47 m2 kolmio - nyt on kaikki nähty
https://www.etuovi.com/kohde/2239595?haku=M1774994432
Vuokratontilla. Vallan houkuttaa...
Kommentit (111)
Onko kaikissa kerrostalokodeissa kohta tuommoinen typerä kahden oviaukon makuuhuone?
Pohja muuten ihan kiva, mut keittiöön kaipaisi lisää laskutilaa.. Ehkä saareke jossa toisella puolella istumismahdollisuus toimisi tuossa tosi hyvin. Ruokapöytää ei kuitenkaan tulisi käytettyä, koska näkisin ton kokoisen kodin pariskunnan kotina. Toiseen makkariin työpiste ja toiseen parisänky.
:D Meidän yksiönä ostettu asunto on isompi kuin tuo. Vanha puutalo jossa erillinen keittiö, olohuone ja yläkerrassa makkari + iso vaatehuone jota ei lasketa neliöihin. 53 neliötä. Vessat ja suihku on todella pienet mutta ennemmin haluankin ne neliöt olohuoneeseen.
Hekalla on samassa yhtiössä paitsi 46m2 kolmioita myös 76,5m2 viisiöitä.
Tuo olkkarin takana kuikuileva makuuhuone voisi olla työhuone / vierashuone yhdistelmä ja se erillinen makuuhuone sit makuuhuone. Sinkulle tuo olisi tosi kiva asunto, pariskunnallekin ok.
Vierailija kirjoitti:
:D Meidän yksiönä ostettu asunto on isompi kuin tuo. Vanha puutalo jossa erillinen keittiö, olohuone ja yläkerrassa makkari + iso vaatehuone jota ei lasketa neliöihin. 53 neliötä. Vessat ja suihku on todella pienet mutta ennemmin haluankin ne neliöt olohuoneeseen.
Ihan kamalaa miten uusissa asunnoissa kylpyhuone ja eteinen vie aivan suhteettoman suuren tilan kokonaispinta-alasta. Meilläkin eteinen on 16 m2, enemmän kuin yksikään makuuhuone. Vessat ja pesutilat sentään järkevät. Ihan muualla minä aikaani vietän kuin noissa läpikulkutiloissa ja juuri siellä muualla arvostaisin niitä neliöitä.
Kerrostalo vuokratontilla, ei hyvä.
Eteinen on saman kokoinen kuin makuuhuoneet...
Tässä uusia HITAS-hintoja Jätkäsaaressa:
Kyse siis Hitas-järjestelmästä jonka pitäisi olla edullisempi, sekä vuokratontista.
Haku on käynnissä, joten siitä vaan. Itse jätän väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka HULLU tonne muutais?
Asunto olisi minulle juuri hyvä pohja, mutta minä asun yksin.
Pikkuinen makkari, iso keittiö ja ruokailutila (=keittiö+olohuone) ja pikkuinen olohuone (tuo toinen "makkari"). Paikkaan ja hintaan en ota kantaa.
Oi minä haluaisin pienen kolmion!
Yleensä olohuoneet ovat jättisuuria että mahtuu kunnon ruokailuryhmä vaikka on keittiökin.
Muutan kohta omilleni kun teinikin muuttaa pesästä ja olisi ihana kun olisi makuuhuone, pieni askarteluhuone jonne saa vaikka ompelukoneen, ison pöydän tms ja pieni olohuone. Keittiö voisi olla ns. komerotyyppiäkin mutta sellaista että rivi oh:n nurkassa en välttämättä halua.
Kuitenkaan yhden ihmisen palkalla ei kovinkaan isoja neliömääriä maksella.
En kutsuisi tuota seinäkkeellä olohuoneesta erotettua huonetta makuuhuoneeksi, mutta etätyöskentelyyn ja samalla vierashuoneeksi se on aivan loistava. Noin pieni asunto ei sovi lapsiperheelle tai edes yksinhuoltajalle yhden lapsen kanssa jatkuvaan asumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä uusia HITAS-hintoja Jätkäsaaressa:
Kyse siis Hitas-järjestelmästä jonka pitäisi olla edullisempi, sekä vuokratontista.
Haku on käynnissä, joten siitä vaan. Itse jätän väliin.
Sorry, virhe linkissä, p.o. www.samoanheikki.fi
Kaikkee paskaa ihmiset ostavatkin. Minkä takia nykysuomi arkkitehdit tekevät taloista ikäänkuin taideteoksia ja käytännöllisyydestä ei tietoakaan? Ihme vänkyröitä. Itse tietäisin ihan tarkkaan minkälaisen talon tai asunnon suunnittelisin jos ois varaa. ja nimeen omaaan käytännöllisen vanhanajan hyviksi testatulla tyylillä.
Asunnossa on parveke.
Tyyppi: ranskalainen.
Arvasin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka HULLU tonne muutais?
Minä yksin asuva.vierailla olisi yökylässä sopivat " luukut".
Ahneutta.