Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas alkoi ihmettely Catherinen levänneestä ja huolitellusta ulkonäöstä

Vierailija
03.05.2015 |

Kymmenen tuntia synnytyksen jälkeen. Ei tavallisella pulliaisella olekaan mahdollisuutta samanlaiseen lastenhoitoapuun ja ammattilaisiin jotka tekevät ulkonäöstä huolitellun ennen sairaalasta ulos tuloa.

Tavallinen äiti joutuu itse sukimaan vähän hiuksiaan ja laittamaan itse meikit naamaan ja laittamaan ne samat farkut jalkaan millä tulikin sairaalaan. Ja leipäilystä ei toivoakaan kun pitää kolmen tunnin välein olla itse imettämässä vauvaa, että maidontulo alkaisi.

Että ei ihmekään, että tavalliset pulliaiset näyttävät itse lapsensa synnyttäneiltä toisin kuin kuninkaalliset.

http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1430614652323.html

Kommentit (231)

Vierailija
21/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:26"]

miten voi pitää tuollaista ohutta lyhyttä mekkoa kun alushousuissa on paksu side ja veri syöksyy ulos?

[/quote]

Mikä ihmeen veri? Kun istukka irtoaa, tulee jonkun verran verta, mutta kyllä se pian loppuu. Ei normitilanteessa verta enää pitäisi tulla 8 tuntia synnytyksen jälkeen. Mistä se muka tulisi?
[/quote]
Jälkivuoto??? Kyllä sitä vielä pari viikkoa synnytyksenkin jälkeen tulla pulppuaa.

Vierailija
22/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:38"]

Kate on mallina kaikille av-mammavalaille, millainen nainen voi olla raskauden jälkeen. Ei naisen kuulu lihoa muodottomaksi raskauden aikana, se on oma vika. Olen siis mies ja oma vaimoni piti tarkkaan huolta, ettei lihonut paljoakaan ollessaan raskaana, kun liikkui aktiivisesti ja söi terveellisesti. Monille naisille raskaus on pelkkä tekosyy lössähtää. Mitä sitä enää pingottamaan, kun pulla on jo saatu uuniin.

[/quote]

Oi, ihana saalis olet, kylläpä nyt me muut ollaan hirveen kateellisia tälle onnennaiselle, joka sinut on saanut. Damn!

[/quote]

Niin olen. Ja tuo kommentti oli muuten vaimon mielipide myös. Lihominen raskaana ei ole pakko.

[/quote]

Itse asiassa, jos vauvan hyvinvointi on tärkein, niin kyllä painon tulee nousta. Ellei sitten vaimosi ole ollut jo hyvin ylipainoinen ennenstään. 

Toki jos tärkeintä on miellyttää miestä, niin sitten asia on toinen. Mutta yleensä vanhemmat haluaa ajatella lapsen parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia:

"Erityisen suosittua maksullinen sijaissynnytys on Kaliforniassa."

Vierailija
24/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:39"]

Ja heti hoikka. Jopa naaman turvotus heti lähtenyt pois. Ja saman näköinen tytön ja pojan jälkeen.

Ei perhana. Kyllä meitä nyt huijataan! Itse oon myös epäillyt mahtaako Victoria B pyöräyttää Becksinsä itse, kun monta mukulaa, mutta tuskin koskaan raskaana, ja heti anoreksia synnärin jälkeen, mut lapset kuitenkin terveitä ja pyöreitä.

Joku ei nyt täsmää!

[/quote]

Mikä ihmeen naaman turvotus? Toisessa keskustelussa joku puhui turvonneista jaloista. Ei terveellä ihmisellä ole turvotuksia. Sen sijaan jos on verenpaine koholla tai raskausdiabetes, turvotus on merkki elimistön epäkyvystä poistaa nesteitä ja silloin myös vauvan henki voi olla vaarassa.

[/quote]

Katella oli naama turvoksissa ennen synnytystä.

Vierailija
25/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate on chav nimi

Vierailija
26/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaissynnytys on laillista myös Englannissa wikipedian mukaan.

Vierailija
27/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:26"] miten voi pitää tuollaista ohutta lyhyttä mekkoa kun alushousuissa on paksu side ja veri syöksyy ulos? [/quote] Mikä ihmeen veri? Kun istukka irtoaa, tulee jonkun verran verta, mutta kyllä se pian loppuu. Ei normitilanteessa verta enää pitäisi tulla 8 tuntia synnytyksen jälkeen. Mistä se muka tulisi? [/quote] Jälkivuoto??? Kyllä sitä vielä pari viikkoa synnytyksenkin jälkeen tulla pulppuaa.

[/quote]

No jos pulppuaa, niin jotain on vialla. Jos istukka ei irtoa itsestään, voidaan joutua "kiskomaan" sitä ja silloin kohdun pinta vahingoittuu ja vuotoa voi olla enemmän, mutta mitään pulppuamista se ei saa olla. Jos on, niin kiireesti yhteys lääkäriin.

Vierailija
28/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:38"]

Kate on mallina kaikille av-mammavalaille, millainen nainen voi olla raskauden jälkeen. Ei naisen kuulu lihoa muodottomaksi raskauden aikana, se on oma vika. Olen siis mies ja oma vaimoni piti tarkkaan huolta, ettei lihonut paljoakaan ollessaan raskaana, kun liikkui aktiivisesti ja söi terveellisesti. Monille naisille raskaus on pelkkä tekosyy lössähtää. Mitä sitä enää pingottamaan, kun pulla on jo saatu uuniin.

[/quote]

Oi, ihana saalis olet, kylläpä nyt me muut ollaan hirveen kateellisia tälle onnennaiselle, joka sinut on saanut. Damn!

[/quote]

Niin olen. Ja tuo kommentti oli muuten vaimon mielipide myös. Lihominen raskaana ei ole pakko.

[/quote]

Itse asiassa, jos vauvan hyvinvointi on tärkein, niin kyllä painon tulee nousta. Ellei sitten vaimosi ole ollut jo hyvin ylipainoinen ennenstään. 

Toki jos tärkeintä on miellyttää miestä, niin sitten asia on toinen. Mutta yleensä vanhemmat haluaa ajatella lapsen parasta.

[/quote]

Toki se paino nyt jonkin verran nousee raskauden aikana. Mutta lähtee myös äkkiä pois. Ei naisen kuulu tolkuttomasti lihota. 

Se mies

Vierailija
29/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kehittyvästä suhteesta äitiinsä ei kuitenkaan ole juuri puhuttu, eikä tiedetä, miten suhteen katkeaminen kantajaansa vaikuttaa lapseen. (Wikipedia)

Eikös juurikin jossain hovissa ollut näitä kiintymysongelmia...

Vierailija
30/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jokainen av-mamma voisi leikkiä oman elämänsä prinsessaa ja meikata ennen sairaalasta lähtöä, pukea nätin mekon, jne. En minäkään kampaajaa tai meikkaajaa tarvitse näyttääkseni astetta paremmalta.
.
Tuskinpa monikaan millään samoilla farkuilla lähtee (ap:n väite), sillä aika moni pakkaa mukaan sairaalakassin, jossa on vaihtovaatteet kotiinlähtöpäivälle, jne.
.
Moni synnyttänyt ei meikkaa/pue edustusmekkoa, koska miksi pitäisi? Tuskin hyvältä näyttäminen on päällimmäisemä mielessä. Jos sen sijaan ulkona odottaisi satapäinen kuvausryhmä ja hurraava yleisö, uskoisin, että aika moni tavisäitikin kampaisi tukkansa ja laittaisi vähän meikkiä. Kuka haluaisi näyttää räjähtäneeltä kuvissa, jotka päätyy lehtiin ympäri maailmaa?
.
Katella oli erittäin väljä mekko, eli todennäköisesti raskauden jälkeinen pömppämaha. Miksi siis vihoittelette hänen upeasta palautumista, kun naisen mekko oli väljä eikä mahan litteyden tasoa edes nähnyt. En kerta kaikkiaan ymmärrä tällaista vertailua. Kaiken huippu nuo epäilyt siitä, ettei olisi edes synnyttänyt. Hölmöjä ootte! :))
.
Tekikö sama ap aiheesta ketjun jo eilenkin? Siinähän jo ennakoitiin tämän päivän otsikot.

Vierailija
31/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän Kate tuli vain hetkeksi julkisuuteen tuntikausia synnytyksen jälkeen. Todennäköisesti vaatteet oli suunniteltu tarkkaan etukäteen alusvaatteita myöten. Käynyt suihkussa ja kampaaja föönannut hiukset sitten. Meikkiin ei kauaa mene. Uskoisin, että on saanut nukuttua synnytyksen jälkeen jonkun aikaa. Lisäksi lehdistötilaisuutta ei oltu ilmoitettu, eli oli jätetty vaihtoehto pysyä yksityisyydessä. Moni synnyttänyt pystyisi varmasti samaan mutta onneksi meidän muiden ei tarvitse. 

Vierailija
32/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä on toinenkin mies. Taisi tulla mammoille aihe arkaan paikkaan. Ei munkaan mielestä nainen liho raskausaikana LIIKOJA, jos pitää itsestään huolta.

Vierailija
33/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:54"]Sijaissynnytys on laillista myös Englannissa wikipedian mukaan.
[/quote]

Tekeekö oikeasti noin tiukkaa, että joku näyttää hyvältä? Ei voi olla muuta vaihtoehtoa kuin huijaus ja sijaussynnytys, koska minä en ollut yhtä hehkeä!! Ihan pitää wikipediasta lukea sijaissynnytyksestä, koska ollaan niin varmoja tästä. Se selittäisi miksi Kate oli niin nätti. Niin sen täytyy olla. Kyllä kateellinen av-mamma tietää! Foliohatut tiukemmalle!

Vierailija
34/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seurasitte eilen live streamia, niin mielestäni livekuvassa kyllä näki Katen väsymyksen kasvoilta. Urheasti kuitenkin hymyili ja vilkutti, se oli kaiketi helppoakin, koska tunsi onnellisuutta vauvastaan. Kuitenkin saattoi olla koviakin kipuja ja väsymystä, jotka hän peitti hyvin. Kuten vatsansakin ilmavalla mekolla. Näyttäytyminen yleisölle ei kestänyt kuin pari minuuttia, kyllä sen pystyi sinnittelemään, oli olo mikä tahansa. Lopettakaa jo tavallisten äitien ja kuninkaallisen äidin vertaaminen. Tavallisen synnyttäjän tehtäviin EI kuulu edustaa synnytyksen jälkeen - onneksi!

Vierailija
35/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin Katella mitään verkkoalushousuja jalassa oli. Onhan niitä normi-ihmisilläkin muokkaavia alusvaatteita jolla tällainen synnytyksen jälkeen pömppä saadaan piiloon.

Vierailija
37/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen minä näytin ihan kivalta. Vaikka synnytys oli pitkä ja vaikea, niin olinhan minä sitä ennen pötkötellyt monta kuukautta, kun oli sairaslomaa ja äitiyslomaa. Lähinnä piti muistaa vaihtaa kylkeä. Hemmottelin itseäni hierojalla ja jalkahoidossa sekä kampaajalla. Ulkoilin ja tapasin ystäviä. Ei ollut silmäpusseja eikä hampputukkaa. Nyt 2 vuoden jälkeen on näky vähän kehnompi :P Valvotut yöt ja kiireinen arki näkyy naamasta.

Vierailija
38/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettely alkoi Englannista, ei Suomesta.

Vierailija
40/231 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnyttänyt kaksi lasta luomuna ja ollut heti sen jälkeen elämäni kunnossa. Vaikka olen vanhempi ja huonokuntoisempi kuin Kate. Yhtä kaunis en ole tietenkään ollut, ja sairaalasta olen lähtenyt arkikamppeissa. Mutta pointtini on, että normaalin, hyvin menneen synnytyksen jälkeen ei tosiaankaan tarvitse olla jyrän alle jäänyt.

Ohivuotoja mulla oli ihan kauheasti, koko ajan iso läikkä jossakin. Mutta se johtui kyllä paljolti siitä, että vaatteet olivat niin väljiä luruja ja saniteettitilat täysin järjettömästi suunniteltu (viuhahda vessasta suihkuun, viuhahda suihkusta hakemaan puhtaita vaatteita jne.) Jos olisi saanut oman yksityisen kylppärin ja omaa kokoa olevat napakat paksut tukialusvaatteet, niin kyllä olisin voinut valkoiseen mekkoon vartiksi pukeutua.