Piinapinkka
Nyt kaikki piinailijat mukaan pinoutumaan!
Itselläni oli perjantaina PAS siirto. Pikkuinen 5 soluinen kakkosluokkanen saatiin mukaan. Lääkkeinä minulla käytössä Luget 2krt/vrk ja Zumenon 2krt/vrk.
Tuntemuksia: pientä nippailua mahassa, ei muuta. Takana minulla on keskenmeno kesäkuulta ja muistaakseni myös silloin " tärpänneenä" nippaili tässä vaiheessa mahasta. Toivottavasti enteilee plussaa.
Kuinkas muilla?
Rantis pp3
Kommentit (103)
Pulmulle peukut, josko kuitenkin se plussa sieltä tulisi ( bd bd bd)
Itsellä paukkasi taas menkkakivut päälle...
Osaatteko sanoa, miten ne julkisella puolella suhtautuu, jos jättää veritestiin menemättä tai tuloksesta soittamatta? Jotenkin on tällä hetkellä sellainen ajatus, että se menkkojen alkaminen olisi helpompi kestää kuin kuulla hoitajan sanovan sen niiin tutuksi tulleen ' tämä valitettavasti on negatiivinen'
Ja kaikille muillekin tämän päivän testailijoille, jos jonkun unohdin mainita. Idan oireet kuulostavat todella lupaavilta! =) Ja Pulmu, älä nyt heitä kirvestä vielä kaivoon, tuo pieni rusehtava tippa ei välttämättä merkitse mitään. Vaikka ymmärrän toki, että vetää vakavaksi. :-/
Miina, kyselit vatsavaivoista. Mulla on myös välillä kertynyt nyt lugejen aikana ilmaa tavallista enemmän vatsaan, mutta ei sentään meidän koirat mua vielä ole kartelleet. :D Mutta vatsa on usein vähän kipeä pian lugejen laittamisen jälkeen ja en osaa oikein sanoa onko kipu ylä- vai alavatsalla. Luin pakkausselosteesta, että vatsakipu on yleinen sivuvaikutus lugeilla ja muistelen samaa mahan nipistelyä olleen aikaisemminkin.
Entä oletko ajatellut testata ennen veritestiä? Kun uskoisin, että sinne testiin kuitenkin kannattaisi mennä joka tapauksessa. Itse aion testata jo ennen, että osaan sitten vähän edes valmistautua henkisesti (nega-)vastaukseen. Meillä hoitaja soittaa minulle päin, joten toisaalta on hyvä ettei tarvitse sitä rohkeutta kerätä itse ennen kuin ottaa luurin käteen.
Mietin vaan, että millähän testillä onnistun saamaan mitään muuta kuin negaa ruutuun, kun testipäiväni onkin jo pp12 (normaaliaikataulun mukaan laskettuna)??? Silloinhan hcg on joka tapauksessa niin alhainen, ettei välttämättä esim. apteekin omalla vielä näy. Mua vaan hirvittää ajatus veritestiin menosta ihan ' sokkona' .
Peukutukset kaikille tämän päivän testaajille vielä! Ottakaa plussat kotiin! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd
Auringonkukka ja " Toivo" pp2/pp5
Tulin juuri kotiin verikokeesta ja puoli kahen maissa saa soittaa hoitajalle tuloksesta. On tää kyllä tuskaa. Otin tän päivän vapaaks töistä, kun en tiedä miten reagoin negatiiviseen tulokseen.. Tulen sitten kertoilemaan mitä testi näytti, taidan kyllä tietää tuloksen:( Äsken kun kotiin tulin ja vessaan menin, niin lugejen mukana oli tullut pikkaisen rusehtavaa vuotoakin, että kyllä ne menkat sieltä alkaa..
Pulmu pp14