Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas alkoi ihmettely Catherinen levänneestä ja huolitellusta ulkonäöstä

Vierailija
03.05.2015 |

Kymmenen tuntia synnytyksen jälkeen. Ei tavallisella pulliaisella olekaan mahdollisuutta samanlaiseen lastenhoitoapuun ja ammattilaisiin jotka tekevät ulkonäöstä huolitellun ennen sairaalasta ulos tuloa.

Tavallinen äiti joutuu itse sukimaan vähän hiuksiaan ja laittamaan itse meikit naamaan ja laittamaan ne samat farkut jalkaan millä tulikin sairaalaan. Ja leipäilystä ei toivoakaan kun pitää kolmen tunnin välein olla itse imettämässä vauvaa, että maidontulo alkaisi.

Että ei ihmekään, että tavalliset pulliaiset näyttävät itse lapsensa synnyttäneiltä toisin kuin kuninkaalliset.

http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1430614652323.html

Kommentit (231)

Vierailija
61/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ihmettele, että meikkaa kun sairaalan portilla on mediaa ja kansaa toljottamassa. 

Se mikä ärsyttää on se, että jotkut yrittävät asettaa Katen esimerkiksi meille muille, eli pitäisi yrittää olla kuin hän. Se on väärin, koska samoja resursseja ja olosuhteita ei ole käytössä. Ok, ei saisi antaa itsensä lihota, se on totta, mutta sitten taas jotkut ovat sirompia ja siksi paremman näköisiä. Esim prinsessa Annen tytär on aika romuluinen, mutta hän on niin kaukana kruununperimysjärjestyksessä ettei ole luupin alla.

Vierailija
62/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:42"]

Katen raskausmaha oli kova ja kiinteä ja kohti taivasta esikoisen syntymän jälkeen. Kaikki synnyttäneet naiset tietävät että noin ison lapsen jälkeen se on jelly-belly kuten englantilaiset sanovat.

[/quote]

Mä olen synnyttänyt parikin kertaa, mutta silti ei ole aavistustakaan, miltä Katen mahan kuuluisi näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:08"]

Katen raskausmaha oli kova ja kiinteä ja kohti taivasta esikoisen syntymän jälkeen. Kaikki synnyttäneet naiset tietävät että noin ison lapsen jälkeen se on jelly-belly kuten englantilaiset sanovat.

[/quote]

Mä olen synnyttänyt parikin kertaa, mutta silti ei ole aavistustakaan, miltä Katen mahan kuuluisi näyttää.

[/quote]

Synnytyssalista lähdettäessä se on yleensä tyhjä säkki. Vain tosi lihavat tuttavani ovat näyttäneet ei-raskailta (siis samalta kuin muulloinkin) koko raskauden.

Vierailija
64/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:27"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:58"]

Britit ovat olleet pettyneitä Kateen, koska tämä on jotenkin teennäinen ja epäaito. Eikä ylihoikka olemus heti synnytyksen jälkeen auta asiaa, päinvastoin. Kateen ei voi samaistua, toisin kuin esim Dianaan, sillä vaikka Diana oli loppuaikoinaan varsinkin todella glamourtyyppi, niin hänestä huokui tietynlainen aitous, hän oli aidosti kiinnostunut vierailukohteistaan ja tapaamista ihmisistä (tai onnistui antamaan sellaisen kuvan, toisin kuin Kateparka).

Kate antaa ymmärtää haluavansa hoitaa itse lapsensa, sitten taas palkkaa nannyn ja ottaa tämän jopa lomalle mukaan. Ei siinä mitään kun varaakin on ja kuninkaallisilla on aina ollut nanny, mutta se tekopyhyys ja tavisfeikkaus on niin läpinäkyvää. Olisi aidosti sitä mitä on, eikä esittäisi muuta, ja sitäpaitsi kuninkaallisten tulee palvella kansaa.

[/quote]

Kate muuten kuuluu syntyneen vuonna 1975 ja hänen siskonsa yhtä monta vuotta väitettyä ikäänsä aiemmin. Se selittäisi oikein hyvin sen, minkä vuoksi kummallakin naisella on nelikymppisen naamataulu.

[/quote]

Ja miks tytöt näyttää niin vanhoilta ja äitinsä nuorelta.

[/quote]

Kyllä mamma hyvinkin käy yli kuusikymppisestä.

http://www.celebitchy.com/307184/did_duchess_kate_ask_pippa_middleton_to_tone_down_her_fame-seeking_behavior/

[/quote]

Katen silmät.

[/quote]

Olenkin ihmetellyt joskus pienenä kuulemaani kuvausta silmistä, jotka "ovat kuin pissinreiät lumessa". Tuossa on äidillä ja kummallakin tyttärellä juuri sellaiset.

[/quote]

Onneks Dianalla oli isot ja siniset.

[/quote]

Diana olikin hyvin kaunis, vaikka huonoja kuvakulmia ja päiviä oli. Tänään syntyneen tytön vanhempien ulkonäön huonot puolet vain taitavat olla niin vahvat ja huomiota herättävät, että vaikka tyttö perisikin isoäidiltään jotakin kaunista, sitä ei seasta erottaisi.

Vierailija
65/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:05"]

Ei kai kukaan ihmettele, että meikkaa kun sairaalan portilla on mediaa ja kansaa toljottamassa. 

Se mikä ärsyttää on se, että jotkut yrittävät asettaa Katen esimerkiksi meille muille, eli pitäisi yrittää olla kuin hän. Se on väärin, koska samoja resursseja ja olosuhteita ei ole käytössä. Ok, ei saisi antaa itsensä lihota, se on totta, mutta sitten taas jotkut ovat sirompia ja siksi paremman näköisiä. Esim prinsessa Annen tytär on aika romuluinen, mutta hän on niin kaukana kruununperimysjärjestyksessä ettei ole luupin alla.

[/quote]

Tämä juuri, ettei miehet oikeasti luule että JUURI SYNNYTTÄNEET naiset näyttävät tuolta.

Vierailija
66/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:22"]

[/quote]

[/quote]

Synnytyssalista lähdettäessä se on yleensä tyhjä säkki. Vain tosi lihavat tuttavani ovat näyttäneet ei-raskailta (siis samalta kuin muulloinkin) koko raskauden.

[/quote]

Jos Kate on lähes vatsaton koko raskauden ajan, miksi sillä on raskausvatsa vain ja ainoastaan sairaalasta poistuessaan?

Vierailija
67/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jotenkin epäilen, että Catherinella on vedetty paketti kokoon jonkinlaisella korsetilla ennen yleisön eteen menoa. Eikä tosiaan ole aavistusta, miten mahani olisi tuossa tilanteessa käyttäytynyt.

Vierailija
68/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä mäkin, jos olis meikkaajat ja kampaajat." Kai kaikki nyt osaa sen verran itseään puunata, jos haluaa. Kate meikkaa itse. Käyttää vain ammattilaiskampaajaa.

Vierailija
69/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kate käyttää äitiysmekkoja vain ja ainoastaan poistuessaan sairaalasta???

Koko raskaus meni 0-koon normileningeissä edustaessa. 

Vierailija
70/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:24"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:05"]

[/quote]

Tämä juuri, ettei miehet oikeasti luule että JUURI SYNNYTTÄNEET naiset näyttävät tuolta.

[/quote]

Voit olla melko rauhassa. 

Äärimmäisen pientä prosenttia miehistä kiinnostaa nämä Katen vauvauutiset. Emme siis saa huonoja vaikutteita. 

Vierailija
71/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:29"]Miksi Kate käyttää äitiysmekkoja vain ja ainoastaan poistuessaan sairaalasta???

Koko raskaus meni 0-koon normileningeissä edustaessa. 
[/quote]
Pysyi kuosissa, kun ei syönyt liikaa. Mutta 32-kokoa ei ole ollut koskaan.

Vierailija
72/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:25"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos Kate on lähes vatsaton koko raskauden ajan, miksi sillä on raskausvatsa vain ja ainoastaan sairaalasta poistuessaan?

[/quote]

Siis mitä tässä yritetään sanoa? Kate käytti sijaissynnyttäjää mutta lavasti vahingossa itselleen mahan syntymän jälkeen eikä ennen synnytystä? On se terveystiedon opetus retuperällä britanniassa!

Vierailija
73/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi näitäkään ongelmia jos Oliver Cromwellin systeemi olisi aikoinaan jätetty voimaan. Kuninkaalta pää poikki ja valta parlamentille.

Vierailija
74/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä maha ollut pitkin vuotta?

t. raskausfetissimies

Vierailija
75/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää tämä koko maailman hehkutus TYTTÖ TULI. Aivan kuin poika olisi ollut huonompi vaihtoehto. Eräskin lehti kirjoitti, että tytär sinetöi heidän rakkautensa. Aivan kauheeta lukea tuollaista sontaa!!! Sama se, tyttö tai poika, aivan yhtä ihanaa minusta. 

Vierailija
76/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:41"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:23"]

Turha sääliä Katea, varmasti tiesi mikä on homman nimi kun nai kruununperijän. Eturivin kuninkaallisten oletetaan tarjoavan medialle ja kansalle vastinetta etuoikeuksistaan ja ylläpidostaan. Se kuuluu niiden tehtävänkuvaan. Williamin on ollut vaikea tätä hyväksyä, ja häntä oikeastaan säälin, koska tyyppi syntyi tilanteeseen, ei hinkunut siihen kuten Kate. Introvertin ja äitinsä kohtalon katkeroittaman on varmaan hankala hyväksyä tilannettaan. Toisaalta, voihan hän luopua kuninkaallisesta asemastaan ja silloin hän saisi enemmän vapauksia. 

[/quote]

Olihan tosta Katestä aikoinaan juoruja miten oli äitinsä kanssa suunnitellut juonen prinssin nappaamiseksi. William-parka!

[/quote]

joo ja se vaan odotti 10 vuotta että prinssi kosisi, ei mennyt töihin tmv, ei tehnyt mitään järkevää, siksi lempinimi  Waity, joksi häntä vieläkin kutsutaan

[/quote] Kate ja william opiskelivat samassa yliopistossa. Jossain vaiheessa W jätti Katin ja 2 päivän päästä alkoi jo kaduttaa mutta Katepa ei ollut ihan valmis uudelleen vaan antoi odotuttaa viikkoja.

Vierailija
77/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:39"]Minua taas ärsyttää tämä koko maailman hehkutus TYTTÖ TULI. Aivan kuin poika olisi ollut huonompi vaihtoehto. Eräskin lehti kirjoitti, että tytär sinetöi heidän rakkautensa. Aivan kauheeta lukea tuollaista sontaa!!! Sama se, tyttö tai poika, aivan yhtä ihanaa minusta. 
[/quote]

Toki. Mutta onhan se ihanaa, kun on kumpikin. Faneille molemmat. Varsinkin, kun edelliskerrasta on jo kauan.

Vierailija
78/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:38"]

Kate on mallina kaikille av-mammavalaille, millainen nainen voi olla raskauden jälkeen. Ei naisen kuulu lihoa muodottomaksi raskauden aikana, se on oma vika. Olen siis mies ja oma vaimoni piti tarkkaan huolta, ettei lihonut paljoakaan ollessaan raskaana, kun liikkui aktiivisesti ja söi terveellisesti. Monille naisille raskaus on pelkkä tekosyy lössähtää. Mitä sitä enää pingottamaan, kun pulla on jo saatu uuniin.

[/quote]

Oi, ihana saalis olet, kylläpä nyt me muut ollaan hirveen kateellisia tälle onnennaiselle, joka sinut on saanut. Damn!

[/quote]

Niin olen. Ja tuo kommentti oli muuten vaimon mielipide myös. Lihominen raskaana ei ole pakko.

[/quote]

Itse asiassa, jos vauvan hyvinvointi on tärkein, niin kyllä painon tulee nousta. Ellei sitten vaimosi ole ollut jo hyvin ylipainoinen ennenstään. 

Toki jos tärkeintä on miellyttää miestä, niin sitten asia on toinen. Mutta yleensä vanhemmat haluaa ajatella lapsen parasta.

[/quote]

Hyvin sanottu. Oma lapseni selvisi hengissä synnyttyään liian aikaisin, koska oli saanut painoa niin hyvin masussa. Arvatkaa vaan olinko onnellinen, että oli tullut syötyä kun oli nälkä ja paino nousi sekä äidillä, että lapsella? Lapseni selvisi hengissä sen takia.

Vierailija
79/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:39"]Minua taas ärsyttää tämä koko maailman hehkutus TYTTÖ TULI. Aivan kuin poika olisi ollut huonompi vaihtoehto. Eräskin lehti kirjoitti, että tytär sinetöi heidän rakkautensa. Aivan kauheeta lukea tuollaista sontaa!!! Sama se, tyttö tai poika, aivan yhtä ihanaa minusta.  [/quote] Toki. Mutta onhan se ihanaa, kun on kumpikin. Faneille molemmat. Varsinkin, kun edelliskerrasta on jo kauan.

[/quote]

Miten niin? Ei kaikki toivo molempia. Minä olen aina toivonut vain toista laatua ja eräs ystäväni juuri sitä toista laatua. Sitten jotkut taas toivovat molempia. Makuja on monia. Mutta ei se automaattisesti tee tilanteesta täydellistä, että tulee tyttö pojan jälkeen. Jonkun mielestä se on kaukana täydeliisestä. 

Vierailija
80/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:08"]Itse olisin pystynyt samaan toisen lapsen jälkeen, jos vain olisi ollut se kampaaja ja meikkaaja ja pukija.
[/quote]

Mitä se pukija olisi tehnyt? Kate meikkaa itse. Jopa omiin häihinsä.