Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia

Vierailija
01.01.2022 |

Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.

Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.

Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.

Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.

Kommentit (1240)

Vierailija
521/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rokotetut meuhkaavat täällä päivästä toiseen?

Jos uskotte asiaanne, teillä on rokotukset, teillä on media puolellanne ja hallitus puolellanne, niin mikä saa teidät vielä hyökkäämään pienen 15% väestön osan kimppuun ja haukkumaan heitä?

Onko se jokin pelko? Vai onko ihmiseen rakennettu sisään joku kiusaajaominaisuus, joka aktivoituu tietyissä tilanteissa, eikä ihminen enää tajua omaa asemaansa, vaan jatkaa heikompiensa kurittamista, koska voi?

Tämäkin keskustelun aloitus on sympatiaa kaipaavan rokottamattoman.

Täytyyhän nyt huuhaaväitteitä käydä debunkkailemassa. Mahtaa teitä ärsyttää :)

Siksi kai bannaatte Suomessakin rokotemyönteisiä pois keskusteluista. Ette kestä, kun väitteenne kumotaan kerta toisensa jälkeen, yksi toisensa jälkeen.

Kukapa nyt haluaisi myöntää tyhmyytensä, etenkin kun on samanmielisten kanssa paasannutesim.rokotettujen massakuolemisesta.

Vierailija
522/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla on maskipakko, mutta aniharva käyttää maskia. Olen tehnyt jo ilmoituksenkin tästä. Otan joka päivä (itselläni maski) käydä töissä siellä. Olen ottanut kaksi rokotusta itse. Mitä mieltä olette tästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*riskin

Vierailija
524/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomana olet valinnut, että annat virukselle mahdollisuuden levitä ja kehittää uusia variantteja. Rokottamattomana olet valinnut yhteiskunnan kuormittamisen ja mahdollisesti edistät tartuntaketjuja joihin joku kuolee, tai saa pitkäaikaisoireita. Kaikki lääketieteelliset tutkimukset ovat tähän mennessä osoittaneet sekä rokotteiden tehon, että turvallisuuden. On käsittämätöntä, että jotkin ihmiset luottavat omiin tai kaverin mielipiteisiin enemmän kun lääketieteenammattilaisten. Olet itsekäs ihminen.

Matkustelevat itsekkäät ihmiset (joista osa rokotettuja, osa rokottamattomia) toivat taudin ulkomailta, EM-kisoista jne. Itsekkäät yritykset roudasivat tautisia marjanpoimijoita meidän terveydenhuoltoa kuormittamaan. Itsekkäät eivät välitä ohjeista (turvavälit, maskit). Itsekäs rahavalta päätti että otetaan rokotteet ja lähdetään kuluttamaan. Itsekkäät valtaapitävät ovat leikanneet kansan palvelut (ml. terveydenhuolto) minimiin. Vuotavat, heikot rokotteet joissa käytetään uutta teknologiaa (joiden pitkäaikaisvaikutuksista ei ole tietoa) on Yksi Totuus jonka kyseenalaistaminen leimataan tieteenvastaiseksi hörhöilyksi. Olen itseäni ja läheisiäni suojaava varovainen rokottamaton. Otan luultavasti Novavax-rokotteen. Lapseni on rokottamaron, terve ja sairastaa koronan lievänä jos tauti perheeseemme tulee. Lapseni ottaa vain sellaiset rokotteet jotka suojaavat häntä. Sydäntulehdus ym.riskiä en ota hänelle jotta tuntemattomat kääkät ja obeesit ovat paremmassa turvassa. Solidaarisuuteni hävisi kaiken syyllistämisen myötä. Itsekäs ihminen ei muutu epäitsekkääksi koronarokotteen myötä eikä rokottamaton ole synonymi itsekkyydelle. Fiksu yksilö toki tietää tämän mutta kansa on tyhmä ja yksisilmäinen. Ihmiskunnan alennustila on surullista katsottavaa.

Kukaan ei sitten ole kertonut että lapsillakin riski sydänlihaksen tulehdukseen on moninkertainen itse taudissa verrattuna rokotukseen?

Lisäksi lapsilla esiintyy misc-oireyhtymää taudin seurauksena. Ei tule rokotteesta.

Tietysti myös long covidkin riskinä.

Näistä ei kerrota rokitevastaisilla sivustoilla. Ei niistä puhuta mitään taudin riskeistä ja niiden suhteesta rokotteen haittavaikutuksiin.

Vierailija
525/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sama ottaako rokotusta,oma valinta. Mutta se,mitä kuraa esim.somessa rokottamattomat jakavat ei oo ok. Kaiken maailman salaliittoteorioita,täysiä valheita,asioita ilman faktoja jne. Tätä ei rokotetut tee. P

Vierailija
526/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomana olet valinnut, että annat virukselle mahdollisuuden levitä ja kehittää uusia variantteja. Rokottamattomana olet valinnut yhteiskunnan kuormittamisen ja mahdollisesti edistät tartuntaketjuja joihin joku kuolee, tai saa pitkäaikaisoireita. Kaikki lääketieteelliset tutkimukset ovat tähän mennessä osoittaneet sekä rokotteiden tehon, että turvallisuuden. On käsittämätöntä, että jotkin ihmiset luottavat omiin tai kaverin mielipiteisiin enemmän kun lääketieteenammattilaisten. Olet itsekäs ihminen.

Matkustelevat itsekkäät ihmiset (joista osa rokotettuja, osa rokottamattomia) toivat taudin ulkomailta, EM-kisoista jne. Itsekkäät yritykset roudasivat tautisia marjanpoimijoita meidän terveydenhuoltoa kuormittamaan. Itsekkäät eivät välitä ohjeista (turvavälit, maskit). Itsekäs rahavalta päätti että otetaan rokotteet ja lähdetään kuluttamaan. Itsekkäät valtaapitävät ovat leikanneet kansan palvelut (ml. terveydenhuolto) minimiin. Vuotavat, heikot rokotteet joissa käytetään uutta teknologiaa (joiden pitkäaikaisvaikutuksista ei ole tietoa) on Yksi Totuus jonka kyseenalaistaminen leimataan tieteenvastaiseksi hörhöilyksi. Olen itseäni ja läheisiäni suojaava varovainen rokottamaton. Otan luultavasti Novavax-rokotteen. Lapseni on rokottamaron, terve ja sairastaa koronan lievänä jos tauti perheeseemme tulee. Lapseni ottaa vain sellaiset rokotteet jotka suojaavat häntä. Sydäntulehdus ym.riskiä en ota hänelle jotta tuntemattomat kääkät ja obeesit ovat paremmassa turvassa. Solidaarisuuteni hävisi kaiken syyllistämisen myötä. Itsekäs ihminen ei muutu epäitsekkääksi koronarokotteen myötä eikä rokottamaton ole synonymi itsekkyydelle. Fiksu yksilö toki tietää tämän mutta kansa on tyhmä ja yksisilmäinen. Ihmiskunnan alennustila on surullista katsottavaa.

Kukaan ei sitten ole kertonut että lapsillakin riski sydänlihaksen tulehdukseen on moninkertainen itse taudissa verrattuna rokotukseen?

Lisäksi lapsilla esiintyy misc-oireyhtymää taudin seurauksena. Ei tule rokotteesta.

Näistä ei kerrota rokitevastaisilla sivustoilla. Ei niistä puhuta mitään taudin riskeistä ja niiden suhteesta rokotteen haittavaikutuksiin.

Ok, hyväksytään, että nuo riskit ovat.

Nyt sitten oleellinen kysymys. Miten suuri se riski on? Tämä täytyy saada nyt suhteutettua kaikkeen muuhun.

- Millä todennäköisyydellä voi saada sydänlihastulehduksen?

- Millä todennäköisyydellä voi saada misc-oireyhtymän?

- Millä todennäköisyydellä voi saada long covidin? Kuinka kauan nämä long covid -oireet kestävät keskimäärin? Mitkä oireet tyypillisimmin? Mitkä oireet harvinaisia? Millä todennäköisyydellä ne eivät loppuisi koskaan?

Se ei johda nyt mihinkään, että vain kuittaa kaiken sanomalla, että on siinä riskejä joo.

Vierailija
527/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näköjään kaikki koronapsykoosipotilaat.

Onneksi teistä pian päästään kun myrkkypiikit tekevät tehtävänsä, sitten meillä rokottamattomilla on vapaus.

Tällaisiako unelmia koronarokotevastaiset mielessään hellivät? Kertokaas muutkin rokottamattomat, onko tämä se, mitä toivotte? Että valtaosa väestöstä kuolee?

Huhhuh.

Eiköhän suurin osa ihmisistä toivo toisillensa pelkkää hyvää. Piikitetyt ovat itse kohtalonsa valinneet eikä se asia muille kuulu, eikä sille kukaan mitään edes voi. Itsemurha ei ole rikos.

Minkä ajan kuluessa olen kuolemassa? Ensimmäinen rokote otettu keväällä, toinen syksyllä, kolmanteen menossa. Oliko se aika kolme vuotta, vai muistanko väärin? Mulla olis jäljellä siis elinaikaa reilut kaksi vuotta. Täysin terve olen ollut koko ajan, mutta ilmeisesti jotain kamalaa tapahtuu… Osaatko kertoa, miten tuo kuolema tapahtuu, mikä sen aiheuttaa ja mistä tuo kolmen vuoden armonaika tulee?

Eihän joka ikinen ihminen tule kuolemaan. Kyse on tilastotieteteestä, todennäköivsyyksistä.

Rokotetut sairastuvat jo nyt yleisemmin itse tautiin kuin lisäksi saavat rokotteesta komplikaatioita, sydänkohtauksia, veritulppia, aivoinfarkteja ym.

Piikkejä annetaan nyt 2-3 piikin vuositahdilla niin porukkaa lakoaa sitä mukaan, ihan kirjaimellisestikin, mitä ollaan esim. urheilukentiltä viime vuonna nähty.

Minua ei henkilökohtaisesti tämä asia vaivaa. Itsensä vahingoittaminen on oma päätös. Lastenne kohdalla voidaan sitten puhua rikosasiasta. Saa nähdä tarttuuko yleinen syyttäjä asiaan vai pitääkö valveutuneiden kansalaisten antaa vähän vauhtia prosessiin.

Ei urheilukentillä ole nähty mitään outoa. Urheilijoiden äkkikuolemia on ollut ennenkin.

V.2016: https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/jalkapalloilijoiden-oudot-akki…

Nyt on vain muutamia simeaktiiveha, jotka metsästävät kaikki mahdolliset urheilijoiden kuolemat ja sairaskohtaukset ympäri maailmaa. Mitään vertailevaa tilastoa eri maista aiempiin vuosiin ei tietenkään esitetä.

Vain nimilista.

Tarkempi tarkastelu paljastaa, että osa ei edes kuullut, seassa on aneurysman puhkeamiseen (aneurysma voi köllötellä rauhassa vuosikymmeniäkin ja joku päivä vain puhkeaa), eri taustasaurauksia, tappavia lämpöhalvauksia (mitä moni ei tajua - lämpöhalvaus voi johtaa kuilemaan) jne jne.

Useimpien rokotusstatuksesta ei tiedetä yhtikäs mitään.

Seassa muutamia, joila oikeasti rokotuksen jälkeen myokardiitti kuten 15v pyöräilijällä joka oli kisaamassa 2 päivää rokotuksen jälkeen, mikä on puhdasta järjen köyhyyttä - pari päivää rokotuksen jälkeen -minkä tahansa rokotuksen - tulisi ottaa rauhallisesti.

Pitäisikö?

Olen hoitsu ammatiltani mutta minäkään en ole koskaan kuullut, että rokotuksen jälkeen pitäisi ottaa rauhallisesti. Mistä sinä tuollaisen tiedon löysit?

Lääkäriltä tämän joskus kuullut.

Rokotteen jälkeen kun voi olla väsymystä, kuumetta jne eikä aina tule heti, vaan influenssarokotuksessakin kuumepiikki voi tulla vasta seuraavana päivänä.

Seuraava kopsattu THL:n sivuilta:

Rokotuksen jälkeen liikuntaa kannattaa harrastaa voinnin mukaan.

Rokotuksen jälkeen voi tulla

väsymystä

kuumetta

sairaudentunnetta

pistospaikan paikallisia oireita, kuten punoitusta, kuumotusta ja turvotusta .

Lihakseen pistetyn rokotteen jälkeen kannattaa harkita, lähteekö harrastamaan sellaista liikuntaa, joka rasittaa sitä lihasta, johon rokote on pistetty. Lihaksen rasittaminen voi lisätä pistoskohdan paikallista oireilua.

mRNA-koronarokotteiden hyvin harvinaisena haittavaikutuksena on todettu sydänlihaksen- ja sydänpussintulehduksia (myo- ja perikardiitti). Suosittelemme varotoimena välttämään äärimmäistä fyysistä rasitusta kolmen vuorokauden ajan mRNA-koronarokotuksen jälkeen. Suositus koskee sekä ensimmäistä että toista rokoteannosta. Normaalia liikuntaa ei sen sijaan tarvitse välttää, jos vointi on hyvä

Vierailija
528/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten oleellinen kysymys. Miten suuri se riski on? Tämä täytyy saada nyt suhteutettua kaikkeen muuhun.

- Millä todennäköisyydellä voi saada long covidin? Kuinka kauan nämä long covid -oireet kestävät keskimäärin? Mitkä oireet tyypillisimmin? Mitkä oireet harvinaisia? Millä todennäköisyydellä ne eivät loppuisi koskaan?

Se ei johda nyt mihinkään, että vain kuittaa kaiken sanomalla, että on siinä riskejä joo.

Hetkinen.

Rokotteet voi torpata, koska 'riskejä on'.

Taudin osalta pitääkin Saad tarkat tiedot?

Logiikka? Ai niin, ontuvasti tai ei lainkaan monesti rokotevastaisilla

Vierailija
529/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kiistämätön fakta, että samaan aikaan rokotuskattavuuden lisääntyessä myös tartunnat lähtivät nousuun.

Se on asia, jota en ymmärrä mitenkään päin jos kuvitellaan, että rokotus oikeasti auttaa edes vähän.

Mun mielestä on rokotus ei selkeästikään auta vaan pahentaa tilannetta. Ei ole mitään näyttöä siitä, että rokotuksesta olisi joku hyöty. Edes sen mainostetun lievemmän taudin osalta. Tuttavapiirissä kun on molempia ja yllätys, yllätys rokotettuja!

Mä taas ymmärrän asian oikein hyvin. Rokotuskattavuuden kasvaessa ihmiset alkoivat elää kuin koronaa ei enää olisikaan. Eli liikuttiin ihmisten parissa paljon aiempaa enemmän eikä enää noudatettu muita ohjeita. Koko ajan on tiedetty, että mitä enemmän kontakteja sitä enemmän tartuntoja. Hyvä asia nyt kuitenkin on, että vaikka tartuntaluvut ovatkin ennätyskorkeita, silti tehohoidossa on siihen nähden varsin vähän koronapotilaita. Johtuuko se sitten omicronista, rokotuksista vai molemmista, sillä ei loppujen lopuksi ole edes merkitystä. 

Tartuntataluvut?

Kai tiedät PRC-testin ongelmat.

-

En ole kullutkaan ja tuskin on. Onhan testi mailmanlaajuinen starndartdi. Varmaan osaat selittää, jos siinä jotain ongelmia on; hintava?

Vierailija
530/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on ollut rankka vuosi, mutta osa meistä uskoo edelleen viranomaisia ja lääkäreitä mieluummin kuin saliittoteorioita.

Vierailija
531/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on alettu kouluissa joidenkin rokotusvastaisten vanhempien toimesta puhua kiusaamisesta kun heidän lapsensa on suljettu ulos ryhmästä. Ihan älytöntä. Ja perustelut ovat juuri tätä mitä tässäkin ketjussa on jankutettu. Jokaisella On toki oikeus valita rokottaako itsensä/lapsensa mutta muilla on sitten myös oikeus valita onko näiden kanssa missään kanssakäymisessä.

Vierailija
532/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ei ole ollenkaan sinusta lopeta nyt jo se oman navan kaivelu ja ajattele muitakin. Tuollainen on äärettömän itsekästä eikä tästä taudista päästä koskaan sinunlaisten takia.

Tulihan se sieltä. Hyvä, että viimeinkin myönnetään, että ottamalla piikin ihminen vahingoittaa itseään, mutta tämä pitäisi tehdä jonkun "yleisen suuremman hyvän" nimissä. Vapaissa maissa on kyllä totuttu ajattelemaan niin, että kun ihmiset tekevät itselleen hyviä eikä vahingollisia tekoja, niin siitä seuraa hyvä yleisestikin. Olen mielelläni "itsekäs" ja sallin hysteerikkojen tehdä itselleen pahaa, kunhan minun ei tarvitse.

Vierailija
533/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on ollut rankka vuosi, mutta osa meistä uskoo edelleen viranomaisia ja lääkäreitä mieluummin kuin saliittoteorioita.

Minä en usko mihinkään noista.

Vierailija
534/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, että koronarokotetta ei ole tutkittu lapsilla. Nyt pitää pelata ikään kuin venäläistä rulettia, kun tutkimustietoa ei ole. 

Vierailija
535/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen.

Rokotteet voi torpata, koska 'riskejä on'.

Taudin osalta pitääkin Saad tarkat tiedot?

Logiikka? Ai niin, ontuvasti tai ei lainkaan monesti rokotevastaisilla

Miten rokotteen osalta voi saada tarkkoja tietoja, kun edes rokotetutkimuksissa vammautuneiden kokemuksia ei löydy lopullisista raporteista? Kun lääkärit lätkivät sairastuneille järjestään ahdistusdiagnooseja? Jopa kun menettää kävely- ja pidätyskykynsä tai päätyy ensiapuun sydänoireiden takia, jotka muutama päivä myöhemmin todetaankin perikardiitiksi. Hups... Heidät, jotka uskaltavat kokemuksistaan kertoa, tuomitaan suoralta kädeltä salaliittohörhöiksi antivaxxereiksi. Ihmiset, jotka ovat ottaneet rokotteet! Vähemmästäkin on luottamus koetuksella.

-

-

-

-

Jahas, nyt sitten tarkkana:  "kun edes rokotetutkimuksissa vammautuneiden kokemuksia ei löydy"

-Follari puhuu kuin näkkileivästä "rokotetutkimuksessa vammautuneista" yrittäen ujuttaa käsitystä, että jokin rokote olisi saanut muka vaarallisena myyntiluvan.

-

Laitetaanpas follariväite testiin: Esitä ihan ensi alkuun todisteet väittämästäsi "rokotetutkimuksessa vammautuneista" ennen kuin jatketaan asiassa pidmmälle!

-

-

-

Vierailija
536/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näköjään kaikki koronapsykoosipotilaat.

Onneksi teistä pian päästään kun myrkkypiikit tekevät tehtävänsä, sitten meillä rokottamattomilla on vapaus.

Tällaisiako unelmia koronarokotevastaiset mielessään hellivät? Kertokaas muutkin rokottamattomat, onko tämä se, mitä toivotte? Että valtaosa väestöstä kuolee?

Huhhuh.

Eiköhän suurin osa ihmisistä toivo toisillensa pelkkää hyvää. Piikitetyt ovat itse kohtalonsa valinneet eikä se asia muille kuulu, eikä sille kukaan mitään edes voi. Itsemurha ei ole rikos.

Minkä ajan kuluessa olen kuolemassa? Ensimmäinen rokote otettu keväällä, toinen syksyllä, kolmanteen menossa. Oliko se aika kolme vuotta, vai muistanko väärin? Mulla olis jäljellä siis elinaikaa reilut kaksi vuotta. Täysin terve olen ollut koko ajan, mutta ilmeisesti jotain kamalaa tapahtuu… Osaatko kertoa, miten tuo kuolema tapahtuu, mikä sen aiheuttaa ja mistä tuo kolmen vuoden armonaika tulee?

Eihän joka ikinen ihminen tule kuolemaan. Kyse on tilastotieteteestä, todennäköivsyyksistä.

Rokotetut sairastuvat jo nyt yleisemmin itse tautiin kuin lisäksi saavat rokotteesta komplikaatioita, sydänkohtauksia, veritulppia, aivoinfarkteja ym.

Piikkejä annetaan nyt 2-3 piikin vuositahdilla niin porukkaa lakoaa sitä mukaan, ihan kirjaimellisestikin, mitä ollaan esim. urheilukentiltä viime vuonna nähty.

Minua ei henkilökohtaisesti tämä asia vaivaa. Itsensä vahingoittaminen on oma päätös. Lastenne kohdalla voidaan sitten puhua rikosasiasta. Saa nähdä tarttuuko yleinen syyttäjä asiaan vai pitääkö valveutuneiden kansalaisten antaa vähän vauhtia prosessiin.

No onkos Nurbergin oikeuidenkäynnistä mitään kuulunut? Ossikin ollut ihan hiljaa viimeist 8 kk.

Kuten olet varmaan huomannutkin, kaikki huuhaa tekee uusinta kierroksen 7 kk välein. Nytkin nousee kuin sieniä sateella n. 7 kk sitten olleita huuhaa juttuja ja valheita uusintana.

Siinä on olemassa jokin kaaviokin, jonka mukaan tuo etenee. En ottanut talteen silloin kun asia esillä oli jonkin tutkimuksenkin kautta, mutta näyttää pitävän paikkansa huuhaan levittäjillä tuo kiertokulku.

Mihin ne morgelloonit hävisivät maskeista? Nehän tutki  niitäoikein mikroskoopilla. Nyt vain odotellaan sirä Anon ilmoittamaa sähkökatkoa. Tosin meillä P_Karjalassa on joka talvi..

Eiköhän ne jostain kohta esiin möngi, olin jo muutama päivä sitten jossain näkevinänikin selatessani näitä.

Vierailija
537/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaa turhan takia riskiä, vaikka se olisi pieni? Ikäisiäni on kuollut koronaan muutama kymmen, joten on paljon merkittävämpiäkin asioita, joita alkaa pelkäämään. 

Vierailija
538/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden olisi siis kruunannut tehohoidossa tiedottomassa tilassa hengittäen letkujen kautta.

Vierailija
539/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkorokotuksilla olisi tämäkin typerä keskustelunaloitus vältetty kokonaan. Ei isorokon tai polionkaan raivotessa kysytty, haluaako rokotteen vai ei. Meillä Suomessa kysellään, vatvotaan ja viivytellään tärkeissä asioissa aivan liikaa.

Vierailija
540/1240 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-

-

-

-

Jahas, nyt sitten tarkkana:  "kun edes rokotetutkimuksissa vammautuneiden kokemuksia ei löydy"

-Follari puhuu kuin näkkileivästä "rokotetutkimuksessa vammautuneista" yrittäen ujuttaa käsitystä, että jokin rokote olisi saanut muka vaarallisena myyntiluvan.

-

Laitetaanpas follariväite testiin: Esitä ihan ensi alkuun todisteet väittämästäsi "rokotetutkimuksessa vammautuneista" ennen kuin jatketaan asiassa pidmmälle!

-

-

-

Tutustu tapauksiin Brianne Dressen ja Maddie de Garay. Tähän mennessä en ole löytänyt mitään syytä epäillä heidän kertomuksiaan, mutta ehkä sinä pystyt todistamaan ne perättömiksi. Jos kykenet, ei mulla ole mitään syytä sitä vastustaa. Ei mitään agendaa. Haluaisin vain tietää totuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme