Tinder-mies poisti matchin kun oltiin sopimassa treffeistä
Onko tämä teidän kokemustenne mukaan yleinen käytöstapa Tinderissä:
Olen 34-vuotias nainen ja viestittelin viime viikolla mukavan ja fiksun oloisen samanikäisen miehen kanssa. Itse kirjoitin, että "vaikutat mukavalta mieheltä. Olisi kiva tavata sinut joskus.", johon mies vastasi, että samoin, olisi kiva tavata ja käydä vaikka keilaamassa. Seuraavana päivänä hän kirjoitti, että haluaisinko tutustua vielä lisää viestittelemällä vai haluanko sopia tapaamisen. Tähän minä vastasin, että sopiiko treffit 25.1. Tai 26.1., kun minulla on seuraaville viikonlopuille sovittu jo menoa, että olen toisella paikkakunnalla. Tähän mies vastasi, että ei osaa vielä sanoa noin pitkälle, että mahdollisesti tunti, pari löytyy aikaa, että voitaisiin käydä vaikka keilaamassa tai kahvilla.
Sitten eilen sainkin tietää, että mun tulevan viikonlopun meno onkin peruuntunut, ja lähetin tälle miehelle viestin, jossa ehdotin treffejä tämän viikon lauantaille, että mentäisiinkö päivälliselle ravintolaan? Tänään aamulla kun avasin Tinderin, oli mies poistanut matchin. Ilmeisesti hän oli muuttanut mielensöä eikä halunnutkaan tavata. Tai sitten hän olisi vaan halunnut käydä tunnin ajan keilaamassa, eikä muuta, that's it.
Kerran aiemminkin kävi niin, että oli lauantai, ja viestittelin erään miehen kanssa. Sitten maanantaina ehdotin, että käytäisiinkö ravintolaillallisella perjantaina tai lauantaina, johon hän ei pariin päivään vastannut mitään. Sitten kun aloin keskiviikkona kysellä perään, hän vastasi, ettei vielä uskalla luvata, kun hän saattaa viikonlopuksi lähteä reissuun, mutta hän lupasi ilmoittaa joka tapauksessa seuraavana päivänä. No, seuraavana iltana, eli torstaina illalla, hän poisti meidän matchin. Sitten n. 3kk myöhemmin huomasin, että hän oli uudestaan liittynyt Tinderiin,kun hänen profiilinsa tuli vastaan.
Aika outoa käytöstä. Että ensin ollaan kovasti suunnittelemassa treffejä, sitten poistetaan match. Vi*ttuako ne tyypit siellä Tinderissä maksaa Gold-jäsenyydestä, jos eivät kuitenkaan uskalla ketään tavata.
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Mies halusi vain se ksiä ja huomasi, että on liian vaivalloista.
Tämän miehen profiilissa luki, ettei hän ole kiinnostunut yhden illan jutuista. Toki voi olla, että hän kirjoitti sen hämäyksen.
Olen käynyt kerran treffeillä keilaamassa ja aivan hyvin pystyi samalla juttelemaan, ei ollut ongelmaa. Ruukaan myös tarjota välillä (vuorotellen ikään kuin) jos oltu miehen kanssa treffeillä esim keilaamassa ja sen jälkeen parilla. Näistä ei koskaan ota oikein selvää että mikä toimintatapa miehelle olis ok mutta mieluummin osallistun myös. Tinderiä en kyllä koskaan ole kokeillut enkä kokeile.
Ensimmäiset treffit on sitä varten, että näkee kiinnostaako yhtään. Ja sen voi sanoa puolessa sekunnissa, jos ei kiinnosta. On todella vaivaannuttavaa istua tunnin pari päivällisellä epämiellyttävän deitin kanssa ja toivoa, ettei kukaan tuttu nää. Kokemusta on..
Kiinnostus naiseen menee heti omalta osaltani jos tapaaminen menee kauemmas kuin 2-3 päivää. Seuraavia on jonossa jotka on innokkaampia. M41
En ikinä menisi ravintolaan ventovieraan miekkosen kanssa. En muutenkaan halua syödä muiden seurassa. No okei, kerran ajauduin hieman vahingossa ravintolaan jonkun kanssa, muutama vuosi sitten. En deittaile ketään, koska minulla ja sillä vanhalla säädöllä (teiniaikojen eka poikasmiekkonen XD) on hommelia meneillään, mutta silloin kun olen deittaillut niin olen aina sopinut miitingin johonkin kotsan lähettyville. Haluan vain seisoskella ulkona, jos on hyvä sää, tai kävellä jonkin lyhyen lenkin. Hyi että vihaan deittailua kyllä XDDDD Maha aivan kuralla jännityksestä ja se hetki, kun menee paikan päälle ja etsii miekkosta ja sitten yleensä pettymys, kun ei hän olekaan yhtään sellainen kuin kuvittelin XDDDD Yök, en halua enää ikinä rehveille XDDDD.
Kristiina xx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Mies halusi vain se ksiä ja huomasi, että on liian vaivalloista.
Tämän miehen profiilissa luki, ettei hän ole kiinnostunut yhden illan jutuista. Toki voi olla, että hän kirjoitti sen hämäyksen.
Tuollaista vakuuttelevat vain miehet, jotka ovat kiinnostuneita nimenomaan yhden illan jutuista. On kokemusta.
Mikä kaupunki? Oonkohan törmännyt samaan tyyppiin, ikä ja käytös täsmäis :D Tulkitsin että huvikseen on tinderissä, kenties varattu.
Sen verran on kokemusta deittailusta, että en kyllä lähtisi ensitreffeille mihinkään ravintolaan.
Oleellista on tavata jossain helpossa paikassa aluksi pikaisesti, että ei tarvitse kärvistellä väkisin tuntikaupalla ja vielä maksaa siitä riemusta jos deittikumppani ei yhtään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki? Oonkohan törmännyt samaan tyyppiin, ikä ja käytös täsmäis :D Tulkitsin että huvikseen on tinderissä, kenties varattu.
Kuopio, kertoi ammatikseen insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran on kokemusta deittailusta, että en kyllä lähtisi ensitreffeille mihinkään ravintolaan.
Oleellista on tavata jossain helpossa paikassa aluksi pikaisesti, että ei tarvitse kärvistellä väkisin tuntikaupalla ja vielä maksaa siitä riemusta jos deittikumppani ei yhtään kiinnosta.
Se on kyllä oikea riski, jos menee hienoon ravintolaan korkein odotuksin, sitten jos deitti kumppani ei ole yhtään kiinnostava, niin siinäpähän maksat 40€ illallisesta ihan hukkaan. Varmaan itse tekisin niin, että jos huomaisin ovella, että deittikumppani on epämiellyttävä, niin tilaisin vaan pääruuan ja kahvin jälkkäriksi.
En myöskään lähtis ekoiksi treffeiksi sopimaan ravintolaillallista. Liian raskasta tuntemattoman ihmisen kanssa ja kieltämättä miehelle voi tulla ajatus, että hänen odotetaan maksavan kaikki vaikkei näin tapahtuisikaan. Deittailu voi muutenkin olla joillekin enemmän stressaava tapahtuma ja epämukavuusalueelle menemistä ja siksi ekat treffit olis hyvä pitää suht kevyinä ja lyhyinä.
Kuulostaa siltä, että esimerkkisi Tinder match ei myöskään ollut innostunut ajatuksesta. Ehkä hän ahdistui kun treffien ajankohta yhtäkkiä lähenikin, eikä hän osannut sanoa ei ja oli helpompaa vaan poistaa koko match.
Kristiina xx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä oikea riski, jos menee hienoon ravintolaan korkein odotuksin, sitten jos deitti kumppani ei ole yhtään kiinnostava, niin siinäpähän maksat 40€ illallisesta ihan hukkaan. Varmaan itse tekisin niin, että jos huomaisin ovella, että deittikumppani on epämiellyttävä, niin tilaisin vaan pääruuan ja kahvin jälkkäriksi.
Se on paljon helpompaa kun ei ota tuota riskiä ollenkaan.
Käytös on sitten eri asia. Jos toinen ehdottaa ravintolatreffejä niin siihen voi vastata ja selittää oman näkemyksensä ja ehdottaa jotain kevyempää jos kuitenkin haluaa toisen tavata.
Kristiina xx kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Kuulostaa vaan siltä, ettei ole kiinnostunut yhden illan jutuista.
Mä olen parilta naiselta kuullut, että he ovat jopa kutsuneet uuden Tinder - deittimiehen ensitreffeille kotiinsa! Se on jo minusta todella rohkeaa ja iso riski.
Suositulla miehellä on todennäköisesti ollut kovat kiireet useiden naistensa kanssa. Siksi ylläri muutos aikatauluun oli kova kolaus ja Joku muu meni edelle.
Japsiautolla ajavan tavismiehen kanssa voisi treffit sopia luotettavasti vaikka parin vuoden päähän kun kannattaa aina pitää kiinni siitä ensimmäisestä naisesta kenet treffeille saa.
Kristiina xx kirjoitti:
Mä olen parilta naiselta kuullut, että he ovat jopa kutsuneet uuden Tinder - deittimiehen ensitreffeille kotiinsa! Se on jo minusta todella rohkeaa ja iso riski.
Minusta se kuulostaa jo todella typerältä. Ei siis rohkealta, vaan ainoastaan typerältä.
Kusipäistä mieheltä pitkähkön keskustelun jälkeen vain poistaa matchi, se olisi pitänyt hoitaa eri tavalla.
Mutta tosiaan, ehkä hän ahdistui tuossa kun ekaksi sovittiin kevyt tapaaminen ja sitten ehdotitkin ravintolaillallista ja nopeammalla aikataululla.
Itse tykkään käydä ensitreffeillä just vaikka kävelyllä ja kahvilla tai vaikka parilla oluella, on tarpeeksi rentoa ja voi lähteä milloin haluaa kun huvittaa.
Ravintola on vähän jäykempi kun siinä oot jumissa siinä tuolissa ja pitää odottaa ruokaa ja tuijottaa toista ja koittaa keksiä sanomista ettei tule epämukavia taukoja. Ja sitten vielä se että kumpi maksaa, vaikka nainen kuinka sanoisi, että minä voin maksaa, niin 99% miehistä ja naisista kuitenkin olettaa että mies maksaa.
Ehkä ihan hyvä, että miehen luonne tuli heti esille 😂