Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas alkoi ihmettely Catherinen levänneestä ja huolitellusta ulkonäöstä

Vierailija
03.05.2015 |

Kymmenen tuntia synnytyksen jälkeen. Ei tavallisella pulliaisella olekaan mahdollisuutta samanlaiseen lastenhoitoapuun ja ammattilaisiin jotka tekevät ulkonäöstä huolitellun ennen sairaalasta ulos tuloa.

Tavallinen äiti joutuu itse sukimaan vähän hiuksiaan ja laittamaan itse meikit naamaan ja laittamaan ne samat farkut jalkaan millä tulikin sairaalaan. Ja leipäilystä ei toivoakaan kun pitää kolmen tunnin välein olla itse imettämässä vauvaa, että maidontulo alkaisi.

Että ei ihmekään, että tavalliset pulliaiset näyttävät itse lapsensa synnyttäneiltä toisin kuin kuninkaalliset.

http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1430614652323.html

Kommentit (231)

Vierailija
221/231 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:31"]

Taisi olla Tanskan kruununprinsessa, joka vastaavassa synnäriltä lähdössä säteili kuin Naantalin aurinko, mutta paljasti jälkeenpäin olleensa niin uupunut, että meinasi pyörtyä kuvaajien eteen.

[/quote]

Joo, ja pikkuprinssivauva lähetettiin päivän parin päästä takaisin sairaalaan kun kotihoitaja huomasi, että iho kellertää liikaa.

Olisikohan se jengi venannut Katea & vauvaa siellä sairaalan edustalla,  jos nämä olisivatkin joutuneet josatin syystä jäämään sinne vaikka viikoksi? (ihan mahdollista sekin vaikkei mitään katastrofaalista olisikaan).

Toisaalta, ehkä on vaan joku tapa, että kuninkaalliset äkkiä ulos synnäriltä niin saadaan parkkipaikka ja muut normikäyttöön. Kuka tahansa pystyy oikein lääkittynä keekoilemaan korkkareissa sen pari minsaa salamavaloissa ellei ole joutunut koomaan. Sitten vaan kotisairaalaa pystyyn palatsissa ja tarvittaessa tullaan sitten vaivihkaa takaisin saamaan erityishoitoa, ilman mediarumbaa ja sekopäisiä eläkeläisfaneja.

[/quote]

Juuri näin!
Onhan kuninkaalliset myös turvallisuus riski sairaalalle!
Kun turvallisuus tasoa on nostetava ja jokainen henkilökuntaan kuuluva tarkastettava jne. Puhumattakaan siitä ihmismassasta joka pihalla odottaa!
Palatsiin on helpompi kuljettaa lääkäreitä kuin kuninkaallisia sairaalaan.

Vierailija
222/231 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmaha Katella oli pieni mutta lapsi täysin normaalikokoinen 3,7 kg. Pömppöhän sillä noissa kuvissa on selvästi, mutta väljä mekko. Pömppö synnytyksen jälkeen näkyy käsittääkseni juuri niillä henkilöillä jotka ovat pitäneet painonsa kurissa, silloin se venynyt nahka näkyy helpommin kuin läskeillä. Itse ainakin olin laittanut ripset ja kulmat kestoväriin ennen synnytystä, samoin hiukset. Synnytys oli helppo joten kävely oli normaalia ja minnekään ei sattunut. Eli mielestäni näytän synnytyksen jälkeisissä kuvissa varsin hyvältä. En nyt tietenkään samalta kuin Kate, mutta en usko että kovin moni olisi ajatellut minun synnyttäneen vain pari tuntia aiemmin kun näkivät minut ruokakaupassa. Voivoi kun ei vain saisi rintatulehdusta kun noin ohuissa vaatteissa kulkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/231 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:20"]

Miten joku suomalainen voi inhota toisen maan kuningasperheen miniää niin paljon, että satuilee nettipalstalla mitä sattuu?

[/quote]

Ranskan vallankumous geeneissä?

Vierailija
224/231 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:04"]

Onko harry varattu just nyt?

[/quote]

On. Mulle.

Vierailija
225/231 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:55"]

Eiköhän Katella ollut hyvä lääkitys ja puudutus päällä että pystyi sen hetken "parrasvaloissa" olemaan.
Kuinka kauhea valitus olisi jos herttuatar olisikin tullu hiuset sekaisin verkkareissa ihmisten eteen?!?

[/quote] ellei olisi ollut kondiksessa niin ei olisi tietenkään tullut. Tottakai tuossa asemassa olevan täytyy olla aina tyylikäs. Hän on Teidän korkeutenne

Vierailija
226/231 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:05"]

194: onko brittihömppämedia sama kuin totuus? Varmasti spekuloidaan vaikka mitä, juorut ja pahantahtoisuus valitettavasti myy. Niinhän Seiskakin menestyy ja "totuuksia" täynnä se on sekin lehti.

[/quote]

Se tiedetään, että Katella oli paikka Edinburghin yliopistossa, mutta hän luopui siitä, piti välivuoden ja meni St. Andrewsiin. Syytä asiaan ei tietenkään tiedä kuin hän itse.

[/quote] hyvän vedon teki, mikäli ei olisi mennyt samaan missä Williamkin oli niin ei olisi tuossa missä nyt on, fiksu tyttö.

Vierailija
227/231 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:13"]

Onko se William sitten niin yksinkertainen, seurustelusuhteissa kokematon ja ulkopuolisten manipuloitavissa että Carol ja silloinen Kate M onnistuivat toteuttamaan mahtipontisen suunnitelmansa?

Jos näin on niin sai mitä ansaitsi ja äiti ja tytär ovat myös voittonsa ansainneet.

Itse uskon kyllä että aikoinaan kaksi nuorta ihastuivat ja rakastuivat toisiinsa ja ajan ja yhdessäolon myötä aidosti rakastavat toisiaan.

Varmasti Catherine nauttiikin monesta monarkian antamista eduista mutta luultavasti elää kuitenkin kultaisessa häkissä johon harva meistä olisi valmis elämäänsä vaihtamaan. Että turha haukkua ja kadehtia.

Eikä se jatkuva edustuskunnossa oleminen ole helppoa, kuten jotkut tuntuvat luulevan.

[/quote] sokea reettakin näkee että rakastavat toisiaan, oikein sopiva pari ja onnen taas kruunasi rinsessa.

Vierailija
228/231 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla Tanskan kruununprinsessa, joka vastaavassa synnäriltä lähdössä säteili kuin Naantalin aurinko, mutta paljasti jälkeenpäin olleensa niin uupunut, että meinasi pyörtyä kuvaajien eteen.

Vierailija
229/231 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jotenkin viestistäsi saa sen vaikutelman, että sinulta puuttuu kyky nähdä kauneutta toisissa ihmisissä. Se on vähän surullista.

[/quote]

Siitäkö tässä onkin kysymys? Pitää etsiä kauneutta ihmisestä, jossa sitä ei liiemmin ole?

Olen ihmetellyt sitä intoa, jolla jotkut ihmiset ylistävät itsensä äärimmäisen laihana pitävää, kasvoiltaan tuikitavallista ja joiltakin osin (silmä, suu, leukaperät) rumaa naista. Tavallista fanitustahan se kuitenkin on: kun julkkikseen on kerran kiinnytty esimerkiksi naimakaupan ja prinssitarinan vuoksi, kaikki muu on aivan toissijaista.

Jos Kate olisi Miss Helsinki -ehdokas tai Miss Suomen perintöprinsessa, häntä ei kutsuttaisi alkuunkaan kauniiksi. Koska hän ei ole. Kuvitelkaapa nyt itsekin, mikä meteli ja protestiaalto hänestä nousisi.

Miksi sinä muuten puutut minuun, kun kyse on ulkomaalaisen julkun ulkonäöstä? Haluatko, että minä analysoin sinut puolentoista virkkeen perusteella?

Vierailija
230/231 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate ei ole kaunis eikä siro mutta ei todellakaan myöskään ruma. Diana oli kaunis sekä sirorakenteinen, todellista prinsessa-ainesta mutta hänen prinssinsä osoittautuikin sammakoksi, ymmärrän hyvin miten hän ei pystynyt elämään sen kaiken kanssa. Tuntuu kamalalta kuinka te hyvät naiset puhutte hänestä nyt. Miettikääpä jos Charles olisikin ollut kiva ja huomaavainen, vaimoaan rakastava mies eikä elostelija joka käy toisen naisen sängyssä lämmittelemässä pallejaan. 

Fakta on se, että Kate ja William ovat naimisissa ja he tuntuvat sopivan hyvin toisilleen. Kannattaa myös muistaa että me emme tiedä mitä kulissien takana tapahtuu, oli kyseessä sitten brittien tai ruotsalaisten hovi. Onko Victorian hymyn takana oikeaa onnellisuutta? Vai onko se vain hyvin harjoiteltu, onko Daniel aina julkisuudessa paikalla huolehtimassa Estellestä jottei "huom kuvitellut ehkä" ongelmat eivät näy. Kuinka rakastavan tai välittävän äidin tai isän me todellisuudessa näemme. 

Victorian kohdalla moni tuntuu unohtavan että hänellä oli suuria ongelmia vuosikausia, oli lukihäiriötä ja anoreksiaa ja hänet lähetettiin Ruotsista julkisuudelta pakoon. Ongelmista kerrottiin vasta vuosikausia jälkeenpäin. Kuinka paljon on mahdettu jättää kertomatta?

Vierailija
231/231 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 08:59"]

Kate ei ole kaunis eikä siro mutta ei todellakaan myöskään ruma. Diana oli kaunis sekä sirorakenteinen

[/quote]

Olen kyllä eri mieltä etenkin tuosta siroudesta. Diana ei missään tapauksessa ollut siro, vaan sellainen romuluisempi. Toki hän oli myös pidempi kuin Kate. Enkä pitäisi Dianaa erityisen kauniina kasvoista. Kauniit silmät ja suu kyllä, mutta muuten aika kolho kasvoiltaan (etenkin nenä). Kate on siro ja todella sievä, ei mikään superkaunotar, mutta vähemmän miehekkään näköinen kuin Diana. Karismaa Dianalla toki oli enemmän kuin Katella.