Nykynuorten mielipiteitä ikonisen Sinkkuelämää -sarjan asuista: hyi, rumia, hirveitä ja sitten hiihtelevät tuolla collareissa
Collegehousut, lököttävät, pitkävartiset sukat niiden päällä, suihkusandaalit, pieni trikootoppi, värit harmaata ja beigeä, ehkä valkoista. Koti ja treenivaatteissa liikutaan julkisilla paikoilla ja sitten somessa haukutaan SATC -asuja ja värejä.
Ne on kumminkin ihan oikeiden suunnittelijoiden VAATTEITA ajalta kun vaatteet oli vielä vaatteita ja niihin pukeuduttiin, kun poistuttiin kotoa. Eikä treenikamppeita, collareita tai trikoorääsyjä. Mekkoja, housuja, hameita ja bleisereitä, joissa on kunnon materiaalit ja leikkaukset eikä kaikki lököttävää, harmaameleerattua polyesyeripuuvillablandista SHEIN:istä. Oikeita kenkiä eikä pelkkiä lenkkareita ja suihkusandaaleja.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mennyt boomerilla tunteisiin.
No on mennyt! Koska rakastan vaatteita, muotia ja värejä. Varmasti olenkin tullut vanhaksi, kun tuntuu, että nykynuorten pukeutuminen on ihan karseaa. Vasta ennen koronaa ihmettelin, miten tyylikkäitä nuoret nykyään ovat ja miten upeita asuja. Nyt se on kaikki tiessään ja kaikilla on harmaat collegehousut ja suihkusandaalit sukkien kanssa, mitä tapahtui?! Ap
Ai, mä olen lähes boomer-ikäluokkaa ja musta ne vaatteet sinä sarjassa oli pääosin kaameita, osa ihan pellepukuja ja osa niin outoja virityksiä, että en ikimaailmassa olisi päälleni pukenut. En nyt sano, että collarit ja trikootopitkaan mitään tyylikästä olisi, mutta onhan maailmassa vaikka kuinka paljon muitakin pukeutumismahdollisuuksia noiden väliltä :)
Onko ihme, nykyään naiset ja tytöt levittelee reikiään läpinäkyvissä legginseissä(ja loukkaantuu kun asian ottaa esille) ja miehet/pojat pitää guccia/wannabe guccia
Vierailija kirjoitti:
Onko ihme, nykyään naiset ja tytöt levittelee reikiään läpinäkyvissä legginseissä(ja loukkaantuu kun asian ottaa esille) ja miehet/pojat pitää guccia/wannabe guccia
Itsekin käytän legginssejä, mutta en koskaan läpinäkyviä ja teen niillä monenlaisia asentotestejä eri valossa ettei varmasti näy läpi, mutta housutkin ne eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä olen lähes boomer-ikäluokkaa ja musta ne vaatteet sinä sarjassa oli pääosin kaameita, osa ihan pellepukuja ja osa niin outoja virityksiä, että en ikimaailmassa olisi päälleni pukenut. En nyt sano, että collarit ja trikootopitkaan mitään tyylikästä olisi, mutta onhan maailmassa vaikka kuinka paljon muitakin pukeutumismahdollisuuksia noiden väliltä :)
Idea siinä olikin esitellä muotia, suunnittelijoita ja överejä asuja. Vai kuinka monta tyllihametta olet nähnyt katukuvassa?
No olihan ne ihan kauheita jos silloin 200v sitten.
Muoti kiertää vajaan 10 vuoden kiertoa. Eli sen verran että edelliseltä kerralta kaikki on heitetty roskiin niin voidaan myydä saamaa kuraa uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Muoti kiertää vajaan 10 vuoden kiertoa. Eli sen verran että edelliseltä kerralta kaikki on heitetty roskiin niin voidaan myydä saamaa kuraa uudelleen.
Paitsi että nykyään muodin kierto on huomattavan paljon nopeampaa kiitos ultrapikamuodin, uusia trendejä tulee viikoittain. Samalla vaatteiden laatu on heikentynyt.
Nyt on mennyt boomerilla tunteisiin.