Pahin kuulemasi tilanne; Kuinka monta lasta eri miehille?
Mä kuulin tänään tälläisen kombon:
22-vuotias äiti jolla kolme lasta ja kaikilla eri isät, vanhin 3-vuotias, toinen 2-vuotias ja kolmas 1-vuotias.
Paras tulee tässä: Äiti on taas raskaana ja tälläkin lapselle eri isä :D
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:43"]
Jos ei haluta miestä perheeseen niin hankkis lapsensa sperma pankista. Mahtaa lapsilla olla kivaa kun kaikilla eri isä.
[/quote]
Toi mun tuttu on ainakin kullankaivaja. Se yrittää lapsella sitoa miehen itseensä. Aika pian miehet kuitenkin aina huomaa sen todellisen luonteen ja lähtee menemään. -17
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:11"]Mä kuulin tänään tälläisen kombon:
22-vuotias äiti jolla kolme lasta ja kaikilla eri isät, vanhin 3-vuotias, toinen 2-vuotias ja kolmas 1-vuotias.
Paras tulee tässä: Äiti on taas raskaana ja tälläkin lapselle eri isä :D
[/quote]
Äityleissä?
Olen kuuden sisaruksen porukasta. Viisi eri isää. Kaiken kruunaa että isälläni on myös nykyisen vaimonsa kanssa kaksi yhteistä lasta.
Mun yhdellä tutulla on 5 lasta neljälle eri miehelle, kolmen kanssa tainnut olla naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:19"]
Tiedän yhden naisen, jolla on viisi lasta neljälle eri miehelle. Ikää alle 30.
Mutta aivan poikkeuksillastahan tällainen. Kaikki hukassa muutenkin.
Miksi kysyt?
[/quote]
Minäkin tiedän tällaisen. Viimeisin lapsi on iholtaan huomattavasti tummempi kuin muut.
6 lasta, 5 isää. Kaksi lapsista identtisiä kaksosia, joten heillä sama isä. Yhdenkään lapsen isä ei ollut äidin aviomies, yleisesti tiedossa olleesta syystä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:33"]
Viisi lasta ja jokaisella eri isä. Yh. Tahtoisi saada isomman asunnon. Sossu ei ole tukenut kuin 3h + k. Miten vaikea elämäntilanne!
[/quote]
Jos ehkäisy on vaikeaa niin kärsiköön sitten, turha sossua on syyttää.
enemmän tunnen miehiä joilla on lapsia useamman naisen kanssa. Mutta niitä kai ei lasketa.
Neljä lasta neljälle isälle ja ikää 25 v. Kaikkien isien kanssa ero tullut jo ennen synnytystä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:19"]
Miksi kysyt?
[/quote]
Eiköhän siksi, että ap ja kaltaisensa pääsevät kauhistelemaan ja tuomitsemaan.
Haluaisin kommentoida aloitukseesi, mutta kerrotko ap. ikäsi ja sukupuolesi? Saat jatkoa sitten....
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:22"]
Kyllä ne miehetkin osaa. Miksi niitä ei paheksuta samalla lailla? Mun miespuolisella serkulla on kolme lasta kolmelle eri muijalle, eikä sitä ole koskaan sen kummemmin paheksuttu. Ärsyttävää kaksinaismoralismia.
[/quote]
Miehillä on vaikeampi vaikuttaa asiaan. Jotkut naiset suorastaan saalistavat miehiä isäksi lapsilleen.
Yksi tuntemani perhe on keksinyt näppärän ratkaisun: ensimmäiselle miehelle tehtyjen lasten etunimet alkaa tietyllä kirjaimella, toiselle miehelle toisella kirjaimella ja kolmannelle miehelle kolmannella kirjaimella. Lapsien lukumäärät siis 2+2+1.
Satu Tuomiston romaniisoäidinisä teki 8 naista paksuksi kun oli varusmies !
Tiedän yhden nippanappa 21 vuotiaan tytsyn jolla on 4 lasta ja kaikki eri isästä. Sai ekan lapsen juuri täytettyään 16 vuotta. Muuten isät olleet millon mitäkin narkkareita mihin tyttö on ihastunut. Hän ei kuitenkaan itse käytä mitään vaan ripsutautuu millon mihinkin huumehörhöön.
8 lasta 5 miehelle, osa isistä lähtenyt maasta ja useampi lapsista huostaanotettu.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:27"]5 lasta, kaikilla eri isä. Nainen paikallinen pubiruusu. Lapset yllättäen fiksun oloisia nuoria.
[/quote]
tämmöisen tapauksen tiedän myös