siihen, että vatsa velloo ja vessaan oli mentävä kiireellä ja sama olo jatkui vielä hieman aamullakin. Sama juttu toistui noin kaksi viikkoa sitten kun mieheni lähti työmatkalle, silloin tämä olo alkoi jo päivällä ja kesti ensimmäisen yön ja sitä edellisellä työreissulla sama homma. Ja olo on siis niin voimakas, että luulen joka kerta, että nyt on vatsatauti tulossa.
Kommentit (7)
Stressaat jotenkin alitajuntaisesti miehen poissaoloa. Ihan normaalia.
Olen kyllä jänittäjä/stressaaja tyyppi, mutta voiko ne oireet olla noin konkreettiset?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:41"]Olen kyllä jänittäjä/stressaaja tyyppi, mutta voiko ne oireet olla noin konkreettiset?
[/quote]
Tietenkin voi. Jotkut stressaa vatsalla, eli maha menee sekaisin. Googlaa stressivatsa. Mulla itselläni tulee stressistä tai ahdistuksesta tosi voimakas migreenikohtaus.
Tressaat tilannetta. Ehkä olet epävarma siitä pärjäätkö yksin tai sitten terssaat sitä että hälle sattuu jotain. Sinun on hyvä selvitää itsesi kanssa mitä sinä pelkäät. Ja tehdä sen jälkeen itsesi kanssa töitä jotta lakkaat hermoilemasta turhaan. Se ei käy hetkessä. Mutta tuottaa tulosta pidemmän päälle.
No onko se susta stressaavaa jos mies on matkalla? Juhlitteko viimeistä iltaa kotona jollain tietyllä ruualla tai juomalla?
Miehesi on laittanut ruokaasi laksatiivejä, jotta paskomisen vuoksi sulle ei tulisi mieleen pettää :)
Sulla reagoi vatsa ahdistukseen ja/tai stressiin.