Kun rahat on loppu niin jostain sitä aina ilmestyy lisää.
Eilenkin voitin monivedosta 560 euroa ja pitkävedosta 1340 euroa. Nyt on taas rahaa. Keväällä olin ihan peeaa ja voitin pitkävedosta 3400 euroa.
Kommentit (18)
Eilen päivällä minulla oli jääkaappi ihan tyhjä ja samoin pakastin. Ei ollut mitään ruokaa. Nyt kävin äsken nostamassa moniveto voiton prismasta ja ostin 3 kassia ruokaa. Pitää hakea lisää ruokaa tänään.
Tämä on totta enkä ymmärrä miten. Itse en edes tee mitään vetoja.
Minä kun illalla kävin nukkumaan yöpaita päällä niin aamulla: apua!!! se oli riisuttu!
Mä oon arvostellut vähän mun veljeä kun se laittaa aika paljon rahaa noihin. Mutta välillä voittaa muutaman satasen ja kerran sitten tuli porukassa täysosuma, ei ollut ainoat mutta jokainen sai viisinumeroisen summan tililleen. Pärjäsi sillä vuoden ilman että tarvitsi meiltä sisaruksilta "lainata" (ei ole koskaan varaa maksaa takaisin mutta hän on tehnyt osansa auttaessaan vanhempiamme joten ei se haittaa. Haluaa vain pyytää lainana kun on tiukkaa. Välillä sitten tulee noita voittoja ja sitten ei tarvitse.
Millä panoksella ja kertoimella sait pitkävedosta tuon?
Mulle käy näin myös usein. En kyllä pelaa mitään, mutta kun rahat on tiukilla (olen siivooja/opiskelija) niin joku kummitäti tarvitseekin viikonlopuksi koiranhoitajaa ja maksaa 150 e siitä rapsuttelusta, toinen tuttu kysyy ikkunanpesua ja viimeksi sain 4000 euroa ennakkoperintöä mummolta.
Aina on jokin pelastus tullut.
Pitäähän noihin "vetoihin" olla rahaa kuitenkin.
Minun veli pelasi ja voitti jotain 500 euroa mutta se on toimeentulotuella. Se tuhlasi voitot parissa päivässä ja sitten se ihmettelee kun ei saa kelasta tukea. Se on maailman huonoin rahankäyttäjä eikä osaa suunnitella että rahan pitää riittää kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Millä panoksella ja kertoimella sait pitkävedosta tuon?
Euron panos.
Itse olen huomannut että lause - asioilla on tapana järjestyä - pitää paikkansa.
Joskus on tuntunut että onko se oikein että omalla kohdalla aina kaikki on kääntynyt hyvin. En nyt puhu raha-asioista sillä sillä alueella ei ole ollut ongelmia. Minulla on ollut muita elämän kääntietä jotka välillä on tuntuneet olevan täysin solmussa ja umpikuja. Jostain ja jotenkin on tullut ratkaisu, ihan joka kerta.
Ehkä ei ihan heti, mutta on tullut. Itse luotan siihen että elämä kantaa. Kun moni valittaa jatkuvasti. En tiedä onko se elämän asenne että katsoo valoisampaan päin eikä suostu vaipumaan pessimismiin ja tappiomielialaan. Olen itse luonteeltani sellainen että en pysty antamaan periksi, uskon ja tiedän aina että ratkaisu löytyy.
Uskon manifestointiin,. Olen huomannut sen jo vuosia sitten että se todellakin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy näin myös usein. En kyllä pelaa mitään, mutta kun rahat on tiukilla (olen siivooja/opiskelija) niin joku kummitäti tarvitseekin viikonlopuksi koiranhoitajaa ja maksaa 150 e siitä rapsuttelusta, toinen tuttu kysyy ikkunanpesua ja viimeksi sain 4000 euroa ennakkoperintöä mummolta.
Aina on jokin pelastus tullut.
Juurikin tämä. Alkukesästä tarjottiin ikkunanpesukeikkaa juuri silloin, kun olin täysin rahaton.
Ehkä ne rahat eivät olisi jatkuvasti lopussa, jos et käyttäisi niitä pelaamiseen.
Joskus 15 vuotta sitten olin laivalla ja ryyppäsin siellä kaikki rahat. Sitten tulin kotiin ja tarkistin loton niin oli 6+1 oikein. Voitin 189000 euroa.
Itse ostan aina ruokaa kaapin täyteen. Kerran voitin kenosta 30000 euroa. Laitan kenoa yhden rivin päiväkenoa joka päivälle kuukauden aikana, maksaa 14 euroa. Voitin 30000 euroa edelliskesänä.
Paljonko rahaa on mennyt pelaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on jokin pelastus tullut.Juurikin tämä. Alkukesästä tarjottiin ikkunanpesukeikkaa juuri silloin, kun olin täysin rahaton.
Tuntuu, että jos ehdottaisi itse, niin alkukesästä kaikki mielellään ottavat ikkunanpesua. Ja siis itse en kenellekään valittele sitä, että rahaa ei ole. Ihan itsestään vaan käykin tuuri.
Minä sain isältäni 150000 euroa kerran. En ollut nähnyt isää sen jälkeen kun täytin 5 vuotta. Se lähti kun olin kakara ja isä ja äiti erosi. Olin ihan peeaa 36 vuotiaana kun isä otti yhteyttä ja kyseli miten menee. Sanoin ettei ole töitä niin se sanoi että antaa minulle rahaa. Laittoi tilille 150000 euroa vaikka luulin että saan joku 200 euroa. Se halusu korvata rahalla kun hylkäsi minut.
Nyt sitten odotellaan kuinka joku kirjoittaa sormet verillä, että ne vaikuttaa toimeentulotukeen, vaikka et sanallakaan sano sitä saavasi...