Lainaisitko miestäsi ystävällesi.
Ystäväni on ruikuttanut puutettaan monta kuukautta. Ajattelin että antaisin mieheni rakastella sitä. Meillä on jo pitkä liitto,enkä ole mustasukkainen luonne. Tämä ystäväni on raskaana,eli sillä on aika huonot mahikset saada muualta miestä. Ja luotan ystävääni 100%. Mielipiteitä. Voiko ystävyys kaatua tälläiseen?n36
Kommentit (117)
Taitaa olla enemmän oma fantasia kuin ystävän auttaminen.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:13"]
Miksi mies, joka on tehnyt ystäväsi raskaaksi, ei hoida/voi hoitaa asiaa?
[/quote]Koska mies on jättänyt sen. Ajattelin kutsua ystäväni tänään yökylään,katsotaan mitä tapahtuu. Tuskin mies pystyy kieltäytymään jos mennään yllättään se saunaan.ap
[/quote]Mieti miten sun miehes voi tosta ahdistua. Jos yhtäkkiä pelmahdatte saunaan alastonna kaverisi kanssa ehdottelmaan seksikokeiluja. Tai sitten sun miehes on todella tarvinnut antaa ymmärtää jo aiemmin että sellainen olisi kiva yllätys! Muista että sun fantasiat ja arki on kaksi eri asiaa.
[/quote]
Siis ei tollaisesta kukaan järkevä, himokas mies ahdistu vaan päinvastoin innostuu. :) Kokeilkaa rohkeasti, jos tuntuu hyvältä idealta. Harvoin sattuu mitään peruuttamatona.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:27"]
Asia sovittu ystävän kanssa. Kyllä sekin kyseli että olenko sitten ihan varma. Minähän olen. Mieheni on nyt vaan pakko suostua. ap
[/quote]
Eli mieskin voi vain yksipuolisesti päättää mitä sä teet seksissä!
Älä yhtään nikottele, jos saat yllärinä munaa suoleen tai joku launantai-ilta oletkin miehen kaveriporukan vapaata viihdykettä. Sun on vaan pakko suostua, kun mies on jo näin sopinu.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:13"]
Miksi mies, joka on tehnyt ystäväsi raskaaksi, ei hoida/voi hoitaa asiaa?
[/quote]Koska mies on jättänyt sen. Ajattelin kutsua ystäväni tänään yökylään,katsotaan mitä tapahtuu. Tuskin mies pystyy kieltäytymään jos mennään yllättään se saunaan.ap
[/quote]Mieti miten sun miehes voi tosta ahdistua. Jos yhtäkkiä pelmahdatte saunaan alastonna kaverisi kanssa ehdottelmaan seksikokeiluja. Tai sitten sun miehes on todella tarvinnut antaa ymmärtää jo aiemmin että sellainen olisi kiva yllätys! Muista että sun fantasiat ja arki on kaksi eri asiaa.
[/quote]
Siis ei tollaisesta kukaan järkevä, himokas mies ahdistu vaan päinvastoin innostuu. :) Kokeilkaa rohkeasti, jos tuntuu hyvältä idealta. Harvoin sattuu mitään peruuttamatona.
[/quote]
No eikö se ole aika yleistä, että näissä (vieraan kokeilemisissa ja kimpoissa) nimenomaan saadaan vahinkoa aikaan? Toinen voi ihastua kun olikin niin erilaista tai toinen katuukin jälkikäteen vaikka olikin luvan antanut. Alkaa sitten epäilemään ettei itse kelpaakaan.
Voi tuo onnistuakin. Mutta hyvä olisi jutella kaikkien kanssa hommat selviksi ensin. Siitä huolimatta voi tulla ikäviä yllätyksiä, kun tämä on aika herkkä asia.
Tais tehdä viisaasti tuleva isä, kun otti ritolat.
Sanoin miehelle heti kuntuli ovesta,että tänään panet sitten ystävääni. Kyllähän se ensin ihmetteli että mitä vittua, mutta vakuutin että idea on täysin mun. Eipä se kauan vastustellut. Näin kyllä silmistä että innostui asiasta, mutta kun aina tarttee harata edes vähän vastaan. Haluaisi kuitenkin että olisin mukana,katsotaan nyt mitä ilta tuo tullessaan. Voisin vaikka uusinta kierrokselle mukaan hypätäkin.ap
Mukavaa iltaa teille kolmelle. Pidä meidät ajan tasalla, tai kerro viimeistään huomenna, että miten meni :)
Sauna lämpiämässä,lähden hakemaan ystävääni. Laittoi viestiä että rupee vähän jännittään. Niin minuakin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 17:44"]
Ihan sairasta.
[/quote]ovatpahan aikuisia ihmisiä ja tietävät mitä tekevät. Eikä tossa nyt mitään sairasta mielestäni ole. Paitsi miehelle asia vain ilmoitetaan. Huikeita naisia.
Höh. Aloin oikein ajatella asiaa. Tuo voisi olla aivan upeeta,siis jos se nainen olisi hyvä ystävä. Taitaa tämä viini saada mielikuvituksen laukkaamaan vähän liikaa ja mieskin vielä töissä 4h. Ei mies ainakaan vastaan laittaisi jos antaisin sen vierasta naida ja katselisin vieressä. No niin. Pikkarit rupee kostuun.
Huh. Tulin saunasta ja juon siiderin. Katselin hetken kun ystäväni imi miestäni. Aika kuumottavan näköistä. Kohta ne siirtyy makkarin puolelle ja mieheni saa maistella ystäväni pimpsaa. Kyllä mies ainakin kiihottu ystävästäni. Oli heti kulli kovana kun ystävä riisui itsensä. Pian alkaa kuuluun nautinnon ääniä.ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:19"]
Huh. Tulin saunasta ja juon siiderin. Katselin hetken kun ystäväni imi miestäni. Aika kuumottavan näköistä. Kohta ne siirtyy makkarin puolelle ja mieheni saa maistella ystäväni pimpsaa. Kyllä mies ainakin kiihottu ystävästäni. Oli heti kulli kovana kun ystävä riisui itsensä. Pian alkaa kuuluun nautinnon ääniä.ap
[/quote]Eikö yhtään tuntunut pahalta katsoo kun kaveri imee miehesi kalua.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:19"]
[/quote]Eikö yhtään tuntunut pahalta katsoo kun kaveri imee miehesi kalua.
[/quote]Ei tuntunut todellakaan. Ainoa mikä vähän riipasi oli että se kiihottu jo siitä kun ystäväni riisuutui. Parhaillaan äänestä päätellen mies saa maistella herkkua. Arvatkaa olenko märkä. Leikin siideri pullolla. Ihanan viilee.ap
Kerro lisää. Olen ihan kovana. Saako mies paljaalla? Tyydytätkö itseesi?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 19:59"]
Kerro lisää. Olen ihan kovana. Saako mies paljaalla? Tyydytätkö itseesi?
[/quote]Paljaalla saa tehdä,haluan nähdä kun mieheni nesteet valuu ystäväni pimpsasta. Tyydytän, mutten loppuun asti. Mieheni saa nuolla minuakin. Ja ystäväni jos tahtoo. Kävin äsken ovella katsomassa kun mieheni nai takaapäin.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:31"]
Sinänsä kun mietin niin mun yksi fantasia on että saisin kahta miestä samaan aikaan. Tiedän kuitenkin ettei mies tästä innostuisi enkä voisi sitä häneltä vaatiakaan, koska itse en lämpeäisi sille että mieheni saisi toista naista. Tai ehkä jos en olisi paikalla näkemässä niin se voisi ollakin varsin kiihottavaa, mutta tosiaan en haluaisi nähdä sitä itse. Meillä on kyllä tyydyttävä seksielämä ja seksiä on näin monen vuoden jälkeenkin usein, joten nämä nyt ovat tällaisia fantasioita vaan. En tiedä miten kävisi jos niitä lähtisi toteuttamaan :)
[/quote]
Netissä on varattuja miehiä joiden kanssa tuota voi kokeilla.
Kuinka yö sujui. Olikos hauskaa?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:58"]Ei kai yksikään mies oikeasti pystyisi kieltäytymään,jos vaimo oikein tarjoaisi ystäväänsä. Ja onhan ihminen jonka tuntee parempi noihin hommiin kuin tuntematon. Jos oikein hyvä ystäväni ehdottaisi vastaavaa, voisin ehkä suostuakkin,en tiedä. En kuitenkaan pystyisi katselemaan enkä kuuntelemaan.
[/quote]
Joo ei varmaan :D mä näen sen keskustelun sieluni silmin. "Hei panisitsä tätä Taijaa?" "Ööö...mitä..?" "Joo pane vaan, en mä oon mustasukkainen. Vähän vaan lainaan!" "Öö...jos nyt ei kuitenkaan..."
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:38"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:22"]
Onhan se saanu jos on raskaana?
[/quote]Joo,viimeksi puoli vuotta sitten. Ainakin itse olin koko raskaus aikani todella kiimainen,ja oli kauheeta olla päiväkin ilman miestä. Eikä siihen auttanut masturbointi. Eli ymmärrän ystävääni. Emmekä ole enää teinejä, niin se luottamus sekä mieheeni että ystävääni on aika vahva.ap
[/quote]
No eihän siitä ole sitten pitkäkään aika. Elämässä on muutakin kuin seksi.
[/quote]
Apua, juuri tajusin että mähän olen suorastaan...en tiedä mikä :D En ole neitsyyden menettämisen jälkeen ollut yli kolmea viikkoa ilman ja nyk. suhteessakaan ei yli viikon taukoa ole ollut. Ja olemme kuitenkin naimisissa, pari lasta. Silti kyllä koen että mulla on elämässä muutakin kuin seksi :D