Hetki, jolloin sinulle tuli todella tyhmä olo?
Kertokaa hetkistä, jolloin teille tuli todella tyhmä olo.
Kommentit (224)
Kun siivosin poikaystävän känniripuleita kaverini vessan lattialta...
Aamulla vein lapset kouluun.
Kotiapäin mennessä tulin risteykseen, jossa pitää väistää oikealt tulevii.
No niin tein. Jåin oottamaan, mutta sitten se yks auto jäi myös oottamaan, kun sen piti väistää taas toiselta suunnalta tulevaa autoa.
No kolme qutoo seisoo ja oottaa kunnes mulle viittoiltiin, että mene.
Lähin ajamaan suoraan ja sitten sieltä oikealta toinen auto kääntyy samaan suuntaan minne oon menossa.
Meinas tulla kolari ja tunsin itseni tyhmäks.
Mutta tuollasta tilannetta oon pelänny aijemmin, jos en huomaakkaan pysähtyy kun ne oikeelta tulevat ajaa kovaa vauhtia kääntyessään oikeelle.
Toistaseks oon säästynyt kolareilta.
Kun kaverini oli laittanut mummon kuvan facebookkiin, ja luulin sen olevan jokin ihan random kuva netistä, näytti nimittäin ihan joltain venäläismummolta huivi päässään, vähän ruskea iho ja hyvin ryppyinen, tummat/harmaat hiukset. Tokaisin sitten jotain hyvin järkevää tyyliin "miks helvetissä sulla on tämmönen mummeli täälä lol", niin kohta vastas että ööö kun hän on mun mummoni... että voi ihminen olla TYHMÄ. Miten en tullut muka ajatelleeksi, että sehän tosiaan on tod.näköisesti oma mummo! Aargh!!
Olen töissä sairaalassa ja unohdin vaihtaa kengät, niin lähdin kävelemään pysäkille pelkissä crocseissa talvella:D
Entisen kodin lähellä oli peräkkäin (siis n. 100m päässä toisistaan) kaksi valoristeystä. Jostain syystä sitten yhdessä maanantai-aamun pöhnässä jotenkin muistin, että se jälkimmäinen niistä valoista on "toistovalo", eli näyttää ensimmäisen kanssa samaa valoa kun olivat todella niin lähekkäin. Ajelin ihan omissa maailmoissani ja katsoin sitten, että jaa vihreä valo (niissä jälkimmäisissä) ja painelin vaan menemään, vaikka ekat valot näyttivät punaista. ONNEKSI ei tullut muita autoja, mutta mua hävetti silti ihan hirveästi että miten voin olla niin kertakaikkisen tyhmä. Opin kyllä läksyni ja nyt olen erityisen tarkka siinä risteyksessä :P
Joskus unohdan sanoja, puhun työkseni paljon puhelimessa eri alojen asiantuntijoiden kanssa ja monella heistä on kyseenalainen taito saada minut tuntemaan itseni ihan uuveloksi äänenpainotuksillaan ja naureskelullaan. Onneksi siihen tottuu.
Kerran tuli vain sellainen olo, että teki mieli hypätä laiturilta mereen ja sitten hyppäsin sinne vaatteet päällä. Vedessä sitten tuli melko tyhmä olo, varsinkin kun kaveri katsoi vieressä kummastuneena. Ei siis ollut mikään itsetuhoinen ajatus vaan lähinnä vain sellanen "kokeilunhalu", ja oli onneksi kesä.
Baarissa eripari kengissä.
Onhan noita. Usein myös niin, että selitän jonkun yksinkertaisen asian ihmisille, joilla pitäisi olla asian perusteet hallussa. Ja tadaaa...huomaan, ettei kukaan ymmärtänyt sanaakaan. Sitten vaan alusta hieman eri sanoin. Työskentelen kouluttajana aika suppealla alalla.
Seisoin eurooppalaisessa suurkaupungissa aamuruuhkassa pitkän autojonon takana ja halusin kääntyä oikealle. Jono ei liikkunut mihinkään ja minulla oli kiire. Kun liikennevalot olivat vaihtuneet jo useamman kerran, niin huomasin seisovani parkkerattujen autojen takana...
Olen "hukannut" puhelimeni ja kauheana etsin sitä lopulta sanon ääneen että missä vitussa minu puhelin on ja puhelimen toisessa päässä oleva toteaa että puhut siihen :D
Tiedättekö kun joskus on ahdas kohta ja ihminen tulee vastaan ja koitat väistää häntä mutta hän koittaa väistää samalla puolelle? Sitten se on semmoista höhlää väistelyä ees taas?
No, olin uimahallissa ja aloin väistelemään itseäni ison peilin kanssa. Luulin että siitä pääsee pukuhuoneen puolelle. Tokaisin peilikuvalleni että anteeksi, menen nyt sinusta katsottuna vasemmalta ja pamautin otsani peiliin.. :D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:44"]Baarissa eripari kengissä.
Onhan noita. Usein myös niin, että selitän jonkun yksinkertaisen asian ihmisille, joilla pitäisi olla asian perusteet hallussa. Ja tadaaa...huomaan, ettei kukaan ymmärtänyt sanaakaan. Sitten vaan alusta hieman eri sanoin. Työskentelen kouluttajana aika suppealla alalla.
[/quote]
Oliko korkokenkä ja tennari? ;-)
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:54"]Tiedättekö kun joskus on ahdas kohta ja ihminen tulee vastaan ja koitat väistää häntä mutta hän koittaa väistää samalla puolelle? Sitten se on semmoista höhlää väistelyä ees taas?
No, olin uimahallissa ja aloin väistelemään itseäni ison peilin kanssa. Luulin että siitä pääsee pukuhuoneen puolelle. Tokaisin peilikuvalleni että anteeksi, menen nyt sinusta katsottuna vasemmalta ja pamautin otsani peiliin.. :D
[/quote]
Tuijotitko vaan rämemajavaa:)
Seisoin kotioven edessä ja ihmettelin että jo se nyt on piru kun ei aukea. Hetken päästä tajusin yrittäneeni päästä sisään näyttämällä bussikorttia lukolle...
Mulla on niitä niin paljon, ettei oo jäänyt mieleen.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:54"]Tiedättekö kun joskus on ahdas kohta ja ihminen tulee vastaan ja koitat väistää häntä mutta hän koittaa väistää samalla puolelle? Sitten se on semmoista höhlää väistelyä ees taas?
[/quote]
Et vissiin katso itseäsi usein peilistä tai sitten ei ollut lasit päässä? :D
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 09:54"]Tiedättekö kun joskus on ahdas kohta ja ihminen tulee vastaan ja koitat väistää häntä mutta hän koittaa väistää samalla puolelle? Sitten se on semmoista höhlää väistelyä ees taas? No, olin uimahallissa ja aloin väistelemään itseäni ison peilin kanssa. Luulin että siitä pääsee pukuhuoneen puolelle. Tokaisin peilikuvalleni että anteeksi, menen nyt sinusta katsottuna vasemmalta ja pamautin otsani peiliin.. :D [/quote] Et vissiin katso itseäsi usein peilistä tai sitten ei ollut lasit päässä? :D
[/quote]
Lasit olivat tietenkin pukukaapissa. Voin tosiaan puolustella sillä että ilman laseja näen muut ihmiset semmoisina epäselvinä hahmoina. Enkä ollut ennen ollut tuossa uimahallissa joten hieman olivat suunnat hukassa. En sentään mennyt miesten puolelle taistelemaan peilin kanssa :) -17-
Peilitarinoista tuli mieleen, kun olin joskus baarissa aikamoisessa humalassa, katsoin jo kaukaa että tuolla on tutunnäköinen tyyppi, menenpäs juttelemaan, kävelin aikamoista vauhtia tätä naista kohti joka näytti olevan tanssilattialla ja kävelevän myös mua kohti, kunnes kävelin täysillä peiliä päin :'D voi hyvä luoja, vieläkin hävettää!
Lähdin kerran eriparikengissä junalle. Metrossa huomasin, että ai perkele, nyt onkin vasemmassa jalassa eri kenkä kuin oikeassa. Ehdin onneksi vaihtamaan!
Toinen juttu: Menin kerran cooliin kauppaan ostamaan kengät. Liike oli muistaakseni Beamhill, sijaitsi silloin yliopistonkadulla. Kun olin lähdössä pois, törmäsin todella kovaa tuulikaapin lasioveen, jota en vain huomannut. Hävetti, koska en muutenkaan ollut cool, ja sitten vielä törttöilin. Olin tuolloin hyvin nuori, joten cooliusasiat painoivat vaakakupissa.
Oltiin miehen kanssa kaupassa ostamassa tarjousjauhelihaa pakkaseen. Huomasin, että paketti onkin 700 gramman pakkaus, eikä me kaksistaan sellaista saataisi syötyä ajoissa. Jäisestä köntistä ei saisi edes lohkottua palasta erilleen käytettäväksi. Onneksi mies ystävällisesti muistutti, että jauhelihan voi jakaa kahtia ja pakastaa vasta sitten.