Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että saan tietyiltä asiakaspalvelijoilta huonompaa palvelua kun en käytä maskia

Vierailija
01.01.2022 |

Kaikkia asiakkaita tulisi kohdella samalla tavalla, oli sitten rätti naamalla tai ei. Rokotteet olen kuitenkin ottanut, joten en ole mikään vastuuton pelle!

Kommentit (128)

Vierailija
1/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevat että olet noita rokotevastaisia pellejä.

Vierailija
2/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme, kun menet toisen työpaikalle hönkäilemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sen vertaa muita kunnioita niin sietääkin saada huonompaa palvelua.

Vierailija
4/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet vastuuton pelle!

Vierailija
5/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Minä saan ihan normaalia. Joskus on maski, joskus ei. Ei mitään eroa.

Taitaa olla sinun pääsi sisäpuolella se maski.

Vierailija
6/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Gigantissa oli jossain vaiheessa linjaus, että "maskittomia ei tarvitse palvella". Kun ei varsinainen maskipakko ollut ihan laillista.

Vierailija
7/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaistomaisesti ”kavahdan” maskitonta asiakasta. En todellakaan haluaisi lähelleni. Toki pakko ”palvella” yhtä lailla, mutta ahdistaa kyllä verrattuna maskilliseen.

Vierailija
8/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolakameli ilman maskia

Vierailija
9/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asiakaspalvelija ei halua sun hönkäilemiä viruksia ja bakteereja naamalleen, oli ne sitten flunssaa, influenssaa tai koronaa. Kiitos koronan, moni ymmärtää nyt miten herkästi pöpöt leviävät. Japanilaiset ovat selvinneet koronapandemiasta vähällä koska siellä on ymmärretty hygienian päälle jo aikaisemmin.

Vierailija
10/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sen vertaa välitä kanssaihmisistään, niin voi hyvin jäädä ilman asiakaspalvelua.

Vierailija
11/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta maskeja on oltava kaupoissa ulko ovella kaikille. Jos et senkään jälkeen käytä niitä, niin en palvelisi ollenkaan. Sinun aerosolisi leviävät ympäri huonetta, toiset sitten kuolevat.

Mitään oikeuksia sinulla ei ole palveluun. Teethän tuon laiminlyönnin fiksuna ihmisenä tahallaan ja tarkoituksella.

Vierailija
12/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko oikeasti, että ne maskit suojaa, jos oikeasti kantaa kyseistä virusta?

Aivopesu on iskenyt lujaa.

No se ottaa aika ison osan hönkäilemistäsi partikkeleista. Ei kaikkia mutta suurimman osan.

Ei se ei suojaa muiden hönkäilystä juuri mitään.

Eikä se rokotuskaan estä levittämästä tautia.

Tuon rokotuksen suhteen aivopesu on iskenyt eniten, kuten että se maski suojaa itseäsi.

Vierailija
13/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskin nimittäminen rätiksi kertoo sinun vastuullisuudesta jotain.

Ei sitä asiakaspalvelijaa kiinnosta sinun rokotteesi, vaan hänen oma terveysturvallisuutensa.

Jos et sitä rättiä halua käyttää, niin hanki ffb2-suojaimia ja käytä niitä. 

Vierailija
14/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein tehty. Oikeesti sun ei tulis saada palvelua ollenkaan ilman maskia.

Vierailija
15/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa gigantissa oli useita maskittomia myyjiä. Myös raketti myyjiä jotka olivat ilman maskia. Salo.

Vierailija
16/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallisessa gigantissa oli useita maskittomia myyjiä. Myös raketti myyjiä jotka olivat ilman maskia. Salo.

Tunnen henkilökuntaa sieltä ja en yhtään yllättynyt tästä.

Vierailija
17/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaistomaisesti ”kavahdan” maskitonta asiakasta. En todellakaan haluaisi lähelleni. Toki pakko ”palvella” yhtä lailla, mutta ahdistaa kyllä verrattuna maskilliseen.

Muuttuuko suhtautumisesi, jos maskisuositus lievenee/poistuu, vai toivoisitko, että asiakkailla olisi ikuisesti maskit?

Vierailija
18/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että saan 100% parempaa palvelua kassalla, kun käytän aurinkolaseja ja näytän siten oudolta. Koska kauppihin tuli kirkkaat spottivalot eikä voi olla ilman laseja ettei tule migreeniä ja muita ongelmia. Kiitos tästä.

Vierailija
19/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Gigantissa oli jossain vaiheessa linjaus, että "maskittomia ei tarvitse palvella". Kun ei varsinainen maskipakko ollut ihan laillista.

Oletko sä Gigantissa töissä? Kerro mikä myymälä, niin otan myymäläpäällikköön yhteyttä.

Hyvä Gigantti, meen heti ostelee.

Vierailija
20/128 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kaksi rokotetta, enkä jaksa oikeasti joka paikassa käyttää maskia. Julkiset kulkuvälineet ja sairaalat vielä menee, mutta kyllä vtuttaa, että mm. Helsingin keskustan Akateemisessa kirjakaupassa olen saanut tympeää kassapalvelua joka kerta, kun en ole käyttänyt maskia. Siksipä ostankin kirjani vastedes muualta.

N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän