Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katja Hänninen: 45 000 kampanjointiin

Vierailija
18.04.2015 |

Aikamoinen summa mimmiltä. Täähän on se kaupankassa, jonka mielestä rikkaiden veroja pitää nostaa ja köyhien riisto lopettaa. Jännä, että päätyi käyttämään tuon 45 tonnia varmistaakseen, että on oma takapuoli seuraavat 4 v hyväpalkkaisessa duunissa sen sijaan, että olisi auttanut lukemattomia köyhiä perheitä/tukenut järjestöjä. Arvot joustaneet kun pääsikin rahan makuun?

Vai onko pelko persuuksissa hehkutettuaan neuvoloiden viisautta heidän jättäessää lapsen hyväksikäyttötapauksen huomioimatta? Vai seisooko edelleen "pedofiili saa olla jos menee uhrin kanssa naimisiin"-sanojensa takana?

Kommentit (670)

Vierailija
341/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:01"]Siis ihan uskomattoman ahdasmielistä ja tiukkapipoista porukkaa tämän ketjun eka sivu ainakin täynnä, muille sivuille en vielä kerennytkään. Harmi etten asu Raahessa, Katja olis hyvä ehdokas, jota äänestää. Mulle hänen menneisyytensä ei ole ongelma enkä voi tajuta, miten teille on. Tai en pidä häntä sen enempää lakien yläpuolelle asettujana kuin muitakaan ihmisiä, jotka ovat toimineen hölmöyksissään lainvastaisesti, varsinkaan noin nuorena. En vaadi häntä silti tuomitsemaan lastensa syntymää ja nykyistä perhemuotoa. En myöskään usko hänen kärsineen valinnastaan. Uskon myös, että hän vastustaa kaikenlaista hyväksikäyttöä, jossa hyväksikäytetttävä voi pahoin. [/quote] Eli et vastusta esimerkiksi sellaista hyväksikäyttöä, jossa hyväksikäytettävä on ollut uhri niin kauan että on oppinut hyväksikäyttäjän tavoille? Kukahan täällä on sairas.

[/quote]

En todellakaan usko, että tässä on nyt sellaisesta kysymys. 
[/quote]

Millä perusteella et usko? Minusta tässä nimenomaan on sellaisesta kyse: aikuinen mies manipuloinut ja painostanut mukaansa hitaan, epäsuositun lapsen joka kaipaa epätoivoisesti huomiota ihan keneltä vain, sen jälkeen tehnyt tämän raskaaksi ja koulinut vaimokseen. Kuinka kipeä täytyy 30-vuotiaan miehen olla, että haluaa YLÄASTEIKÄISEN tyttöystävän? Vastaus: hyvin kipeä. Hyväksikäyttö ei ollut Katjan syy mutta hänet pitäisi ehdottomasti nyt laittaa vastuuseen OMISTA puheistaan
[/quote]
Hei älä nyt viitti. Seksisuhde 12,13 ja 14-vuotiaaseen on ihan normaalia. Koska tuossa iässä ei enää rinnat ja lantio kasva, luusto kehity, pituutta tule lisää, kuukautiset ala tai vartalon muoto kehity. Myöskin tuon ikäisen sallitaan ajaa autoa, äänestää, ostaa alkoholia tai tupakkaa, tehdä vuokrasopimus, adoptoida, käydä kokopäivätöissä jne.
Valmis paketti. Kaksi tasaveroista aikuista. Kaunis rakkaustarina.
[/quote]
Niin ja aivot ovat täysin kehittyneet, identiteetti ja itsetuntemus vahvoja, henkisesti seesteinen ja itsensä hyväksyvä olo. Ihanteellinen ikä siis ensimmäisen lapsen pullauttamiseen.

Vierailija
342/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:34"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:01"]Siis ihan uskomattoman ahdasmielistä ja tiukkapipoista porukkaa tämän ketjun eka sivu ainakin täynnä, muille sivuille en vielä kerennytkään. Harmi etten asu Raahessa, Katja olis hyvä ehdokas, jota äänestää. Mulle hänen menneisyytensä ei ole ongelma enkä voi tajuta, miten teille on. Tai en pidä häntä sen enempää lakien yläpuolelle asettujana kuin muitakaan ihmisiä, jotka ovat toimineen hölmöyksissään lainvastaisesti, varsinkaan noin nuorena. En vaadi häntä silti tuomitsemaan lastensa syntymää ja nykyistä perhemuotoa. En myöskään usko hänen kärsineen valinnastaan. Uskon myös, että hän vastustaa kaikenlaista hyväksikäyttöä, jossa hyväksikäytetttävä voi pahoin. [/quote] Eli et vastusta esimerkiksi sellaista hyväksikäyttöä, jossa hyväksikäytettävä on ollut uhri niin kauan että on oppinut hyväksikäyttäjän tavoille? Kukahan täällä on sairas. [/quote] En todellakaan usko, että tässä on nyt sellaisesta kysymys.  [/quote] Millä perusteella et usko? Minusta tässä nimenomaan on sellaisesta kyse: aikuinen mies manipuloinut ja painostanut mukaansa hitaan, epäsuositun lapsen joka kaipaa epätoivoisesti huomiota ihan keneltä vain, sen jälkeen tehnyt tämän raskaaksi ja koulinut vaimokseen. Kuinka kipeä täytyy 30-vuotiaan miehen olla, että haluaa YLÄASTEIKÄISEN tyttöystävän? Vastaus: hyvin kipeä. Hyväksikäyttö ei ollut Katjan syy mutta hänet pitäisi ehdottomasti nyt laittaa vastuuseen OMISTA puheistaan

[/quote]

Mistä nämä tiedot mitä kerrot ovat peräisin vai kuvitteletko osan? Kun et sä tiedä keissistä mitään.

[/quote]No ei mistään nuo tiedot ole peräisin. Ihan tavallinen tyttö se oli. Ei ollut epäsuosittu, eikä todellakaan hidas. Tuolla on mennyt koko homma lapselliseksi mustamaalaus kampanjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:39"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:27"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:01"]Siis ihan uskomattoman ahdasmielistä ja tiukkapipoista porukkaa tämän ketjun eka sivu ainakin täynnä, muille sivuille en vielä kerennytkään. Harmi etten asu Raahessa, Katja olis hyvä ehdokas, jota äänestää. Mulle hänen menneisyytensä ei ole ongelma enkä voi tajuta, miten teille on. Tai en pidä häntä sen enempää lakien yläpuolelle asettujana kuin muitakaan ihmisiä, jotka ovat toimineen hölmöyksissään lainvastaisesti, varsinkaan noin nuorena. En vaadi häntä silti tuomitsemaan lastensa syntymää ja nykyistä perhemuotoa. En myöskään usko hänen kärsineen valinnastaan. Uskon myös, että hän vastustaa kaikenlaista hyväksikäyttöä, jossa hyväksikäytetttävä voi pahoin. [/quote] Otapas nyt vielä uudestaan: miten sinulle ei voi olla ongelma se, että lapsi pakotetaan seksiin? Turhaan tätä periaatteessa selvennät, koska suurimman osan suomalaisista mielestä tämä todellakin on ongelma vaikka miten päin kääntäisi. [/quote] En usko hänen kärsineen valinnastaan?? Valinnastaan?? Sä aidosti uskot 14-vuotiaan olevan kykenevä VALITSEMAAN tuossa tilanteessa? Voi kuule. Sun uskomisella ei ole paskan väliä. Ainoan valinnan teki hännisen pedarimies, ja se oli sillä hetkellä kun päätti hyväksikäyttää yläasteikäistä. Helvetin sairasta asettaa 14-ja 43-vuotias samalle viivalle, niin kuin he olisivat henkisesti, fyysisesti ja psyykkisesti täysin yhtä pystyviä. [/quote] Miksi hän ei olisi kyennyt valitsemaan?? Mitä sä nyt oikein horiset itse? Taasko se, ettei jonkun elämä mene sinun ajatustesi mukaan tarkoittaa sitä, ettei toinen olisi valinnut. En tajua. Et ole Katja, et voi sanoa mitään siitä, miten paljon hän silloin valitsi. Pidät toista tahdottomana nukkena ja idioottina, ehkä se oletkin sinä itse ollut sellaisessa asemassa? [/quote] Tarvitset apua. Aidosti. Viestisi on pimeä. Jos et käsitä, miksei 14-vuotias ei kykene "valitsemaan" samoin kuin 34-vuotias, ei asia väittelemällä muutu. Sinä rummutat alaikäisten hyväksikäytö puolesta, minä puollustan lasten oikeutta lapsuuteen ja seksuaaliseen koskemattomuuteen. Jo toi "taasko" kertoo siitä, miten pihalla olet jos aidosti uskot täällä olevan vain yksi henkilö jota syvästi kuvottaa Hänninen. [/quote] No kyllä mä sen käsitän, ettei he aivan samalla viivalla ole, mutta ei ihmiset muutenkaan läheskään aina ole elämässä tai parinvalintatilanteissa samalla viivalla valinnan mahdollisuuden kanssa keskenään. En tajua, miksi teet tästä ongelman, kun kaikki on hyvin siinä perheessä?  Ei kai Katjalla ole mitään tekemistä pedofilian kanssa? Vai mitä on nyt tapahtunut sen jälkeen kun hän meni eduskuntaan sen edistymikseksi tai asenneilmapiirissä? [/quote] Räjäytit pankin typeryydelläsi ensimmäisillä lauseilla. Keskustelu on hedelmätön, enkä jatka sitä kanssasi. Hae apua. Olet vaaraksi muille. Erityisesti jos sinulla on tyttäriä.

[/quote]

Mulla on tytär ja olen itsekin nainen. Miten mä olen vaaraksi? Kiinnostaisi tietää :D kun sulla ei vielä hermot palaneet visssiin aivan kokonaan ;)
[/quote]

Ajatelkaa, Suomessa on ylläolevan kaltaisia ihmisiä, joilla on yhtä suuri äänioikeus kuin teilläkin ":)"

Vierailija
344/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa toi kilometrilainaaminen!!

Vierailija
345/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pystytkö yhtään astumaan oman kokemuspiirisi ulkopuolelle ja ymmärtämään etteivät kaikki ole kuten sinä? Useimmat 14-vuotiaat ovat täysiä lapsia." 

Tietenkin pystyn, miksi sitten sinun tai tän toisen jankkaajan kokemusmaailman ulkopuolelle ei mahdu, että Katjalla on kaikki hyvin ja on ollut aiemminkin? 

Mahtuuko sun kokemusmaailmaasi se, ettei kukaan ole hyväksymässä kellekään tilannetta, jossa pitää asioihin puuttua ja kaikki ei ole hyvin? 

Ei kai se, että Katja ei kärsinyt ole joku esimerkki toisille, että tekään ette kärsi? 

Vierailija
346/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:53"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:41"] Minusta on kyllä iso ongelma että kansanedustajan puoliso on syyllistynyt todistettavasti lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja jäänyt ilman rangaistusta. Ihan turha pohtia miksi Katja ei puuttunut asiaan ja halusiko hän seksiä, se ei poista tätä ilmiselvää tosiasiaa. Täällä oli silloin keskustelua aiheesta kun asia tuli julkisuuteen ja joku tiesi että mies oli alkanut "seurustella" tytön kanssa jo ala-asteaikoina ja olivat olleet yhdessä jo useamman vuoden ennen raskautta. Oksettavaa että joku täällä puolustelee tapahtunutta.  [/quote]Miksi ette siinä tapauksessa tee valitusta Raahen poliisista? Hehän tässä ovat toimineet väärin, kun eivät tutki. Entä lasu? Missä he ovat olleet. Te haukutte ihan väärää puuta. [/quote] Rikos on ikävä kyllä heidän osaltaan vanhentunut. Olet siinä asiassa oikeassa että hyväksikäyttö ei ollut Hännisen syy mutta hän itse puhuu pedofiliamyönteisesti ja mies ei mielestään tehnyt mitään väärää, joten siinä on helvetin iso ongelma

[/quote]Miten se sulle on niin helvetin iso ongelma? Ei se ole vaikuttanut hänen töihinsä.
[/quote]

Lapsen seksuaalisen hyväksikäytön puolustelu on minulle todella iso ongelma ja uskoisin, että niin on useimmille oikeudentuntoisille suomalaisille aikuisille. Heitä ei tosin taida olla kovin montaa Vasemmistoliiton ehdokkaissa tai kannattajissa

Vierailija
347/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:45"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:31"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:24"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:00"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:41"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 22:45"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:45"] [quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 20:37"]Minulle ei todellakaan tuota mitään ongelmia äänestää Katjaa. Minua ei kiinnosta hänen menneisyytensä, vaan hänen mielipiteensä asioista. Voin myös aivan yhtä hyvin päätyä johonkin toiseen vasemmiston ehdokkaaseen. Olen itse nuorena töpännyt ja jos olisin aktiivisena toimijana menneisyyteni tultaisiin kaivamaan esille. Mutta koska olen aina taustalla tilanteissa ketään ei kiinnosta minun menneisyyteni. Tuntuu väärältä, että joku toinen sen takia, että haluaa vaikuttaa suoraan asioihin joutuu selittelemään menneisyyttään 20 vuotta myöhemmin. Itse en siihen pystyisi. [/quote] Ai esim. tosta HS:n haastattelusta on jo 20 vuotta? Ei Katja töpännyt. Hänen miehensä "töppäsi." Nyt Katja on itse "töpännyt" puolustelemalla tätä toimintaa. [/quote]Se menneisyys tapahtui yli 20 vuotta sitten. Se on jo osapuolille ollutta ja mennyttä. Tämän palstan ihmiset tai helsingin sanomien lukijat eivät ole osapuolia...Katja rakastaa miestään, kuten kuka tahansa muukin, joten miksi hän ei olisi puhunut niin kuin puhui. Olisiko hänen pitänyt haukkua vai ehkä tehdä omasta menneisyydestään koko kansan asia. Kyllä kaikilla on oikeus yksityisyyteen. [/quote] Olet väärässä. Kansanedustajana sinulla ei ole oikeutta yksityisyyteen. On naurettavan itsestään selvää, että jokainen kivi käännetään. Jos tekosi menneisyydestä sotivat yleisiä moraalisääntöjä vastaan, puhumattakaan kyvyttömyydestä myöntää omaa kyvyttömyyttä esiintyä esim. lasten edustajana tietyn menneisyyden omaten, et ole sovelias kansanedustajaksi. Kaikki mitä höpöttelet, on sanahelinää. Tämä kyseinen nainen on kyvytön ja arvovallaton saarnaamaan suojaikärajan nostosta. Hänellä on suorastaan helvetillinen nuoruus ollut suomalaisten arvojen kannalta katsottuna, joten on hämmentävää, että promoaa sitä muille. Äidiksi ylä-asteikäisenä, jonka jälkeen hänet on kasvattanut hänen "miehensä". Ei minkäänkaltaista omia aikuistumiskokemuksia. Ei opiskelua, ei muuttoa itsenäiseen kotiin, ei edes lapsuuden loppuun eloa. Hän ei yksinnertaisesti sovellu Suomen edustajaksi. Hän ei edusta suomalaisten arvoja tai käsitystä naisen asemasta. Afganistanin tai Pakistanin eduskuntaan hän epäilemättä sopisi kuin nyrkki silmään. Järkyttävintä on se, että kutsuu miehensä rikosta "tilanteeksi". Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole tilanne. Se on rikos. Rikokset eivät jousta oman mielen mukaan. Jos 34-vuotias käyttää hyväkseen ylä-asteikäistä, se on seksuaalista väkivaltaa ja mies on sairas. Asia ei valitettavasti teidän rakkausargumenteilla muutu. Jos ammun sinut, se on murha. Jos aikuinen aivopesee lapsen seksiin, se on alaikäisen hyväksikäyttöä. Piste. [/quote] Eli osalla ihmisistä ei mielestäsi ole oikeutta yksityisyyteen? Ja kaikkien olisi pitänyt elää nuoruutensa niin kuin sinä hyväksyt? Jos ei niin sinä täydellisesti eläneenä voit hehkuttaa omaa erinomaisuuttasi. Ihmiset tekevät virheitä elämässään. Katja sai lapsen teininä. Hän huolehti lapsesta miehen kanssa, joka ei lähtenyt lätkimään, hän kouluttautua, meni töihin sai lisää lapsia, ja kiinnostui yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta ja järjestötoiminnasta. Miksi yksi tuntematon ihminen saa sinussa aikaan moisen paatoksen? [/quote] Mun mielestä pointti on se, että ollakseen uskottava kansanedustaja ja lasten puolestapuhuja olisi tän Hännisen pitänyt jotenkin tuomita se, mitä hänelle itselleen tapahtui. Tuntuu pöyristyttävältä tuo kommentti hältä, että kai joku olisi hänen tilanteeseensa silloin aikanaan puuttunut, jos tarvis olisi ollut. [/quote]No sehän on kuitenkin siinä mielessä totta, ettei yhteiskunnassa oleteta lapsen tuossa tilanteessa olevan se puuttuja. Jos tuossa on virhe tapahtunut niin se on käynyt siellä neuvolassa. Ajat olivat silloin tosin erilaiset. Nykyään tuosta tulisi liiankin iso soppa. Olisi lastensuojelua, ensikotia, uhkailtaisiin huostaanotolla, poliisi ym. Se olisi odottajalle raskasta, vaikka varmasti kaikkien viranomaisten mielestä just niinkuin pitääkin. [/quote] Eli oletko periaatteessa sitä mieltä, että lasten ja aikuisten väliset raskauteen johtavat seksisuhteet ovat ihan ok, jos osapuolet ovat molemmat tätä mieltä? Siihenhän vähän viittasit, kun kirjoitit, että odottajalle olisi raskasta tilanteen selvittely. [/quote]En tietenkään viitannut. Älä kuvittele omiasi toisten kirjoittamisista. Aikuisen ja lapsen väliset seksisuhteet ovat väärin. Sen sanoo terve järkikin. Mutta luuletko sinä, että raskaana oleva nainen/tyttö pitäisi siitä, ettei saa rauhassa keskittyä raskauteen, vaan tuntisi tulevansa uhatuksi viranomaisten taholta. Pelkäisi menettävänsä lapsensa ja väsyisi vieraisiin ihmisiin ympärillään. Kuvittele itsesi tuohon asemaan. Eikö se olisi raskasta. Googleta esim. ensikoti kokemuksia, ja lue miten osa nuorista on kokenut viranomaisinterventiot. [/quote] Todellakin aiheesta menettäisi lapsensa. En voi käsittää, miten viranomaiset ylipäätään ovat antaneet yli 30-vuotiaan hyväksikäyttämän yläasteikäisen tytön pitää lapsen ja alkaa leikkiä tämän kanssa kotia. Aivan sairasta. Ties mitä ne lapsetkin ovat joutuneet kokemaan tuollaisten "vanhempien" toimesta [/quote]Eli sun mielestä teiniäitien kuuluu menettää lapsensa? Ja se on ihan ok? [/quote] Luet huonosti. Mielestäni pedofiliamyönteisten, mielenterveysongelmaisten, aikuisen hyväksikäyttämien teiniäitien kuuluu menettää lapsensa ja se on todellakin oikein ja paras ratkaisu viattoman lapsen kannalta. Lapsells on oikeus turvaan ja tasapainoon, eikä velvollisuus olla epävakaan teinin lelu. [/quote]Kappas vaan. Nyt sä leimaat mielenterveysongelmaiseksi. Sano mikä sun omassa päässä on vikana, kun sä luulet, että tuo sunkaan käytös on oikein. Mistä tuo kumpuaa. Oletko sä itse hyväksikäytetty ja näet pahuutta joka paikassa. [/quote] Luokittelen mielenterveysongelmaiseksi henkilön jonka mielestä on ok että aikuinen raiskaa lapsen kunhan vain menee sitten tämän kanssa naimisiin. Eli esimerkiksi sinäkin olet mielestäni mt-ongelmainen ja toivon, että saat apua

[/quote]Niin millä perusteella minä olen mielenterveysongelmainen? Miksi koet että sinulla on oikeus haukkua toisia ihmisiä? Opetatko lapsiasikin haukkumaan toisia, jos he eivät ole samaa mieltä heidän kanssaan joka asiasta. Käsketkö huudella "mene hoitoon". Oletko joutunut useinkin koulupalavereihin lastesi käytöstä koskien? Missä minä edes sanoin noin miten sinä väitit. Laitatko sen kohdan esille?

Vierailija
348/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:34"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:01"]Siis ihan uskomattoman ahdasmielistä ja tiukkapipoista porukkaa tämän ketjun eka sivu ainakin täynnä, muille sivuille en vielä kerennytkään. Harmi etten asu Raahessa, Katja olis hyvä ehdokas, jota äänestää. Mulle hänen menneisyytensä ei ole ongelma enkä voi tajuta, miten teille on. Tai en pidä häntä sen enempää lakien yläpuolelle asettujana kuin muitakaan ihmisiä, jotka ovat toimineen hölmöyksissään lainvastaisesti, varsinkaan noin nuorena. En vaadi häntä silti tuomitsemaan lastensa syntymää ja nykyistä perhemuotoa. En myöskään usko hänen kärsineen valinnastaan. Uskon myös, että hän vastustaa kaikenlaista hyväksikäyttöä, jossa hyväksikäytetttävä voi pahoin. [/quote] Eli et vastusta esimerkiksi sellaista hyväksikäyttöä, jossa hyväksikäytettävä on ollut uhri niin kauan että on oppinut hyväksikäyttäjän tavoille? Kukahan täällä on sairas. [/quote] En todellakaan usko, että tässä on nyt sellaisesta kysymys.  [/quote] Millä perusteella et usko? Minusta tässä nimenomaan on sellaisesta kyse: aikuinen mies manipuloinut ja painostanut mukaansa hitaan, epäsuositun lapsen joka kaipaa epätoivoisesti huomiota ihan keneltä vain, sen jälkeen tehnyt tämän raskaaksi ja koulinut vaimokseen. Kuinka kipeä täytyy 30-vuotiaan miehen olla, että haluaa YLÄASTEIKÄISEN tyttöystävän? Vastaus: hyvin kipeä. Hyväksikäyttö ei ollut Katjan syy mutta hänet pitäisi ehdottomasti nyt laittaa vastuuseen OMISTA puheistaan [/quote] Hei älä nyt viitti. Seksisuhde 12,13 ja 14-vuotiaaseen on ihan normaalia. Koska tuossa iässä ei enää rinnat ja lantio kasva, luusto kehity, pituutta tule lisää, kuukautiset ala tai vartalon muoto kehity. Myöskin tuon ikäisen sallitaan ajaa autoa, äänestää, ostaa alkoholia tai tupakkaa, tehdä vuokrasopimus, adoptoida, käydä kokopäivätöissä jne. Valmis paketti. Kaksi tasaveroista aikuista. Kaunis rakkaustarina. [/quote] Niin ja aivot ovat täysin kehittyneet, identiteetti ja itsetuntemus vahvoja, henkisesti seesteinen ja itsensä hyväksyvä olo. Ihanteellinen ikä siis ensimmäisen lapsen pullauttamiseen.

[/quote]Miten sinulle henk.koht kuuluu toisten lapsien pullauttelemiset. Ja missä olet osoittanut aivojesi olevan kehittyneet, kun olet lähinnä keskittynyt haukkumiseen ja toisten mielipiteiden väärin arvailuihin.

Vierailija
349/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:03"]"Pystytkö yhtään astumaan oman kokemuspiirisi ulkopuolelle ja ymmärtämään etteivät kaikki ole kuten sinä? Useimmat 14-vuotiaat ovat täysiä lapsia." 

Tietenkin pystyn, miksi sitten sinun tai tän toisen jankkaajan kokemusmaailman ulkopuolelle ei mahdu, että Katjalla on kaikki hyvin ja on ollut aiemminkin? 

Mahtuuko sun kokemusmaailmaasi se, ettei kukaan ole hyväksymässä kellekään tilannetta, jossa pitää asioihin puuttua ja kaikki ei ole hyvin? 

Ei kai se, että Katja ei kärsinyt ole joku esimerkki toisille, että tekään ette kärsi? 
[/quote]

Ei helvetti miten sairasta porukkaa. Oletkos oikein Katjan lähipiiristä kun noin tarkkaan tiedät ettei 100% varmasti kärsi? ;) meidän muiden logiikalla hyväksikäytetty, vaimoksi opetettu lapsi nimittäin kärsii vaikka olisi itse mieleltään niin sairas ettei kykenisi tajuamaan omaa tilannettaan

Vierailija
350/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:05"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:53"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:41"] Minusta on kyllä iso ongelma että kansanedustajan puoliso on syyllistynyt todistettavasti lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön ja jäänyt ilman rangaistusta. Ihan turha pohtia miksi Katja ei puuttunut asiaan ja halusiko hän seksiä, se ei poista tätä ilmiselvää tosiasiaa. Täällä oli silloin keskustelua aiheesta kun asia tuli julkisuuteen ja joku tiesi että mies oli alkanut "seurustella" tytön kanssa jo ala-asteaikoina ja olivat olleet yhdessä jo useamman vuoden ennen raskautta. Oksettavaa että joku täällä puolustelee tapahtunutta.  [/quote]Miksi ette siinä tapauksessa tee valitusta Raahen poliisista? Hehän tässä ovat toimineet väärin, kun eivät tutki. Entä lasu? Missä he ovat olleet. Te haukutte ihan väärää puuta. [/quote] Rikos on ikävä kyllä heidän osaltaan vanhentunut. Olet siinä asiassa oikeassa että hyväksikäyttö ei ollut Hännisen syy mutta hän itse puhuu pedofiliamyönteisesti ja mies ei mielestään tehnyt mitään väärää, joten siinä on helvetin iso ongelma [/quote]Miten se sulle on niin helvetin iso ongelma? Ei se ole vaikuttanut hänen töihinsä. [/quote] Lapsen seksuaalisen hyväksikäytön puolustelu on minulle todella iso ongelma ja uskoisin, että niin on useimmille oikeudentuntoisille suomalaisille aikuisille. Heitä ei tosin taida olla kovin montaa Vasemmistoliiton ehdokkaissa tai kannattajissa

[/quote]Just joo. Tarkista oman puolueesi historiaa :) Kaikista niistä löytyy vaikka mitä.

Vierailija
351/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:34"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:01"]Siis ihan uskomattoman ahdasmielistä ja tiukkapipoista porukkaa tämän ketjun eka sivu ainakin täynnä, muille sivuille en vielä kerennytkään. Harmi etten asu Raahessa, Katja olis hyvä ehdokas, jota äänestää. Mulle hänen menneisyytensä ei ole ongelma enkä voi tajuta, miten teille on. Tai en pidä häntä sen enempää lakien yläpuolelle asettujana kuin muitakaan ihmisiä, jotka ovat toimineen hölmöyksissään lainvastaisesti, varsinkaan noin nuorena. En vaadi häntä silti tuomitsemaan lastensa syntymää ja nykyistä perhemuotoa. En myöskään usko hänen kärsineen valinnastaan. Uskon myös, että hän vastustaa kaikenlaista hyväksikäyttöä, jossa hyväksikäytetttävä voi pahoin. [/quote] Eli et vastusta esimerkiksi sellaista hyväksikäyttöä, jossa hyväksikäytettävä on ollut uhri niin kauan että on oppinut hyväksikäyttäjän tavoille? Kukahan täällä on sairas. [/quote] En todellakaan usko, että tässä on nyt sellaisesta kysymys.  [/quote] Millä perusteella et usko? Minusta tässä nimenomaan on sellaisesta kyse: aikuinen mies manipuloinut ja painostanut mukaansa hitaan, epäsuositun lapsen joka kaipaa epätoivoisesti huomiota ihan keneltä vain, sen jälkeen tehnyt tämän raskaaksi ja koulinut vaimokseen. Kuinka kipeä täytyy 30-vuotiaan miehen olla, että haluaa YLÄASTEIKÄISEN tyttöystävän? Vastaus: hyvin kipeä. Hyväksikäyttö ei ollut Katjan syy mutta hänet pitäisi ehdottomasti nyt laittaa vastuuseen OMISTA puheistaan [/quote] Hei älä nyt viitti. Seksisuhde 12,13 ja 14-vuotiaaseen on ihan normaalia. Koska tuossa iässä ei enää rinnat ja lantio kasva, luusto kehity, pituutta tule lisää, kuukautiset ala tai vartalon muoto kehity. Myöskin tuon ikäisen sallitaan ajaa autoa, äänestää, ostaa alkoholia tai tupakkaa, tehdä vuokrasopimus, adoptoida, käydä kokopäivätöissä jne. Valmis paketti. Kaksi tasaveroista aikuista. Kaunis rakkaustarina. [/quote] Niin ja aivot ovat täysin kehittyneet, identiteetti ja itsetuntemus vahvoja, henkisesti seesteinen ja itsensä hyväksyvä olo. Ihanteellinen ikä siis ensimmäisen lapsen pullauttamiseen.

[/quote]Miten sinulle henk.koht kuuluu toisten lapsien pullauttelemiset. Ja missä olet osoittanut aivojesi olevan kehittyneet, kun olet lähinnä keskittynyt haukkumiseen ja toisten mielipiteiden väärin arvailuihin.
[/quote]

Pedari linjoilla :D juu, eihän se kenellekään kuulu jos aikuinen alkaa pistää lapsia paksuksi...taitaisit itse nauttia vain

Vierailija
352/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:08"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:03"]"Pystytkö yhtään astumaan oman kokemuspiirisi ulkopuolelle ja ymmärtämään etteivät kaikki ole kuten sinä? Useimmat 14-vuotiaat ovat täysiä lapsia."  Tietenkin pystyn, miksi sitten sinun tai tän toisen jankkaajan kokemusmaailman ulkopuolelle ei mahdu, että Katjalla on kaikki hyvin ja on ollut aiemminkin?  Mahtuuko sun kokemusmaailmaasi se, ettei kukaan ole hyväksymässä kellekään tilannetta, jossa pitää asioihin puuttua ja kaikki ei ole hyvin?  Ei kai se, että Katja ei kärsinyt ole joku esimerkki toisille, että tekään ette kärsi?  [/quote] Ei helvetti miten sairasta porukkaa. Oletkos oikein Katjan lähipiiristä kun noin tarkkaan tiedät ettei 100% varmasti kärsi? ;) meidän muiden logiikalla hyväksikäytetty, vaimoksi opetettu lapsi nimittäin kärsii vaikka olisi itse mieleltään niin sairas ettei kykenisi tajuamaan omaa tilannettaan

[/quote]

En ole lähipiiristä, enkä tunne Katjaa. Mutta mitä todisteita meillä on? Mikä viittaa Katjan kärsineen? Vaimoksi opettaminenkin on omasta päästäsi. Et taida itse kyetä tajuamaan mikä oma tilanteesi on. Siksi huolissasi muista.

Vierailija
353/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin tehdä murhan. Mitä se kenellekään kuuluu, jos murhaan toisen kun eihän se uhrikaan kertonut kärsivänsä :) näiden pedarien puolustelijoiden logiikkaa siis mukaillen

Vierailija
354/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:10"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:02"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:34"] [quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 00:01"]Siis ihan uskomattoman ahdasmielistä ja tiukkapipoista porukkaa tämän ketjun eka sivu ainakin täynnä, muille sivuille en vielä kerennytkään. Harmi etten asu Raahessa, Katja olis hyvä ehdokas, jota äänestää. Mulle hänen menneisyytensä ei ole ongelma enkä voi tajuta, miten teille on. Tai en pidä häntä sen enempää lakien yläpuolelle asettujana kuin muitakaan ihmisiä, jotka ovat toimineen hölmöyksissään lainvastaisesti, varsinkaan noin nuorena. En vaadi häntä silti tuomitsemaan lastensa syntymää ja nykyistä perhemuotoa. En myöskään usko hänen kärsineen valinnastaan. Uskon myös, että hän vastustaa kaikenlaista hyväksikäyttöä, jossa hyväksikäytetttävä voi pahoin. [/quote] Eli et vastusta esimerkiksi sellaista hyväksikäyttöä, jossa hyväksikäytettävä on ollut uhri niin kauan että on oppinut hyväksikäyttäjän tavoille? Kukahan täällä on sairas. [/quote] En todellakaan usko, että tässä on nyt sellaisesta kysymys.  [/quote] Millä perusteella et usko? Minusta tässä nimenomaan on sellaisesta kyse: aikuinen mies manipuloinut ja painostanut mukaansa hitaan, epäsuositun lapsen joka kaipaa epätoivoisesti huomiota ihan keneltä vain, sen jälkeen tehnyt tämän raskaaksi ja koulinut vaimokseen. Kuinka kipeä täytyy 30-vuotiaan miehen olla, että haluaa YLÄASTEIKÄISEN tyttöystävän? Vastaus: hyvin kipeä. Hyväksikäyttö ei ollut Katjan syy mutta hänet pitäisi ehdottomasti nyt laittaa vastuuseen OMISTA puheistaan [/quote] Hei älä nyt viitti. Seksisuhde 12,13 ja 14-vuotiaaseen on ihan normaalia. Koska tuossa iässä ei enää rinnat ja lantio kasva, luusto kehity, pituutta tule lisää, kuukautiset ala tai vartalon muoto kehity. Myöskin tuon ikäisen sallitaan ajaa autoa, äänestää, ostaa alkoholia tai tupakkaa, tehdä vuokrasopimus, adoptoida, käydä kokopäivätöissä jne. Valmis paketti. Kaksi tasaveroista aikuista. Kaunis rakkaustarina. [/quote] Niin ja aivot ovat täysin kehittyneet, identiteetti ja itsetuntemus vahvoja, henkisesti seesteinen ja itsensä hyväksyvä olo. Ihanteellinen ikä siis ensimmäisen lapsen pullauttamiseen. [/quote]Miten sinulle henk.koht kuuluu toisten lapsien pullauttelemiset. Ja missä olet osoittanut aivojesi olevan kehittyneet, kun olet lähinnä keskittynyt haukkumiseen ja toisten mielipiteiden väärin arvailuihin. [/quote] Pedari linjoilla :D juu, eihän se kenellekään kuulu jos aikuinen alkaa pistää lapsia paksuksi...taitaisit itse nauttia vain

[/quote]Se kuuluu viranomaisille. Sinä muistutat lähinnä jotain entistä koulukiusaajaa, jolla on tylsää, ja joka sen takia haukkuu toisia ihmisiä netissä.

Vierailija
355/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa lainata vain osaa...

Vierailija
356/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:12"]

Minäkin voin tehdä murhan. Mitä se kenellekään kuuluu, jos murhaan toisen kun eihän se uhrikaan kertonut kärsivänsä :) näiden pedarien puolustelijoiden logiikkaa siis mukaillen

[/quote]Sulla on nyt mennyt todella sairaaksi nuo jutut. Mikä sulla oikein on? Miten joku iänikuinen toiselle tapahtunut juttu saa sut reagoimaan noin, että alat puhumaan levottomia ja solvaat toisia pedareiksi, mt-ongelmaisiksi ym.

Vierailija
357/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen nyt nukkumaan mulla on töitä huomenna ysiltä.

Paasaaja voi sillä aikaa hengittää syvään ja miettiä omaa motiiviaan nostella kaikkien jo ennestään tietämään asiaa ketjuksi vaalien alla. Ja samalla miettiä omia käytöstapojaan ja sitä mitä opettaa lapsilleen niistä.

Vierailija
358/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:03"]"Pystytkö yhtään astumaan oman kokemuspiirisi ulkopuolelle ja ymmärtämään etteivät kaikki ole kuten sinä? Useimmat 14-vuotiaat ovat täysiä lapsia." 

[/quote]
Sinun tai toisen jankkaajan?
Olet aidosti niin typerä, että oletat täällä olevan kaksi (2) "jankkaajaa"?
95% Suomen kansasta pitää Hännistä ja hänen miestään pedofiilian puolestapuhujina. Kuulut niihin 5 häiriintyneeseen prosenttiin, jotka eivät näin koe.
Koita nyt herranjumala ymmärtää, että Katjaa on alaikäisenä käytetty hyväksi. Se ei ole mielipidekysymys. Siksi asian tuomitsee jokainen henkisesti edes puoliksi kykenevä.

Vierailija
359/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2015 klo 01:21"]Mä menen nyt nukkumaan mulla on töitä huomenna ysiltä.

Paasaaja voi sillä aikaa hengittää syvään ja miettiä omaa motiiviaan nostella kaikkien jo ennestään tietämään asiaa ketjuksi vaalien alla. Ja samalla miettiä omia käytöstapojaan ja sitä mitä opettaa lapsilleen niistä.
[/quote]
Oho. Täällä onkin siis vain yksi paasaaja. Ilmeisesti se oLen minä. Hyvin oon vetänyt! t.ap

Vierailija
360/670 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paasaaja tajua omaa tilannettaan. Silloinhan ihminen nimenomaan on eniten huolissaan muista, vaikka luulisi hänen tajuavan, että Suomessa puututaan tällaisiin tapauksiin Katjan keissistä riippumatta aina kun niitä havaitaan. Eli hänen ajamansa asia on hoidossa eikä se ainakaan tällälailla parane. Ja mitä tulee kansanedustajan luotettavuuteen niin sen on arvioinut puoluetahot ja eduskunta eli asiaan ei ole nokan koputtamista virallisesti. Mieltähän tietty saa olla, mutta ei myöskään mustamaalata!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi