Lue keskustelun säännöt.
Voi luoja noita Taylorin turbohuulia!!!
18.09.2006 |
Argh! En kestä kuinka ennen niin jumalaisen kaunis nainen voi vajota noin idioottimaiselle tasolle ja tehdä itsestään ihan pellen näköisen!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kumpa olisi antanut itsensä vanhentua tyylillä; olisi varmasti ollut upea näky koko ikänsä, niin luonnonkaunis hän OLI.