Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetki, jolloin sinulle tuli todella tyhmä olo?

Vierailija
17.04.2015 |

Kertokaa hetkistä, jolloin teille tuli todella tyhmä olo.

Kommentit (224)

Vierailija
181/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kävellyt päin peiliä

Vierailija
182/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:55"]

Kun siivosin poikaystävän känniripuleita kaverini vessan lattialta...

[/quote]

:-)  Miksi ylipäätään teit sen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä aina kun yritän keskustella jotain älykästä ja vastapuoli vain hymähtää tai vastaa niinpä/niin...

Vierailija
184/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yrittänyt avata kotiovea autonavaimilla. Seisoin oven edessä ja painelin keskuslukitusnappia ja ihmettelin kun ovet ei aukea.

Vierailija
185/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran tulossa kotiin pitkän työpäivän jälkeen umpiväsyneenä ja ihmettelin, kun en saanut ovea auki. Tajusin hetken kuluttua yrittäväni avata naapurin ovea. (asun Englannissa ja täällä hyvin yleinen asumismuoto on "terraced houses", eli kapeat kaksikerroksiset talot vieri vieressä)

Vierailija
186/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tulee tyhmä olo.. Olen pelkästään tällä viikolla.

- Moikannut peilikuvaani työpaikan hississä

- Valittanut sinnikkäästi että ohjelmistossa on virhe, kun se ei löydä henkilöstöämme, jatkanut valittamista IT-tuelle vaikka sanovat ettei heillä ole ongelmaa, tajunnut että olen täysin väärän yrityken tiedoissa (konserni)

Vierailija
187/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ajokortin saanut poika osti "uuden" auton ja menimme tankkaamaan sitä. Emme saaneet millään tankin korkkia auki ja ihmettelimme kauan siinä pumpun edessä. Kunnes kaivoin hansikaslokerosta ohjekirjan ja siellä näytettiin että autossa on SISÄLLÄ nappi käsijarrun vieressä, mistä sen tankin korkin tai oikeammin kannen saa auki =). Ihmiset joutui odottamaan.

Vierailija
188/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sillon kun vielä olin hetkittäin kuin joku alainen miehelle. Sen jälkeen en oo sortunut siihen. Ja mulla on normaali olo. Miehet sen sijaan loukkaantuu kaikesta, vaikka itse ois tehny paljon loukkaavamoia asioita. No eipä siinä mittään. Näillä mennään. Ansaitsen kunnioitusta. Harmi etten saa sitä, koska olisin todella vahva kumppani sen miehen rinnalla. Mutta kun rinnalle ei pääse, kun joutus kyykistelemään. Sitten olen mieluummin yksin.

Vierailija
189/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Afrikassa lomalla useamman kuukauden alueella, jossa ei muita valkoisia näkynyt ollenkaan. Olon baarissa kavereiden kanssa (ja hekin siis kaikki mustia) kun näin blondin valkoisen naisen istuvan kauempana ja katsovan minua. Ilahduin ihan älyttömästi, ja innoissani sitten selitin ympärillä oleville kavereille että täällä on joku toinenkin valkoinen, ihanaa nähdä monen kuukauden jälkeen, ja sekin katsoo mua niin meen moikkaan. Kaverit sitten totesi että se on peili.

Vierailija
190/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkasin käsiä lavuaarin päällä yhteen ja ihmettelin, miksei tule vettä! Joo, ei ole liikkeentunnistinta meidän vessassa :-D
vein lapsen tarhaan ja läksin nauttimaan keväisestä vapaapäivää keskustaan, ihmettelin kun ihmisiä tuntui naurattavan jokin ja mietin olenko laittautunut liikaa? Oli kynäha ja huulipunaa ym. Sitten katsoin eräässä kaupassa peiliin: siniset muovi suojat olivat jääneet kenkien päälle. .

Vierailija
191/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hiihtoloma, mulla ja lapsilla. Pakkasin kuitenkin lapset autoon kahdeksaksi ja lähdin ajamaan eskarille. En muistanut lomaa. Viimeisessä risteyksessä tajusin ja käännyinkin sitten kauppaan, en kehdannut palata kotiin ilman ruokakasseja ettei kukaan vaan kuvittelisi mun erehtyneen. Eipä edes unenpöpperöiset lapset tajunneet mitään? Ainoa mikä hävetti, oli se että näkikö mun naapurit kun lähdin klo 7:30 autolla lasten kanssa =).

Vierailija
192/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas lähti syömään ja vein tilaamiaan papereita huoneeseen. Mulla oli kamala kusihätä ja ketkuttelin siinä pidätellen en ole varma tuhnuttelinko kanssa. Kun lähdin huoneesta niin huomasin että siellä istui asiakkaan oma asiakas odottamassa... ikinä ei kukaan jää yksin istumaan lounastauolle huoneeseen voi itku kyllä hävetti.

Vierailija
193/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh näitä on.. viimeeksi tällä viikolla prismassa kävin mättämään tavaroita jonkun tuntemattoman kärryihin, samalla selitin että pitää niitä siteitä vielä hakea. Katsoin, niin kappas vain joku vanhamies siinä eikä omaa miestä näy missään. Hymyilin ja sanoin sori ja otin omat ostokset pois sen miehen kärryistä. Anteeksi sekava kirjoitus

Vierailija
194/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin kerrostalon parkkihallin lasioven edessä kaikessa rauhassa, että se avautuisi itsestään niin kuin työpaikankin ovi.

Vierailija
195/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eronneena olin baarissa ja lähdin vessassa käymään. Matkalla vessaan näin jumalaisen kauniin naisen ja ajattelin mennä tekemään tuttavuutta vaikka oli hätä. Sanoin myös ystävälle että käynkin moikkaamassa tuolla yhtä naista nopeasti. Kävelin lähemmäs ja huomasin että katsoin peiliä (itseäni). Meikkaanminen ja korkokengät yms muuttaa hiukan ulkonäköä näemmä :) Ystäväni nauroi liian kauan asialle vedet simissä ja sain kuulla asiasta pitkään.

Positiivista on ainakin se että eron jälkeen aloin pukeutua paremmin päivisinkin ja tapasin nykyisen puolisonikin aika pian.

Vierailija
196/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoasemalla check innissä virkailijamies tiedusteli multa ja mieheltäni että ihanko tänään ajattelitte Köpikseen lentää. Ostamamme liput oli viikkoa myöhemmin lähtevälle lennolle. Vähän oli sumplimista duunihommien kanssa et päästiin viikkoa myöhemmin lähtemään.

Vierailija
197/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin sanakirjaa (ihan oikeaa kirjaa) ja sormella pyyhkäisin sivua päästäkseni alaspäin. Ei ollutkaan kosketusnäyttö.

Vierailija
198/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies haukkui lihavaksi ja sanoi mun painavan ainakin 80 kg. Vaikka olin 174/65. Nyt olen lihonut 5kg koska olen ollut niin masentunut.

Vierailija
199/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 14v ja kova Lord of the Rings -fani. Ostin tietysti Suosikit joissa kerrottiin "kaikki" ihkuista LOTR-näyttelijöistä. Luin lehteä ja siinä oli Orlando Bloomista oli juttu, jossa kerrottiin mm. hänen isästään, joka oli muistaakseni kuollut Etelä-Afrikassa apartheidin vastaisessa taistelussa. Kerroin tästä siskolleni (silloin n. 21v), joka kysyi: "Kuka se apartheid on?" :) Tunsin itseni niin kovin fiksuksi kun tiesin itse suurinpiirtein mistä oli kysymys ;)

Vierailija
200/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:10"]

Kun mies haukkui lihavaksi ja sanoi mun painavan ainakin 80 kg. Vaikka olin 174/65. Nyt olen lihonut 5kg koska olen ollut niin masentunut.

[/quote]

Sun miehellesihän tuosta olisi pitänyt tulla tyhmä olo eikä sulle! Jätä se sika! Sä oot edelleen normaalipainoinen! Vasta jos painaisit 75.7 kg, menisi ylipainon puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi