Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook ehdottaa kaveriksi ihmistä, joka on kurkkinut tiliäsi

Vierailija
25.04.2015 |

Yhtäkkiä lävähti tutun naama, eikä ole yhtään yhteistä  kaveria ennestään. Lienee liittynyt vasta, koska kavereita oli vain muutama ja tiedän, että muutaman päivän päästä meillä on 10 yhteistä kaveria. Laitoin kyllä kaveripyynnön, koska on sen verran hyvä tuttu. Tuskinpa osaisi facebook ehdottaa häntä ihmiseksi, jonka saatan tuntea, jos ei olisi käynyt profiilissani. 

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa, jos hänellä on linkitetyt yhteystiedot ja sun sähköposti tai puhelinnumero tiedoissaan.

Vierailija
2/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että se ehdottaa asuinpaikan perusteella... entinen kiusaaja on sitte päättänyt käyä kattoo mun fb D:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin? Minuakin kiinnostaisi tämä koska ykkös ehdotuksena oli eräs mies joka on pitkään ollut minuun ihastunut. Toiselta puolen suomea eikä yhtään yhteistä kaveria?

Vierailija
4/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osittain paikkaansa. Minulle on ehdotettu muutamia joiden kanssa ei mitään yhteistä. Toisaalta kaveriehdotuksissa näkyy myös sellaisia henkilöitä joita olen itse käynyt vakoilemassa.

Vierailija
5/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on asuinpaikan välillä satoja kilometrejä ja kyseessä oli siis ihminen, jonka uskon etsineen nimellä tuttaviaan. Häneltä voin kyllä kysyä kunhan nähdään. 

Vierailija
6/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:14"]

Toisaalta kaveriehdotuksissa näkyy myös sellaisia henkilöitä joita olen itse käynyt vakoilemassa.

[/quote]

Kyllä, myös näin ja valitettavasti sellaisia, jotka ovat kokonimikaimoja tuttujeni kanssa, mutta eivät olekaan olleet samoja ja varmaan samasta syystä minulle ehdotetaan välillä ihan outoja, jotka ehkä etsivät kaimaani (joita on Suomessa tietääkseni tasan 1 kpl eikä ole facebookissa).

Vierailija
7/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

6+7 ap

Vierailija
8/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tuon mitä AP kirjoitti. MUlla kans ehdottaa ihmisiä, joita en ole itse käynyt katsomassa, jotka ei asu lähimainkaan, eikä yhteisiä kavereita, eikä mulla ole heidän puh.numeroita, eikä sähköpostiosoitteita tms eli ei mitään tietoja facessa tai muualla heistä ole minuun iittyen.

Eli varmasti ovat etsineet minut ja katsoneet profiilini. ovat siis jotain vuosien takaisia tuttuja, ei työkavereitakaan tms. mistä face muutoin heidät osaisi liittääm minuun ???

Itse olen jokusen kaverin löytänyt ja katsonut hänen profiiliaan, pian löytyy kamuehdotuslistalta.

näin se menee

Vierailija
9/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon sataprosenttisen varma että ehdottaa juurikin stalkanneita ihmisiä, näin oman kokemuksen perusteella.

Vierailija
10/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä face ehdottaa niitä, jotka on yhteisiä kavereita. 

Vierailija
11/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:20"]

Mun mielestä face ehdottaa niitä, jotka on yhteisiä kavereita. 

[/quote]

Mutta kun ei ole yhteisiä kavereita, sehän on helppo tarkistaa jos kaverilista on julkinen.

Vierailija
12/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainaki just sellainen joka tylsänä päivänä käy kattelees kavereitten kavereiden profiileja. Ihan vaan huvin vuoksi sitä teen. :D Huvittavaa jos jokaiselle menee tieto siitä kenen profiilia oon käynyt kattoos! :D :D  

Vierailija
13/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri, siis jos puhutaan ihmisistä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, kavereita, ryhmiä, paikkakuntaa tms.

Vierailija
14/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdottaa kaikkia joiden profiilia oon katsonut muutaman kerran. Aivan sama ehdottaako mua noille, koska oon salanimellä eivätkä ikinä osaa yhdistää mua siihen.

Vierailija
15/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin erästä, jonka kanssa olin yhteisellä kurssilla ulkomailla 25 vuotta sitten ja ei olla sen jälkeen pidetty yhteyttä. Ei todellakaan yhteisiä kavereita, kun asutaan kaukana ja eri ammatit. Lisäksi sukunimeni on muuttunut.
Siis katsoin häntä ja kappas, tuli kaveripyyntö häneltä. Hyvin kiusallista, kun meillä oli suhde ja en olisi halunnut ronkkia hyviä muistoja. Kieltäydyin, eli jouduin tekemään ikävästi hänelle.
Alkoi harmittaa koko facebook.

Vierailija
16/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkin vähän ounastelin, mutten silti aio lopettaa stalkkaamista! :D

Vierailija
17/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:11"]

Onko näin? Minuakin kiinnostaisi tämä koska ykkös ehdotuksena oli eräs mies joka on pitkään ollut minuun ihastunut. Toiselta puolen suomea eikä yhtään yhteistä kaveria?

[/quote]Olet käynyt hänen profiilissaan joskus, tai sinulla on hänen puhelinnumeronsa puhelimessasi?

Mulle ehdottelee esim. ihmisiä, joiden puhelinnumero (=nimi) on puhelimessani.

Vierailija
18/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin alettiin ehdottaa kaveriksi mieheni entistä naistyökaveria, kun mies kertoi tavanneensa ko. naisen yöelämässä ;) Pitää kai olettaa, että olit kiinnostunut MYÖS minusta, arvoisa M.

Vierailija
19/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkasin miestä joka keskusteli Iltiksen kommenteissa.
Hetken päästä se oli listalla.
Psyk. hoitaja pomppas listalle silloin kun mulla viimeksi oli sille aika...

Vierailija
20/82 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereiden kavereita ehdottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän