Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lainaisitko miestäsi ystävällesi.

Vierailija
17.04.2015 |

Ystäväni on ruikuttanut puutettaan monta kuukautta. Ajattelin että antaisin mieheni rakastella sitä. Meillä on jo pitkä liitto,enkä ole mustasukkainen luonne. Tämä ystäväni on raskaana,eli sillä on aika huonot mahikset saada muualta miestä. Ja luotan ystävääni 100%. Mielipiteitä. Voiko ystävyys kaatua tälläiseen?n36

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos tulee tunteet mukaa yllättäen, jos kaveris pitääki miehes sekstaamisest ja jatkuu sittenki ku vauva o syntyny...

Vierailija
2/117 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Olipa kaunista kun mieheni nesteet valuivat ystäväni pimpistä. Oli pakko lipaista. Mutta oli ystäväni onnellisen näköinen. Menivät pesulle välillä,sitten minäkin taidan mennä mukaan leikkeihin.

Eikä pelota,luotan molempiin. Jos niin kävisikin en sille mitään sitten voi. Turha sitä on nyt murehtia. Ihana viikonloppu edessä.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 09:43"]Hyi helvetti. Viimesillään olevaa muijaa nussii. Sairasta.
[/quote]sä et ole nainut ketään. Raskaana oleva nainen on tosi seksikäs.

Vierailija
4/117 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet miehesi kanssa kahden ssängyssä, kuvittelee naivansa ystävääsi. Se on vaan niin.

Vierailija
5/117 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tämmöinen fantasia.

Vierailija
6/117 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
7/117 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lainannutkin, muutamaan otteeseen jopa. Ystävää kiinnosti testata, miltä oikein iso tuntuu. Ystävä on mulle tärkeämpi, kuin mieheni joten tämä oli kaikille win-win. Ei ole muuttanut ystävyyttä. Luottamus pelaa 100% ja vietämme tosi paljon aikaa yhdessä.

Vierailija
8/117 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:31"]

Sinänsä kun mietin niin mun yksi fantasia on että saisin kahta miestä samaan aikaan. Tiedän kuitenkin ettei mies tästä innostuisi enkä voisi sitä häneltä vaatiakaan, koska itse en lämpeäisi sille että mieheni saisi toista naista. Tai ehkä jos en olisi paikalla näkemässä niin se voisi ollakin varsin kiihottavaa, mutta tosiaan en haluaisi nähdä sitä itse. Meillä on kyllä tyydyttävä seksielämä ja seksiä on näin monen vuoden jälkeenkin usein, joten nämä nyt ovat tällaisia fantasioita vaan. En tiedä miten kävisi jos niitä lähtisi toteuttamaan :)

[/quote]

Netissä on varattuja miehiä joiden kanssa tuota voi kokeilla.
[/quote]

Itse asiassa keskustelin tästä varovaisesti mieheni kanssa ketjun innoittamana ja kuten tiesinkin, hän on ehdottomasti sitä mieltä ettei halua muiden miesten koskevan minuun. Innostui kyllä hieman kun kerroin tuosta naisjutusta mutta tietenkin vaan vitsiä heitettiin koska jos tuollaiseen lähdettäis, siinä pitäisi olla jotain molemmille. Näillä näkymin jää siis fantasian tasolle ja ihan tyytyväinen olen siihenkin. Kunnioitan mieheni ajatuksia ja fantasia ei satuta ketään tai aiheuta draamaa. Joten kiitos vinkistä mutta ei kiitos :)

Vierailija
9/117 |
18.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, ap, että olet noin avarakatseinen. Jokaisen miehen (ja ystävättären) unelma.

Vierailija
10/117 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän vanha tää keskustelu mut kuitenki mun mielest ei välttämättä vaa se kaveruus kaadu vaa vaarana teiän liitto ellei oo niin vahva ettei pettämisii tapahdu niin ehkäpä onnistuu

Vierailija
11/117 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:13"]

Miksi mies, joka on tehnyt ystäväsi raskaaksi, ei hoida/voi hoitaa asiaa?

[/quote]Koska mies on jättänyt sen. Ajattelin kutsua ystäväni tänään yökylään,katsotaan mitä tapahtuu. Tuskin mies pystyy kieltäytymään jos mennään yllättään se saunaan.ap

[/quote]Mieti miten sun miehes voi tosta ahdistua. Jos yhtäkkiä pelmahdatte saunaan alastonna kaverisi kanssa ehdottelmaan seksikokeiluja. Tai sitten sun miehes on todella tarvinnut antaa ymmärtää jo aiemmin että sellainen olisi kiva yllätys! Muista että sun fantasiat ja arki on kaksi eri asiaa.

Vierailija
12/117 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:47"]

Ystäväni on ruikuttanut puutettaan monta kuukautta. Ajattelin että antaisin mieheni rakastella sitä. Meillä on jo pitkä liitto,enkä ole mustasukkainen luonne. Tämä ystäväni on raskaana,eli sillä on aika huonot mahikset saada muualta miestä. Ja luotan ystävääni 100%. Mielipiteitä. Voiko ystävyys kaatua tälläiseen?n36

[/quote]

Sinänsä hyvä ajatus,että voisi "lainata" omaa kumppania enemmän tarvitsevalle,mutta itse en kykenisi siihen.Jos miesystäväni harrastaisi seksiä ystäväni kanssa,en pystyisi olemaan tekemissä enää kummankaan kanssa.Erään ystävän kanssa välit ovat viilenneet jo siitä,että on flirttaillut turhan rohkeasti miesystäväni kanssa.

Vierailija
13/117 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle ei kelpaisi yksikään mun ystävä vaikka tyrkyttäisin. Sen verran selväksi on tullut miehen mielipide heistä :D

Vierailija
14/117 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miehes kiertoon vaan.

Vierailija
15/117 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaisi! Sairaita ootte kaikki!

Vierailija
16/117 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:45"]Ihan omalle avokilleen jakoi,joka häipyi heti raskaudesta kuultuaan.ap[/quote]

Juuri sitä tarkoitin jonon väärästä päästä valitsemisella. Turha selittää, että hyvä mies tekee yllättäen niin, koska se on harvinaisempaa kuin yksi sadasta tuhannesta. Pelimies loistaa melkein aina kilometrin päähän, jos vain nainen haluaa nähdä totuuden. Jos ihmistuntemus on sillä tasolla, ettei tajua sitä, kannattaa hankkiutua viranomaisten holhoukseen eikä parisuhteeseen.

Haluaako AP toteuttaa omia fantasioitaan? Siitä vain. Siinä on riskinsä, mutta jos olet päättänyt haluta sitä, riskit on vain otettava. Turha siihen on lupia kysellä. Ei se ole järkiasia eikä kukaan sitä järjellä suosittele.

Vierailija
17/117 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään toi on sinänsä ihan normaalitilanne. Siis se, että on naimisissa olevalla ihmisellä voi olla useampi kumppani. Jos asia on sulle ok ja haluat kannustaa miestäsi "auttamaan" kaveriasi, niin sitten vaan juttelet asiasta ensin miehesi kanssa. Sen jälkeen juttelette ystävällesi. Ja jos homma on kaikille TÄYSIN selvä ja kaikki haluavat siihen ryhtyä, niin sitten vaan käytät miehesi saunassa ja laitat yöksi matkaan :)

Vierailija
18/117 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ystäväpariskunnan kanssa lainataan ristiin vaimoja ja miehiä. :) Ihan hauskaa jos kotona on ns. hiljaisempaa vällyjen välissä.

Vierailija
19/117 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai yksikään mies oikeasti pystyisi kieltäytymään,jos vaimo oikein tarjoaisi ystäväänsä. Ja onhan ihminen jonka tuntee parempi noihin hommiin kuin tuntematon. Jos oikein hyvä ystäväni ehdottaisi vastaavaa, voisin ehkä suostuakkin,en tiedä. En kuitenkaan pystyisi katselemaan enkä kuuntelemaan. 

Vierailija
20/117 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse mukaan. Saisi miehesi katsella lesboiluakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän