Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia
Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.
Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.
Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.
Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.
Kommentit (1240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olette kaikki huomanneet, että sairaalat ovat juuri kertoneet hoitojaksojen lyhentyneen. He ovat kertoneet, ettei tehohoidon kuormitus ole lisääntynyt, vaikka tartuntamäärät ovat lisääntyneet. Hyviä uutisia siis!
Euroopassa on samaa ilmiötä muissakin maissa, eikä kuolleisuuskaan ole lisääntynyt tartuntamäärien lisääntyessä.
Tähän voi tietysti rokotteiden kannattajat esittää syyksi rokotteiden tehon. Tosin, miksi ne olisivat nyt yhtäkkiä joulukuussa alkaneet tehota, kun jo puoli vuotta on pää märkänä piikitetty kansaa ympäri Eurooppaa?
Eli eiköhän syy löydy ennemminkin omikronista, joka leviää parhaillaan kovaa vauhtia ympäri Eurooppaa.
Niin mikä ihme saa sinut ajattelemaan, että rokotteilla ei ole mitään tekemistä hyvien lukemien kanssa? Ei tarvitse olla mikään rokotteiden kannattaja, katso faktoja. Et ole sitten kuullut eroista vaikka kerran tai kaksi kertaa rokotettujen välillä?
Miten te aina onnistutte skippaamaan ja valikoimaan 20 uutisesta yhden ja vääntämään sen oman agendanne mukaisesti?
Mitä et nyt ymmärtänyt? Tartuntamäärät ovat nyt nopeasti moninkertaistuneet, mutta sairaalat eivät ole kuormittuneet enempää eikä kuolemia ole tullut juuri enempää. Mitä nyt skippasin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-
-
-
-
Jahas, nyt sitten tarkkana: "kun edes rokotetutkimuksissa vammautuneiden kokemuksia ei löydy"
-Follari puhuu kuin näkkileivästä "rokotetutkimuksessa vammautuneista" yrittäen ujuttaa käsitystä, että jokin rokote olisi saanut muka vaarallisena myyntiluvan.
-
Laitetaanpas follariväite testiin: Esitä ihan ensi alkuun todisteet väittämästäsi "rokotetutkimuksessa vammautuneista" ennen kuin jatketaan asiassa pidmmälle!
-
-
-
Tutustu tapauksiin Brianne Dressen ja Maddie de Garay. Tähän mennessä en ole löytänyt mitään syytä epäillä heidän kertomuksiaan, mutta ehkä sinä pystyt todistamaan ne perättömiksi. Jos kykenet, ei mulla ole mitään syytä sitä vastustaa. Ei mitään agendaa. Haluaisin vain tietää totuuden.
-
-
-Toistan:
Laitetaanpas follariväite testiin: Esitä ihan ensi alkuun todisteet väittämästäsi "rokotetutkimuksessa vammautuneista" ennen kuin jatketaan asiassa pidemmälle!
-
-
Odotan niitä SINUN esittämiä todisteita esittämällesi väitteelle. Eikös löydykään, enpä ylläty!
-
Foorumi on pullollaan puolilöysiä follarien mahtiväittämiä. 100/100 käy just näin, kuin edellä.
-
-
-
Nuo ihmiset osallistuivat rokotetutkimuksiin ja sanovat, ettei heidän kokemuksiaan löydy loppuraporteista. Tutustu asiaan ja kerro, valehtelevatko.
Missä sanovat? Laita linkki.
Te rokottamattomat paskat vaan pitkitätte tätä pandemiaa, ettekä tajua edes hävetä.
Vierailija kirjoitti:
u.r. nut case kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sairasta sakkia kirjoitti:
on ihmisiä jotka ottaisivat rokotteet mutta kun se rokote on terveysriski. Viranomaiset vähettelevät ulkolaisia tutkimuksia rokotteiden haittavaikutuksista ja hyväksyvät vain suomalaistutkijoiden tutkimukset. Kuitenkin hyväksyvät ulkolaiset rokotteet. Rokotteiden haittoja ei täällä paljoa tutkita kun on tärkeää saada mahdollisimman moni piikille. Vähät piittaavat siitä jos jollekin rokotteen otto saattaa olla kohtalokas. Sitten haittoja selitellään muutenkin että juu henkilöllä oli perussairauksia. Vanhemmalle porukalle niitä nimenomaan tuputetaan, heillä on eniten ns perussairauksia. Arvostukseni ja luottoni on mennyt täysin suomalaisviranomaisiin, yrittäessäni asiallisesti kysellä rokotteista ja haitoista. Syynä on omakohtainen diagnoosi jonka tiimoilta esim. Englannissa oli useita menehtyneitä jne saairaalahoitoon joutuneita. THL mielestä estettä rokotuksen ottamiselle diagnoosistani huolimatta ei ollut. Aivan outoa sakkia.
🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Ei teille voi kuin nauraa!
Kerropa, miten rokotteita on tutkittu Suomessa vai sekoitatko väestötason seurantaan, jota tehdään ihan kaikissa maissa?
Vitt ja sinustromboosi ovat riski Astrassa ts.adenovirusvektorirokotteissa, jonka antamista Suomessakin rajoitettiin ja lopulta käytännössä luovuttiin.
Samat riskitekijät eivät toteudu mRNA-rokotteiden osalta.
Itsekin tunnen yhden, jolla trombosytomua ja Astran osalta ehdoton kielto. Pfizer ei ole aiheuttanut mitään käden särkemistä ja väsymystä kummempaa.Sinustrombooseja siis 1-4 miljoonaa rokoteannosta kohti. Astrassa.
heikkoa tasoa näkyy olevan aivojesi ulostuotto, eli et tiedä mistään mitään. Mene opiskelemaan tai hanki psyyken lääkkeet, olisit terapoimassa peilisi edessä. Sinun hätäsi kuuluu psykiatrian puolelle.
-
ERi
Hyvä edellinen kirjoittaja, haluaisin antaa näin sivullisena vilpittömän neuvon: En sinuna avaisi keskustelua "aivojen ulostuotosta" enkä varsinkaan tietämyksen tasosta. Näin merenkulkutermeillä ilmaistuna, olet varsin heppoisella purrella liikkeella, varsin syvissä vesissä.....
-
hehehee jatka sinä vaan tyhjine purjeinesi uppoavassa laivassasi. Heikot näkyy tuulesi olevan, tarvitset henkiselle puolellesi psykiatrin apua..
tiu tiu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
u.r. nut case kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sairasta sakkia kirjoitti:
on ihmisiä jotka ottaisivat rokotteet mutta kun se rokote on terveysriski. Viranomaiset vähettelevät ulkolaisia tutkimuksia rokotteiden haittavaikutuksista ja hyväksyvät vain suomalaistutkijoiden tutkimukset. Kuitenkin hyväksyvät ulkolaiset rokotteet. Rokotteiden haittoja ei täällä paljoa tutkita kun on tärkeää saada mahdollisimman moni piikille. Vähät piittaavat siitä jos jollekin rokotteen otto saattaa olla kohtalokas. Sitten haittoja selitellään muutenkin että juu henkilöllä oli perussairauksia. Vanhemmalle porukalle niitä nimenomaan tuputetaan, heillä on eniten ns perussairauksia. Arvostukseni ja luottoni on mennyt täysin suomalaisviranomaisiin, yrittäessäni asiallisesti kysellä rokotteista ja haitoista. Syynä on omakohtainen diagnoosi jonka tiimoilta esim. Englannissa oli useita menehtyneitä jne saairaalahoitoon joutuneita. THL mielestä estettä rokotuksen ottamiselle diagnoosistani huolimatta ei ollut. Aivan outoa sakkia.
🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Ei teille voi kuin nauraa!
Kerropa, miten rokotteita on tutkittu Suomessa vai sekoitatko väestötason seurantaan, jota tehdään ihan kaikissa maissa?
Vitt ja sinustromboosi ovat riski Astrassa ts.adenovirusvektorirokotteissa, jonka antamista Suomessakin rajoitettiin ja lopulta käytännössä luovuttiin.
Samat riskitekijät eivät toteudu mRNA-rokotteiden osalta.
Itsekin tunnen yhden, jolla trombosytomua ja Astran osalta ehdoton kielto. Pfizer ei ole aiheuttanut mitään käden särkemistä ja väsymystä kummempaa.Sinustrombooseja siis 1-4 miljoonaa rokoteannosta kohti. Astrassa.
heikkoa tasoa näkyy olevan aivojesi ulostuotto, eli et tiedä mistään mitään. Mene opiskelemaan tai hanki psyyken lääkkeet, olisit terapoimassa peilisi edessä. Sinun hätäsi kuuluu psykiatrian puolelle.
-
ERi
Hyvä edellinen kirjoittaja, haluaisin antaa näin sivullisena vilpittömän neuvon: En sinuna avaisi keskustelua "aivojen ulostuotosta" enkä varsinkaan tietämyksen tasosta. Näin merenkulkutermeillä ilmaistuna, olet varsin heppoisella purrella liikkeella, varsin syvissä vesissä.....
-
hehehee jatka sinä vaan tyhjine purjeinesi uppoavassa laivassasi. Heikot näkyy tuulesi olevan, tarvitset henkiselle puolellesi psykiatrin apua..
-
...Olisin odottanut Ajatusten Tonavalta jotain paljonkin omaperäisempää. Tyypilliseen tapaanne peesaat kiltisti perässä...
-
Nykyinen tilanne Suomessa on rajoitusten ansiota. Rokotuksilla saisimme tilanteen, jossa näin tiukkoja rajoituksia ei tarvittaisi. Se, että Suomessa kuolleisuus on alhainen ei kerro pandemian voimasta, vaan siitä, että iso osa väestöstä on ottanut asiat vakavasti (sosiaalinen eristäytyminen, etätyöt, maskit, käsidesit, rokotteet)
Kun katsoo vaikka UK:n lukuja, niin 80 000 koronaan kuollutta verrattuna 1500 influenssa-kuolemaan saman pituisena ajanjaksona normaalivuonna (400 korona vuonna), kertoo, että korona-pandemialla on kykyä tappaa, jos sitä vastaan ei taistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olette kaikki huomanneet, että sairaalat ovat juuri kertoneet hoitojaksojen lyhentyneen. He ovat kertoneet, ettei tehohoidon kuormitus ole lisääntynyt, vaikka tartuntamäärät ovat lisääntyneet. Hyviä uutisia siis!
Euroopassa on samaa ilmiötä muissakin maissa, eikä kuolleisuuskaan ole lisääntynyt tartuntamäärien lisääntyessä.
Tähän voi tietysti rokotteiden kannattajat esittää syyksi rokotteiden tehon. Tosin, miksi ne olisivat nyt yhtäkkiä joulukuussa alkaneet tehota, kun jo puoli vuotta on pää märkänä piikitetty kansaa ympäri Eurooppaa?
Eli eiköhän syy löydy ennemminkin omikronista, joka leviää parhaillaan kovaa vauhtia ympäri Eurooppaa.
Niin mikä ihme saa sinut ajattelemaan, että rokotteilla ei ole mitään tekemistä hyvien lukemien kanssa? Ei tarvitse olla mikään rokotteiden kannattaja, katso faktoja. Et ole sitten kuullut eroista vaikka kerran tai kaksi kertaa rokotettujen välillä?
Miten te aina onnistutte skippaamaan ja valikoimaan 20 uutisesta yhden ja vääntämään sen oman agendanne mukaisesti?
Mitä et nyt ymmärtänyt? Tartuntamäärät ovat nyt nopeasti moninkertaistuneet, mutta sairaalat eivät ole kuormittuneet enempää eikä kuolemia ole tullut juuri enempää. Mitä nyt skippasin?
Vähättelit rokotteen merkitystä kokonaisuudessa.
Itse ihmettelen, miksei enää puhuta simpanssin DNA:sta rokotteessa?? Siitä oli juttua rokotuksien alkaessa kovastikin, enkä enää alkuunkaan ihmettele miksi!
-Se oli oikeastaan vaimo, joka alkoi asiaan kiinnittämään huomiota hiukan ekan rokotuksen jälkeen....
-Ekaksi tuli hiukan moitiva kommentti, kun olin ihan ajatuksissani ostanut aika nipun banaaneja. Eivät olleet edes missään tarjouksessa, mutta kuin olisi selvästi hiukonut banskujen perään. Ei silti, niitä tulee mutenkin satunnaisesti osteltua.
-Toinen kommentti tuli, kun vaimo alkoi sunnuntai-aamuyöllä huutelemaan nukkumaan. Olin jotenkin juuttunut katsomaan nauhoitettuja luonto-ohjelmia ja menossa oli varmaan kymmenes "Avara Luonto".
- Kuinkas ollakaan, ne olivat ihan sarjana erilaisia "simpanssiperheen elämää" jnejne jaksoja, todella monenlaisia ja jotenkin osasi oivaltaa heidän elämää ja toimintaa simpanssien näkökulmasta. Ne nyt vaan alkoivat tuntumaan käsittämättömän kiehtovilta. Siinä oli paljon sitä samaa, kun kerran sukukokouksessa sain ikivanhan isoisovanhempien mustavalkoisen valokuva-albumin näppeihini. Videoiden kanssa oli paljolti samaa, kuin olisi vanhoja sukulaisia katsellut...
Mikä hassuinta, asialle löytyy vahvistuksia netistä. Kuka vaan voi hakea! "Yes, AstraZeneca’s Covid-19 vaccine made with genetically modified chimpanzee virus"
Miksiköhän asia on niin vaiettu??
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Kas kun UKssa on kerrottu, että sairaaloissa on nyt yhtä paljon koronapotilaita kuin kevään potilaspiikin aikana.
Ja ei nuo potilasmäärät Suomessakaan näytä laskeneen (eikä muuallakaan niissä maissa, joita seuraan).
Moneen kertaan on Suomessakin todettu, etteivät omicrom-potilaat ole vielä siinä vaiheessa tartuntojensa kanssa, että olisivat tulleet sairaalaan. Ymmärräthän, potilaat saavat tartunnan ja sairastuvat, mutta tila huononee sairaalakuntoon viiveellä.
Ok. Älä ota rokotetta, mutta sovitaanko heti samalla, että jos sairastut et tule mankumaan ilmaista terveydenhuoltoa ja tuhlaamaan muiden veronmaksajien rahoja. Jos tämä sopii, niin ei ole mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen, miksei enää puhuta simpanssin DNA:sta rokotteessa?? Siitä oli juttua rokotuksien alkaessa kovastikin, enkä enää alkuunkaan ihmettele miksi!
-Se oli oikeastaan vaimo, joka alkoi asiaan kiinnittämään huomiota hiukan ekan rokotuksen jälkeen....
-Ekaksi tuli hiukan moitiva kommentti, kun olin ihan ajatuksissani ostanut aika nipun banaaneja. Eivät olleet edes missään tarjouksessa, mutta kuin olisi selvästi hiukonut banskujen perään. Ei silti, niitä tulee mutenkin satunnaisesti osteltua.
-Toinen kommentti tuli, kun vaimo alkoi sunnuntai-aamuyöllä huutelemaan nukkumaan. Olin jotenkin juuttunut katsomaan nauhoitettuja luonto-ohjelmia ja menossa oli varmaan kymmenes "Avara Luonto".
- Kuinkas ollakaan, ne olivat ihan sarjana erilaisia "simpanssiperheen elämää" jnejne jaksoja, todella monenlaisia ja jotenkin osasi oivaltaa heidän elämää ja toimintaa simpanssien näkökulmasta. Ne nyt vaan alkoivat tuntumaan käsittämättömän kiehtovilta. Siinä oli paljon sitä samaa, kun kerran sukukokouksessa sain ikivanhan isoisovanhempien mustavalkoisen valokuva-albumin näppeihini. Videoiden kanssa oli paljolti samaa, kuin olisi vanhoja sukulaisia katsellut...
Mikä hassuinta, asialle löytyy vahvistuksia netistä. Kuka vaan voi hakea! "Yes, AstraZeneca’s Covid-19 vaccine made with genetically modified chimpanzee virus"
Ehkä Euroopassa on banaanien ylituotantoa? Ehkä tiedemiehet haluavat pitää ihan omana ilonaan nuo apinamiehiä sänkyynsä kutsuvia Janejaan. Tms.
Sinun kannattaisi myydä näitä huumoripläjäyksiäsi julkaistaviksi. Ne ovat todella hauskoja, eikä kyse ole vain kerran vahingossa onnistunut juttu, vaan juttu virtaa.
En ymmärrä aloitusta. Minulla mennyt vuosi oli hyvä, harrastelin paljon kaikenlaista, myös ryhmäliikuntaa jne. Baareissa en rampannut kun se ei enää niin kiinnosta. Vähäiset matkustelut olen tehnyt ihan lähiympäristössä, sadan kilometrin säteellä kotoa.
Viimeiset kaksi vuotta olen ollut terveenä, ei flunssia jne. Paitsi että nyt se korona (kai?) viimein osui kohdalle joulun jälkeen. Olin siis muutaman päivän hyvin lievästi sairaana hieman koronaa muistuttavain oirein, mutta nyt olo on taas hyvä ja vahva.
Aina hämmästyttää kuinka hyvä olo on niin äkkiä kun huomaa että sairaus on väistynyt. Ehkä se johtuu siitä että on ollut kerrankin tilaisuus levätä ja antaa kropan palautua.
Mitään rokotuksia en siis ole ottanut enkä maskeja juuri pidellyt. En ole myöskään havainnut liiemmälti ulkopuolisten reaktioita ja jos olisin en olisi niistä välittänyt. Missään tapauksessa en olisi mieltäni niistä pahoittanut, enkä ole lainkaan rokotevastainen. Tarvittaessa olisin voinut tehdä selväksi että olen tehnyt omat valintani tiedostaen riskit (jotka olen arvioinut hyvin pieniksi) ja että se on oma asiani mitä omalla terveydelläni teen. Toisia ihmisiä olen huomioinut pitämällä etäisyyttä ja huolehtimalla siitä että olen itse terve ja jos en ole niin pysymällä pois ihmisten ilmoilta.
Liiikalihavuus, itse aiheutettu diabetes, alkoholi ja jopa tupakka ja huumeet ovat huomattavasti koronaa suurempia kansanterveydellisiä ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat,. jos puhutte rokotetuista itsemurhaajina ja rokotteesta myrkkypiikkinä teitä on vaikea ottaa vakavasti ja jos ottaakin se vahvistaa kahtiajakoa. Te teette sen ihan itse.
Ei muuten ole kovin kaksinen myrkky jollei kolmaskaan piikki ole kellistänyt kahdessa kuukaudessa, ottaen huomioon, että on olemassa myrkkyjä, joilla muutamalla pisaralla voi tappaa kymmeniä ihmisiä nopeasti.
😂
Aika moni on kuitenkin jo lähtenyt. Osa selvinnyt sydänkohtauksella. Onnea matkaan. 2-3 piikkiä tänäkin vuonna. Venäläinen ruletti pyörii.
-
Olitkos tietoinen siiitä, että rokotetuilla on kuolleisuus sekä lyhyellä aikavälillä että pidemmällä rokottamatomia pienempi.
-Hyvän provon pitäisi sisältää edes ripaus todistettavissa olevaa totuutta. Edes siihen et pystynyt ja satuilusi on lapsellisen läpinäkyvää. Rupees jo rauhoittumaan...
Pidemmän aikavälin tutkimusta eikä kokemusta mRNA -teknologiasta ei ole saatavilla. Tehän olette testiryhmää.
Ne tulokset, mitä on nyt saatavilla, lääkeyhtiöt halusivat ja saivat piilotettua 55 vuodeksi. Varmasti hyvää dataa siis olisi lyhyeltä aikaväliltä. Harmi, kun ei kestä päivänvaloa.
-
Kertoisitko, mitä on se rokotteen "pitkän aikavälin tutkimus" ihan noin kansantajuisesti? Helpotan tehtävääsi, miten nyt käytössä olevien rokotteiden tuitkimus muka mielestäsi on poikennut aikaisemmista`? Taidat rakennella pelkkiä olkiukkoja.
-Kertoisitko, mitä tuloksia piikotellaan? Sitäkö, että eurooppalaajuisesti koronavirusrokotteet ovat pelastaneet noin 470.000 henkeä samaan aikaan kun rokotehaitat ovat olleet todella vähäisiä. Piilotellaanko sitäkin, että rokottamattomat ovat räikeästi yliedustettuina teho-osastoilla...
Mitähän vielä voitaisiin piilotella? Vaikka sitä, että 100% rokotekattavuuden Gibraltarilla koronakuolemat saatiin lähes sammutettua rokotuksien käynnistyttyä...
Mikähän tämän ihmeen teki follarien käsityksen mukaan?: https://www.worldometers.info/coronavirus/country/gibraltar/
-
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sain AZ 2 ekaa rokotetta ja heti sen ekan jälkeen tuli mielitekoja rekkitangolla temppuilla sekä ulkona kun puita näki niin kiipeillä niihin, varsinkin sileärunkoisiin korkeisiin mäntyihin...Tuo tangolla kieppuminen oli kuitenkin parasta, sai kiihdytettyä kunnon vauhdin ja siitä loikata pitkälle kun irti päästi ja kyllä, kyllä maistui banaanitkin, yhdellä istumalla muutama yhtäkyytiä...
Tässä lisätodiste löytämääsi juttuun, pakko olla noin....
kjjljl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomana olet valinnut, että annat virukselle mahdollisuuden levitä ja kehittää uusia variantteja. Rokottamattomana olet valinnut yhteiskunnan kuormittamisen ja mahdollisesti edistät tartuntaketjuja joihin joku kuolee, tai saa pitkäaikaisoireita. Kaikki lääketieteelliset tutkimukset ovat tähän mennessä osoittaneet sekä rokotteiden tehon, että turvallisuuden. On käsittämätöntä, että jotkin ihmiset luottavat omiin tai kaverin mielipiteisiin enemmän kun lääketieteenammattilaisten. Olet itsekäs ihminen.
Päinvastoin. Rokotettujen takia niitä variantteja syntyy. Olemme tehneet kammottavan virheen. Virheen, jota et Iltalehdestä tule koskaan lukemaan.
Juuri näin. Tästä on ulkomailla uutisoitu jo paljon. Nyt Suomen medioissa on pitkin hampain jo uutisoitu piikkien heikentävän immunitettia, hetki vielä, niin joutuvat kertomaan myös suomalaisille, että variantit johtuvat piikittämisestä.
-
Surkea teoriasi vuotaa:
1. Edellinen Delta-variantti löydetiin Intiasta ennen ensimmäisen rokotuksen antamista.
2. Omikron tuli matalan rokotekattavuuden Etelä-Afrikasta.
-
-----> Illan huumoripläjäys: "Rokotettujen takia niitä variantteja tulee"
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktat pöytään, ne tarjoaa THL:
COVID-19 tauti suomessa ikäryhmittäin sairastuneet ja kuolleet 2020-2021
0-10 vuotiaat, sairastuneita 31 888 , kuolleita 0
10-20 vuotiaat, sairastuneita 42 229, kuolleita 0
20-30 vuotiaat, sairastuneita 50 510, kuolleita 0
30-40 vuotiaat, sairastuneita 47 417, kuolleita 14 (0,03%)
40-50 vuotiaat, sairastuneita 38 527, kuolleita 26 (0,07%)
50-60 vuotiaat, sairastuneita 25 192, kuolleita 67 (0,3%)
60-70 vuotiaat, sairastuneita 13 478, kuolleita 147 (1%)
70-80 vuotiaat, sairastuneita 6 594, kuolleita 369 (6%)
80+ vuotiaat, sairastuneita 4 457, kuolleita 934 (20%)Tätä te pelkäätte ja tätä vastaan rokottaudutte? Tiedoksi, että tehohoitojaksoja on ollut vajaa 2000 tähän mennessä, joten suurin osa sairastuneista on väistämättä sairastanut taudin lievänä tai jopa oireettomana.
Kun on tarpeeksi aivopesty ja propaganda käskee mennä ottamaan piikkejä, niin ei voi kukaan estää.
Niin. Tehoihoito ei ole hauska kokemus. Suomessahan 85-90% lähtee sieltä hengissä toipumaan kotiin.
Ei ne happiviikset sairaalasöngyssäkään nyt niin kivaa ole.
1-3 viikon kuumesahaus hiukan jo kevyempi ja toipumisaika lyhyempi.
Tuurilla jopa täysin oireeton, mutta kun silloinkin jopa 50% tutkimuksissa havaittu keuhkomuutoksia.
Vasta akuutin vaiheen alkaa long covid -ruletti.
Outo juttu, rttä rokotevastaiset eivät puhu näistä oikeastaan mitään, vaan tukeudutaan kuolintilastoihin kuin hukkuva oljenkorteen.
Me muut ymmärrämme, että riskit ja seuraukset taudista käsittävät paljon muutakin kuin kuolemisen.
Itse olen sairastanut rokottamattomana koronan. 3 päivää kuumeilua ja sitten vajaa viikon verran flunssan kaltaista väsymystä jne. Ei tullut mitään keuhko-ongelmia. Mitä olen tilastoista ymmärtänyt, niin ehdottomasti valtaosalla se on samanlainen oireiltaan kuin minulla.
Ennemminkin näyttää, että monet rokotetut nostavat esille hirveitä oireita ja jälkiseurauksia, vaikka heillä ei ole kokemusta sen sairastamisesta ja heillä on 2-3 rokotusta jo itsellään, ja vaikka tilastot kertovat taudin olevan hyvin harvoin vakava.
Et luultavasti kuulu esim.long covid -ryhmiin. Siellä on paljonkin niitä, jotka sairastaneet ensin ja myöhemmin rokotukset.
Itsekin kuulun noihin. Tuli sairastettua hyvin vähäisin oirein. Maku- ja hajuaisti kyllä olivat hetken täysin pois. Ei juuri muuta.
Vuotta myöhemmin makuaisti oli edelleen sekaisin. Haju'harhoja'. Pahin väsymys alkoi helpottaa, mutta minusta tuli kyllä keuhkolääkärin asiakas.
Kulun niihin onnellisiin, joilla rokotteet auttoivat oireisiin. Ei harvinaista, mutta kaikilla ei auta.
Omassa tuttavapiirissäni on 5 muuta, joilla ollut pitkittyneitä oireita. Kaikki sairastaneet ennen rokotuksia. Viisi.
Osalla helpotti hiljalleen itsekseen, osalla lievempiä. Yksi on sairaseläkkeen partaalla, keuhkolääkärin ja neurologin asiakas.
6:sta kolme on hakenut apua lääkäriltä oireisiin, 3 ei, kun lievempiä ja helpottuneet itsekseen, vaikkei ehkä ihan täysin vieläkään, 1v ja 5-7kk myöhemmin.
Näistä ei jakseta vääntää etenkään rokotevastaisten kanssa, kun ei uskota, väitetään masennukseksi tai psyykkiseksi, keksityksi, testataan d-vitamiinitasoista (kellään ei puutoksia), elintapoja jne.
Uskokaa jo: long covidin riskitekijöitä ei vieläkään tunneta ja on yleisempää kuin Haluaisitko ikinä uskoa.
Teidän kanssa ei vain jaksa vängätä, kun ongelmana on, ettette halua uskoa ja samaan aikaan mikä tahansa feikattukin nyhkytarina rootehaitasta menee kritiikittä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ihmiset osallistuivat rokotetutkimuksiin ja sanovat, ettei heidän kokemuksiaan löydy loppuraporteista. Tutustu asiaan ja kerro, valehtelevatko.
Näköjään linkit poistettu. Tästä syystä tyydyinkin toteamaan, että etsikää itse, ei ne täällä pysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään linkit poistettu. Tästä syystä tyydyinkin toteamaan, että etsikää itse, ei ne täällä pysy.
-
Kyllä pysyvät. 100-varma näyttö siitä, että follari väitteineen on nalkissa, on kun hän sanoo "etsikää itse"
-