Taas alkoi ihmettely Catherinen levänneestä ja huolitellusta ulkonäöstä
Kymmenen tuntia synnytyksen jälkeen. Ei tavallisella pulliaisella olekaan mahdollisuutta samanlaiseen lastenhoitoapuun ja ammattilaisiin jotka tekevät ulkonäöstä huolitellun ennen sairaalasta ulos tuloa.
Tavallinen äiti joutuu itse sukimaan vähän hiuksiaan ja laittamaan itse meikit naamaan ja laittamaan ne samat farkut jalkaan millä tulikin sairaalaan. Ja leipäilystä ei toivoakaan kun pitää kolmen tunnin välein olla itse imettämässä vauvaa, että maidontulo alkaisi.
Että ei ihmekään, että tavalliset pulliaiset näyttävät itse lapsensa synnyttäneiltä toisin kuin kuninkaalliset.
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1430614652323.html
Kommentit (231)
Mm, 5min julkisuutta (joku muu kampaa+meikkaa sit) ja sen jälkeen voi maata vaikka kuukauden kotona. Ei tarvitse siivota, ei tehdä ruokaa, ei käydä ruokakaupassa, ja niillä on nanny apuna.. aika pieni hinta minusta.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:18"]Ihmettely alkoi Englannista, ei Suomesta.
[/quote]
Miksi sitten jatkat täällä ja levittelet noloja linkkejä? Miksi haluat olla yhtä alhainen?
Kyllähän Strictly Style -Hannakin postasi kuvan instaan suoraan synnytyksen jälkeen ja näytti kauniilta ja hehkeältä. Myös Katrie Daler oli aika hyvässä kunnossa. Ja monia muitakin on.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:03"]
Niinpä. Ja HUS Naistenklinikalla pitää jakaa huone 3 muun äidin ja vauvan kanssa, vain verhot yksityisyyden suojana, suihkutilat ja kylppärikin jossain käytävän varrella. Veikkaanpa, että Katella oli ihan vaan hiukan mukavammat olot. Ja mikäs aikaisessa kotiutuksessa, varmaan on lääkäri, joka tekee kotikäyntejä varmistaakseen vielä, että kaikki on ok.
Kyllä meistä tavispulliaisistakin saisi samalla hössötyksellä ja paapomisella hehkeitä, ihan samaa ihmisrotua ollaan.
[/quote] Hahaha! Musta ei sais Catherinen näköstä vaikka koko brittihovi kampaajineen ja meikkaajineen käyttäis viikon mun lätyn kimpussa. Kyllä Catherine on hätkähdyttävän kaunis ja elegantti ihan luonnostaakin, mutta tietenkin haluaa olla huoliteltu kun miljoonat silmät tuijottavat häntä (ja brittien julmaakin julmempi lehdistö. Kailkki raadellaan tyvikasvusta harmaisiin hiuksiin, rypyistä painoon). Minusta Catherine näytti väsyneeltä ja hymy väkinäiseltä. Varmasti todella ahdistavaa tollanen sirkus. Ja niille jotka rientävät sanomaan, että itse on valokeilaan tunkenut.. Se ei siis ole mahdollista, että hän tekisi isoja kompromisseja yksityisyytensä suhteen, koska rakastaa Williamia? On kuitenkin taistellut ihan lakimiesten kera oikeudestaan edes hiukkaseen yksityisyyttä. En tiedä, itseä ei nappaa lainkaan tollanen kuninkaallisten esittely huvin vuoksi. Synnyttänyt nainen se kuitenkin on, antaisivat edes viikon levätä.
Kuitenkin ihana ja onnellinen tapahtuma :)<3
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:03"]
Niinpä. Ja HUS Naistenklinikalla pitää jakaa huone 3 muun äidin ja vauvan kanssa, vain verhot yksityisyyden suojana, suihkutilat ja kylppärikin jossain käytävän varrella. Veikkaanpa, että Katella oli ihan vaan hiukan mukavammat olot. Ja mikäs aikaisessa kotiutuksessa, varmaan on lääkäri, joka tekee kotikäyntejä varmistaakseen vielä, että kaikki on ok.
Kyllä meistä tavispulliaisistakin saisi samalla hössötyksellä ja paapomisella hehkeitä, ihan samaa ihmisrotua ollaan.
[/quote] Hahaha! Musta ei sais Catherinen näköstä vaikka koko brittihovi kampaajineen ja meikkaajineen käyttäis viikon mun lätyn kimpussa. Kyllä Catherine on hätkähdyttävän kaunis ja elegantti ihan luonnostaakin, mutta tietenkin haluaa olla huoliteltu kun miljoonat silmät tuijottavat häntä (ja brittien julmaakin julmempi lehdistö. Kailkki raadellaan tyvikasvusta harmaisiin hiuksiin, rypyistä painoon). Minusta Catherine näytti väsyneeltä ja hymy väkinäiseltä. Varmasti todella ahdistavaa tollanen sirkus. Ja niille jotka rientävät sanomaan, että itse on valokeilaan tunkenut.. Se ei siis ole mahdollista, että hän tekisi isoja kompromisseja yksityisyytensä suhteen, koska rakastaa Williamia? On kuitenkin taistellut ihan lakimiesten kera oikeudestaan edes hiukkaseen yksityisyyttä. En tiedä, itseä ei nappaa lainkaan tollanen kuninkaallisten esittely huvin vuoksi. Synnyttänyt nainen se kuitenkin on, antaisivat edes viikon levätä.
Kuitenkin ihana ja onnellinen tapahtuma :)<3
Kate ilmoitti raskaudestaan pari päivää ennen Skotlannin itsenäisyysäänestystä. Kuinka sopivasti!
Katen raskausmaha oli kova ja kiinteä ja kohti taivasta esikoisen syntymän jälkeen. Kaikki synnyttäneet naiset tietävät että noin ison lapsen jälkeen se on jelly-belly kuten englantilaiset sanovat.
Kuka hitti
quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:37"]
Kyllähän Strictly Style -Hannakin postasi kuvan instaan suoraan synnytyksen jälkeen ja näytti kauniilta ja hehkeältä. Myös Katrie Daler oli aika hyvässä kunnossa. Ja monia muitakin on.
[/quote
Kuka hitto on Katrie Daler? En oo ikinä kuullutkaan
Miksi Kate käyttää aina korkkareita, vaikka lääkäritkin kehottavat välttämään niitä raskauden loppupuolella?
Ihmettelen sitä kun lehdissäkin hehkutettiin ettei Kate näytä yhtään väsyneeltä. Minä katsoin livestreamia ja siinä kyllä selvästi näkyi että oli kipeämmän ja väsyneemmän oloinen kun viimeksi. Oli kyllä silti onnellisen ja kauniin näköinen!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:57"]Kymmenen tuntia synnytyksen jälkeen. Ei tavallisella pulliaisella olekaan mahdollisuutta samanlaiseen lastenhoitoapuun ja ammattilaisiin jotka tekevät ulkonäöstä huolitellun ennen sairaalasta ulos tuloa.
Tavallinen äiti joutuu itse sukimaan vähän hiuksiaan ja laittamaan itse meikit naamaan ja laittamaan ne samat farkut jalkaan millä tulikin sairaalaan. Ja leipäilystä ei toivoakaan kun pitää kolmen tunnin välein olla itse imettämässä vauvaa, että maidontulo alkaisi.
Että ei ihmekään, että tavalliset pulliaiset näyttävät itse lapsensa synnyttäneiltä toisin kuin kuninkaalliset.
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1430614652323.html
[/quote]
Ei ollut ekalla kerralla niin turvoksissa kuin nyt.
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1288584503437.html
Jani Toivola, Elton John, Ricky Martin...
Wiltsu oli lipsauttanut totuuden vahingossa Pikku-Yrjöstä sairaalan ovella lehdistölle. Kunhan ensin totuttelemme tähän hetki sitten tapaamaamme vauvaan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:47"]
Miksi Kate käyttää aina korkkareita, vaikka lääkäritkin kehottavat välttämään niitä raskauden loppupuolella?
[/quote]
Koska on unelmavaimo.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:58"]
Britit ovat olleet pettyneitä Kateen, koska tämä on jotenkin teennäinen ja epäaito. Eikä ylihoikka olemus heti synnytyksen jälkeen auta asiaa, päinvastoin. Kateen ei voi samaistua, toisin kuin esim Dianaan, sillä vaikka Diana oli loppuaikoinaan varsinkin todella glamourtyyppi, niin hänestä huokui tietynlainen aitous, hän oli aidosti kiinnostunut vierailukohteistaan ja tapaamista ihmisistä (tai onnistui antamaan sellaisen kuvan, toisin kuin Kateparka).
Kate antaa ymmärtää haluavansa hoitaa itse lapsensa, sitten taas palkkaa nannyn ja ottaa tämän jopa lomalle mukaan. Ei siinä mitään kun varaakin on ja kuninkaallisilla on aina ollut nanny, mutta se tekopyhyys ja tavisfeikkaus on niin läpinäkyvää. Olisi aidosti sitä mitä on, eikä esittäisi muuta, ja sitäpaitsi kuninkaallisten tulee palvella kansaa.
[/quote]
Kate muuten kuuluu syntyneen vuonna 1975 ja hänen siskonsa yhtä monta vuotta väitettyä ikäänsä aiemmin. Se selittäisi oikein hyvin sen, minkä vuoksi kummallakin naisella on nelikymppisen naamataulu.
[/quote]
Ja miks tytöt näyttää niin vanhoilta ja äitinsä nuorelta.
[/quote]
Kyllä mamma hyvinkin käy yli kuusikymppisestä.
[/quote]
Katen silmät.
[/quote]
Olenkin ihmetellyt joskus pienenä kuulemaani kuvausta silmistä, jotka "ovat kuin pissinreiät lumessa". Tuossa on äidillä ja kummallakin tyttärellä juuri sellaiset.
Näytän edelleen valkaistulta alukselta, vaikka synnytyksestä on yli vuosi. Ei ole varaa osaavaan maskeeraajaan.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 15:58"]
Britit ovat olleet pettyneitä Kateen, koska tämä on jotenkin teennäinen ja epäaito. Eikä ylihoikka olemus heti synnytyksen jälkeen auta asiaa, päinvastoin. Kateen ei voi samaistua, toisin kuin esim Dianaan, sillä vaikka Diana oli loppuaikoinaan varsinkin todella glamourtyyppi, niin hänestä huokui tietynlainen aitous, hän oli aidosti kiinnostunut vierailukohteistaan ja tapaamista ihmisistä (tai onnistui antamaan sellaisen kuvan, toisin kuin Kateparka).
Kate antaa ymmärtää haluavansa hoitaa itse lapsensa, sitten taas palkkaa nannyn ja ottaa tämän jopa lomalle mukaan. Ei siinä mitään kun varaakin on ja kuninkaallisilla on aina ollut nanny, mutta se tekopyhyys ja tavisfeikkaus on niin läpinäkyvää. Olisi aidosti sitä mitä on, eikä esittäisi muuta, ja sitäpaitsi kuninkaallisten tulee palvella kansaa.
[/quote]
Kate muuten kuuluu syntyneen vuonna 1975 ja hänen siskonsa yhtä monta vuotta väitettyä ikäänsä aiemmin. Se selittäisi oikein hyvin sen, minkä vuoksi kummallakin naisella on nelikymppisen naamataulu.
[/quote]
Ja miks tytöt näyttää niin vanhoilta ja äitinsä nuorelta.
[/quote]
Kyllä mamma hyvinkin käy yli kuusikymppisestä.
[/quote]
Katen silmät.
[/quote]
Olenkin ihmetellyt joskus pienenä kuulemaani kuvausta silmistä, jotka "ovat kuin pissinreiät lumessa". Tuossa on äidillä ja kummallakin tyttärellä juuri sellaiset.
[/quote]
Onneks Dianalla oli isot ja siniset.
Tuolta naisen kuuluisikin näyttää tärkeänä päivänä (lapsen syntymä). Ikävä kyllä kuten tässäkin ketjussa nähdään, suurin osa naisista ei viitsi nähdä vaivaa vaan menevät sieltä missä aita on matalin ja näyttävät sitten petolinnun perseeltä synnytyksen jälkeen :/
Huh! Tuolla väitetään että Kate on syntynyt 1975, ei 1982.