Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia
Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.
Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.
Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.
Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.
Kommentit (1240)
En minäkään tieteeseen usko. Sehän on pelkkää ihmisten epätoivoista räpellystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virus kiertää väestössä hyvin niin kauan kuin on rokottamattomia. Näin on myös muissa taudeissa, kuten polio. Tuskin siinäkään kannattaa jättää rokottautumatta syyttäen rokotettuja, jotka levittävät kuitenkin virusta.
Näin on myös eläinten osalta esim. penikkataudissa. Virusta ei kotoperäisenä esiinny Suomessa ollenkaan, ja tämä siksi, että koirat rokotetaan kattavasti pentuina ja senkin jälkeen. Tässä auttaa laumasuoja, joka suojelee niitä muutamaa koiraa, joiden omistajan mielestä oman Penin rokottaminen on turhaa. Tartunnat tulevat maahan satunnaisesti lähinnä tuontikoirien mukana, onneksi myös sammuvat nopeasti kattavan rokotesuojan takia.
Ei pidä paikkaansa tutkimustietojen nojalla.
Niin mikä yllämainitusta ei pidä paikkaansa? Ja lähde tähän tutkimustietoon mukaan. Ai ei löydy, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiistämätön fakta, että samaan aikaan rokotuskattavuuden lisääntyessä myös tartunnat lähtivät nousuun.
Se on asia, jota en ymmärrä mitenkään päin jos kuvitellaan, että rokotus oikeasti auttaa edes vähän.
Mun mielestä on rokotus ei selkeästikään auta vaan pahentaa tilannetta. Ei ole mitään näyttöä siitä, että rokotuksesta olisi joku hyöty. Edes sen mainostetun lievemmän taudin osalta. Tuttavapiirissä kun on molempia ja yllätys, yllätys rokotettuja!
Mä taas ymmärrän asian oikein hyvin. Rokotuskattavuuden kasvaessa ihmiset alkoivat elää kuin koronaa ei enää olisikaan. Eli liikuttiin ihmisten parissa paljon aiempaa enemmän eikä enää noudatettu muita ohjeita. Koko ajan on tiedetty, että mitä enemmän kontakteja sitä enemmän tartuntoja. Hyvä asia nyt kuitenkin on, että vaikka tartuntaluvut ovatkin ennätyskorkeita, silti tehohoidossa on siihen nähden varsin vähän koronapotilaita. Johtuuko se sitten omicronista, rokotuksista vai molemmista, sillä ei loppujen lopuksi ole edes merkitystä.
Tartuntataluvut?
Kai tiedät PRC-testin ongelmat.Mua ei kiinnosta mitkään PRC-testin ongelmat. Mua kiinnostaa vain seurata, millaisia toimenpiteitä päättäjät ja viranomaiset milloinkin tekevät. Ja ne toimenpiteet liittyvät tartuntalukuihin sekä sairaaloissa olevien koronapotilaiden lukumääriin. Mulle tämä pandemia ja sen hoito ei ole asia, jossa mun täytyisi todistaa olevani jossain asiassa oikeassa. En ole päättämässä, miten terveydenhuollon kantokykyä yritetään turvata. Mulle riittää ihan hyvin, että seuraan, mitä yhteiskunnassa tapahtuu.
Jokainen voi uskoa, mihin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat,. jos puhutte rokotetuista itsemurhaajina ja rokotteesta myrkkypiikkinä teitä on vaikea ottaa vakavasti ja jos ottaakin se vahvistaa kahtiajakoa. Te teette sen ihan itse.
Ei muuten ole kovin kaksinen myrkky jollei kolmaskaan piikki ole kellistänyt kahdessa kuukaudessa, ottaen huomioon, että on olemassa myrkkyjä, joilla muutamalla pisaralla voi tappaa kymmeniä ihmisiä nopeasti.
😂
Aika moni on kuitenkin jo lähtenyt. Osa selvinnyt sydänkohtauksella. Onnea matkaan. 2-3 piikkiä tänäkin vuonna. Venäläinen ruletti pyörii.
-
Olitkos tietoinen siiitä, että rokotetuilla on kuolleisuus sekä lyhyellä aikavälillä että pidemmällä rokottamatomia pienempi.
-Hyvän provon pitäisi sisältää edes ripaus todistettavissa olevaa totuutta. Edes siihen et pystynyt ja satuilusi on lapsellisen läpinäkyvää. Rupees jo rauhoittumaan...
Pidemmän aikavälin tutkimusta eikä kokemusta mRNA -teknologiasta ei ole saatavilla. Tehän olette testiryhmää.
Ne tulokset, mitä on nyt saatavilla, lääkeyhtiöt halusivat ja saivat piilotettua 55 vuodeksi. Varmasti hyvää dataa siis olisi lyhyeltä aikaväliltä. Harmi, kun ei kestä päivänvaloa.
Einollut lääkeyhtiöistä edes kyse.
Kyse oli FDA:sta, joka halusi aikaa käydä kaikki sadat tuhannet dokumentit läpi ennen julkistamista, jottei salassapidettäviä tietoja kuten esim.koehenkilöiden nimiä ja yhteystietoja, sosiaaliturvatunnuksia ole julkaistuissa näkyvissä.
Tämä on muuttunut foliohattuteorioissa lääkeyhtiöiden painostukseksi ja salaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiistämätön fakta, että samaan aikaan rokotuskattavuuden lisääntyessä myös tartunnat lähtivät nousuun.
Se on asia, jota en ymmärrä mitenkään päin jos kuvitellaan, että rokotus oikeasti auttaa edes vähän.
Mun mielestä on rokotus ei selkeästikään auta vaan pahentaa tilannetta. Ei ole mitään näyttöä siitä, että rokotuksesta olisi joku hyöty. Edes sen mainostetun lievemmän taudin osalta. Tuttavapiirissä kun on molempia ja yllätys, yllätys rokotettuja!
Mä taas ymmärrän asian oikein hyvin. Rokotuskattavuuden kasvaessa ihmiset alkoivat elää kuin koronaa ei enää olisikaan. Eli liikuttiin ihmisten parissa paljon aiempaa enemmän eikä enää noudatettu muita ohjeita. Koko ajan on tiedetty, että mitä enemmän kontakteja sitä enemmän tartuntoja. Hyvä asia nyt kuitenkin on, että vaikka tartuntaluvut ovatkin ennätyskorkeita, silti tehohoidossa on siihen nähden varsin vähän koronapotilaita. Johtuuko se sitten omicronista, rokotuksista vai molemmista, sillä ei loppujen lopuksi ole edes merkitystä.
Tartuntataluvut?
Kai tiedät PRC-testin ongelmat.Mua ei kiinnosta mitkään PRC-testin ongelmat. Mua kiinnostaa vain seurata, millaisia toimenpiteitä päättäjät ja viranomaiset milloinkin tekevät. Ja ne toimenpiteet liittyvät tartuntalukuihin sekä sairaaloissa olevien koronapotilaiden lukumääriin. Mulle tämä pandemia ja sen hoito ei ole asia, jossa mun täytyisi todistaa olevani jossain asiassa oikeassa. En ole päättämässä, miten terveydenhuollon kantokykyä yritetään turvata. Mulle riittää ihan hyvin, että seuraan, mitä yhteiskunnassa tapahtuu.
Jokainen voi uskoa, mihin haluaa.
Tottakai. Mä uskon siihen, mitä näen. Jos mä näen, että uimahallit pistetään kiinni, niin mä uskon siihen, että ne on pistetty kiinni. Samoin jos tuo paikallinen ravintola pistää lapun ovelle, että ravintola menee kiinni klo 18, niin mä uskon, että se menee kiinni klo 18. Just näin Facebookissa yhden paikallisen ravintolan ilmoituksen, että sulkevat ovensa kokonaan 20.1. 2022 asti. Ei mulla ole mitään syytä epäillä, että se ravintola olisi kuitenkin auki.
Aluksi: "kaikkien" pitää ottaa rokote, jotta saadaan laumaimmuniteetti.
Sitten: kaikkien pitää saada rokote, koska rokottamaton on "viruslinko". Tuli tutkimuksia että sekä rokotetun että rokottamattoman koronapotilaan virusmassa on yhtä suuri.
Nyt: kaikkien pitää saada rokote, koska tehohoito takkuillee kourallisesta rokottamattomia. Oman sairaanhoitopiirin yliopistollisessa keskussairaalassa oli teholla peräti 4 koronapotilasta, kun sairaalan ylilääkäri esitti vetoavan pyynnön sairaalan tehohoidon kriisistä joulun alla.
Miksi ihmeessä te rokotetut vielä vaaditte rokottamattomia piikille? Se lähimmäisen ottama piikki ei suojaa teitä itseänne millään tavoin. Päin vastoin, se rokotettu lähimmäinen, ei ehkä tajua kantavansa virusta vaan luulee vain sitä lieväksi flunssanpoikaseksi kun on kolme piikkiä turvana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa näköjään kaikki koronapsykoosipotilaat.
Onneksi teistä pian päästään kun myrkkypiikit tekevät tehtävänsä, sitten meillä rokottamattomilla on vapaus.
Tällaisiako unelmia koronarokotevastaiset mielessään hellivät? Kertokaas muutkin rokottamattomat, onko tämä se, mitä toivotte? Että valtaosa väestöstä kuolee?
Huhhuh.
Joo, juuri näin monet salaliittoteorioihin haksahtaneet rokottamattomat ajattelevat. Olen seurannut heidän videoitaan ja kirjoituksiaan ja innoissaan hekumoiden odottavat rokotettujen joukkokuolemaa. Eivät itse näe siinä mitään ristiriitaa, että ovat omasta mielestään valon ja rakkauden edustajia. Välillä jotkut heistä surevatkin sitä että oma lähipiiri tulee kuolemaan, mutta muut lohduttavat, että rokotetut ovat oman kuolemansa valinneet joten eivät tarvi sääliä. Semmoista valon ja rakkauden porukkaa.
Uskon:
Tieteeseen, joka tutkii, selvittää ja kyseenalaistaa, vaatii keskustelua ja kommunikointia, eikä pidä mitään itsestäänselvänä, ei edes sen jälkeen, kun joku hypoteesi on todettu "faktaksi", jonkin tutkimuksen kautta. Ymmärretään, että tutkimusmenetelmät kehittyvät ja se mikä on tänään "faktaa", se voi olla huomenna vanhentunutta tietoa, jossa ei osattu huomioida sellaista, mistä ei vielä eilen tiedetty mitään.En usko:
Koronarokotteisiin, jotka on lykätty markkinoille pikatahtiin ja ilman perinteisiä tutkimusmenetelmiä, joiden teho jatkuvasti muuttuu ja joita täytyy jatkuvasti tehostaa uusilla rokotekierroksilla. En usko rokotteisiin, joiden teho on osoittautunut heikoksi ja silti niiden kautta tehdään poliittisia päätöksiä, joilla heikennetään ihmisten itsemääräämisoikeuksia.Maailma on sekaisin, joko tarkoituksella, jossa tavoitteena ihmisten itsemääräämisoikeuksien rajoittaminen tai tahattomasti, jolloin valtaosa päätöksentekijöistä on joukkopsykoosin vallassa, eivätkä he itse kykene ymmärtämään omaa tilaansa.
Kysymys: onko keisarilla vaatteita vai ei? Onko tavoitteena totalitaristinen yhteiskunta ympäri maailman vai joukkopsykoosi, josta heräämiseen vaaditaan toimia, joihin psykoosin ulkopuoliset eivät toistaiseksi ole valmiita. Onko anarkismi ainoa tie ulos joukkopsykoosin vallassa olevista päättäjistämme?
Eli et usko tieteeseen etkä ymmärrä sitä.
Rokotteet on testattu ihan käytäntöjen mukaan ja vertaisarvioidut julkaisut löydät esim.pubmedin avulla.
Tosin niissä käytetään rokotteiden virallisia tunnisteita, ei kauppanimiä.Jos ymmärtäisit oikeasti jotain tieteestä, pystyisit ymmärtämään, miten prosessia voidaan nopeuttaa byrokratian solmukohtia sujuvoittamalla (esim.nk.rolling-menetelmä) ha mikä merkitys on, kun rahoitusta ei tarvitse miettiä ja hakea ja ihmisiä voidaan ennätysmäärin siirtää saman tutkimusaiheen pariin.
Jos oikeasti ymmärtäisit tiedettä ja virologian edes vähän, ymmärtäisit, että eri variantit käyttäytyvät eri tavoin ja yhtä variantti vastaan kehitetty rokote ei välttämättä suojataan enää toiselta yhtä hyvin.
Pystyisit myös kaivamaan tähän liittyviä tutkimuksia esim.pubmedin avulla.
Kaikki tieteestä tietävat nauravat tälle. Väitteelle.
Kun et oikeasti kuitenkaan ihan ymmärrä tiedettä, sinut saadaan uskomaan, että asiassa on jotain hämärää ja salattavaa, jolloin lakat kaikenmaailman modernin ajan käärmeöljykauppiqiden sepustuksiin ja tarinointiin etkä edes huomaa, kuinka sinua harhaanjihtamalla tehdään rahaa ja syy vieritetään poliitikkojen niskaan.
Silmänkääntötemppu.
Kaikki
sairasta sakkia kirjoitti:
on ihmisiä jotka ottaisivat rokotteet mutta kun se rokote on terveysriski. Viranomaiset vähettelevät ulkolaisia tutkimuksia rokotteiden haittavaikutuksista ja hyväksyvät vain suomalaistutkijoiden tutkimukset. Kuitenkin hyväksyvät ulkolaiset rokotteet. Rokotteiden haittoja ei täällä paljoa tutkita kun on tärkeää saada mahdollisimman moni piikille. Vähät piittaavat siitä jos jollekin rokotteen otto saattaa olla kohtalokas. Sitten haittoja selitellään muutenkin että juu henkilöllä oli perussairauksia. Vanhemmalle porukalle niitä nimenomaan tuputetaan, heillä on eniten ns perussairauksia. Arvostukseni ja luottoni on mennyt täysin suomalaisviranomaisiin, yrittäessäni asiallisesti kysellä rokotteista ja haitoista. Syynä on omakohtainen diagnoosi jonka tiimoilta esim. Englannissa oli useita menehtyneitä jne saairaalahoitoon joutuneita. THL mielestä estettä rokotuksen ottamiselle diagnoosistani huolimatta ei ollut. Aivan outoa sakkia.
🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Ei teille voi kuin nauraa!
Kerropa, miten rokotteita on tutkittu Suomessa vai sekoitatko väestötason seurantaan, jota tehdään ihan kaikissa maissa?
Vitt ja sinustromboosi ovat riski Astrassa ts.adenovirusvektorirokotteissa, jonka antamista Suomessakin rajoitettiin ja lopulta käytännössä luovuttiin.
Samat riskitekijät eivät toteudu mRNA-rokotteiden osalta.
Itsekin tunnen yhden, jolla trombosytomua ja Astran osalta ehdoton kielto. Pfizer ei ole aiheuttanut mitään käden särkemistä ja väsymystä kummempaa.
Sinustrombooseja siis 1-4 miljoonaa rokoteannosta kohti. Astrassa.
Vierailija kirjoitti:
Missä se pandemia on? Miksi alikuolleisuutta 2020?
Miten vieläkin löytyy koronauskovaisia ihmisiä, joita vedätetään jo kolmatta vuotta putkeen?
Miten löytyy myrkkypiikille menijöitä vaikka kuolleiden määrä vaan nousee rokotetuilla, muttei rokottamattomilla?
Tilastot?
Tuopa esiin tarkat vertailevat tilastot rokotettujen ja rokottamattomien kuolinsyistä.
Ai ei ole? Miten sitten voit edes väittää noin?
Täällä on niin tyhmiä vastauksia, että alan ymmärtää miksi rokottamattomat uskovat vain omiin "oppeihinsa".
Jos joku laittaa linkin oikeaan tutkimukseen, sitä tuskin edes luetaan, vaan aletaan vain länkyttää jotain mikä on 5000 kertaa vääräksi todistettu.
Uskomuksia vastaan on turha kiistellä siinä vaiheessa, kun ne on muuttuneet kultiksi.
Kukaan ei kiellä ottamasta rokotteita. Antaa mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiede kestää debatin, väittelyt puolesta ja vastaan, varsinkin kun tiede on uutta.
Jos debatti kielletään, sensuroidaan, kyseessä on puoskarointi.
Niin. Ja tutkijat eivät koskaan ole sitä keskustelua tv:ssä käyneet, vaan se tapahtuu kyllä tieteenalojen omissa konferensseissa jne. Esitäpä jotain, että se on estetty niissä.
Siitä keskustelusta ei edes eri alan tutkijat ymmärrä juuri mitään, kun tuppaa olemaan täynnä tieteenalan omaa jargonia:käsitteitä, teorioita, tutkimusmenetelmiä.
Sinä et siitä ymmärtäisi edes sen vertaa että ovatko tutkijat samaa vai eri mieltä keskenään.
Tieteellistä debattia ei ole se, että hyvinvointivalmentaja, ekonomi tai Korento inttää pseudotieteeseen yms vedoten, että rokotteet ovat vaarallisia.
Surullista, että osa uskoo, että tuo edustaisi TIETEELLISTÄ debattia ALAN TUTKIJOIDEN kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Faktat pöytään, ne tarjoaa THL:
COVID-19 tauti suomessa ikäryhmittäin sairastuneet ja kuolleet 2020-2021
0-10 vuotiaat, sairastuneita 31 888 , kuolleita 0
10-20 vuotiaat, sairastuneita 42 229, kuolleita 0
20-30 vuotiaat, sairastuneita 50 510, kuolleita 0
30-40 vuotiaat, sairastuneita 47 417, kuolleita 14 (0,03%)
40-50 vuotiaat, sairastuneita 38 527, kuolleita 26 (0,07%)
50-60 vuotiaat, sairastuneita 25 192, kuolleita 67 (0,3%)
60-70 vuotiaat, sairastuneita 13 478, kuolleita 147 (1%)
70-80 vuotiaat, sairastuneita 6 594, kuolleita 369 (6%)
80+ vuotiaat, sairastuneita 4 457, kuolleita 934 (20%)Tätä te pelkäätte ja tätä vastaan rokottaudutte? Tiedoksi, että tehohoitojaksoja on ollut vajaa 2000 tähän mennessä, joten suurin osa sairastuneista on väistämättä sairastanut taudin lievänä tai jopa oireettomana.
Kun on tarpeeksi aivopesty ja propaganda käskee mennä ottamaan piikkejä, niin ei voi kukaan estää.
Niin. Tehoihoito ei ole hauska kokemus. Suomessahan 85-90% lähtee sieltä hengissä toipumaan kotiin.
Ei ne happiviikset sairaalasöngyssäkään nyt niin kivaa ole.
1-3 viikon kuumesahaus hiukan jo kevyempi ja toipumisaika lyhyempi.
Tuurilla jopa täysin oireeton, mutta kun silloinkin jopa 50% tutkimuksissa havaittu keuhkomuutoksia.
Vasta akuutin vaiheen alkaa long covid -ruletti.
Outo juttu, rttä rokotevastaiset eivät puhu näistä oikeastaan mitään, vaan tukeudutaan kuolintilastoihin kuin hukkuva oljenkorteen.
Me muut ymmärrämme, että riskit ja seuraukset taudista käsittävät paljon muutakin kuin kuolemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
fhfh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen! Onneksi miehen kanssa pystytään puhumaan omista mielipiteistä avoimesti, muuten tuntuu että olen joutunut vaimentamaan itseäni, koska en halua välirikkoja enempää sen takia että ajatukseni poikkeaa valtavirrasta.
Elämme outoja aikoja. Minä puolisoni kanssa olemme myös rokottamattomia. Perhe tietää, yksi paheksuu, toisia ei juuri kiinnosta. Muut eivät tiedä. Elämme tarkkaan, ihmismassoja ja muihin ihmisiin tartuttamista vältellen. Kerran aiemmin olen ventovieraan kanssa vähän vahingossa ajautunut keskustelemaan piikin haitoista ja tästä kahtiajakautuneesta ilmapiiristä. Oli mielenkiintoista, varsinkin sama loppupäätelmä, jälkikäteen tämä aika perataan tarkkaan ja ihmetellään.
Eniten ihmettelen sitä, ettei suomalaista uutisointia kyseenalaisteta yhtään. En puhu mistään foliohattuteorioista, vaan ihan faktoista. Nykyään ei tarvitse olla mikään kielinero, kun saa tietoja ympäri maailmaa, ei tarvitse olla kvanttifyysikko, että pystyy tilastoista seuraamaan asioita. Suomessa saa asiantuntijana televisiossa kansalle vakuutella ihmisiä, jotka saavat palkkionsa rokote/lääkeyhtiöiltä ja joiden sidonnaisuudet ovat helposti selvillä, mutta mitään ei kyseenalaisteta. Kaikki ylhäältä tullut niellään tuosta vaan ja aletaan vihata niitä, jotka kyseenalaistavat. Tästä tulee kieltämättä historia mieleen.
Ei ymmärretä psykologisia vaikutusmekanismeja. Yksi aivojen voimakkaimmista tunteista on myötätunto ja hyvä niin, kunhan sitä ei käytetä väärin. Kuinka ihmiset saadaan tekemään mitä vaan, kun vedotaan heidän hyväntahtoisuuteen (tässä riskiryhmien tartuttaminen). Ja suomalaiset ovat tässä juuri niin ihania, halutaan auttaa ja tehdä oikein. Opitaanko edes tästä, jos joku asia vaivaa mieltä, mutta päättäjät vetoavat myötätuntoon, hälytyskellojen pitäisi soida.
Onhan tämä surullista ja pelottavaa, kun päättäjiin eikä mediaan voi luottaa.
Toisaalta elämme ihan hyvää elämää, olemme terveitä, aktiivisia ja niin onnellisia, kuin tässä ajassa voi olla. Parempaa Uutta Vuotta kaikille tasapuolisesti toivottaen!
Esitelkääpä todisteita, että suomalaiset asiantuntijat ovat lääkejätin palkkalistoilla, kiitos!
Näitäkin on pyydetty ja pyydetty ja pyydetty.
Vastauksena korkeintaan tullut Gatesin säätiön lahjoitus jota ei edes ole ohjattu kenellekään yksittäiselle ihmiselle.Myötätuntoon ts.tunteisiin vedotaan nimenomaan rokitehaittatarinoissa. Eihän niissä esitellä diagnooseja, sairaskertomuksia, tieteellisiä tutkimuksia, vaan yhden ihmisen oireet ja kärsimys, josta syytetään yksin rokotetta.
Ei teitä vihata. Ollaan vain turhautunutta, kun ette tajua, kuinka rokottamattomat ovat syy sairaanhoidon kuormittumiseen ja rajoitusten jatkumiseen.
Tästä kieltäydytty ottamasta vastuuta.Mika Rämet on saanut Pfizeriltä 20 miljoonann apurahan.
Lähde apurahasta? Muutoin STFU.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat,. jos puhutte rokotetuista itsemurhaajina ja rokotteesta myrkkypiikkinä teitä on vaikea ottaa vakavasti ja jos ottaakin se vahvistaa kahtiajakoa. Te teette sen ihan itse.
Ei muuten ole kovin kaksinen myrkky jollei kolmaskaan piikki ole kellistänyt kahdessa kuukaudessa, ottaen huomioon, että on olemassa myrkkyjä, joilla muutamalla pisaralla voi tappaa kymmeniä ihmisiä nopeasti.
😂
Aika moni on kuitenkin jo lähtenyt. Osa selvinnyt sydänkohtauksella. Onnea matkaan. 2-3 piikkiä tänäkin vuonna. Venäläinen ruletti pyörii.
-
Olitkos tietoinen siiitä, että rokotetuilla on kuolleisuus sekä lyhyellä aikavälillä että pidemmällä rokottamatomia pienempi.
-Hyvän provon pitäisi sisältää edes ripaus todistettavissa olevaa totuutta. Edes siihen et pystynyt ja satuilusi on lapsellisen läpinäkyvää. Rupees jo rauhoittumaan...
Pidemmän aikavälin tutkimusta eikä kokemusta mRNA -teknologiasta ei ole saatavilla. Tehän olette testiryhmää.
Ne tulokset, mitä on nyt saatavilla, lääkeyhtiöt halusivat ja saivat piilotettua 55 vuodeksi. Varmasti hyvää dataa siis olisi lyhyeltä aikaväliltä. Harmi, kun ei kestä päivänvaloa.
Tavallaan meidän pitää kiittää niitä, jotka riskeeraavat elämänsä testaamalla teknologiaa omassa kehossaan, joka selkeästi tarvitsee vielä jatkotutkimusta. Olette rohkeita. En minä uskaltaisi.
-
Nykyrokotteet ovat asianmukaiset testit läpikäyneet siinä kuin mitkä hyvänsä rokotteet. Voitko mainita jonkin teatauspuutteen johonkin jo käytössä olevaan rokotteeseen nähden hyväksyntämenettelyssä tai muussa tutkimuksessa?
V= Et voi, koska rokotteet ovat vuosia käytössä olleen hyväksymisprotokollan menestyksekkäästi läpikäyneet.
-
Faktat hyväksymisprotokollasta ja pitkäaikaistutkimuksista pöytään!
Hyväksymisprosessista voit aloittaa ihan EU:n omilta sivuilta.
https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/coronavirus-response/safe…
Kertokaapa jo, millä mekanismilla rokotteesta tulisi yhtäkkiä täysin uusi haittavaikutus esim.3v rokotuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten normaali immuniteetti ei pääse kehittymään mutta kun rahaa pitää tehdä....raharaharaha.
Tiedätkö miten rokote toimii? Rokotteella on tarkoitus tuoda elimistöön joko taudinauheuttajien osia tai sen verran heikennettyjä taudinaiheuttajia, että niistä ei saa sitä varsinaista tautia, mutta kuitenkin elimistön oma immuniteettisysteemi saa "näytteen" siitä taudinaiheuttajasta ja oppii torjumaan sitä jo ennen kuin se varsinainen pöpö iskee, ja se oma immuniteetti osaa sitten jo heti alusta saakka torjua sitä varsinaista tautia eikä aikaa kulu enää tuohon opetteluun.
Eli immuniteetti toimii täysin normaalisti oli rokote tai ei. Rokotteen kanssa se on vain saanut enemmän aikaa ennen varsinaisen tartunnan saamista.
mRNA -teknologiassa ei tätä heikennettyä virusta ole ollenkaan. Mutta senhän sinä tiesitkin.
Mutta sillä saadaan aikaan taudinaiheuttajan ACE2-reseptoreihin kiinnittyvä proteiini eli taudinaiheuttaja osa.
Enenevässä määrin käytetään taudinaiheuttajia osia, ei heikennettyinä. Vähemmän riskejä ja haittoja.
Pandemrix sisälsi heikennettyä virusta. Perinteistä tekniikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80+ vuotiaat, sairastuneita 4 457, kuolleita 934 (20%)Tätä te pelkäätte ja tätä vastaan rokottaudutte? Tiedoksi, että tehohoitojaksoja on ollut vajaa 2000 tähän mennessä, joten suurin osa sairastuneista on väistämättä sairastanut taudin lievänä tai jopa oireettomana.
Kun on tarpeeksi aivopesty ja propaganda käskee mennä ottamaan piikkejä, niin ei voi kukaan estää.
Niin. Tehoihoito ei ole hauska kokemus. Suomessahan 85-90% lähtee sieltä hengissä toipumaan kotiin.
Ei ne happiviikset sairaalasöngyssäkään nyt niin kivaa ole.
1-3 viikon kuumesahaus hiukan jo kevyempi ja toipumisaika lyhyempi.
Tuurilla jopa täysin oireeton, mutta kun silloinkin jopa 50% tutkimuksissa havaittu keuhkomuutoksia.
Vasta akuutin vaiheen alkaa long covid -ruletti.
Outo juttu, rttä rokotevastaiset eivät puhu näistä oikeastaan mitään, vaan tukeudutaan kuolintilastoihin kuin hukkuva oljenkorteen.
Me muut ymmärrämme, että riskit ja seuraukset taudista käsittävät paljon muutakin kuin kuolemisen.
Itse olen sairastanut rokottamattomana koronan. 3 päivää kuumeilua ja sitten vajaa viikon verran flunssan kaltaista väsymystä jne. Ei tullut mitään keuhko-ongelmia. Mitä olen tilastoista ymmärtänyt, niin ehdottomasti valtaosalla se on samanlainen oireiltaan kuin minulla.
Ennemminkin näyttää, että monet rokotetut nostavat esille hirveitä oireita ja jälkiseurauksia, vaikka heillä ei ole kokemusta sen sairastamisesta ja heillä on 2-3 rokotusta jo itsellään, ja vaikka tilastot kertovat taudin olevan hyvin harvoin vakava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuvitteletko, että rokotteilla ei ole ollut mitään merkitystä näihin lukuihin?
Ovat ne tilannetta pahentaneet. Vuosi 2021 päättyi valtavaan ylikuolleisuuteen, vaikka itse virus heikentyi tavallisen flunssan tasolle. Että ei ne piikit mitään suolaliosta kyllä ole. mRNA on tuhtia tavaraa.
Laitapa kuolleisuusprosentit eri variantteihin vs.eri flunssavirukset.
Perään osuudet, kuinka paljon tehohoitoon ja sairaalaan joutuvia.
Sen jälkeen eri jälkitautien todennäköisyydet.
Palataan sen jälkeen siihen, onko omikron yhtä lievä kuin nuhakuume väestötasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten normaali immuniteetti ei pääse kehittymään mutta kun rahaa pitää tehdä....raharaharaha.
Tiedätkö miten rokote toimii? Rokotteella on tarkoitus tuoda elimistöön joko taudinauheuttajien osia tai sen verran heikennettyjä taudinaiheuttajia, että niistä ei saa sitä varsinaista tautia, mutta kuitenkin elimistön oma immuniteettisysteemi saa "näytteen" siitä taudinaiheuttajasta ja oppii torjumaan sitä jo ennen kuin se varsinainen pöpö iskee, ja se oma immuniteetti osaa sitten jo heti alusta saakka torjua sitä varsinaista tautia eikä aikaa kulu enää tuohon opetteluun.
Eli immuniteetti toimii täysin normaalisti oli rokote tai ei. Rokotteen kanssa se on vain saanut enemmän aikaa ennen varsinaisen tartunnan saamista.
mRNA -teknologiassa ei tätä heikennettyä virusta ole ollenkaan. Mutta senhän sinä tiesitkin.
Lähetti koodaa elimistön tuottamaan soluihin täyspitkää piikkiproteiinia, sitä joka sairastuttaa. Siksi rokotetut sairastuvat.
Mitenkäs piikkiproteiini yksinään ilman viruksen DNA:ta yms lisääntyy kehossa hallitsemattomasti?
Mua ei kiinnosta mitkään PRC-testin ongelmat. Mua kiinnostaa vain seurata, millaisia toimenpiteitä päättäjät ja viranomaiset milloinkin tekevät. Ja ne toimenpiteet liittyvät tartuntalukuihin sekä sairaaloissa olevien koronapotilaiden lukumääriin. Mulle tämä pandemia ja sen hoito ei ole asia, jossa mun täytyisi todistaa olevani jossain asiassa oikeassa. En ole päättämässä, miten terveydenhuollon kantokykyä yritetään turvata. Mulle riittää ihan hyvin, että seuraan, mitä yhteiskunnassa tapahtuu.