Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin kuulemasi tilanne; Kuinka monta lasta eri miehille?

Vierailija
05.05.2015 |

Mä kuulin tänään tälläisen kombon:

22-vuotias äiti jolla kolme lasta ja kaikilla eri isät, vanhin 3-vuotias, toinen 2-vuotias ja kolmas 1-vuotias.

Paras tulee tässä: Äiti on taas raskaana ja tälläkin lapselle eri isä :D 

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 lasta, 20 isää. Fuck off

Vierailija
62/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta kaikilla eri isät, ikää 22v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:21"]Minäpä tiedän naisen jolla lapsia isän sekä pojan kanssa. Hyi vi**u.
[/quote]

Mun kaverilla on veljeksille.. :D

Vierailija
64/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks lasta kahelle miehelle. Toisen kanssa aviossa 10v kunnes äijästä tuli väkivaltainen, nyt ollaan nykyisen kanssa oltu naimisissa 15v ja onni kukoistaa.

Vierailija
65/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän lasta kolmelle eri miehelle. Eikä siinä kaikki, jokainen on otettu huostaan viimeistaan kolmevuotiaana, väkivaltaa ja ryyppäämistä.... olkoon kuinka monta isää tahansa, niin mielestäni se on ok jos aikuisten välit on hyvät ja he huolehtivat lapsestaan. T. Kaksi lasta, samalle miehelle ja kolmaskin olisi tervetullut parin vuoden päästä.

Vierailija
66/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:22"]

Kyllä ne miehetkin osaa. Miksi niitä ei paheksuta samalla lailla? Mun miespuolisella serkulla on kolme lasta kolmelle eri muijalle, eikä sitä ole koskaan sen kummemmin paheksuttu. Ärsyttävää kaksinaismoralismia.

[/quote]

Näinpä.

Omalla tuttavallani on seitsemän lasta neljälle eri naiselle. Yllätys yllätys, kukaan ei paheksu häntä mutta erästä naista kylläkin, jolla on kaksi lasta kahdelle eri miehelle.

Vierailija
67/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää on oudoin tietämäni: veljekset oli naimisissa ja useamman vuoden kuluttua vaihtoivat vaimot päittäin. Kummallakin kummankin kanssa lapsia eli kaikki on sisarpuolia/serkkuja keskenään :0

Vierailija
68/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:54"]

On typerää ja vastuutonta lisääntyä useamman kuin yhden kanssa.

[/quote]

Eipäs, vaan siinä fiksu ja valveutunut nainen takaa jälkeläisilleen mahdollisimman monipuolisen geeniperimän elikäs parhaat selviytymismahdollisuudet!

Vierailija
69/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:11"]

Mä kuulin tänään tälläisen kombon:

22-vuotias äiti jolla kolme lasta ja kaikilla eri isät, vanhin 3-vuotias, toinen 2-vuotias ja kolmas 1-vuotias.

Paras tulee tässä: Äiti on taas raskaana ja tälläkin lapselle eri isä :D 

[/quote]

Lasten kannalta tuo on kaikkea muuta kuin hauskaa :(

Vierailija
70/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen jossa naisella on 11 lasta ja kaikilla eri isät. Hän siis kävi 11 vuoden ajan kanarialla ja siellä hankkiutui raskaaksi, miehet eivät tiedä että ovat isiä! 

Vierailija
71/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee mutsilla on 5 kersaa. Ekan ukkos kanssa oli naimisissa. Siitä liitosta 42v ja 41v lapset. Tokan miehen pokas baarista, tästä suhteesta synnyin minä, 27v. Kolmas mies tuli myös kaljan mukana, tosta suhteesta syntyi 22v. Ja heti perään otettiin uusi ukko vaarin toisesta päästä ja näin viimeinen veljeni sai alkunsa; ikä nyt 21v.

Pahempaa en ole kuullut ja tästä kärsinyt koko kouluikäni.

Vierailija
72/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta, kaikilla eri isät. Vanhin 20 ja nuorin 3. Kaikki isät kantaneet vastuunsa ja ovat lasten elämässä. Hyviä miehiä.
Kaverilla on kaksi lasta keinohedelmöityksellä. Kolmatta suunnittelee. Kaikilla luonnolliseati eri "isät". On ilmeisesti yhteiskunnallisesti mua arvokkaampi...
Naapurilla on neljä lasta samalle miehelle. On hyvä äiti ja viidennestä haaveilee. Vaihtais ensin äijää. Mutta onhan toki hyväksyttävämpää tehdä se viideskin samalla miehelle, vaikka se sitten onkin alkoholisoitunut kännissä riehuja.

Vierailija
73/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta neljän eri miehen kanssa. 

Vierailija
74/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 lasta 6 eri miehelle, ja suurin osa näistä, 4-5 kpl syntyi vuoden-alle välein, loput parin... 

Vierailija
75/75 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa?