Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pyytäisit koirien hoidosta per vuorokausi? Kysymys vain koirista pitäville, jotka oikeasti ottaisivat hoitoon

Vierailija
05.05.2025 |

Kaksi keskikokoista koiraa. Ruokia ei tarvitse itse ostaa.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€

Vierailija
2/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pyytänyt mitään kun tutun koira oli yökylässä. Toi palkaksi viinipullon ja antoi tyttärelle pikkuisen rahaa lenkityksestä, mikä oli ihan kiva, mutta ei mitenkään pakollinen.

Minusta oli kiva kun oli koira käymässä, mutta niitä karvoja löytyy kyllä vieläkin vaikka vierailusta on jo kuukausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan aikuiselle lapselleni ja tämän tyttöystävälle kahden kääpiökoiran hoidosta 1000€/5vkoa kun menen leikkaukseen.. 

Vierailija
4/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi keskikokoista koiraa. Annan kaverilleni 25 euroa päivässä kun hän hoitaa koiriani ollessani reissussa. 

Vierailija
5/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en varsinaisesta hoidosta pyytäisi mutta haluaisin hoitojakson päätteeksi että maksettaisiin siivous.

Vierailija
6/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajatellaan sitten niin päin että paljonko maksaisit luotettavalle hoitajalle oman kahden koirasi hoidosta? Ap

Vierailija
7/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e/vrk

Vierailija
8/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kai riippuu monestakin asiasta, mm ottaisiko hoitaja koirat kotiinsa vai tulisiko kotiisi esim reissun ajaksi, ja samalla kastelisi kukat, ehkä hoitaisi pihakasveja?

Itse maksaisin varmaan tyttärelle ja vävylle parikymppiä päivältä, jos tulisivat meille reissun ajaksi (koira, kissat, kasvit, osittain muut eläimet, osittain naapurista apua siihen) ja tietty saisivat vapaasti syödä pakastimesta. 

Jos koirat ollut mukana, niin muut eläimet + kasvit, maksettu naapurin nuorisolaisille 5-20e per päivä.

Nää on semmoisia perheen kesken/ vastavuoroisen naapuriavun hintoja, eli puolin ja toisin autellaan, ei tuolla taksalla vieraampi ihminen varmaan tee.

Vierailija
9/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt yrittäjät pyytää, ei kai nykyään kukaan edes kättä heilauta alle 50 €/h.

Vierailija
10/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€, mutta vastavuoroisesti.

Vierailija
11/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 €

Ollut monta kertaa, enkä ryhdy kavereilta tai tutuilta rahaa pyytämään. Mautonta.

Vierailija
12/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden koirien hoidosta ottaisin 50 euroa päivä, hyvän ystävän koirien hoidosta en mitään, mutta hyvät tuliaiset pitäisi kyllä saada kuten olen saanutkin. Tyttären koiria hoidan myös ilmaiseksi ja usein, ovat melkein kuin omia. 

Vierailija
13/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ottaa rahaa vastaan, mutta hoidan kavereiden koiria tuliaisia ja/tai ruokaa, saunaa, netflixiä vastaan. Lyhyet hoitokeikat menee viinipullolla, pitempinä keikkoina mene asumaan koirien luo ja saan syödä ja juoda mitä löydän, saunoa sydämeni kyllyydestä ja töllöttää telkkaria.

Vierailija
14/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan aikuiselle lapselleni ja tämän tyttöystävälle kahden kääpiökoiran hoidosta 1000€/5vkoa kun menen leikkaukseen.. 

..Whaaat..! Siis sinun aikuinen laosi ei hoida kääpiökoiraa ilmaiseksi? Olet kasvattanut kermaprseen.

Vierailija
15/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin naapurin koiraa viikon teininä. Ei edes tarjonnut mitään enkä odottanut mitään. (Ei ollut tehnyt mulle palveluksia ennen eikä jälkeen)

Miksi pitäisi jotain saada

Vierailija
16/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuttuja koiria pitänyt ilmaiseksi. Tuntemattomasta ottaisin varmaan 150€/vrk.

Vierailija
17/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan sitten niin päin että paljonko maksaisit luotettavalle hoitajalle oman kahden koirasi hoidosta? Ap

Minä olen maksanut yhden koiran hoidosta 50 e per alkava vuorokausi. Jos siis koiran kanssa ollaan se aika. Eikä vaan että käydään pari kertaa päivässä. Ruuat hoitajalle kaupanpäälle.

Vierailija
18/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuttuja koiria pitänyt ilmaiseksi. Tuntemattomasta ottaisin varmaan 150€/vrk.

Kirjoitin äsken ottavani vieraista koirista 50e, tuntemattomia en ottaisi ollenkaan, kun ei tiedä miten hulluja omistajat ovat :)  Koirien kanssa kyllä pärjäisin, kun on niitä ollut niin kauan.

Vierailija
19/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa kyse on puolitutusta mutta luotettavasta ja suositellusta henkilöstä ja hänelle ennestään vieraista koirista. Hoitaja ottaa koirat kotiinsa 10 päiväksi ja on niiden kanssa koko ajan. Aloittaja

Vierailija
20/61 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen maksanut yhden koiran hoidosta 50 e per alkava vuorokausi. Jos siis koiran kanssa ollaan se aika. Eikä vaan että käydään pari kertaa päivässä. Ruuat hoitajalle kaupanpäälle.

Laitatko kameravalvonnan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi