Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jo liian pervoa, kun illalla 2kk lasta sängyssä imettäessä mies kampeaa sisään peiton alta takaapäin?

Vierailija
18.09.2006 |

Osasi kyllä ottaa huomioon lapsen ja hoiti homman todella varovasti ja turhia liikuttamatta.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisia asioita molemmat. Miksi pitää nostaa tällainen häly asiasta? Vaimoaanhan se mies nai eikä lasta, herran jumala!

Vierailija
22/43 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pieni vauva varmaankin on hereillä ja näkeekin äitinsä selän taakse asti!?

Mitä haittaa siitä oli ja kelle?

Itsekkin olen miehen kanssa ollut vaikka imetin pientä vauvaa...

JA sitten tuohon raamattu puoleen kerroppa kohta jossa raamatussa sallitaan pedofilia mainen käytös?????

Onko sulla vähän omintakeisia ymmärryksiä asiasta???

Kaikkea ei täälläkään kannata uskoa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos minun mieheni ei jaksaisi odottaa imetyksen lopettamista niin saisi vetää käteen!!!

Hyi helvetti sentään ja muhun ei kyllä mieheni " kampee"

Vierailija
24/43 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies joutuu kärsimään.

t. 36

ps. eipä tuommoinen akti minua ainakaan kiihottaisi. Aika oudolta tuntuisi jos himoa tuntisi kesken imetyksen. Kyllä minä olen 100% äiti kun imetän, mutta jos lapsi nukkuu niin olen sitten vaimo!

Vierailija
25/43 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ap:n miehen käytös voidaan tulkita seksuaaliseksi hyväksikäytöksi! Ja sitä se kyllä onkin, hyi helvetti. Jos ei voinut odottaa imetyksen loppumista, ei pitäisi olla paljoakaan epäilystä siitä, että koki varmasti tilanteen kiihottavana.

Vierailija
26/43 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei imettäneet äidit ole kuulleet aikaisemmin tuosta, siitä on aika monissa opuksissa tietoa/juttua kuinka kiihottavaa äidille on se kun vauva imee rintaa ja samalla voi harrastaa seksiä siinä.

Mustakin nuorempana se tuntu oudolta ajatukselta mutta järjellä kun sitä ajattelee, niin mitä outoa siinä on?

Vierailija
27/43 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi nuolla vaikka minusta se tuntuu ällöltä varsinkin kun on vielä vauva joka myös imee niistä tisseistä. En kyllä antaisi miehen naida samalla kun imetän. Tuntuu ajatuskin tosi pervolta. Samassa huoneessa vauva on kyllä ollut ja ei siinä mielestäni mitään pahaa.

Vierailija
28/43 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama onko vauvalla näköyhteyttä yhdynnässä olevaan isään niin onhan sillä tasan suora näkö-, tunto-, kuulo-, ja makuyhteys yhdynnässä olevaan äitiin. jos vauva on fyysisesti kiinni äidissä (ja imettäminen on aika intensiivistä ja läheistä hommaa) ja äiti harrastaa samalla seksiä niin silloin vauva on mukana seksissä. eikä sillä ole minusta merkitystä että tajuaako vauva tilannetta (no ei tietenkään tajua), mutta äiti ja isä tajuavat, ja on kyllä aika kyseenalaista kyetä kiihottumaan vauvan hengaillessa viattomana mukana.

Vierailija
29/43 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun ajattelen kyseistä tilannetta...

Miten... Siis hyi helvetti!

Ei kyllä tulisi mieleenkään tuollainen. Itse en todellakaan pitänyt siitä, että koko imetysaikana (1v3kk) mies edes suuteli rintojani. Ne kuului vauvalle.

Vierailija
30/43 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap:n miehen käytös voidaan tulkita seksuaaliseksi hyväksikäytöksi!

Vierailija
31/43 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Ei onnistuis mulla, eikä ylipäätään meillä. Lapset olkoon poissa silmistä ja mielestä, kun ollaan niissä puuhissa.

Vierailija
32/43 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi väittää, että olisin kokenut tilanteen silloin erittäin kiihottavana. Eikä tietenkään ole seksitelty ja imetetty samaan aikaan kuin alle 4 kk vanhan lapsen aikana.

Pedofiliksi syyttäminen on kyllä jo aikas rajua!!!!!!!!

Jokainen taaplaa tyylillään...

Vierailija
33/43 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap:n mies olla kiinnostunut väärin lapsista taikka vaimo pelätä väkivaltaista (?) miestään niin paljon etttei uskaltanut kieltäytyä.

Vierailija
34/43 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei halunnut harrastaa seksiä edes samassa huoneessa missä vauva nukkui...

Vierailija
35/43 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys on mun ja lapsen hetki. Teollaan mies raiskaa sen hetken ja vie kaiken kauniin siitä mennessään.

Vierailija
36/43 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hoidettua kaksi asiaa yhdellä kertaa.

Vierailija
37/43 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ettei imettäneet äidit ole kuulleet aikaisemmin tuosta, siitä on aika monissa opuksissa tietoa/juttua kuinka kiihottavaa äidille on se kun vauva imee rintaa ja samalla voi harrastaa seksiä siinä.

Mustakin nuorempana se tuntu oudolta ajatukselta mutta järjellä kun sitä ajattelee, niin mitä outoa siinä on?

Missä opuksissa tuollaista kerrotaan. Itse en ainakaan koe vauvan rinnan imemistä millään tavalla kiihottavana. Ja vastaukseksi,

outoa siinä on se, että kyseessä oma lapsi, herra isä sentään...

Vierailija
38/43 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mikä liittyy imettämiseen, on normaalia ja vaikka rinnalla olisi ollut 6-vuotias -ns. taapero- niin sekin olisi varmaan ollut normaalia ja luonnollista.

hyi fak.

Vierailija
39/43 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ois mies lentäny lattialle ja lujaa.

Vierailija
40/43 |
20.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei saa koskeakaan kun imetän, koen sen häiritsevänä ja ärsyttävänä. Seksi on viimeinen asia mikä mielessä silloin liikkuu.