Piinapinkka
Nyt kaikki piinailijat mukaan pinoutumaan!
Itselläni oli perjantaina PAS siirto. Pikkuinen 5 soluinen kakkosluokkanen saatiin mukaan. Lääkkeinä minulla käytössä Luget 2krt/vrk ja Zumenon 2krt/vrk.
Tuntemuksia: pientä nippailua mahassa, ei muuta. Takana minulla on keskenmeno kesäkuulta ja muistaakseni myös silloin " tärpänneenä" nippaili tässä vaiheessa mahasta. Toivottavasti enteilee plussaa.
Kuinkas muilla?
Rantis pp3
Kommentit (103)
sonjaemma: Vaikea uskoa, että tuo olisi muuta kuin viivanpaikka...luulisi, että tässä vaiheessa jo noin herkällä testillä saisi aikaiseksi muuta kuin haamun, jos raskaana olisi. Huomenna on kuitenkin jo veritestipäivä :/
Kysy lääkäriltä tuota mahdollisuutta tutkia tukostaipumus kun seuraavan kerran menet vastaanotolle. Eikös tuo ihan verikokein tutkita?
Me kolme sitten kuuluimme tämän pinon epäonnisiin. Miten teillä homma jatkuu? Mä olen jo kovaa kyytiä matkalla seuraavaan PASsiin, lääkitys on päällä ja ultra-aikakin varattu. Siirto siis viikolla 42.
Eli nyt hyppelen lopullisesti tästä pinosta takavasemmalle, vaikka tietysti käyn kurkkimassa teidän viimeisten piinailijoiden viimeisimpiä kuulumisia. Peukkuja meille kaikille!
Miina:Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että plussa tulee!!!!!! Kyllä haamu on jo plussa, eiks vaan??!!! Paljon plussasäteitä++++++++ sulle.
ON: Tänään menkkaoireita ollut aaltoilevasti. Rinnat ei pätkääkään kipeät, se pelottaa vähän. Mun säkällä tää on joku kohdunulkoinen tai joku tuulimuna. Vielä monta viikkoa tuohon ultraan......
Vitsi, pongatkaahan nyt ne plussat kamut nopeesti!!!!
Rantis rv4+6
Tulisin NIIN mielelläni sun kanssa samaan jengiin! Pitäisikö tässä vaivuttaa itsensä koomaan viikoksi, niin kuluisi tuo aika vähän nopeammin.
Aika skitso olo on, kun muuten tuntuu että mitä enemmän ikää tulee sitä nopeammin päivät ja viikot kuluvat, muttä näissä piinispäivissä muuten kuluu aika hyvin paitsi kun miettiin montako päivää jäljellä raskaustestiin...
Marvik, pp6
vastaanpa kysymykseesi. Lyhyen pohdinnan ja keskustelun jälkeen päätimme jatkaa vielä yhdellä IVF:llä. Meillähän meni viimeiset pakkasesta. Eipähän sitten tulevaisuudessa harmita ettei kaikkeamme yritetty,kun tytär kysyy miksei hänellä ole siskoja ja veljiä.
Aikataulu vielä hieman auki, palailen palstalle viimeistään silloin. Tätä pinoa seurailen kyllä jännittyneenä ja pitelen peukkua kaikille. Onnea Rantikselle, kyllä se hyvin menee.
terveisin Id@, jo hieman paremmalla mielellä.
Sain clearbluen herkällä testillä myöskin haamun (joo, pakko pissiä kaikki tikut mitä kotoa löytyy). Selvästi paremmin erottuvan kuin advancella... Mieskin sen näki. Viiva on siis haalea, mutta selvästi näkyvä kuitenkin siinä testiruudussa... nyt vasta pelotaakin mennä huomenna sinne veritestiin....
Onnea ja tarrasukkia Miina! Yritä jaksaa huominen. Saathan tulokset jo samana päivänä?
pitäisi saada tulokset samana päivänä, jos menen tuonne tyksin omaan labraan. Tästä oman paikkakunnan tk:n labrasta tulokset ei välttämättä ehdi polin soittoajaksi enää. Eli huomenna on ilmeisesti aamulla matka kaupunkiin tiedossa...
Siis mielettömästi ONNEA! Plussa se on usko pois!
Ihanaa, saan kaverin :) nyt kun vielä moni muukin pääsisi mukaan!
Iso hali huomiselle mukaan. Tuu sitten heti kertoon hienot tuloksesi tänne.
Rantis *peukut pystyssä*
Lämpimät onnittelut Miinalle!
Tänä aamuna pp 14 virallisena testipäivänä tuli ihan selvä plussa clearbluella.
Olo on vähän epätodellinen enkä oikein vielä osaa iloitakaan. Josko meille tulisi viimein vauva? 4 inssiä, 3 ivf:ää, 1 km takana, olisi jo aikakin...
Kävin heti aamulla verikokeessa ja tuloksen saan iltapäivällä. Rinnat on vaihtelevasti kipeät, menkkamaista jomotusta ollut taas aamusta, lievää päänsärkyä sekä oli taas vähän huono olo aamulla.
Onneksi olkoon myös Sonjaemmalle!!!!!! Tulettehan heti Miinan kanssa kertomaan mitä verikokeessa tuli ilmi.
Tässähän omaan piinailuun herää toiveita kun lueskelee teitä. Missäs vaiheessa teillä tuli ensimmäiset menkkamaiset tunteet? Eilen kun tuntui pariin otteeseen alavatsassa pientä menkkamaista kipua, joka ei kauaa kylläkään kestänyt. Ilmavaivoista ei ollut kyse ja kuukautistenkin pitäisi alkaa vasta viikon päästä. Ja munissärytkin olivat paljon lievemmät. Heräsi pieni toivonkipinä...
Marvik, pp7
Kun on varsinainen einari epäluulo, niin oli aamulla pakko tehdä vielä yksi kotitesti. Predictoriin päsähti varsin tyylipuhdas nega...
minulla aikoinaan siinä 1.ivfssä veritesti predictorilla näytti mielestäni negaksi tulkittavan, vaikka veritestissä pp 13 olikin hcg huimat 407. Siinä hoitopaikassa oli automaattisesti tuo veritesti joten testasin predictorilla vasta sen tuloksen jälkeen (halusin itse nähdä nuo maagiset viivat kun en ollut ikinä niitä saanut). Joten jos olisin ensin testannut predictorilla olisin luullut negaksi. Tuo predictor kun ei tosiaankaan ole mikään herkkis. Nyt testasinkin tuon kokemuksen perusteella sitten clearbluella tällä kertaa.
mutta tuloksen uskallan kyllä soittaa vasta huomen aamulla. Vaikka kovasti teksi mieli jo saada tietää, että paukahtaako nega. No vähän on sellainenkin olo, että raskaana saattaisin olla. Vaan todennäköisesti en vaan jaksa uskoa siihen niin vahvasti. Tänään on menossa pp14 ja menkkoja ei vielä näy. Vai pitääkö luget niin hyvin vuodon poissa....? Lämmöt huitelee vieläkin 37.1-37.3 välillä ja tänään piti ihan oksentaa aamupäivällä kun tuli niin etova olo. Menkkakivut on hävinnyt kokonaan, ehkä pientä vihlontaa on aina harvakseltaan. Vatsa on muutenkin toimnut tosi huonosti viikon verran. Rinnat on välillä arat välillä ei. Kyllä tää elämä on välillä yhtä tuskaa....
Toivo ja pp14
Löysinpä juuri sopivan pinon kun mielessä myllertää kymmeniä kysymyksiä. Oli mielenkiinoista lukea teidän kaikkien oireista koska niin paljon samanlaisia kuin minullakin ja harmittaa kun tässä vaiheessa voi syyttää vain lugeja.
Multa löytyy kaikki seuraavat oireet:huimaus joka välillä voimakasta, aamulla rinnat ja erityisesti nännit tosi kipeät ja rinnat ovat valtavat, vatsa turvonnut, ummetusta, metallin maku ajoittain suussa, välillä haistan ihan omiani ja yleensä hajut ovat kuvottavia esim.ihana tervasaippua haisi mädäntyneeltä jauhelihalta...,väsymys, ailahtelevat mielialat, vatsaa alkoi polttamaan pp5 vastaisena yönä ja ollut tämän jälkeen ajoittaista, nipistelyä ja vihlontaa pp1-3 päivinä, muutamana päivänä alkavaa päänsärkyä..
Syytän näistä kaikista lugeja kun en uskalla toivoa vielä plussaa :(. Verikokeisiin pp12.
Myrskyisiä mutta ihanan lämpimiä plussatuulia kaikille!! Myös neganneille koska aivan varmasti me kaikki joskus vielä plussaamme ja se plussa kestää seuraavat 9kk :)
Ja tietysti lämpimät rutistukset jo plussanneille :D!! Perässä tullaan ;)
Miina, kuten varmaan itsekin tiedät, Predictor on markkinoiden ehkä epäherkin testi. Jos olet clearbluella plussan saanut, niin odottele nyt rauhassa sitä veritestin tulosta. Sullakin on vasta pp13, niin ei siinä Predictorissa varmastikaan mitään vielä näy. Ja eilen oli pp12, niin se Clearbluenkin viiva toki oli vaalea vielä.
Toivolle kanssa tsempit! Oletko tosiaan malttanut olla testaamatta ennen veritestiä?
Mä varmaan pidän sitten tämän meidän ketjun normaalijakauman rajoissa ja nappaan sen pakollisen loppupään negan. Ihan on sellainen olo, vaikka tiedän ettei saisikaan heittää vielä kirvestä kaivoon. Vähän on palelua ollut mutta samalla tavalla kuin viime piiniksellä ja silloin hcg oli alle 1. Muuten ei sitten oireita olekaan. Edellisestä tuoresiirrosta tiputtelu alkoi pp 10 ja se on tänään. Jos ei tänään punaista ala näkyä niin ehkä sitten jaksaisin olla taas vähän optimistisempi perjantaihin asti....
Auringonkukka pp7/pp10
Aivan mielettömästi onnea sonjaemmalle! Jes!!!!! Ihanaa, kun tulee lisää plussia!
Mites Miina? Joko veritestin tulos tuli?
Itsekkin olen tehnyt 2 testiä. Toisen pp14 ja toisen pp16, molemmat ovat näyttäneet plussaa. Koko ajan pelko persuksessa, että en voi olla raskaana. Veritestissä en ole koskaan käynyt.
Mulla ei oo rinnat pätkääkään kipeet. Minulle siis tehty PAS. Viimeksi IVF:stä plussanneena rinnat olivat jo ennen punktiota kipeät ja turvonneet. Pelottaa, vaikka varmaankin pitäisi luottaa testeihin. Mahakin on jo hieman turvonnut normaalista.
Ultraankin on aikaa vielä reilu 2 viikkoa. Kestää ikuisuuden.....
Rantis rv5+0 jo
hcg 48 /pp13
Hoitaja ei osannut sanoa muuta kuin ' on tä nyt positiivisen puolella' .
Huomisaamuna taas labraan ja sen jälkeen piinaavaa odotusta iltapäivään :/
pidetään nyt Miina peukkuja että haamu oli haamu eikä mikään viivanpaikka.
Pp13 ja ei vielä vuotoa. Aamulla oli lievää menkkatunnetta mutta meni nopeasti ohi. Rinnat on välillä enemmän, välillä vähemmän kipeät. Mutta muuten esim. lievä etova olo jota oli aiemmin on kadonnut. Tai no hyvällä tahdolla voi ehkä sanoa että aamulla oli vähän huono olo. Mutta kaikki voi siis vain olla lugeoireita ja huominen testitulos voi olla kumpaa vain. Jotenkin tänään iski aikamoinen paniikki ja negapelko.
Miten muuten onko teiltä muilta tutkittu tukostaipumus? Minua jäi nimittäin hirveästi vaivaamaan se 1. ivf:n keskenmeno vkon 12 tienoilla, kun syytä ei tutkittu. Meillä on suvussa ollut noita veritulppia, siskollanikin oli alle 40-kymppisenä jalassa tulppa, joten ei nyt olisi varaa oikein siihenkään jos viimein onnistuu ivf:llä niin sitten menisi aina kesken. Olen kyllä alussa aikoinaan maininnut että on tukoksia ollut suvussa, mutta liekö kukaan siieh kiinnittänyt huomiota kun nuo lääkärit vaihtuu. Normaalistihan se kai tutkitaan 3 km jälkeen? Ei kai sellainen voi hirveästi maksaa, jos vaikka itse maksaisi oman mielenrauhan takia? Lääkärin lähete siihen varmasti kuitenkin tarvitaan?