Poliisit on todella pelottavia
Vähän niinku natsit. Oho,öö.Pelottava kansanryhmä
Kommentit (18)
Nehän päinvastoin auttavat, jos joudut hätään. Osa on aika ilkeitäkin kyllä, mutta useimmat asiallisia.
Juu. Niistä useat on siellä vaan jotta saa pomotella toisia ja leikkiä kunniakansalaista. Ollaan niin vittuuntuneita vaikka puhumalla kuin kanssaihmiselle menisi paremmin perille. Luulevat itseään tuomareiksi.
Montako aloitusta ajattelit tehdä asiasta, mielenvikainen?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:18"]
Nehän päinvastoin auttavat, jos joudut hätään. Osa on aika ilkeitäkin kyllä, mutta useimmat asiallisia.
[/quote]Eh tervetuloa itävantaalle
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:20"]
[/quote]Oln HULLU OIK MUUTA KYSYTTÄVÄÄÄ????Tervydenhoiyaja
Mulla ei ainakaan ole poliiseista mitään pahaa sanottavaa.
Vähän ohi aiheen, mutta en tajua naisia, joilla on jotain poliisi fantasioita. Suurimmaksi osaksi eivät ole erityisen komeita ja ne virkapuvutkin on ihan kamalat.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:20"]
[/quote]Oln HULLU OIK MUUTA KYSYTTÄVÄÄÄ????Tervydenhoiyaja
[/quote]terveyden hoitaja nyt vtäytyyy ihab sinne omiin oloihinsa, äh, soita poliisu
Mulle ne kerran huusi että missä mää niitä huumeita säilytän ja uhkailivat jos en kerro.
Ei mitään huumeita ollutkaan
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:18"]
[/quote]
Ei auta.
Kiusaavat vain.
Apua pyytäessä naureskelevat ja kskevät hoitaa asian itse.
Esim lompakko unohtui kassalle ja seuraava asiakas vei sen kotiinsa. Pyysi 400 euroa että antaisi takaisin.
Pyysin poliisilta apua ja kupasivat palata asiaan viikon päästä.
Eli pakko mennä kiristäjän kämppään. Loin kympin käteen ja peruutin ovelle kun tuo yritti usuttaa tanskandogia kimppuun. Oli pollinyt 30 euroa jotka lompakossa oli.
Kehtas viella soitella peraan ja uhkaili tulla yolla kylaan.
Soitto taas poliisille joka totesi ettei sulle viella ole tapahtunut mitaan. Ei heita kiinnosta.
Ajoin vanhalla autolla su aamu kello 4 toihin. Poliisi pysäytti ja yritti keksia jotain josta sakottaa. Vaativat minua mm. avaamaan takaluukun josta heittivät pesussa olleet tyovaatteet maralle kadulle.
Kun autosta ei loytnyt moitetta ja puhallus naytti nollaa uhkailivat huumetestilla. Ikinä enedes ole kokeillut huimausaineita.
monta muutakin. Poliisit on usein mulkkuja.
liikennesakkoja osaavat tyossäkäyville kirjoittaa.
M
Varmasti poliisi silloin pelottaa jos tietää tehneensä jotain rikollista. Itse en koe heitä pelottavina vaan turvaa tuottavina. Arvostan ja kunnioitan poliisin ammattiryhmää, koska he jokapäiväisessä työssään joutuvat näkemään elämän nurjan ja surullisen puolen ja silti pystyvät pitämään päänsä kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:31"]
Varmasti poliisi silloin pelottaa jos tietää tehneensä jotain rikollista. Itse en koe heitä pelottavina vaan turvaa tuottavina. Arvostan ja kunnioitan poliisin ammattiryhmää, koska he jokapäiväisessä työssään joutuvat näkemään elämän nurjan ja surullisen puolen ja silti pystyvät pitämään päänsä kunnossa.
[/quote]
Ei tarvitse itse tehdä mitään rikollista kokeakseen poliisin pelottavana. Mulle poliisin paikallaolo tarkoittaa, että on tapahtunut jotain sellaista, mistä on parempi pysytellä todella kaukana.
Näistä olisi päinvastoin apua vaikkapa kampissa jossa naisporukat muna huuteluineen ja jotkut meisporukat sekä jätyt aasialaiskähertäjät saataisiin kuriin. Vartijat eivät pelota vaan pikemminkin lisäävät joidenkin temmeltämistä ontuvilla vastauksillaan.
Tuo terveudenhoitajajutru on aivan selkeä. Käytetään tunnettua tapaa jollatavalla liian moni näistä suhtautuvat asiakkaisiinsa. Kun ovat turta eikä eikä tunnu missään. Muutamat ovatkin oikeutetusti saanneet potkut sinne jonnekin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 20:31"]
[/quote]
Tämä ei muuten pidä paikkaansa. Tai sanotaanko että se pään "kunnossa pysyminen" tapahtuu aika raaoilla tavoilla.
Jos kampissa ja vaikkapa asemahallissa kiertelisi virkavaltaa rynnäkkökivääri mukana, todennäköisesti tulisin mielelläni hieromaan enemmän kauppoja ja kuppilaan istuskelemassa eikä perässä hillujat olisi perässä hillumassa.
"ala kulta etunimi vaan mene poliisille" ulahti eräskin yksilöity häirikkö.
Telkkarin Poliisit ohjelmia katsoessa kyllä varisee se viimeinenkin arvostus ko ammattikuntaa kohtaan. Ihme imbesillejä. ajattele, tuollaisten käsissä meidän turvallisuutemme on..? huh.
No?