Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia
Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.
Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.
Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.
Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.
Kommentit (1240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteella harjaannutetaan immuniteettia, jotta tunnistaa taudinaiheuttajia.
Näin
- et sairastu lainkaan
- sairastut lievemmin
koska immuniteettisi on jo valmiudessa kyseistä taudinaiheuttajia vastaan.Samalla vältetään täysimittaisen sairastumisen ja taudin riskit.
Tutkimusten mukaan koronaa vastaan paras ja laajakirjoisin suoja on 2-3 kertaa rokotetuilla, jotka ovat lisäksi taudin sairastaneet. Ennen rokotuksia jopa parempi.
Just näin
Rämethän sen keksi että otetaan pari geenipiikkiä ja sairastutaan tautiin niin sitten ollaan superimmuuneja. Vielä ku otamme sen kolmannen piikin niin olemme todella superimmuneja taudille.Eipä siltä näytä kun katsoo noita FIMEAn koronarokotteen vakavien haittavaikutusten lukuja, 22 000 vakavaa haittailmoitusta edelleenkin.
Tuhannenen kerran: sinne voi ilmoittaa vakavaksi haitaksi vaikka tunnin kuumeen.
Mika Rämetin yliopisto sai gatesin säätiöltä yli 20miljoonaa juuri ennen plandemiaa, hänen edeltäjäänsä epäillään kavaltaneen rahoista yli kolme miljoonaa. Rahalla saa mitä vaan.!
Mikä ihme on Rämetin yliopisto?
Jos yliopisto tai tutkimusyksikkö saa rahoitusta, niin Luuletko ihan oikeasti, että rahat menevät yhden ihmisen tilille?
Mitä tekemistä Gatesillä tai Rämetillä on sen kanssa, että joku kavaltaa?
Vai vietätkö, että kavallus on yhtäkkiä työnantajan, omistajan, esimiehen syy?
Ensinnäkin Mika Rämetillä ei ole yliopistoa. Hän työskentelee ja saa palkkansa Tampereen yliopistossa. Hänen edeltäjänsä toimi aikana, jolloin maan tapana oli, että lahjoitukset saattoivay mennä päätutkijan omalle pankkitilille. Näitä tapauksiahan tuli sitten ilmi johtaen mm muutaman erittäin arvostetun professorin vankeustuomioihin. Sen jälkeen tämä maan tapa muuttui ja lahjoitusraha menee aina yliopiston tilille estäen vastaavat tapaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeasti vain kirjoitti:
Voin kertoa, että rokote ei sisällä mikrosiruja tai ihmissusiseerumia.
Mutta abortoitujen sikiöiden kantasoluja se kyllä sisältää.
Koronalääke sitä sisältää, se jota Trump otti sairastuttuaan, vaikka väittää vastustavansa aborttia.
Ottakaa selvää, ennen kuin huutelette.
Trumppihan nämä geenirokotteet sai markkinoille warp- ylivalonnopeudella puolessa vuodessa. Hyvin näyttää toimivan kun tartuntatilastoja kattelee
Sinä nyt vaan tietämättömyyttäsi kattelet vääriä tilastoja. Katsele tehohoitotilastoja ja kuolintilastoja. Tartunnat ovat lisääntybneet massiivisesti, mutta tehohoitoluvut ja kuolemat eivät lisäänny eli rokotetut ovat suojassa, mutta rokottamattomat joutuvat sairaalaan, teholle ja hautausmaalle.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei yhtään haittaisi sinun rokottamattomuutesi, jos sinä ja kaltaisesi ette sitten roikkuisi teho-osaston oven rivassa, mikäli se vakava tauti iskee. Sairaalaan joutuvat edelleenkin pääosin rokottamattomat ja sen takia monen muun vakavan sairauden hoito jää odottamaan aikaa parempaa. Rokottautuminen alkaa tämän kahden vuoden piinan jälkeen näyttäytymään mielestäni kansalaisvelvollisuutena. Mutta sinun oman foliohattusi ympärillähän kaiken pitäisi pyöriä!
Tämähän on lähinnä uutisoinnin tuomaa tietoa. Totuutta et saa mistään. Uutisointi ruokkii pelkoa. Suomalaiset ovat niin auktoriteettiuskovaista kansaa, että eivät ajattele omilla aivoillaan yhtään. Kun katsoo minkälaisia ihmisiä istuu hallituksessa tai kansanedustajina (Suomela, Kontula, Marin) ei heillä ole minkäänlaista kompetenssia johtaa edes kioskia saati sitten valtiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-44 kirjoitti:
Olen tyytyväinen ratkaisuuni etten ottanut rokotetta. Ei muutama muukaan tuttavapiirissäni.
Eipä niitä ole ottaneet eduskuntakaan, eikä presidentti perheineen. Kukapa viisas sellaisia myrkkyjä ottaisi. Kaikki jotka niistä vähänkin tietävät eivät niitä tyrkytä.
Rokottamattomia kansanedustajia on todella vähän, Anu Turpoainen niitä harvoja, hänen kiloillaan ja hormonitaustallaan kannattaisi kyllä rokotuttaa itsensä.
Niinistöstön rokotuksesta taisi olla telkussakin
Itse asiassa Anu Turpoainenkin on rokotteet ottanut, mikä onkin järkevää, kun katselee miehen vahvaa ylipainoa ja jo valmiiksi työlästä hengitystä. Ei selviäisi tehohoidosta hengissä ja tietää se itsekin, vaikka äänestäjäkuntaansa ajatellen muuta uhoaa. On ilmeisesti ollut viime ajat aika tarkkaan maaseudun suojassa. Hyvä esimerkki äänestäjäkuntaansa huiputtavasta opportunistista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei yhtään haittaisi sinun rokottamattomuutesi, jos sinä ja kaltaisesi ette sitten roikkuisi teho-osaston oven rivassa, mikäli se vakava tauti iskee. Sairaalaan joutuvat edelleenkin pääosin rokottamattomat ja sen takia monen muun vakavan sairauden hoito jää odottamaan aikaa parempaa. Rokottautuminen alkaa tämän kahden vuoden piinan jälkeen näyttäytymään mielestäni kansalaisvelvollisuutena. Mutta sinun oman foliohattusi ympärillähän kaiken pitäisi pyöriä!
Tämähän on lähinnä uutisoinnin tuomaa tietoa. Totuutta et saa mistään. Uutisointi ruokkii pelkoa. Suomalaiset ovat niin auktoriteettiuskovaista kansaa, että eivät ajattele omilla aivoillaan yhtään. Kun katsoo minkälaisia ihmisiä istuu hallituksessa tai kansanedustajina (Suomela, Kontula, Marin) ei heillä ole minkäänlaista kompetenssia johtaa edes kioskia saati sitten valtiota.
Se, että rokottamattoman riski joutua sairaalaan 0n rokotettuun verrattuna n. 15. kertainen ja teholle n. 30 kertainen on ihan tieteellisistä tilastoista laskettavaa faktaa. Uutismedia sitten uutisoi nämä faktat isommalle kuulijakunnalle.
Nyt rokotetut näkevät sitten onko omikroniin auttanut tämä ihana rokote!!!! EIPÄ OLE AUTTANUT! Samoin ovat sairastaneet kuin rokottamattomatkin , kuume korkea , kova päänsärky ym ym! On näyttöä monen kohdalla!
Vierailija kirjoitti:
Koen jotakuinkin samoin kuin ap.
Mennyt vuosi ja erityisesti syksy oli mediassa tauotonta rokottamattomien haukkumista ja syyllistämistä. En usko, että unohdan sitä koskaan. Ja se tulee kyllä vaikuttamaan asenteeseeni ja käytökseeni jatkossakin. Eikä todellakaan rokotettujen eduksi tai iloksi.
Tämä alkaa olla itselle viimeinen pisara tai naula arkkuun. En ole aikuisiällä jakanut oikein mitään näistä isoista kehityssuunnista yhteiskunnan kanssa ja nyt sitten yhteiskunta sulkee pois toiminnasta, jos ei tee itselleen lääketieteellistä koetta. Eli aina vain sairaammaksi menee meininki, mikä nyt ei yllätä kun kehityssuunta on ollut tämä jo pidempään. Ei ihmisillä ole muuta kuin välinearvoa systeemissä, jonka ainoa tarkoitus on kasata raha ja valta pienelle porukalle, kaikki muu ympäriltä kuiviin imien ja tuhoten.
Motivaatio ottaa osaa tähän millään tavoin on siis kadonnut lopullisesti puolenvuoden aikana. Kunhan kelit hieman lämpeävät niin voisi lähtä kuolemaan nälkälakkoon eduskunnan portaille. Veljen ja muiden läheisten lapsien vuoksi tässä joutaa kuolla, ettei heidän tarvitse elää kiinadystopiassa kun pelokkaat tolvanat itse ruinasivat lopulta "vapauspassia". Oliko Einstein joka sanoi, että varmaa on vain ihmisten typeryys. Että niin se vain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että rokottamattoman riski joutua sairaalaan 0n rokotettuun verrattuna n. 15. kertainen ja teholle n. 30 kertainen on ihan tieteellisistä tilastoista laskettavaa faktaa. Uutismedia sitten uutisoi nämä faktat isommalle kuulijakunnalle.
Rokottamattomia ei kuitenkaan ole lähellekään 15-kertaista määrää sairaalassa verrattuna rokotettuihin. Nuo rokotusten tehot on lähinnä numerokikkailua, kun perusterve on sairastanut jo alkuperäisen koronan 99,9 prosentin todennäköisyydellä lieväoireisena. Ja omikroni on enää murto-osan alkuperäisen vaarallisuudesta. Eli vaikka rokotteiden tehot olisivat mainostetun veroisia niin käytännössä ero on minimaalinen. Siksi on surkuhupaisaa lukea vauhkoontuneiden ihmisten typerehtämistä tehon väistöistä sun muista piikin jälkeen. Yhteiskunnallisella tasolla sitten desimaali vaikuttaa jo jotain.
Mutta vain idiootti lähtee uhraamaan itseään tällaisen yhteiskunnan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että laitetaan vähän ryhmäpainetta. Kannattaa varata aika rokotukseen, niin heti helpottaa.
En tule ottamaan ikinä koronarokotetta, ellei tosiaan sille joku äärimmäinen pakko eteen tule että suurinpiirtein henkeä uhataan.
Nämä vaihtoehdot tällä hetkellä ei kiinnosta, olen sitäpaitsi todennäköisesti sairastanut koronan keväällä 2020 ekassa aallossa, flunssan oirein. Tästä olen melko varma, koska kaikki oireet täsmäsivät mutta tuolloin ei testattu.
Ap
Minulla on parikin tuttua, jolla on ollut korona kaksi kertaa. Myös Martti Ahtisaari kuuluu tähän porukkaan, eli kerran korona ei takaa ettei tulisi uudelleen.
Olen pahoillani jos ihmissuhteita on katkaistu tämän asian takia. Lapsellista, miksi muka yksi ainoa asia ratkaisisi asian? Mutta koita sinä puhua kaikesta muusta, maailmassa on miljardi eri aihetta keskusteluun.
Rokotettu joka ei tiedä ketään jolta välit olisivat tämän takia katkenneet
Vierailija kirjoitti:
Nyt rokotetut näkevät sitten onko omikroniin auttanut tämä ihana rokote!!!! EIPÄ OLE AUTTANUT! Samoin ovat sairastaneet kuin rokottamattomatkin , kuume korkea , kova päänsärky ym ym! On näyttöä monen kohdalla!
-
"Nyt rokotetut näkevät sitten onko omikroniin auttanut"
-
Asian kyllä näkevät rokottamattomien omaiset. Pääsääntöisesti heidän kontolleen kun on jäänyt koronahautajaisten järjestäminen.
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomia ei kuitenkaan ole lähellekään 15-kertaista määrää sairaalassa verrattuna rokotettuihin. Nuo rokotusten tehot on lähinnä numerokikkailua, kun perusterve on sairastanut jo alkuperäisen koronan 99,9 prosentin todennäköisyydellä lieväoireisena. Ja omikroni on enää murto-osan alkuperäisen vaarallisuudesta. Eli vaikka rokotteiden tehot olisivat mainostetun veroisia niin käytännössä ero on minimaalinen. Siksi on surkuhupaisaa lukea vauhkoontuneiden ihmisten typerehtämistä tehon väistöistä sun muista piikin jälkeen. Yhteiskunnallisella tasolla sitten desimaali vaikuttaa jo jotain.
Mutta vain idiootti lähtee uhraamaan itseään tällaisen yhteiskunnan vuoksi.
-
"Rokottamattomia ei kuitenkaan ole lähellekään 15-kertaista määrää sairaalassa verrattuna rokotettuihin."
-
TYKS vasta uutisoi, että 1.9.2021 lukien hoidossa olevista 89% on ollut rokottamattomia. Eikös mikään lamppu syty sinulla siitä, että pieni rokottamattomien vähemmistö onnistuu tukkimaan kokonaisen keskussairaalan hoitokapåasiteetin?
-
Vierailija kirjoitti:
Mika Rämetin yliopisto sai gatesin säätiöltä yli 20miljoonaa juuri ennen plandemiaa
Tämä on uskottavuuden tason merkkipaalu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika Rämetin yliopisto sai gatesin säätiöltä yli 20miljoonaa juuri ennen plandemiaa
-
Kenelle on, kenelle ei. Isosta joukosta löytyy aina helposti narattavia.
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo edellinen ollut ollenkaan uskottavaa. Sehän oli selvä valhe. Ei Mika Rämetillä ole yliopistoa.
Vierailija kirjoitti:
Valintoja brutukseni.... valintoja. Ei kannata itkeä jos itse on maitolasinsa kaatanut.
Käsitätkö itse miten tyhmä kannanottosi on? Miten vapaaehtoisen rokotteen valinnassa voi valita väärin? Mieti nyt hyvä ihminen!
Minäkin olen rokottamaton ja elänyt lähes normaalisti koko korona-ajan. Oma valintani on ollut olla käyttämättä myös käsidesiä tai maskia. Ainoat asiat mitä olen tehnyt toisin ovat olleet massatapahtumien vättäminen ja ekstra D-vitamiinin syöminen. Olen altistunut koronalle tietojeni mukaan ainakin neljästi mutta tautia en ole saanut.
Mielestäni asenteesi on uhriutuva mitä en pidä oikeutettuna tässäkään tilanteessa. Omaa rokotus-statustaan ei tarvitse kertoa kenellekkään eikä näin tarvitse sietää kenenkään mielipidettä rokottamattomuudestasi. Pysyy poissa somesta ja keskustelupalstoilta niin ei tarvitse lukea kenenkään vihamielisiä tekstejä. Elämä on valintoja kuten rokottamattomuuskin. Ainostaan sairaanhoitajilla ja mulla "pakkorokotettavilla" se ei ole niin helppoa ollut.
Mikä ihme on Rämetin yliopisto?
Jos yliopisto tai tutkimusyksikkö saa rahoitusta, niin Luuletko ihan oikeasti, että rahat menevät yhden ihmisen tilille?
Mitä tekemistä Gatesillä tai Rämetillä on sen kanssa, että joku kavaltaa?
Vai vietätkö, että kavallus on yhtäkkiä työnantajan, omistajan, esimiehen syy?