Olen rokottamaton ja mulla oli aivan paska vuosi ihmisten takia
Tosin hyvää tässä on se, että en ole varmaan koskaan ollut koko vuotta näin terve. Ei flunssan flunssaa, paljon vitamiineja, ulkoilua, urheilua ja terveellistä ruokaa. Keho voi hyvin, mutta mieli on musta kuin synkin yö.
Olen niin pettynyt ihmisiin, ettei mitään rajaa. Siihen hirvittävään kahtiajakoon, vihaan, syyttelyyn ja arvosteluun. Ihmissuhteiden katkeamiseen jonkun rokotteen takia, ikäänkuin sillä mitä olen ihmisenä ei olisi enää mitään väliä. Sillä miten kuuntelen, ymmärrän, autan, olen puhelinsoiton päässä. Keskustelut, kokemukset ja yhteiset hetket eivät ilmeisesti paina mitään tässä rokotevaakakupissa, jossa tärkeimmät asiat tulee ensin. Eli moni valitsee rokotteen pitkäaikaisten ihmissuhteiden sijaan, tai ainakin antaa sen katkaista välit vaikka sen pitäisi olla jokaisen oma valinta.
Itsenäisyyspäivänä en saanut suustani enää ulos hyvää sanaa Suomesta. Joulu oli ihana, koska käännyin täysin sen uskonnollisen puolen tarinaan ja juhlistin sitä perheeni kanssa. Nyt sama synkkyys vaivaa uudenvuoden viettoa. En usko että uudesta vuodesta tulee kovinkaan hyvä, ainakaan toiveet eivät ole sen suhteen korkeat.
Mustaa, vihaa, synkkyyttä. Keneenkään kanssa en voi puhua siitä, mitä todella ajattelen. Ei ole ketään, joka ymmärtäisi. En edelleenkään halua ottaa koronarokotetta, mutta se on asia josta ei voi keskustella keneenkään kanssa. Olen aivan täysin menettämässä mielenkiintoni ympäröivään maailmaan ja koko uudenvuoden juhla tuntuu niin teennäiseltä esittämiseltä, koska kyllä minä tiedän että sitä samaa vihaa on luvassa läpi ensivuoden jokaisena päivänä.
Kommentit (1240)
Vierailija kirjoitti:
On kiistämätön fakta, että samaan aikaan rokotuskattavuuden lisääntyessä myös tartunnat lähtivät nousuun.
Se on asia, jota en ymmärrä mitenkään päin jos kuvitellaan, että rokotus oikeasti auttaa edes vähän.
Mun mielestä on rokotus ei selkeästikään auta vaan pahentaa tilannetta. Ei ole mitään näyttöä siitä, että rokotuksesta olisi joku hyöty. Edes sen mainostetun lievemmän taudin osalta. Tuttavapiirissä kun on molempia ja yllätys, yllätys rokotettuja!
Mummielestä, mummielestä. Sun mielipiteelläsi ei ole mitään vaikutusta mihinkään. Seuraatko yleensä ollenkaan uutisia vai hankitko tietosi jostan fb-ryhmistä? Olet varmaan kuullut siitä, mikä on deltavariantti ja mikä on uusi omikronvariantti ja mikä on näiden vaikutus rokotteiden tehoon ja kestoon? "Ei ole mitään näyttöä".??? Onhan näyttöä, vaikka kuinka. Se näyttö on tutkimuksissa ja tilastoissa eikä summielessä ja sinun tuttavapiirissäsi. Ota silmä käteen ja tee nettihaku, heti löytyy sairaaloiden tilastoa rokottamattomien ja rokotettujen osalta.
Jäätelönsyönti ja hukkumiset, ei kausaliteettia. Sori, oli liian pitkä sana sinun hahmotettavaksesi. Kaikkia se leipä elättääkin...
Vierailija kirjoitti:
On kiistämätön fakta, että samaan aikaan rokotuskattavuuden lisääntyessä myös tartunnat lähtivät nousuun.
Se on asia, jota en ymmärrä mitenkään päin jos kuvitellaan, että rokotus oikeasti auttaa edes vähän.
Mun mielestä on rokotus ei selkeästikään auta vaan pahentaa tilannetta. Ei ole mitään näyttöä siitä, että rokotuksesta olisi joku hyöty. Edes sen mainostetun lievemmän taudin osalta. Tuttavapiirissä kun on molempia ja yllätys, yllätys rokotettuja!
Denialismia huipussaan!
Rokotuksen tärkein funktio on alusta asti ollut vähentää kuolemia ja vakavia tautimuotoja. Toimii erinomaisesti. 90% teholla koronan takia rokottamattomia.
Lievillä tartunnoilla ei ole väliä. Ei kuormita sairaanhoitoa, mikä on olennainen juttu.
Voihan olla ikävä olla 1-3vkoa kuumeessa jne, mutta selviää kuitenki pahimmalta. Voipi olla oireetonkin.
Delta kiersi jo hiukan rokotteen tuomaa suojaa, erityisesti lievempää limakalvomuotoa vastaan.
Delta tarttuu 5-6 kertaa aiempia variantteja herkemmin.
Nyt riehuu omikron, joka kiertää tehokkaammin rokotesuojaa, mutta edelleen rokotteet suojaavat vakavilta muodoilta.
Tarttuu n.3-5 kertaa deltaakin herkemmin ja lyhyempi itämisaika.
Älkää syyttäkö muita, jos ette oikein ymmärrä asiaa.
Toivottavasti tämäkin vuosi on yhtä antoisa aplle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun täytyy saada puhua rokottamattomuudestasi? Miksi teet asiasta numeron? Olet kyllä luonut ongelman ihan itse toitottamalla kantaasi. Rokotteesta kyselijöille voi kohauttaa olkia, todeta, että yksityinen asia.
Olen itse rokotettu, omissa piireissäni oletettavasti useimmat ovat ottaneet rokotteen, tästä ei ole ollut tarvetta keskustella. Mutta sellainen jännä ilmiö on ollut havaittavissa, että niillä joilla ei ole rokotetta, on valtava tarve tuoda julki kantaansa ja selitellä miksi rokotetta ei ole otettu. En ole kysynyt, eikä ole kiinnostanut, ihan sama mulle, mutta silti näillä ihmisillä on kauhea tarve perustella kantaansa.
Kukaan tuntemani rokottamaton ei tuo kantaansa juuri esille, vaan yrittää hissukseen elää valintansa kanssa. Syykin on aika ilmiselvä. Tämä lynkkausilmapiiri. Toki on ymmärrettävää, että vähemmistönä myös puolustautuu, kun hallitusta myöten haukutaan ja ollaan rajoittamassa esim. rokotestatuksen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti seuraavaksi rokottamattomien keskuudessa kiertävä varintti hoitaa tilanteen apn kohdalla.
Se tuntuu teille olevan tärkeintä. Sitten kaikki on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kiistämätön fakta, että hukkumiskuolemat lisääntyvät jäätelökioskien tullessa katukuvaan.. Pitääkö siis jäätelökioskit kieltää? Ajallinen yhteys ei tarkoita syyperäistä yhteyttä.
Eikö siinäkään tapauksessa, että tämä sama ilmiö on toistunut joka maassa?
Miksi ap kuvittelee, että hänen rokottamattomuutensa kiinnostaisi muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa näköjään kaikki koronapsykoosipotilaat.
Onneksi teistä pian päästään kun myrkkypiikit tekevät tehtävänsä, sitten meillä rokottamattomilla on vapaus.
Tällaisiako unelmia koronarokotevastaiset mielessään hellivät? Kertokaas muutkin rokottamattomat, onko tämä se, mitä toivotte? Että valtaosa väestöstä kuolee?
Huhhuh.
Eiköhän suurin osa ihmisistä toivo toisillensa pelkkää hyvää. Piikitetyt ovat itse kohtalonsa valinneet eikä se asia muille kuulu, eikä sille kukaan mitään edes voi. Itsemurha ei ole rikos.
Minkä ajan kuluessa olen kuolemassa? Ensimmäinen rokote otettu keväällä, toinen syksyllä, kolmanteen menossa. Oliko se aika kolme vuotta, vai muistanko väärin? Mulla olis jäljellä siis elinaikaa reilut kaksi vuotta. Täysin terve olen ollut koko ajan, mutta ilmeisesti jotain kamalaa tapahtuu… Osaatko kertoa, miten tuo kuolema tapahtuu, mikä sen aiheuttaa ja mistä tuo kolmen vuoden armonaika tulee?
Onko yhteiskunta varautunut rokottamattomien henkiseen romahtamiseen kun mitään rokotettujen joukkokuolemaa ei tapahdukkaan.
Siinä mielessä se kyllä tapahtui jo, että jos tilastointi sekä koronan kanssa että rokotteeseen kuolleet tilastoitaisiin samalla tavalla, rokotekuolemia on jo huomattavasti enemmän. Ruumiita tulee joka ikinen päivä mutta eihän me sitä nähdä kuten ei olla nähty aiemminkaan. Ihminen kuolee perinteisesti kotiinsa tai sairaalaan.
Vuosihan päättyi juuri rajuun ylikuolematilastoon. Piikit niittää satoa.
Malliesimerkki denialismista.
Kaivaa esiin kuolinsyyt ja kerropa, mikä kuolinsyyt nousevat esiin v.2021 tilastoissa verrattuna aiempiin vuosiin.
Vuosittain kuolee n. 55 000 ihmistä. Mihinköhän ovat kuolleet aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ymmärrän asian oikein hyvin. Rokotuskattavuuden kasvaessa ihmiset alkoivat elää kuin koronaa ei enää olisikaan. Eli liikuttiin ihmisten parissa paljon aiempaa enemmän eikä enää noudatettu muita ohjeita. Koko ajan on tiedetty, että mitä enemmän kontakteja sitä enemmän tartuntoja. Hyvä asia nyt kuitenkin on, että vaikka tartuntaluvut ovatkin ennätyskorkeita, silti tehohoidossa on siihen nähden varsin vähän koronapotilaita. Johtuuko se sitten omicronista, rokotuksista vai molemmista, sillä ei loppujen lopuksi ole edes merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Denialismia huipussaan!
Rokotuksen tärkein funktio on alusta asti ollut vähentää kuolemia ja vakavia tautimuotoja. Toimii erinomaisesti. 90% teholla koronan takia rokottamattomia.
Lievillä tartunnoilla ei ole väliä. Ei kuormita sairaanhoitoa, mikä on olennainen juttu.
Voihan olla ikävä olla 1-3vkoa kuumeessa jne, mutta selviää kuitenki pahimmalta. Voipi olla oireetonkin.Delta kiersi jo hiukan rokotteen tuomaa suojaa, erityisesti lievempää limakalvomuotoa vastaan.
Delta tarttuu 5-6 kertaa aiempia variantteja herkemmin.Nyt riehuu omikron, joka kiertää tehokkaammin rokotesuojaa, mutta edelleen rokotteet suojaavat vakavilta muodoilta.
Tarttuu n.3-5 kertaa deltaakin herkemmin ja lyhyempi itämisaika.Älkää syyttäkö muita, jos ette oikein ymmärrä asiaa.
No siksi juuri en tätä rokotusta otakaan koska olen tottunut siihen, että rokotuksesta saatava hyöty on suurempi. Siis minulle henkilökohtaisesti. Ei terveydenhuollolle.
En minä lääkkeitäkään varmuuden vuoksi syö. Lumelääkkeitä varsinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi teistä pian päästään kun myrkkypiikit tekevät tehtävänsä, sitten meillä rokottamattomilla on vapaus.
Tällaisiako unelmia koronarokotevastaiset mielessään hellivät? Kertokaas muutkin rokottamattomat, onko tämä se, mitä toivotte? Että valtaosa väestöstä kuolee?
Huhhuh.
Eiköhän suurin osa ihmisistä toivo toisillensa pelkkää hyvää. Piikitetyt ovat itse kohtalonsa valinneet eikä se asia muille kuulu, eikä sille kukaan mitään edes voi. Itsemurha ei ole rikos.
Minkä ajan kuluessa olen kuolemassa? Ensimmäinen rokote otettu keväällä, toinen syksyllä, kolmanteen menossa. Oliko se aika kolme vuotta, vai muistanko väärin? Mulla olis jäljellä siis elinaikaa reilut kaksi vuotta. Täysin terve olen ollut koko ajan, mutta ilmeisesti jotain kamalaa tapahtuu… Osaatko kertoa, miten tuo kuolema tapahtuu, mikä sen aiheuttaa ja mistä tuo kolmen vuoden armonaika tulee?
Eihän joka ikinen ihminen tule kuolemaan. Kyse on tilastotieteteestä, todennäköivsyyksistä.
Rokotetut sairastuvat jo nyt yleisemmin itse tautiin kuin lisäksi saavat rokotteesta komplikaatioita, sydänkohtauksia, veritulppia, aivoinfarkteja ym.
Piikkejä annetaan nyt 2-3 piikin vuositahdilla niin porukkaa lakoaa sitä mukaan, ihan kirjaimellisestikin, mitä ollaan esim. urheilukentiltä viime vuonna nähty.
Minua ei henkilökohtaisesti tämä asia vaivaa. Itsensä vahingoittaminen on oma päätös. Lastenne kohdalla voidaan sitten puhua rikosasiasta. Saa nähdä tarttuuko yleinen syyttäjä asiaan vai pitääkö valveutuneiden kansalaisten antaa vähän vauhtia prosessiin.
Ei urheilukentillä ole nähty mitään outoa. Urheilijoiden äkkikuolemia on ollut ennenkin.
V.2016: https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/jalkapalloilijoiden-oudot-akki…Nyt on vain muutamia simeaktiiveha, jotka metsästävät kaikki mahdolliset urheilijoiden kuolemat ja sairaskohtaukset ympäri maailmaa. Mitään vertailevaa tilastoa eri maista aiempiin vuosiin ei tietenkään esitetä.
Vain nimilista.Tarkempi tarkastelu paljastaa, että osa ei edes kuullut, seassa on aneurysman puhkeamiseen (aneurysma voi köllötellä rauhassa vuosikymmeniäkin ja joku päivä vain puhkeaa), eri taustasaurauksia, tappavia lämpöhalvauksia (mitä moni ei tajua - lämpöhalvaus voi johtaa kuilemaan) jne jne.
Useimpien rokotusstatuksesta ei tiedetä yhtikäs mitään.Seassa muutamia, joila oikeasti rokotuksen jälkeen myokardiitti kuten 15v pyöräilijällä joka oli kisaamassa 2 päivää rokotuksen jälkeen, mikä on puhdasta järjen köyhyyttä - pari päivää rokotuksen jälkeen -minkä tahansa rokotuksen - tulisi ottaa rauhallisesti.
Pitäisikö?
Olen hoitsu ammatiltani mutta minäkään en ole koskaan kuullut, että rokotuksen jälkeen pitäisi ottaa rauhallisesti. Mistä sinä tuollaisen tiedon löysit?
Ainakin oman nuoreni kouluterveydenhuollosta saamassa rokotuslapussa kehotetaan välttämään äärimmäiarä fyysistä rasitusta rokotuksen jälkeen.
Ehkäpä sinäkään sh:na et ole kaiken asiantuntija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.
Eihän joka ikinen ihminen tule kuolemaan. Kyse on tilastotieteteestä, todennäköivsyyksistä.
Rokotetut sairastuvat jo nyt yleisemmin itse tautiin kuin lisäksi saavat rokotteesta komplikaatioita, sydänkohtauksia, veritulppia, aivoinfarkteja ym.
Piikkejä annetaan nyt 2-3 piikin vuositahdilla niin porukkaa lakoaa sitä mukaan, ihan kirjaimellisestikin, mitä ollaan esim. urheilukentiltä viime vuonna nähty.
Minua ei henkilökohtaisesti tämä asia vaivaa. Itsensä vahingoittaminen on oma päätös. Lastenne kohdalla voidaan sitten puhua rikosasiasta. Saa nähdä tarttuuko yleinen syyttäjä asiaan vai pitääkö valveutuneiden kansalaisten antaa vähän vauhtia prosessiin.
Ei urheilukentillä ole nähty mitään outoa. Urheilijoiden äkkikuolemia on ollut ennenkin.
V.2016: https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/jalkapalloilijoiden-oudot-akki…Nyt on vain muutamia simeaktiiveha, jotka metsästävät kaikki mahdolliset urheilijoiden kuolemat ja sairaskohtaukset ympäri maailmaa. Mitään vertailevaa tilastoa eri maista aiempiin vuosiin ei tietenkään esitetä.
Vain nimilista.Tarkempi tarkastelu paljastaa, että osa ei edes kuullut, seassa on aneurysman puhkeamiseen (aneurysma voi köllötellä rauhassa vuosikymmeniäkin ja joku päivä vain puhkeaa), eri taustasaurauksia, tappavia lämpöhalvauksia (mitä moni ei tajua - lämpöhalvaus voi johtaa kuilemaan) jne jne.
Useimpien rokotusstatuksesta ei tiedetä yhtikäs mitään.Seassa muutamia, joila oikeasti rokotuksen jälkeen myokardiitti kuten 15v pyöräilijällä joka oli kisaamassa 2 päivää rokotuksen jälkeen, mikä on puhdasta järjen köyhyyttä - pari päivää rokotuksen jälkeen -minkä tahansa rokotuksen - tulisi ottaa rauhallisesti.
Pitäisikö?
Olen hoitsu ammatiltani mutta minäkään en ole koskaan kuullut, että rokotuksen jälkeen pitäisi ottaa rauhallisesti. Mistä sinä tuollaisen tiedon löysit?Ainakin oman nuoreni kouluterveydenhuollosta saamassa rokotuslapussa kehotetaan välttämään äärimmäiarä fyysistä rasitusta rokotuksen jälkeen.
*äärimmäistä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tautiin on menehtynyt enimmäkseen kasikymppisiä, joten tuon ikäisillä vaara on ihan konkreettinen.
Koronan tarkastelu vain siltä kannalta moniko sairastuneista kuolee on typerää.
Etenkin vakavaan tautimuotoon, mutta suurelta osin myös lievemmin sairastuneet voivat saada erittäin vakavia pitkäaikaisia neurologisia ja muita jälkiongelmia jotka voivat vaikuttaa työkykyyn ja elämänlaatuun kuukausia, vuosia tai loppuelämän. Nämä eivät näy noissa tilastoissa.
Jos tutkit asiaa huomaat että arvioidaan että vähintään 30-80% saa jonkunlaisia pitkäaikaisoireita. Osa näistä on ollut invalidisoivia.
Olen itse sairastanut taudin melko lievänä ja ottanut kaksi rokotetta. Otan kolmannen jos saan, koska rokotteiden haittavaikutusten todennäköisyys ja vakavuus on murto-osia siitä millaisia seurauksia sairaudella voi olla. Vaikka sairastin taudin lievänä on se vaikuttanut keuhkoihin niin, ettei keuhkojen toiminta ilmeisesti koskaan palaa ennalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mnä luulen että tämän vihamielisyyden takana on se, että rokotetut pelkäävät tehneensä mokan, siis että rokotteet paljastuvatkin vaarallisiksi, ja itsekkäästi sitten haluavat että kaikkien pitää olla siinä porukassa, jotka taistelevat rokotehaittoja vastaan. Siitä se viha kumpuaa, että pelätään että joku tekikin fiksumman päätöksen.
Aamen.
Tämähän se oikea syy on. Pelko. Absurdia, että triplarokotetut pelkäävät rokottamattomia. Miksi? Eihän heistä mitään vaaraa rokotetuille pitäisi olla.💁🏻♀️
Koettakaa jo erottaa turhautuminen rokottamattomien sokeuteen rokottamattomuuden seurauksista sairaanhoidon keston kannalta ja myös suoranaiseen tyhmyyteen yhdistettynä ylimielisyyteen aidosta pelosta.
Ei pelätä. Mutta ollaan turhautuneita jästipäihin, jotka vielä asettautuvat muiden kuolevaisten yläpuolelle eikä jakseta kuunnella perustelematonta huuhaa-paasausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.
Pitäisikö?
Olen hoitsu ammatiltani mutta minäkään en ole koskaan kuullut, että rokotuksen jälkeen pitäisi ottaa rauhallisesti. Mistä sinä tuollaisen tiedon löysit?Ainakin oman nuoreni kouluterveydenhuollosta saamassa rokotuslapussa kehotetaan välttämään äärimmäiarä fyysistä rasitusta rokotuksen jälkeen.
En varmaan olekaan. Ihmettelin vain kun minäkään en ole tuollaisesta koskaan kuullut, niin kuinka voisi olettaa muidenkaan ....
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kuvittelee, että hänen rokottamattomuutensa kiinnostaisi muita?
Mua kiinnostaa.
Virus kiertää väestössä hyvin niin kauan kuin on rokottamattomia. Näin on myös muissa taudeissa, kuten polio. Tuskin siinäkään kannattaa jättää rokottautumatta syyttäen rokotettuja, jotka levittävät kuitenkin virusta.
Näin on myös eläinten osalta esim. penikkataudissa. Virusta ei kotoperäisenä esiinny Suomessa ollenkaan, ja tämä siksi, että koirat rokotetaan kattavasti pentuina ja senkin jälkeen. Tässä auttaa laumasuoja, joka suojelee niitä muutamaa koiraa, joiden omistajan mielestä oman Penin rokottaminen on turhaa. Tartunnat tulevat maahan satunnaisesti lähinnä tuontikoirien mukana, onneksi myös sammuvat nopeasti kattavan rokotesuojan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh.
Joo, juuri näin monet salaliittoteorioihin haksahtaneet rokottamattomat ajattelevat. Olen seurannut heidän videoitaan ja kirjoituksiaan ja innoissaan hekumoiden odottavat rokotettujen joukkokuolemaa. Eivät itse näe siinä mitään ristiriitaa, että ovat omasta mielestään valon ja rakkauden edustajia. Välillä jotkut heistä surevatkin sitä että oma lähipiiri tulee kuolemaan, mutta muut lohduttavat, että rokotetut ovat oman kuolemansa valinneet joten eivät tarvi sääliä. Semmoista valon ja rakkauden porukkaa.
Uskon:
Tieteeseen, joka tutkii, selvittää ja kyseenalaistaa, vaatii keskustelua ja kommunikointia, eikä pidä mitään itsestäänselvänä, ei edes sen jälkeen, kun joku hypoteesi on todettu "faktaksi", jonkin tutkimuksen kautta. Ymmärretään, että tutkimusmenetelmät kehittyvät ja se mikä on tänään "faktaa", se voi olla huomenna vanhentunutta tietoa, jossa ei osattu huomioida sellaista, mistä ei vielä eilen tiedetty mitään.En usko:
Koronarokotteisiin, jotka on lykätty markkinoille pikatahtiin ja ilman perinteisiä tutkimusmenetelmiä, joiden teho jatkuvasti muuttuu ja joita täytyy jatkuvasti tehostaa uusilla rokotekierroksilla. En usko rokotteisiin, joiden teho on osoittautunut heikoksi ja silti niiden kautta tehdään poliittisia päätöksiä, joilla heikennetään ihmisten itsemääräämisoikeuksia.Maailma on sekaisin, joko tarkoituksella, jossa tavoitteena ihmisten itsemääräämisoikeuksien rajoittaminen tai tahattomasti, jolloin valtaosa päätöksentekijöistä on joukkopsykoosin vallassa, eivätkä he itse kykene ymmärtämään omaa tilaansa.
Kysymys: onko keisarilla vaatteita vai ei? Onko tavoitteena totalitaristinen yhteiskunta ympäri maailman vai joukkopsykoosi, josta heräämiseen vaaditaan toimia, joihin psykoosin ulkopuoliset eivät toistaiseksi ole valmiita. Onko anarkismi ainoa tie ulos joukkopsykoosin vallassa olevista päättäjistämme?
Eli et usko tieteeseen etkä ymmärrä sitä.
Rokotteet on testattu ihan käytäntöjen mukaan ja vertaisarvioidut julkaisut löydät esim.pubmedin avulla.
Tosin niissä käytetään rokotteiden virallisia tunnisteita, ei kauppanimiä.
Jos ymmärtäisit oikeasti jotain tieteestä, pystyisit ymmärtämään, miten prosessia voidaan nopeuttaa byrokratian solmukohtia sujuvoittamalla (esim.nk.rolling-menetelmä) ha mikä merkitys on, kun rahoitusta ei tarvitse miettiä ja hakea ja ihmisiä voidaan ennätysmäärin siirtää saman tutkimusaiheen pariin.
Jos oikeasti ymmärtäisit tiedettä ja virologian edes vähän, ymmärtäisit, että eri variantit käyttäytyvät eri tavoin ja yhtä variantti vastaan kehitetty rokote ei välttämättä suojataan enää toiselta yhtä hyvin.
Pystyisit myös kaivamaan tähän liittyviä tutkimuksia esim.pubmedin avulla.
Kun et oikeasti kuitenkaan ihan ymmärrä tiedettä, sinut saadaan uskomaan, että asiassa on jotain hämärää ja salattavaa, jolloin lakat kaikenmaailman modernin ajan käärmeöljykauppiqiden sepustuksiin ja tarinointiin etkä edes huomaa, kuinka sinua harhaanjihtamalla tehdään rahaa ja syy vieritetään poliitikkojen niskaan.
Silmänkääntötemppu.
Vierailija kirjoitti:
Virus kiertää väestössä hyvin niin kauan kuin on rokottamattomia. Näin on myös muissa taudeissa, kuten polio. Tuskin siinäkään kannattaa jättää rokottautumatta syyttäen rokotettuja, jotka levittävät kuitenkin virusta.
Näin on myös eläinten osalta esim. penikkataudissa. Virusta ei kotoperäisenä esiinny Suomessa ollenkaan, ja tämä siksi, että koirat rokotetaan kattavasti pentuina ja senkin jälkeen. Tässä auttaa laumasuoja, joka suojelee niitä muutamaa koiraa, joiden omistajan mielestä oman Penin rokottaminen on turhaa. Tartunnat tulevat maahan satunnaisesti lähinnä tuontikoirien mukana, onneksi myös sammuvat nopeasti kattavan rokotesuojan takia.
Ei pidä paikkaansa tutkimustietojen nojalla.
AP: Omahan on valintasi. Miksi valitat?