Lainaisitko miestäsi ystävällesi.
Ystäväni on ruikuttanut puutettaan monta kuukautta. Ajattelin että antaisin mieheni rakastella sitä. Meillä on jo pitkä liitto,enkä ole mustasukkainen luonne. Tämä ystäväni on raskaana,eli sillä on aika huonot mahikset saada muualta miestä. Ja luotan ystävääni 100%. Mielipiteitä. Voiko ystävyys kaatua tälläiseen?n36
Kommentit (117)
Mitä sitten kun miehesi rakastuukin ystävääsi ja jättää sinut? Seksi voi herättää suuria tunteita molemmin puolin.
Itsepähän tiedät mitä teet/teette. Luottamuksen täytyy olla aika kohdillaan. En varmaan itse moiseen ryhtyisi.
Kuulostaa jännältä. Miksi ei, jos et kerran ole mustasukkainen? Itse en lainaisi, mutta tuo raskaaksi tulemisen mahdottomuus lieventää kyllä asiaa.
Mutta ootko varma, että et tule mustasukkaiseksi tai ei ala ärsyttää, jos miehesi alkaa himoitsemaan uusintoja ystävän kanssa?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:01"]
Taisi olla provo, kun ei voi kertoa mistä päin ja keskustelu loppuisi kun löytyisi muu mies hommaan mitä oma miehesi.
[/quote]Siis kai varmaan epätoivoisia takertujia hommaan löytyisikin,mutta ei ystäväni kenelle vaan jakaisi. Aivan kuten minäkään. Täytyy kuitenkin tuntea mies. Tampereen läheltä olemme.ap
[/quote]
Liian kaukana, mutta olisin ollut tuohon kiinnostunut ja olisin ollut tietenkin valmis tutustumaan ensin. Enkä ole takertuvainen luonne ja en maalailisi meille ruusuista tulevaisuutta vaan ymmärtäisin, että tuollainen suhde on molemminpuolista hyötymistä, ei mitään rakkautta.
Meillä vaimo tykkää kun harrastan seksiä muitten kanssa, usein vielä haluaa olla katselemassa. Meillä se ainakin toimii hyvin
Olin sängyssä ystäväni pyynnöstä hänen miehensä kanssa. Emme mielestäni ole enää ystäviä.
Onhan se saanu jos on raskaana?
Luulen, että sun mies ei ole ihan samaa mieltä ajatuksesta.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:17"]
Mutta ootko varma, että et tule mustasukkaiseksi tai ei ala ärsyttää, jos miehesi alkaa himoitsemaan uusintoja ystävän kanssa?
[/quote]Melko varma olen. Ja tosiaan,itseenikin kiihottaa ajatus miestäni rakastelemassa ystävääni. Eikä sen ole pakko yhteen kertaan jäädä,mikäli kaikki sujuisi hyvin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:07"]
Siis kai varmaan epätoivoisia takertujia hommaan löytyisikin,mutta ei ystäväni kenelle vaan jakaisi. Aivan kuten minäkään. Täytyy kuitenkin tuntea mies. Tampereen läheltä olemme.ap
[/quote]
Ei se ehkä jaa kenelle tahansa, mutta on mitä ilmeisimmin jakanut jollekulle, jos on raskaana. Ei valikoivuus tuo onnea elämään, jos valitsee jonon väärästä päästä. Vai eikö sinusta valintakriteereissä ole hieman hienosäädön tarvetta, jos nainen antaa ensin minkä lie hiipparin kiksauttaa itsensä paksuksi ja sitten mankuu sinun miestä lainaksi?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:22"]
Onhan se saanu jos on raskaana?
[/quote]Joo,viimeksi puoli vuotta sitten. Ainakin itse olin koko raskaus aikani todella kiimainen,ja oli kauheeta olla päiväkin ilman miestä. Eikä siihen auttanut masturbointi. Eli ymmärrän ystävääni. Emmekä ole enää teinejä, niin se luottamus sekä mieheeni että ystävääni on aika vahva.ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:32"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:07"]
Siis kai varmaan epätoivoisia takertujia hommaan löytyisikin,mutta ei ystäväni kenelle vaan jakaisi. Aivan kuten minäkään. Täytyy kuitenkin tuntea mies. Tampereen läheltä olemme.ap
[/quote]
Ei se ehkä jaa kenelle tahansa, mutta on mitä ilmeisimmin jakanut jollekulle, jos on raskaana. Ei valikoivuus tuo onnea elämään, jos valitsee jonon väärästä päästä. Vai eikö sinusta valintakriteereissä ole hieman hienosäädön tarvetta, jos nainen antaa ensin minkä lie hiipparin kiksauttaa itsensä paksuksi ja sitten mankuu sinun miestä lainaksi?
[/quote]Ihan omalle avokilleen jakoi,joka häipyi heti raskaudesta kuultuaan.ap
On kai noita vapaita miehiin tutustua, jos niin mieli tekee.
Mutta jos nyt välttämättä haluat laittaa miehesi kiertoon, niin go for it.
Miksi mies, joka on tehnyt ystäväsi raskaaksi, ei hoida/voi hoitaa asiaa?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:13"]
Miksi mies, joka on tehnyt ystäväsi raskaaksi, ei hoida/voi hoitaa asiaa?
[/quote]Koska mies on jättänyt sen. Ajattelin kutsua ystäväni tänään yökylään,katsotaan mitä tapahtuu. Tuskin mies pystyy kieltäytymään jos mennään yllättään se saunaan.ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:01"]
Taisi olla provo, kun ei voi kertoa mistä päin ja keskustelu loppuisi kun löytyisi muu mies hommaan mitä oma miehesi.
[/quote]Siis kai varmaan epätoivoisia takertujia hommaan löytyisikin,mutta ei ystäväni kenelle vaan jakaisi. Aivan kuten minäkään. Täytyy kuitenkin tuntea mies. Tampereen läheltä olemme.ap