En halua käydä enään litlissä
Kommentit (14)
Mun pitää käydä kun taas Telia antoi lahjakortin..Jotenkin niin outo valikoima että vaikea valita mitä ottaa.
Älä välitä. Minä käyn senkin edestä.
Lidlissä käyminen taitaa olla ainoa keino tehdä jotain sen eteen, että Suomessakin ruoan hinta olisi muun Euroopan tasolla. Kahden kauppaketjun oligopolilla se ei ikinä tule onnistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun pitää käydä kun taas Telia antoi lahjakortin..Jotenkin niin outo valikoima että vaikea valita mitä ottaa.
Osta vihanneksia, hedelmiä, pähkinöitä, leipää, maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on sulla paskapapereihin lahjakortti, ne on Lidlissä hyviä. :D
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä käyminen taitaa olla ainoa keino tehdä jotain sen eteen, että Suomessakin ruoan hinta olisi muun Euroopan tasolla. Kahden kauppaketjun oligopolilla se ei ikinä tule onnistumaan.
Lidlissä nostetaan koko ajan hintoja. Kaikessa hiljaisuudessa jonkun tuotteen hinta on noussut esim. 30%. Ja jos hinta sen jälkeen laskee vaikka 10% niin tuotteeseen laitetaan iso oranssi hintalappu missä lukee "halvempi!". Ajattelevat, että asiakkaat eivät muka huomaa, kun heitä vedetään nenästä.
No en minäkään. On todellakin muitakin kauppoja. En totu sen outoon valikoimaan ja tuotteisiin.
T. Saksasta
Minä käyn. Ostan ihan tavallisia päivittäistavaroita.
Todella tärkeä tietää!
Minä en käy ilotaloissa, paitsi muutaman kerran vuodessa. Töissä.
Vierailija kirjoitti:
'Enään'. Arrgh 🙉
Jos sanot enään, lyön sinua nenään.
Ei se mitään. Ei nekään halua sinua sinne. Itse aloin boikotoimaan muita kauppoja, koska ne menivät mukaan pilde-hullutukseen.
En oo kaynyt Lidlissa enaa kahteen vuoteen.Ei oo ikava.