Piinapinkka
Nyt kaikki piinailijat mukaan pinoutumaan!
Itselläni oli perjantaina PAS siirto. Pikkuinen 5 soluinen kakkosluokkanen saatiin mukaan. Lääkkeinä minulla käytössä Luget 2krt/vrk ja Zumenon 2krt/vrk.
Tuntemuksia: pientä nippailua mahassa, ei muuta. Takana minulla on keskenmeno kesäkuulta ja muistaakseni myös silloin " tärpänneenä" nippaili tässä vaiheessa mahasta. Toivottavasti enteilee plussaa.
Kuinkas muilla?
Rantis pp3
Kommentit (103)
Tyksistä ei sanottu viitearvoja tarkemmin...pesun sivujen mukaan tämän päivän arvot voi vaihdella välillä 3-426.
Tuo alhainen arvo saattaa kuulemma viitata kohdunulkoiseen...
Täytyy taas soitella polille tuossa kahden aikoihin ja kysellä, mikä tämän aamun tilanne on...
uskalsin tänä aamuna soittaa tuloksen ja järkytyshän se oli. Arvo oli muistaakseni 248 (mitattu pp14) ja plussaa se on. Nyt vaan pelottaa sitten ihan järkyttävästi. Ensimmäinen ultra on 24.10, siihen saakka luget tukena ainakin. Mä en vaan osaa nyt kuvitella tätä asiaa kun eläissäni en ole plussaa saanut.
Toivo78 ja ehkä 2 matkalaista:))))
Onnittelut kaikille mukana olijoille ja Miina_H:lle peukkuja, kyllä se arvo siitä vielä nousee!!
ONNEA ONNEA Toivolle! Aivan upeeta!!!!! Niin sulle siis laitettiin 2 alkiota? Nyt on jännää!
Miltäs Miinan tulokset nyt näyttää vai kävitkö jo uudestaan. Inhottavia tuollaiset epämääräiset tulokset. Pitäävät jännityksessä vielä hetken. Toivon todella, että kääntyisivät nousuun.
Itse en ole veritestissä edes käynyt. Olen hoidossa Tre:en väestöliitossa. Aijemmin olin K-HKS eikä sielläkään ollut veritestiä. Inhottavaa, kun ei tiedä omia arvojaan. Vaikka testit ovat näyttäneet plussaa molemmat niin mieletön epätoivo päällä. Pakko kai vielä tänäänkin hakee joku tikku tuolta apteekista. Mulla ei oo nuo tissit ollenkaan kipeet ja se huolestuttaa. Onko kaikilla muilla?
Mukavaa päivänjatkoa, täällähän satelee plussia++++++++
Rantis rv5+1
Niin ja piti vielä sanoa Auringonkukalle, että älähän nyt vielä luovuta!!!!! Veritesti sen sitten kertoo. Paljon plussasäteitä sulle+++++
Peukut on pystyssä db db
ja mitään vuotoja ei ole tullut. En vaan osannut yhtään odottaa, että tällä kertaa onnistuis. Tosiaan ensimmäinen ultra on 24.10 ja siihen asti nyt vähän jännittää montako näkyy ja missä kohti näkyy. Pidetään vaan peukut pystyssä, että kaikilla menee kaikki hyvin:)))
Täällähan satelee plussaa! Rantis, taisit tartuttaa varsinaisen plussa-aallon :D Yritä levittää sitä vielä muutama viikko, jotta me muutkin piinailijat saisimme siitä osamme..
Miksi et muuten käy verikokeessa? H:gin VL:ssa taas kehoitettiin menemään joko TK:n tai sinne labraan. Menen VL:n, koska sieltä saa tuloksen saman päivän aikana. Menen vaikka menkat alkaisivat, arvoista näkee kuitenkin onko ollut edes yritystä kiinnittymiseen. No, tämä on ensi viikon päänsärky.
Toivo, ONNEKSI OLKOON! Miten pystyit olemaan tekemättä testiä ja odottaa verikokeesta seuraavaan päivään? Sun hermot mahtaa olla terästä!
Miina, muistahan että ensimmäinen testi otettiin aika aikaisin. Arvot voivat äkkiä pompahtaa ylöspäin. Pidän peukkuja puolestasi. Koita jaksaa tän jännityksen kanssa.
Auringonkukka, älä lannistu vielä. Testasit kuitenkin aika varhaisessa vaiheessa. Vielä voi tilanne muuttua...
ON, eilinen ilta meni juilimisessa, tänään ihan tavisolo.
Marvik, pp8
Toivo! Olen niin mielettömän onnellinen puolestasi. Tämä oli sitä mitä odotin!! Suuret onnittelut ja halaukset. Nauti, nauti ja nauti!!!!!! Elämä on aika ihmeellistä :-)) Monet surut ja itkut ja sitten lopulta onnistuminen.
Voi, että olen onnellinen puolestasi! Nähdään tuolla plussanneiden lapsettomien puolella :-)
Nyt poistun paikalta häiriköimästä.
En vaan uskaltanut tehdä kotona testiä ja pettyä...pettyä...pettyä. No aika raastavaa oli tulosta odottaa ja pelottin ihan älyttömästä soittaa tänäkin aamuna. En vaan vieläkään jaksa uskoa plussaa todeksi. Alussahan tässä vasta mennään, joten pelkojakin vielä on.
Katariina77: mieletön kiitos onnitteluista. Muistan, että jaksoita aina tsempata ja jäljessähän täältä nyt tullaan. Toden totta yritän nauttia, mutta en vaan haluaisi sillain kenenkään tietävän, niin töissä aika hankalaa:)))
Jännäähän tämä elämä on, vielä eilen itkin silmät päästäni, että miksi ei meillä ikinä onnistuta....Ei vaan oireita osannut varmasti yhdistää raskauteen ja nyt kun ei tunnu miltään muuta kun valtava myllerrys pääkopassa:))
Peukkuja kaikille.
Minulla on täällä vähän samoja pelkoja kuin Miinalla, eilisen veritestin tulos pp14 oli 106. Hoitajan mukaan viitearvojen välissä mutta itsestä tuntuu alhaiselta. Sehän pitäisi tuplaantua vuorokaudessa joten Miinan kanssa ollaan aika samoissa lukemissa. Masentaa¿ edellisessä oli kumminkin pp13 peräti 407, silloin oli varmaan molemmilla alkioilla yritystä kiinnittyä, vaan huonosti kävi siinäkin. Nyt sitten pelottaa että tässä toinen ei ole edes yrittänyt ja toinenkin taitaa olla kiikun kaakun, ellei peräti kohdunulkoinen. Jotenkin en nyt osaaa iloita ollenkaan, pitäisi varmaan mennä uusinta testiin jonnekin että näkee onko arvot nousussa. Tekeeköhän ne neuvolassa vai missä noita testejä, klinikalla eivät varmaan anna, ei ainakaan meinannut että olisi aihetta. Kaipa sen pitäisi lohduttaa, olisi ne varmaan määränneet (kai?) uusinta testiin jos olisi liian alhainen arvo?
Pp14 ja veritestin tulos 71... eli aivan alalinjoilla mennään, mutta pientä nousua. Edelleenkään ei siis varmuutta asiasta, maanantaina seuraava labra...
...piina-aallossa kuljetaan. Tänään on se päivä kun ollaan aallonpohjassa ja uskotaan negaan. Eilen oli kropassa niin hiljainen päivä, että uskon elimistön hylkineen alkio(i)ta. Pitää lähteä varautumaan negaan. Viimeksikin kävin niin, että muutama päivä ennen piinapäivien loppumista elimistö rauhoittui, rinnat eivät enää kipuilleet, eikä muitakaan oireita ollut. Kuukautiset alkoivatkin päivän ennen testipäivää, joten jätin verikokeen silloin väliin.
Miten teillä muilla pp7 ohittaneilla? Vieläkö vatsassa juilii ja rintoja kivistää? Entä onko uusia raskaustestejä tulossa lähipäivinä?
Huoh, I HATE PIINAPÄIVÄ!
Ja kuten jo uumoilinkin, ihan selkeä nega, eli hCG oli alle 1, ei siis edes kiinnittymisyritystä blastokystin hienoudesta huolimatta. Oli niin samanlainen olo kuin viime kerralla, josta negasin, että tämä ei ollut yllätys.
Tuntuu kyllä siltä, että eikö h***tti vieläkään ollut meidän vuoro?! Ei tästä tosiaan taida mitään enää koskaan tulla... On vaan aika vaikeaa vuodesta toiseen olla ' vain' enkelilapsen äiti.
Parin viikon kuluttua soittelen hoitajalle ja sovitaan sitten jatkosta, miten edetään. Toivon, että ehdittäisiin tehdä vielä hoito tänä vuonna, mutta sitä eivät tietenkään ainakaan vielä voineet luvata. Toivotaan siis, että parin viikon kuluttua tiedetään enemmän. Meillä kun tuo eteneminen on niin monen instanssin aikatauluista kiinni. PAS-alkiostakaan kun ei tulosta vielä ole, niin ei tiedä päästäänkö sitä kokeilemaan vai ei.
Toivo78:lle vielä ISOT onnittelut plussasta, Miinalle ja Sonjaemmalle tsemppiä (Sonjaemma, eikös tuo plussa nyt ole kuitenkin ihan selkeä?) ja Marvikille plussaonnea ja pitkää pinnaa. Sulla onneksi on vielä armonaikaa.
ikäviä uutisia Auringonkukk@70, pahoittelut negasta! Ei varmaan auta hirveästi tänään tsemppaukset mutta ehkä sitten hoitajan kanssa selviää miten eteenpäin ja saatte sitten puhtia myös uuteen yritykseen.
