Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valvoin koko yön. Nyt röökillä,lääkkeet ja nukkumaan

Vierailija
25.11.2025 |

Minulle sopii hyvin elää muun maailman vastaisesti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa niin et jaksa päivällä spämmiä. Älä herää - koskaan.

Vierailija
2/12 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tunhomo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V*tunhomo!

Lesbo?

Vierailija
4/12 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen valvonut satoja öitä tehtaassa ja toisinaan aamuvuoro perään, kun ei tullut päästäjää. Mutta rahan tuloa ei voi estää, jos tekee kaverinkin työvuoron.

Vierailija
5/12 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko töissä vai baarissa?

Vierailija
6/12 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tvsarjoja katsoit 90-luvulla mtv3 kanvalta mikä oli lähikauppasi 80-luvulla -mikä punatukkainen nainen -hullu on muuten kadonnut. Vai onko vaan vaihtanut tähän ööh spämmiin.

Vierailija
7/12 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen valvonut satoja öitä tehtaassa ja toisinaan aamuvuoro perään, kun ei tullut päästäjää. Mutta rahan tuloa ei voi estää, jos tekee kaverinkin työvuoron.

Mulla on Kela Gold...

Vierailija
8/12 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä tvsarjoja katsoit 90-luvulla mtv3 kanvalta mikä oli lähikauppasi 80-luvulla -mikä punatukkainen nainen -hullu on muuten kadonnut. Vai onko vaan vaihtanut tähän ööh spämmiin.

Ehkä se vihdoinkin pääsi hoitoon 🙏

Vierailija
9/12 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelatkaa jos elämä pyörisi sen ympärillä, jaksaako valvoa VAUVAPALSTAN moderoimattomalle ekalle tunnille asti että pääsee spämmäämään. Sitten nukkuisi koko valoisan ajan ja taas illalla känkkäränkkänä palstalle.

Olen yhden kerran opiskeluaikana valvonut aamuun palautuksen deadlinen takia, ja nukuin seuraavan päivän ja heräsin hämärässä. Se oli ihan kamala päivä ja ahdistava olo koko seuraavan yön. Käänsin rytmin heti seuraavana päivänä normaaliksi. Jos noin eläisi, olisi varmasti masentunut.

Vierailija
10/12 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin valvoin minäkin. Äsken söin ruisleipää lauantaimakkaralla, appelsiinijogurttia ja join pullakahvit. Parin tunnin päästä syön ruiskaurapuuroa ja juon kahvit kaurakeksin kera. Kymmeneltä ryhdyn nukkumaan ja nukun iltapäivä viiteen. Kuuden jälkeen ajattelin lähteä kauppaan.

Vierailija
11/12 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää polttaa tupakkaa vuonna 2025?? Vain alemmat sosiaaliluokat

Vierailija
12/12 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelatkaa jos elämä pyörisi sen ympärillä, jaksaako valvoa VAUVAPALSTAN moderoimattomalle ekalle tunnille asti että pääsee spämmäämään. Sitten nukkuisi koko valoisan ajan ja taas illalla känkkäränkkänä palstalle.

Olen yhden kerran opiskeluaikana valvonut aamuun palautuksen deadlinen takia, ja nukuin seuraavan päivän ja heräsin hämärässä. Se oli ihan kamala päivä ja ahdistava olo koko seuraavan yön. Käänsin rytmin heti seuraavana päivänä normaaliksi. Jos noin eläisi, olisi varmasti masentunut.

Minä olen ollut kaksi vuotta eläkkeellä ja lähes koko ajan olen valvonut öisin ja nukkunut päivät. Ei masenna yhtään. Nyt mitään valoisaa ole. Lähes pimeys pimeyttä vasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi