Taas alkoi ihmettely Catherinen levänneestä ja huolitellusta ulkonäöstä
Kymmenen tuntia synnytyksen jälkeen. Ei tavallisella pulliaisella olekaan mahdollisuutta samanlaiseen lastenhoitoapuun ja ammattilaisiin jotka tekevät ulkonäöstä huolitellun ennen sairaalasta ulos tuloa.
Tavallinen äiti joutuu itse sukimaan vähän hiuksiaan ja laittamaan itse meikit naamaan ja laittamaan ne samat farkut jalkaan millä tulikin sairaalaan. Ja leipäilystä ei toivoakaan kun pitää kolmen tunnin välein olla itse imettämässä vauvaa, että maidontulo alkaisi.
Että ei ihmekään, että tavalliset pulliaiset näyttävät itse lapsensa synnyttäneiltä toisin kuin kuninkaalliset.
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1430614652323.html
Kommentit (231)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:39"]Minua taas ärsyttää tämä koko maailman hehkutus TYTTÖ TULI. Aivan kuin poika olisi ollut huonompi vaihtoehto. Eräskin lehti kirjoitti, että tytär sinetöi heidän rakkautensa. Aivan kauheeta lukea tuollaista sontaa!!! Sama se, tyttö tai poika, aivan yhtä ihanaa minusta. [/quote] Toki. Mutta onhan se ihanaa, kun on kumpikin. Faneille molemmat. Varsinkin, kun edelliskerrasta on jo kauan.
[/quote]
Miten niin? Ei kaikki toivo molempia. Minä olen aina toivonut vain toista laatua ja eräs ystäväni juuri sitä toista laatua. Sitten jotkut taas toivovat molempia. Makuja on monia. Mutta ei se automaattisesti tee tilanteesta täydellistä, että tulee tyttö pojan jälkeen. Jonkun mielestä se on kaukana täydeliisestä.
[/quote]
No näiden hehkuttajien mielestä nyt on täydellistä. Heidän mielipiteensä ja ihan statistisesti toivotuin tulos. Myös perheen sisällä, mikä lienee merkittävintä.
Charlenelle ja Albertille kävi vielä paremmin. Tuli samalla kertaa sekä tyttö että poika.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:36"]
Onhan sillä maha ollut pitkin vuotta?
t. raskausfetissimies
[/quote]
Käys kattoo näitä. Ties minkä fetissin näistä saat:
Yhtä reipas ja hyvännäköinen kuin Kate oli Ruotsin Victoria synnytyksen jälkeen. Taisi lähteä sairaalasta parin tunnin jälkeen.
Olen ollut huomaavinani seuraavaa: Sitten kun nämä kuninkaalliset alkoivat tehdä näitä välittömästi synnytyksen jälkeen tapahtuvia esiintymisiä vauvojensa kanssa ja niin freeseinä, ovat äitien kauhukertomukset synnytyksistä vähentyneet. Olinkin aina arvellut, että niissä on puolet turhaa pelottelua.
Ja Williamilla sen kuin hiukset harvenee.. :D
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:35"]
Eipä olisi näitäkään ongelmia jos Oliver Cromwellin systeemi olisi aikoinaan jätetty voimaan. Kuninkaalta pää poikki ja valta parlamentille.
[/quote]
Tottahan tuo on. Tässä kohtaa suunnilleen vieri pää pölkyltä alas, siinä on gurgon rintakuva nykyään:
Kyllä laittautuminen oli itsellekin tärkeää kun pääsi synnäriltä. Pikkuista ei vain kannettu itse.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:27"]
Madde onkin oikeesti kaunis. Näyttää uskottavammalta.
[/quote]
Ei pärjää Katelle ulkonäössä.
[/quote]
Pitääkö joku oikeasti Katea nätimpänä kuin Madeleinea? Siis ihan klassisen kauneuskäsityksen omaava?
Katella on tosi kaunis väritys, kaunis kontrasti tummien hiusten ja kulmakarvojen ja vaalean ihon välillä, siro olemus jne, mutta kasvojen piirteet eivät ole kauniit. Madeleine sen sijaan on kasvoistaan poikkeuksellisen kaunis.
Tämän sanon ihan ulkopuolisena, kuninkaallisia missään maassa fanittamatta.
[/quote]
Todella eri näköisiä naisia, mutta vaikea sanoa, kumpi on kauniimpi. Catherine on mielestäni nimenomaan klassisen kaunis, Madeleine taas persoonallinen. Ei tule mieleen ketään Madeleinen näköistä, paitsi sisarensa.
Catherine on mielestäni kauniimpi kasvojen muodon puolesta, Madeleinella pyöreät kasvot ja lievä Vickan-leuka. Nenä Madeleinella on sirompi, niin kuin pyöreäkasvoisilla naisilla usein. Silmät ovat Madeleinella todella kauniit, Catherinella eivät niinkään. Hiukset molemmilla kauniit, Madeleinella ruskeatukkaisena on ollut lähes samanlaiset kutrit kuin Catherinella. Meikki Madeleinella usein onnistuneempi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:00"]
[/quote]
Ja mitähän sitten? Minusta on hienoa, että hän ei sitä peittele. Tuo kun on kovin luonnollista.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:44"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:39"]Minua taas ärsyttää tämä koko maailman hehkutus TYTTÖ TULI. Aivan kuin poika olisi ollut huonompi vaihtoehto. Eräskin lehti kirjoitti, että tytär sinetöi heidän rakkautensa. Aivan kauheeta lukea tuollaista sontaa!!! Sama se, tyttö tai poika, aivan yhtä ihanaa minusta. [/quote] Toki. Mutta onhan se ihanaa, kun on kumpikin. Faneille molemmat. Varsinkin, kun edelliskerrasta on jo kauan. [/quote] Miten niin? Ei kaikki toivo molempia. Minä olen aina toivonut vain toista laatua ja eräs ystäväni juuri sitä toista laatua. Sitten jotkut taas toivovat molempia. Makuja on monia. Mutta ei se automaattisesti tee tilanteesta täydellistä, että tulee tyttö pojan jälkeen. Jonkun mielestä se on kaukana täydeliisestä. [/quote] No näiden hehkuttajien mielestä nyt on täydellistä. Heidän mielipiteensä ja ihan statistisesti toivotuin tulos. Myös perheen sisällä, mikä lienee merkittävintä.
[/quote]
Mistä tiedät mitä perheen sisällä on toivottu. Sitäpaitsi hehän toivovat kolmea lasta, eli ihan siinä toiveessa ei vielä olla!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:00"]
[/quote]
Ja mitähän sitten? Minusta on hienoa, että hän ei sitä peittele. Tuo kun on kovin luonnollista.
[/quote]
Kunkkuna ei voi oikein sheivata kaikkiakaan pois kun tulis liian karu look.
Noilla mennään.
Minusta olisi ollut ihanaa kun he olisivat saaneet toisen pojan. Aivan kuin Diana.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:46"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:58"]
Britit ovat olleet pettyneitä Kateen, koska tämä on jotenkin teennäinen ja epäaito. Eikä ylihoikka olemus heti synnytyksen jälkeen auta asiaa, päinvastoin. Kateen ei voi samaistua, toisin kuin esim Dianaan, sillä vaikka Diana oli loppuaikoinaan varsinkin todella glamourtyyppi, niin hänestä huokui tietynlainen aitous, hän oli aidosti kiinnostunut vierailukohteistaan ja tapaamista ihmisistä (tai onnistui antamaan sellaisen kuvan, toisin kuin Kateparka).
Kate antaa ymmärtää haluavansa hoitaa itse lapsensa, sitten taas palkkaa nannyn ja ottaa tämän jopa lomalle mukaan. Ei siinä mitään kun varaakin on ja kuninkaallisilla on aina ollut nanny, mutta se tekopyhyys ja tavisfeikkaus on niin läpinäkyvää. Olisi aidosti sitä mitä on, eikä esittäisi muuta, ja sitäpaitsi kuninkaallisten tulee palvella kansaa.
[/quote]
Kate muuten kuuluu syntyneen vuonna 1975 ja hänen siskonsa yhtä monta vuotta väitettyä ikäänsä aiemmin. Se selittäisi oikein hyvin sen, minkä vuoksi kummallakin naisella on nelikymppisen naamataulu.
[/quote]
Ja miks tytöt näyttää niin vanhoilta ja äitinsä nuorelta.
[/quote]
Kyllä mamma hyvinkin käy yli kuusikymppisestä.
[/quote]
Katen silmät.
[/quote]
Olenkin ihmetellyt joskus pienenä kuulemaani kuvausta silmistä, jotka "ovat kuin pissinreiät lumessa". Tuossa on äidillä ja kummallakin tyttärellä juuri sellaiset.
[/quote]
Onneks Dianalla oli isot ja siniset.
[/quote]
Diana olikin hyvin kaunis, vaikka huonoja kuvakulmia ja päiviä oli. Tänään syntyneen tytön vanhempien ulkonäön huonot puolet vain taitavat olla niin vahvat ja huomiota herättävät, että vaikka tyttö perisikin isoäidiltään jotakin kaunista, sitä ei seasta erottaisi.
[/quote]
Joku joka jaksaa, voisi linkittää tähän vaikka hääkuvat sekä tytön vanhemmista että isovanhemmista. Voitaisiin sitten yhdessä miettiä, kummat ovat läheisempää sukua Windsorin tallin hevosille.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:50"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:44"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:39"]Minua taas ärsyttää tämä koko maailman hehkutus TYTTÖ TULI. Aivan kuin poika olisi ollut huonompi vaihtoehto. Eräskin lehti kirjoitti, että tytär sinetöi heidän rakkautensa. Aivan kauheeta lukea tuollaista sontaa!!! Sama se, tyttö tai poika, aivan yhtä ihanaa minusta. [/quote] Toki. Mutta onhan se ihanaa, kun on kumpikin. Faneille molemmat. Varsinkin, kun edelliskerrasta on jo kauan. [/quote] Miten niin? Ei kaikki toivo molempia. Minä olen aina toivonut vain toista laatua ja eräs ystäväni juuri sitä toista laatua. Sitten jotkut taas toivovat molempia. Makuja on monia. Mutta ei se automaattisesti tee tilanteesta täydellistä, että tulee tyttö pojan jälkeen. Jonkun mielestä se on kaukana täydeliisestä. [/quote] No näiden hehkuttajien mielestä nyt on täydellistä. Heidän mielipiteensä ja ihan statistisesti toivotuin tulos. Myös perheen sisällä, mikä lienee merkittävintä.
[/quote]
Mistä tiedät mitä perheen sisällä on toivottu. Sitäpaitsi hehän toivovat kolmea lasta, eli ihan siinä toiveessa ei vielä olla!
[/quote]
Koska ovat kertoneet mediassa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:27"]
Madde onkin oikeesti kaunis. Näyttää uskottavammalta.
[/quote]
Ei pärjää Katelle ulkonäössä.
[/quote]
Pitääkö joku oikeasti Katea nätimpänä kuin Madeleinea? Siis ihan klassisen kauneuskäsityksen omaava?
Katella on tosi kaunis väritys, kaunis kontrasti tummien hiusten ja kulmakarvojen ja vaalean ihon välillä, siro olemus jne, mutta kasvojen piirteet eivät ole kauniit. Madeleine sen sijaan on kasvoistaan poikkeuksellisen kaunis.
Tämän sanon ihan ulkopuolisena, kuninkaallisia missään maassa fanittamatta.
[/quote]
Todella eri näköisiä naisia, mutta vaikea sanoa, kumpi on kauniimpi. Catherine on mielestäni nimenomaan klassisen kaunis, Madeleine taas persoonallinen. Ei tule mieleen ketään Madeleinen näköistä, paitsi sisarensa.
Catherine on mielestäni kauniimpi kasvojen muodon puolesta, Madeleinella pyöreät kasvot ja lievä Vickan-leuka. Nenä Madeleinella on sirompi, niin kuin pyöreäkasvoisilla naisilla usein. Silmät ovat Madeleinella todella kauniit, Catherinella eivät niinkään. Hiukset molemmilla kauniit, Madeleinella ruskeatukkaisena on ollut lähes samanlaiset kutrit kuin Catherinella. Meikki Madeleinella usein onnistuneempi.
[/quote]
Catherinen rasvattomanakin hyvin lihaisa naama ei ole kaunis millään mittapuulla, ei kokonaisuutena eikä yksityiskohdiltaan. Paitsi se höylätty nenä tietysti on ihan hyvä.
Ei Victoriakaan ollut hyvässä kunnossa heti synnytyksen jälkeen. Catherinen molemmat synnytykset oli vissiin sitten sieltä helpoimmasta päästä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:36"]
Onhan sillä maha ollut pitkin vuotta?
t. raskausfetissimies
[/quote]
Käys kattoo näitä. Ties minkä fetissin näistä saat:
http://www.helpfreetheearth.com/news832_kate.html
[/quote]
Hahahha! Ei kaikki turpoa, siis kerää vettä jne. Itse olen nyt viikolla 37 raskaana, ja jos vaivautuisin pukemaan päälleni jotain noin nättiä ja käymään vaikkapa kampaajalla, näyttäisin ihan yhtä ei-raskaalta kuin ennenkin. Ei turvota, satu selkään, ei mitään. Paino on toki noussut.
Kateelliset tuollasia kirjottelee :D
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:10"]
Ei Victoriakaan ollut hyvässä kunnossa heti synnytyksen jälkeen. Catherinen molemmat synnytykset oli vissiin sitten sieltä helpoimmasta päästä. http://m.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/victorian-synnytyksesta-uusia-yksityiskohtia-kipu-lamaannutti-prinsessan/2968196
[/quote]
Victoriasta ja Danielista oikein huokuu rakkaus Estelleen, mikä on suloista.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:36"] Onhan sillä maha ollut pitkin vuotta? t. raskausfetissimies [/quote] Käys kattoo näitä. Ties minkä fetissin näistä saat: http://www.helpfreetheearth.com/news832_kate.html [/quote] Hahahha! Ei kaikki turpoa, siis kerää vettä jne. Itse olen nyt viikolla 37 raskaana, ja jos vaivautuisin pukemaan päälleni jotain noin nättiä ja käymään vaikkapa kampaajalla, näyttäisin ihan yhtä ei-raskaalta kuin ennenkin. Ei turvota, satu selkään, ei mitään. Paino on toki noussut. Kateelliset tuollasia kirjottelee :D
[/quote]
Tää oli raskausfetissimiehelle ei sulle, tollo. Etkö osaa lukea?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 14:39"]
Minua taas ärsyttää tämä koko maailman hehkutus TYTTÖ TULI. Aivan kuin poika olisi ollut huonompi vaihtoehto. Eräskin lehti kirjoitti, että tytär sinetöi heidän rakkautensa. Aivan kauheeta lukea tuollaista sontaa!!! Sama se, tyttö tai poika, aivan yhtä ihanaa minusta.
[/quote]
Ei kannata kirjoittaa av:lle tällaisia. Tämä on tunnettu poikavihastaan. Saat kuule paljon alapeukkuja tuosta kommentista.