Joo, oli kai tuo siis plussa mutta jotenkin tässä vaan nyt huolehtii koko ajan eikä oikein ole osannut iloita. Tänään taas ei ole ollut juurikaan oireita, ehkä sitten helpottaa jos rv 7 ultrassa kaikki on OK. Vaikka kokemusta on että sekään ei ole mikään tae. Ehkä tässä on keskenmenosta vielä iso peikko päässä.
...negasta! Yritä jaksaa. Tää elämä ei ole aina oikeudenmukaista.
Tänään on ollut ehdottomasti jaksamisen kanssalta pahin piinailupäivä. Jostain syystä olen ihan maassa ja olen aivan varma, että seuraava asia mitä tässä tapahtuu on kuukautisten alku. Viimeisen tunnin aikana on juilimiset taas alkaneet, mutta nyt tuntuu aivan siltä, kuin kohdusta yritettäisiin työntää jotain pois. Ihan kamalan synkkä olo, olisi tehnyt mieli lähteä työkavereiden kanssa baariin...
Testit huutaa kaapissa...
Marvik, pp9
ISO rutistus Auringonkukalle! Toivottavasti saatte vielä kerättyä voimia seuraaviin hoitoihin. Nega on aina niiin suuri pettymys ja teillä on vielä noita muitakin ongelmia. Toivottavasti jatkossa parempaa!
ON: Aamulla meinasin jo halailla pönttöä, mutta en kuitenkaan. Kaikken pahin on tuo hampaiden pesu aamuisin...Raskausoireita ei oikein muita ole enempää ilmaantunut. Edelleen iltaisin palelen. Maha on myös alkanut hiukan turpoamaan. Rinnoissa ei vieläkään mitään eloa. Tein tossa toissapäivänä vielä kolmannen (hävettää) testin. Plussaa edelleen. Olo sama kuin sonjaemmalla, pelko siis taas keskenmenosta. En osaa minäkään vielä riemuita, kun ei ole vielä nähnyt onko tuolla oikeasti eloa....
Tsemppiä vielä piinaileville! Menkkajuilimiset on hyväksi! :)))))
Rantis rv5+3
mikä takia nuo raskaustestien ottopäivät heittelevät noin kovin? Joillakin testi on jo pp11, toisilla taas pp16. Heitto on kuitenkin viisi päivää! Ikään kuin toisilla näkyisi tulos muka herkemmin kuin toisilla...
ON: Teen teille tunnustuksen. Olin niin ahdistunut eilen, että tein tänä aamuna testin.
Olen kyllä tietoinen, että olin liian aikaisessa, mutta jotenkin se rauhoitti olon. Testi oli Clearblue ja nega sieltä naksahti. Viiva oli tosin hieman epämääräisen näköinen ja vähän " levähtänyt" (Clearbluessa positiivinen näkyy plus-merkkinä ja negatiivinen miinuksena). Teen toki vielä uuden testin, enkä lähde tästä vielä ennustamaan lopputulosta. En tiedä sitten mikä psykologinen vaikutus tuolla oli, mutta testin jälkeen oli jo paljon reippaampi olo, eikä enää itkettänyt, kuten eilen teki.
Naisen mieli on ihmeellinen...
Mukavaa viikonlopun jatkoa, voimien keruuta ja positiivisten asioiden löytämistä teille kaikille :o)
Marvik, pp10
Ilmeisesti nuo hcg arvot ovat täällä nousussa, Predictor antoi tänään plussan... tää piinailu alkaa oikeasti kohta käydä hermoille
Miina ja pp 17
Onko tässä pinossa enää ketään muuta piinailijaa kuin minä? On niin hiljaista...
Miina, arvot näyttävät nousevan koko ajan. Hyvä juttu! :o)
Miina, mitkä ovat viitearvot pp13?
Täällä tänä aamuna pp8/pp11 testattu Clearbluella tyylipuhdas nega. Tuskinpa se siis tästä enää positiiviseksi muuttuu huomiseen veritestiin. Olo on kyllä koko ajan ollutkin niin ' ei-raskaana' että tulos ei ollut yllätys. Mutta toki silti ottaa päähän. Siirretty blastokysti oli tosi hieno, joten ei tässä voi nyt kuin itseään ja omaa surkeaa kroppaansa syyttää. :-(
Harmittaa sekin, että meillä on seuraavaksi varmaan edessä PAS, joten tuskin ehditään uutta hoitoa edes tehdä tänä vuonna, joten lääkekaton ylittymisestäkään ei sitten mitään hyötyä ole. Peestä on.
Toivo78:lle pidän peukkuja veritestituloksen plussalle! Ja Miinalle, että se hCG arvo olisi sitten tänään jo nousemaan päin.
Auringonkukka, aika siipi maassa nyt