en ihmettele että miehenne pettää...
nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
Kommentit (242)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:04"]nykynaiset ovat niin kulahtaneita, kynitty tukka, ryppynen naama jossa ei meikkiä näy, eccon sandaalit ja joku jätesäkki päällä. ja aina ollaan kiukkusia ja valitetaan.
kaupassaki näin komean miehen, joka oli erehtynyt laittamaan lusikkansa väärään soppaan ja työnsi rattaita samaan aikaan hänen ylipainoisen tantan lyllertäessä perässä, ja vilkuili minua ja kaveriani minkä ehti.
en yhtään ihmettele kun kokoajan tulee ehdottelua naimisissa olevilta lapsia hankkineilta miehiltä joilla on nainen kotona.
että voitte ihan itseänne syyttää kun valitatte kaikesta ja olette naama norsun*itulla ja mussutatte sohvalla suklaata kun muut treenaa:)
[/quote]
ei meidän akassa ulkoisesti ole mitään vikaa,lapsen saannin jälkeen siitä on vaan tullut,kiukutteleva,pihtari,kusipää.
[/quote]
tätä minä yritin sanoa, mutta mammat väänteli sanomisisni, joten en jaksanut yrittää takoa järkeä heidän päohin :-) ap
[/quote]
Sinäkö takoisit järkeä jonkun muun päähän?! Ehkä sitten kun sulla itelläs on korvien välissä muutaki ku tuulitunneli! :D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:05"]Sinä se kelpaat vain hurvitteluun, nämä kuvailemasi naiset ovat sentäs saaneet miehistä kumppaneita.
Onko sinkkuna kiva olla? Vokotella varattuja miehiä ja kuvitella olevansa parempi mitä kotona on tarjolla? :D
[/quote]
mistäs päättelit mun olevan sinkku?;-) väärässä oot sanon vaan. ap
[/quote]
No siltähän toi kuullostaakin. Tai sit oot kovin anteliasta naistyyppiä. ;)
Leuhki vain varattujem miesten huomiolla, "ukkoski" varmaan nauttii kun kaikki miehet kuolaa omaa muijaa.
[/quote]
olen ihan yhden miehen nainen:-) ap
[/quote]
Kumma miten en usko tuota. Lirkuttelet muille miehille työssäsi. Ja väität olevasi yhden miehen nainen.
[/quote]
jaa mistä sä nyt päättelit minun niin tekemän? aina saa TORJUA heidän yrityksiään, en minä työajallani ketään lirkuttele, enkä vapaa-ajallanikaan, mutta miehet tulevat asiakkaikseni ja yrittävät iskeä:-) ap
[/quote]
Joopa joo! :D
Sulle siis joku mies hymyilee ja on ystävällinen niin sä otat sen iskuyrutyksenä.
Kasva herran jumala aikuiseksi ja tajua, että kojteliasuus ja ystävällisyys EIVÄT ole iskuyrityksiä. :D
[/quote]
väitinkö hymyn olevan iskuyritys? tässä tapauksessa tarkotin kuulemiani "tuu meille saunaan, pannan siinä samalla, olis vaimokin hiljaa kun sä ilmestyisit meille" lausahduksia. ap
[/quote]
Nonniih! Ja nyt just heitti tää provo yli.
Olisit ees lapsrakas yrittäny vähän enemmän. ;)
[/quote]
tämä on kuule täysin tosi, eikä niistä pahimmista päistä mitä työssäni joka yö kuulen, koska olen ammatin edustaja jossa suurin osa on miehiä, on ihana piristys nähdä nuori nainen työssään. ap
[/quote]
Joo, ja sit sä heräsit! :D
[/quote]
ottaako toi noin koville ettet millään meinaa uskoa?;-) tämä kyseinen mies vihlaili minulle koko palvelutilanteen ajan, ja lopussa latasi tuon. ap
[/quote]
Miks ottais koville ihminen joka ei kunnioita toisia, nostaa itsensä jalustalle haukkuen toisia, yleistää, on itsekeskeinen kakara ja kuvittelee olevansa joka miehen märkäuni? ;)
Mulla on sentäs terve itsetunto, mun ei tarvitse pönkittää sitä joillain keksityillä tarinoilla, miten vieraat miehet haluaa nussia mua. Ei myöskään kuulu tapoihini flirttailla vieraille miehille. Omani riittää mulle täysin.
Kannattais sunkin hankkia se terve itsetunto, niin loppuu noi tarinoiden keksimiset siihen paikkaan. Et sä ole muita naisia parempi, olet ehkä jopa huonompi. ;)
[/quote]
en väittänyt olevani miestin märkä.uni,kerroin mitä työssäni olen kohdannut enkä pidä itseäni jalustalla. pisten. lueppa ennenkui kirmaat tänne pätemään:-) ap
[/quote]
Et pidä itseäsi jakustalla?
Mites sun eka viestis meneekään.....? Otsikko "en ihmettele että miehenne pettää...". Ja mitäs siinä viestissäs sit olikaan? Kaikki naiset on rumia ja läskejä, joiden miehet kuolaa sua ja sun kaverias missä vain kuljettekaan. :D Mitähän toi sit on, jos et pidä ittees jalustalla?
Toivottavasti joskus tulisit palvelemaan minua ja miestäni. Saisin nauraa vedet silmissä kun sun lirkun-lirkun yritykses ei toimis mun mieheeni. ;D
[/quote]
onko sun ymmärryksessäjoku vika ku on 5 kertaa sanottu että en lirkutteke, miehet lirkuttelee. ei ole tarvetta enkä koskaa koske tai ole koskenut varattuun! ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:57"]AP on taksikuski.
[/quote]
No, noilla kirjoitustaidoilla sen voikin uskoa. Keskittyy ainoastaan lirkuttelemaan miehille, etenkin niille joilla on mamma mukana.
[/quote]
puhelimella yritän vastailla teille katkerille kotimonstereille minkä.kerkiän niin väkisin.tulee virheitä, ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:57"]AP on taksikuski.
[/quote]
No, noilla kirjoitustaidoilla sen voikin uskoa. Keskittyy ainoastaan lirkuttelemaan miehille, etenkin niille joilla on mamma mukana.
[/quote]
luuletku muka sen oman äijäsi olevan.niin puhdas pulmunen että ei ikinä lirkuttelisi muille, ja paskat sanon minä. ap
Kylläpä porukka on täällä vedellyt herneitä nenuihinsa. Mitäköhän vittua tuollaisen kahelin vatipään sössötykset merkkaa, ei mitään. Harvinaisen tylsää elämää näyttää olevan monilla kun ainoa vapaa ajan onni ja autuus on se, että pääsee provoilemaan av-palstalle omia pikku tarinoita (joita kehitellyt siellä päässään koko päivän). No life.
Jos vaimo ei mitenkään huomioi muiden naisten mielestä hyvää saalista niin luultavasti pettää koska egoboost
Naisten välinen seksuaalinen kilpailu varatuistakin miehistä on tabu
Ap, oletkos miettinyt miten oma ukkosi käyttäytyy, kun et ole paikalla? Aina löytyy joku joka on kauniimpi, hoikempi ja viehättävämpi - siksi on suotavaa olla muitakin avuja kuin ulkonäkö.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:57"]AP on taksikuski.
[/quote]
[/quote]
luuletku muka sen oman äijäsi olevan.niin puhdas pulmunen että ei ikinä lirkuttelisi muille, ja paskat sanon minä. ap
[/quote]
Itseasiassa tiedän, ettei mieheni lirkuttele muille naisille. :D Tunnen hänet sinua paremmin. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:57"]AP on taksikuski.
[/quote]
[/quote]
puhelimella yritän vastailla teille katkerille kotimonstereille minkä.kerkiän niin väkisin.tulee virheitä, ap
[/quote]
Newsflash: täällä palstalla käy iso joukko työssäkäyviä naisia. Luuletko tosiaan olevasi ainut? No, taksikuskilta sen ehkä ymmärtääkin..
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:06"]Kylläpä porukka on täällä vedellyt herneitä nenuihinsa. Mitäköhän vittua tuollaisen kahelin vatipään sössötykset merkkaa, ei mitään. Harvinaisen tylsää elämää näyttää olevan monilla kun ainoa vapaa ajan onni ja autuus on se, että pääsee provoilemaan av-palstalle omia pikku tarinoita (joita kehitellyt siellä päässään koko päivän). No life.
[/quote]
mikä siinä on niin vaikea uskoa jos kerron mitä työssäni kuulen? kokeilisit itse vuoron kyseistä hommaa nii huomaisit varattujen iskevän. ainii, sä olitkin tälläinen alussa kuvailtu tanssa, joten unohda:) ap
APlle kolme sanaa: koulutus, koulutus, koulutus!
Ei tarvitse sitten yöt läpensä kännisten äijien jorinoita sietää.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:08"]Ap, oletkos miettinyt miten oma ukkosi käyttäytyy, kun et ole paikalla? Aina löytyy joku joka on kauniimpi, hoikempi ja viehättävämpi - siksi on suotavaa olla muitakin avuja kuin ulkonäkö.
[/quote]
sitten se on voivoi, mä en sentään saa siitä jäätävää hepulia. uutta matoa vaan koukkuun. oma mieheni on kyllä niin pauloissani että epäilen näin tapahtuvan;-) ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:06"]Kylläpä porukka on täällä vedellyt herneitä nenuihinsa. Mitäköhän vittua tuollaisen kahelin vatipään sössötykset merkkaa, ei mitään. Harvinaisen tylsää elämää näyttää olevan monilla kun ainoa vapaa ajan onni ja autuus on se, että pääsee provoilemaan av-palstalle omia pikku tarinoita (joita kehitellyt siellä päässään koko päivän). No life. [/quote] mikä siinä on niin vaikea uskoa jos kerron mitä työssäni kuulen? kokeilisit itse vuoron kyseistä hommaa nii huomaisit varattujen iskevän. ainii, sä olitkin tälläinen alussa kuvailtu tanssa, joten unohda:) ap
[/quote]Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:06"]Kylläpä porukka on täällä vedellyt herneitä nenuihinsa. Mitäköhän vittua tuollaisen kahelin vatipään sössötykset merkkaa, ei mitään. Harvinaisen tylsää elämää näyttää olevan monilla kun ainoa vapaa ajan onni ja autuus on se, että pääsee provoilemaan av-palstalle omia pikku tarinoita (joita kehitellyt siellä päässään koko päivän). No life.
[/quote]
mikä siinä on niin vaikea uskoa jos kerron mitä työssäni kuulen? kokeilisit itse vuoron kyseistä hommaa nii huomaisit varattujen iskevän. ainii, sä olitkin tälläinen alussa kuvailtu tanssa, joten unohda:) ap
[/quote]
Luulet siis, ettei muut naiskolleegasi saisi pokausyrityksiä? :D
Voi pyhä helvetti miten IDIOOTTI olet! :D
Ap kokee imarteluna, kun saa törkyisiä ehdotuksia löyhämoraalisilta setämiehiltä. Hyh hyh!
Pieni huomautus tähän väliin, jos mun mieheni iskisi tuolla selkäni takana muita ämmiä tai jättäisi mut jonkun pinnallisen tissiperseen takia, niin saa sellainen äijä kyllä mun puolesta sitten mennä! :D Jos miehelle vain ulkonäkö on kaikki kaikessa eikä luonne merkitse mitään niin eipä sellainen ukko mua kiinnosta. Huomaa kyllä ettei ap'ta ainakaan erityisen ihastuttavalla luonteella ole siunattu. Varmasti niitä yhden illan panoja löytää kuka vain mutta todellista suhdetta sinunlaisesi ei pysty pitämään, nimittäin kyllä siihen parisuhteeseen tarvitaan muutaking kuin se "pretty face", lapsonen. ;)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 19:06"]Kylläpä porukka on täällä vedellyt herneitä nenuihinsa. Mitäköhän vittua tuollaisen kahelin vatipään sössötykset merkkaa, ei mitään. Harvinaisen tylsää elämää näyttää olevan monilla kun ainoa vapaa ajan onni ja autuus on se, että pääsee provoilemaan av-palstalle omia pikku tarinoita (joita kehitellyt siellä päässään koko päivän). No life.
[/quote]
[/quote]
Luulet siis, ettei muut naiskolleegasi saisi pokausyrityksiä? :D
Voi pyhä helvetti miten IDIOOTTI olet! :D
[/quote]
missäs kohtaa näin väitin?:-) hankippa apua tohon luetunymmärtämisongelmaan. ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 18:49"]Olipa todella uusi ja erikoinen tieto, mitä ap joutuu varatuilta miehiltä sietämään... not. Miksi keulit jollain, mitä jokaisella naisella on? Sun voi olla sitä vaikea uskoa, mut kaikille on ottajansa siellä saunassakin. Vastenmielistä sovinismia väittää, että vain tietynlainen nainen kelpaa.
[/quote]
onko sun vanhempas serkuksia kun ei tuosta sun puheesta saa mitään selvää?
[/quote]
Hahhaa. :D Oletko ap?
[/quote]
kyllä. ap
Mikä tässä ketjussa on pointtina?? Ap sanoo tätä keskusteluksi, ei kyllä siltä kauheesti vaikuta. Länkyti länkyti.