Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piinapinkka

18.09.2006 |

Nyt kaikki piinailijat mukaan pinoutumaan!

Itselläni oli perjantaina PAS siirto. Pikkuinen 5 soluinen kakkosluokkanen saatiin mukaan. Lääkkeinä minulla käytössä Luget 2krt/vrk ja Zumenon 2krt/vrk.

Tuntemuksia: pientä nippailua mahassa, ei muuta. Takana minulla on keskenmeno kesäkuulta ja muistaakseni myös silloin " tärpänneenä" nippaili tässä vaiheessa mahasta. Toivottavasti enteilee plussaa.

Kuinkas muilla?

Rantis pp3

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä tuntuu siltä, että peli on pelattu tältä erää. Testiin on vielä reilu viikko, mutta jotain pitäisi jo tuntua. Omakohtaista kokemusta on kuitenkin parista plussasta ja moninkertaisesta määrästä negoja, ja negalta tämä nyt pikemminkin vaikuttaa. Eli kaikki nuo muka-oireeni taisivatkin olla höpönpöppöä.

Mutta ei luovuteta vielä, Pulmu!

Vierailija
82/103 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä tosi rankkaa. Kokoajan kuulostelee omaa kroppaa. Mulla tosiaan tällä hetkellä sellainen olo, että tää oli tässä:(

Mulla välillä vihloo mahasta, mutta on tosi vaimeeta ja pinna on kireällä, kuin viulunkieli, niin kuin aina ennen menkkoja. Voi että tuskimpa tää olo helpottuu, kun ajattelee näin negatiivisesti.

Nyt täytyy taas heittää positiivista pölyä ilmaan kaikille ja laittaa sormet ja varpaat ristiin ja toivoa parasta:)

Kertoilkaahan kuulumisia!

Pulmu pp6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pp2 eli minä olen tässä teitä muita jäljessä... Maha on edelleen turvoksissa ja välillä epämiellyttäviä tuntemuksia. Rinnat on kipeät pregnylistä ja lugeista.

Muistelin tuossa ensimmäistä ivfää (josta siis plussa mutta sitten km), ja hainkin sitä viime marraskuun pinoa. Eipä ollut siinäkään mitään oireita ennen kuin ihan lopussa, varmaan tuossa pp10 tienoilla lievää kuvotusta (hcg oli kuitenkin yli 400 sitten veritestissä). PP4 oli kovat vatsakivut (liekö ollu kiinnittymisestä), mutta sen jälkeen ei mitään ja turvotuksin katosi.

Joten älkää nyt tytöt vielä heittäkö kirvestä kaivoon.

Vierailija
84/103 |
23.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pp8 menossa. Testi on lupa tehdä pp14 eli ens perjantaina. Jos näyttää negaa niin teen testin uudelleen pp16.

" Oireita" : välillä palelua, mahassa vihloo ja kihelmöi välillä, mahan turvotus, rinnat hieman arat (saattaa olla omasta hipelöinnistäkin...) itkuakin on ilmassa....

On vaan niin sellainen olo, etten voi plussata. Sain elämäni ensimmäisen plussan keväällä, joka meni kuitenkin kesken rv10. Enhän minä voi plussata kahta kertaa peräkkäin....

Kyllä tää piinisaika on aina yhtä tuskaa!!!! Olispa jo ens perjantai!!!!

Jaksamisia :))))

Rantis pp8

Vierailija
85/103 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä todella raskasta aikaa, kun ajatukset juoksevat ääripäästä toiseen.

Kirjoittelinkin tuonne toiseen pinoon oireista, mutta laitan ne myös tänne.

Rantahiekka sanoit tuolla toisessa pinossa, että suo on huipannut, mulla kans kokoajan huippaa, ihan aamusta iltaan.. Mahassa mulla menkkamaista juilimista ja välillä on vihlaissut inhottavasta. Rinnat eivät ole yhtään kipeät, vaikka mulla aina ennen menkkoja ne ovatkin.

OOtteko ajatelleet testata yhtään aikaisemmin?? Muo polttelis hirmupaljon, mutta en ole vielä käynnyt ostamassakaan testiä.. Mulla olis ens pe veritesti, mutta ajattelin testata sitä ennen kotona, vaikka pe aamuna, niin ei tipu sitten korkeelta ja kovaa, jos nega:(

Mutta toivotaan, että me kaikki plussataan ja saadaan omat kääröt:)

Pulmu pp 9

Vierailija
86/103 |
24.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vihdoin alkaa olla olotila suht normaali eli ei ole enää maha kuin kireä jalkapallo. Ja tänään ei ole ollut kipujakaan paitsi aamulla jotain nippailuja. Tosin aamupäivä on mennyt sohvalla hesaria lukiessa että eipä ole vielä tullut aamiasta lukuunottamatta paljon touhuttuakaan.

En ole ajatellut testata aiemmin, ainakin koitan sinnitellä tuonne 4.10. asti.

Huomenna taas töihin, jospa aika menisi nopeasti töitä tehdessä. Ajatukset mene täälläkin vuoristorataa. Yhtenä hetkenä yritän psyykata itseäni ja olen varma että nyt tärppäsi, toisena taas olen varma että ei tärpännyt ja mietin jo milloin seuraava hoito voitaisiin tehdä... rankkaa!

Tsemppiä kaikille jotka tässä samassa tuskassa tarvotte!

Vierailija
87/103 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt pääsin vihdoin koneelle.

Onnea niille joita huimaa, mulla toi enteili viimeksi plussaa.

Itsellä ei mitään oireita, siis ei minkäänlaisia. Ei edes lugeista, outoa. Taitaapa tulla nega. Perjantaina on siis testipäivä, eikä kyllä testi polttele. Niin varma olen epäonnistumisesta.

Eihän tää siis maailmaa kaada, olis vaan ollut ihana saada pikkusisarus tyttärelle. Nimittäin tämä taisi jäädä viimeiseksi yritykseksi. Neljäs IVF ja kolmas PAS. Eipä taida jaksaa enää.

Voimia viiimerutistuksiin.

Vierailija
88/103 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alavatsaa vihloo aivan törkeästi. Eilen oli aivan hillitön itkupäivä... eli luget tekee taas kiusaa :(

Vierailija
89/103 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piina jatkuu...nyt menossa pp10.

Palelua on vaihtelevasti. Tosiaan Pulmu kyseli tosta huippaamisesta; kyllä sitäkin vähän on. Ei mitenkään kovin paljoa, mutta silleen hassusti. Viimeksi raskaana ollessani huippaus tuli mukaan kuvioihin tossa rv5 silleen kunnolla. Rinnat ei oo enää/vai onko edes olleetkaan juurikaan kipeät. Kovasti niitä tulee puristeltua, että jokos ne olis tosi kipeet...tyhmää!

Mahassa välillä kihelmöintiä toisinaan ei mitään. Muutama päivä vielä niin sittenpähän tiedän.

Rantis pp10, niiiin malttamattomana

Vierailija
90/103 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en jaksa enää odottaa perjantaihin asti. Huomenna siis pp 12 ja viime kerralla tuona päivänä näkyi jo selvä plussa. Ja tällä kerralla selvä miinus, siitä olen varma. Oireita ei ole lainkaan ja vuotoakin on tullut siinä määrin (kirkasta vertakin), ettei mitään toivoa plussasta enää ole. Haluan vain saada asiaan varmuuden ja päästä eroon ällöttävistä lääkkeistä. Ja alkaa valmistautua seuraavaan siirtoon, jonka voi ilmeisesti tehdä heti perään?

No, onhan se hyvä, että jos jonkun tässä pinossa täytyi saada nega, niin se olin sitten minä. Mä kun kuitenkin selviän tästä ilman kyyneleitä, ainakin tällä kertaa, kun alkioita on vielä jäljellä toiseen yritykseen.

Mutta peukkuja teille tytöt! Pakollinen nega on käytetty, joten pelkkiä plussia on enää jäljellä.

Vierailija
91/103 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" oireina" edelleen palelu ja mahassa juiliminen. Ihan kuin menkat alkais vaik eihän niitten pitäs alkaa ennen lääkkeiden lopettamista (PAS). Päätäkin on tänään särkenyt. Koko viikon olo ollut kuin selkäänsä saaneella. Rinnat ei oo vieläkään kipeet vaikka kuinka kuvittelis.....Testit polttelee kaapissa.

Oliko sulla Tarlatan (olikohan nikki oikein?) PAS siirto? Mitkä sulla lääkkeenä?

Rantis pp11

Vierailija
92/103 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten tiedossa jo olikin. Minkäänmoista haamua ei näkynyt, vaikka kuinka kuvitteli.

Joo, PAS oli kyseessä ja lääkkeenä Progynova ja Progesteron.

Eli minäpäs hypppään takavasemmalle ja jään odottelemaan menkkoja, se vuoto, mitä tässä männä viikolla tuli, kun ei millään voinut olla koko totuus.

Ensi kuussa toivon mukaan uudet piinailut, hivenen vaan hirvittää, kun tämä alkio oli niin hyvä, eikä kuitenkaan tulosta tullut. Tuntuu, ettei PAS ole oikein meidän heiniä, vaikka se nimenomaan on monella tutulla tuottanut tulosta.

Mutta edelleen peukkuja teille muille!

Vierailija
93/103 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Tarlatanille negasta.

Täällä mennään pp6, ja oireista ei taas osaa sanoa mikä on lugeista johtuvaa. Rinnat on edelleen sivuilta kipeät ja vatsa on kipuillut yllättävänä pitkään. Välillä olen jopa miettinyt ettei vain ole jotain kohtutulehdusta tullut. Ja välillä nippaisee munasarjojen kohdalta. Mutta ei tässä auta kuin odotella päivä kerrallan.

Ne joita huimaa, sehän on hyvä merkki, itsellä oli alkuraskaudessa huimausta ajoittain siinä myöhemmin keskenmenneessä 1. ivfssä. En tosin muista milloin huimaus ensi kerran alkoi. Itsellä tänään oli ihan lievä huippaustunne päässä, mutta se johtui varmasti vain siitä kun kiirehdin maha tyhjänä ennen lounasta paikasta toiseen.

Vierailija
94/103 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarlatanille negasta pahoittelut :(

sonjaemmalle: täällä on myös pp6. Kävin eilen ultrassa alavatsakipujen vuoksi ja ultrassa paljastui, että munasarjat ovat edelleen ihan mielettömän turvonneet. Tuo munasarjojen kipuilu siis voisi ehkä olla tuollaisesta peräisin.

Sen jälkeen kun pp4 oli hirveät vihlonnat alavatsalla, ei oikeastaan ole ollut mitään oireita mihinkän suuntaan. Rinnat on niin kipeät, että portaat ovat vaihtuneet hissiin, mutta muistaakseni luget on joka kerta aiheuttaneet samat ongelmat rintavarustuksessa...

Vierailija
95/103 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarlatanille ensiksi pahoittelut negasta. Olit niin ihanasti sanonut, että kun ketjun pakollinen nega on nyt käytetty, niin muilla tulee vain plussia! =) Upeasti jaksat meitä muita tsempata oman pettymyksen keskelläkin. Ja toivottavasti seuraava PAS tuo sen kaivatun plussan teille!

Meidän " Toivo" muutti yksiöönsä eilen. Laitoin tuonne varsinaisen hoitoketjun loppuun vähän enemmän selostusta. Mutta tosiaan hieno blastokysti nyt siirrettiin ja tästä kuulemma raskauden todennäköisyys on nyt 50-50. Muutenkin meillä oli tuuria, sillä yksikään alkioista, joista tulos saatiin, ei ollut sairas. Ja tänään vielä pääsee ehkä joku alkioista pakkaseenkin, jos hyvin käy.

Aika jännää on ollut, kun aloitin nyt ensimmäistä kertaa luget ennen siirtoa ja niitä ehdin 2,5 päivää käyttää ja analysoida vaikutuksia. Mua ne vähän huippasivat (pari kertaa tuntunut tosi lievää huimausta) ja lisäksi rinnat ovat hieman kipeät niin että sängyssä vatsallamakuu tuntuu epämukavalta. Ja NE oireet siis ovat johtuneet puhtaasti lugeista kun todistettavasti ei masussa silloin vielä elämää ollut.

Aikaisemmin luget ovat alkaneet vasta siirron jälkeen, ja on ollut vaikea tietää, mikä nipistys mistäkin johtuu. Toivottavasti nyt alkaisi kohta vaikka palella, sen kerran kun plussasin, niin tärkein raskausoire oli hillitön palelu (yöllä verkkarit, villasukat, yöpaita ja villapaita päällä untuvatäkin alla, niin sitten tarkeni). Toinen mikä plussakierrossa muuttui oli kohdunnapukka, muutoksen huomasin lugeja laittaessani ja siitäkin silloin ennen testiä jo osasin vähän epäillä. Kohdunnapukka muuttui ihan kovaksi ja se jotenkin ' kiertyi sivulle' . Seuraavalla kerralla, josta tuli nega, tätä muutosta en huomannut.

Testipäivä mulla on pe 6.10., joten taidan ottaa teitä sentään vähän kiinni vaikka nyt pääsinkin mukaan näin jälkijunassa. Ellei tietysti vuoto ala ennen sitä...

Pitkää pinnaa kaikille, osallahan jo testipäivä kohta häämöttääkin. Ja niitä plussasäteitä! ~~~~~~~~~~~~~~~~~

Auringonkukka ja " Toivo"

pp 1/pp4 (' normaaliaikataulun' mukaan laskettuna)

Vierailija
96/103 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako luget teillä vatsantoimintaan? Kun (joo, vähän ällöä) mä olen ollut tässä nyt jokusen päivän kävelevä ilmavaiva ja lisäksi haisen niiiiin pahalta, ettei koirakaan enää viitsi nukkua mun pöydän alla.

Vierailija
97/103 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomenna sen tiedän.

Olen hiplaillut testitikkua jo useaan kertaan, mutta en ole langennut. Vaikeeta on ollut tämä piinausaika. Toisaalta ei tee millään mieli testata, kun pelkää pettymistä.

Tänään ei ole ollut minkäänlaisia oireita. Palelukin on loppunut. Ainoa on tuo selän kankeana oleminen. Saattaapi johtua kyllä ihan muustakin.

Harmi, että Tarlatanille kävi huonosti :( pelkään tulevani perässä.

Onko jo muut testailleet? Ketkä testaa huomenna? Minä ainakin testaan heti, kun herään. Saattaa kyllä tulla rankka päivä töissä.....

Paljon positiivisia ajatuksia kaikille : )))))

Rantis pp13

Vierailija
98/103 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän silti jännittää vaikka melko varma olen negasta. Ainahan sitä silti toivoo.

Lieviä " oireita" ilmassa, palelua joskus (olen kyllä aina ollut vilukissa), toisesta rinnasta tuli vähäsen maitoa joka nyt tuskin on raskausoire. Imettämisen olen siis lopettanut loppukeväästä. Progesteronia laittaessa emätin tuntuu erilaiselta ts. samalta kuin viimeksi plussatessa. Pitää nyt pitää jalat maassa..

Onnea testaajille ja tsemppiä Tarlatanille.

Vierailija
99/103 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zemppiä kaikille huomenna testailijoille.

Mä oon tosi masentunut ja pelkään pahinta. Huomenna on aamulla veritesti ja se pelottaa, kun oon varma negasta. Mä olin pikkasen hätänen ja testasin ke pp11. Nega tuli, mutta kun olin viemässä roskiin, niin näin siinä haamujen, haamujen haamun!? Mutta nyt olen varma, että se oli testi " viivan paikka" minkä siinä näin:( Mulla on, niin samanlainen olo, kuin ennen menkkoja ja mahassa juilii kokoajan. Huiputtaa kyllä kans, mutta jotenkin mä veikkaisin sen johtuvan lugeista.. On tää rankkaa, mutta olen jo mietteissäni seuraavassa IVF:ssä. Meillähän ei saatu mitään pakkasees, joten joudumme aloittamaan ihan alusta.

Saakapas paljon plussia:)

Pulmu pp13

Vierailija
100/103 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun kohta soittamaan klinikalle ja kysymään ohjeita jatkosta. Tänään onkin sitten vaihteeksi semmoinen päivä, että voisin viettää päivän peiton alla suklaata mussuttaen ja itsesäälissä rypien. On tämä hoitorumba yhtä helvettiä. No, meiltä se on jouluun mennessä ohi, joko raskauden kera tai ilman, mutta loppu joka tapauksessa.