Hetki, jolloin sinulle tuli todella tyhmä olo?
Kertokaa hetkistä, jolloin teille tuli todella tyhmä olo.
Kommentit (224)
Kun lapsen vauva-aikana pahimpien valvomisjaksojen aikaan asiakastapaamisia työkseen tekevä mies tuli kotiin ja kun menin häntä eteiseen vastaan halatakseni niin hän ojensi kätensä kätelläkseen ja sanoi salkku kädessä nimensä esitelläkseen itsensä, kunnes havahtui siihen mihin oli tullut. Oli jäänyt vähän työmoodi päälle. Tästä on saatu muutamat vitsit väännettyä vielä vuosienkin jälkeen :))) en unohda ikinä!
Pelasin parhaan ystäväni kanssa cluedoa ja menin pelilaudalla huoneeseen josta oli "salakäytävä" toiseen huoneeseen. Halusin päästä salakäytävää pitkin sinne ja kun normaalit ihmiset vain siirtäisivät nappulansa huoneeseen johon "salakäytävä" johtaa, niin minä viisaana tyttönä laitoin nappulani salakäytävän kohdalle ja odotin, että nappulani siirtyy itsestään huoneeseen johon se johtaa. Ystäväni pyysi tämän jälkeen minua sulkemaan silmäni ja odottamaa, että nappulani siirtyy, jottei mielikuvitukseni kärsisi. Tunsin oloni hieman typeräksi. :-)
Kerrostalo asuntomme eteisen väliovi ei pysynyt kunnolla kiinni. Soitimme asiasta taloyhtiön huoltomiehelle, että ovi vaatisi korjausta. No, se tultiin korjaamaan ja tämän jälkeen ovi toimi normaalisti. Pari päivää korjaamisen jälkeen ihmeteltiin että ovi taas temppuilee eikä tällä kertaa mene kiinni (sai väkisin työntää) että loksahti kiinni. Kun huoltomies tuli katsomaan ovea, niin jonkin aikaa katseli, että mistä kohtaa se ottaa kiinni. Lopulta katsoi lattialistaa, ja sen ja oven välissä oli ollut kivi. Ei oltu huomattu/ tajuttu katsoa. Huoltomies noukki pikkukiven maasta, ja sanoi "siellä oli kivi". Sillä hetkellä teki mieli painua maan rakoon häpeämään. Totesin vain hiljaa häpeissäni "kiitos."
Olen pelästynyt ja alkanut kiljumaan omalle peilikuvalle. Kahdesti. Ensimmäinen kerta oli linnanmäellä jolloin kävelin peiliä päin ja aloin kiljumaan kun näin itseni. Toisella kerralla olin poikaystävälläni kuumeessa ja vessassa laitettuani valot päälle pelästyin itseäni kokovartalopeilistä.
Kerroin tämän joskus aikaisemmin jo täällä. Pidin luentoa ja käytin siinä fakiirien kivunsietokykyä havainnollistamaan erästä neurologian periaatetta. Luennon jälkeen yksi kuuntelija kysyi tarkoitinko esimerkissä fakiireja ja parin lisäkysymyksen jälkeen selvisi, että olin puhunut koko ajan säännönmukaisesti fakiirien sijaan jonglööreistä.
Näitä on paljon, puhun usein ohi suuni ja sanon jotakin typerää (en siis mitään loukkaavaa, mutta itseni kannalta noloa). Viimeisin oli, kun ajauduin puhumaan politiikasta erään miehen kanssa, enkä muistanut keskustelun alussa yhtään, että hänhän on poliittisessa toiminnassa mukana ja varmaan minua valveutuneempi. Menin sitten ihan lukkoon, ja änkytin "no tota toivoisin et ei persuja vaan ois sit niinku eduskunnassa" ja voi vittu, hävettää vieläkin. Oikeasti mulla on järkeviäkin poliittisia mielipiteitä ja ajatuksia maailmanmenosta, mutta tuon tasosta sain suustani ulos. Ko. mies pitää varmasti mua täytenä idioottina nyt, mutta ei saa mitään.
Olin ehdottanut silloiselle poikaystävälleni että mitä jos muutettaisiin yhteen. Hän vastasi että hänen pitää ensin selvittää onko sen arvoinen. Seuraavana viikonloppuna oli pokaillut naispuoleista kaveriaan.
Aika yksinkertaiseksi tunsin itseni.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 21:29"]Olen 152cm pitkä, ja useamman kerran on käynyt niin, että kaupanovien liiketunnistin ei ole huomannut minua, ja ovet eivät ole avautuneet. Siinä sitten tamppaat edestakaisin sisällä olevien asiakkaiden ihmetellessä.
[/quote]Mä olen 180 cm enkä aina pääse lidlistä ulos..
[/quote]
Eli sä joudut kyyristelemään ovien edessä, ja me tapit pyörirään ja sahataan siinä?
T: 150cm
Olen koittanut zoomata sormillani kuvaa sanomalehdestä. Hitto miten hävetti kun tajusin.
Olin menossa työharjoitteluun ensimmäistä kertaa, pomon nimi oli OUTI. Minä koko ajan luuliin että se on miehen nimi. Kun pomo tuli ja esitteli itsensä, minä sanoin että "minä luulin että Outi on miehen nimi" kyllä hävetti sillä hetkellä. Mutta kyllä sitten päästetiin siinä jotkut naurut vielä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 00:52"]Kun kuulin vastauksen seuraavaan arvoitukseen: isä ja poika ajoivat autoa ja joutuivat onnettomuuteen. Isä kuoli heti ja poika kiidätettiin sairaalaan. Leikkaissalissa kirurgi sanoi ettei voi leikata poikaa, sillä tämä on hänen oma poikansa. Kuinka tämä oli mahdollista?
[/quote]
Ja vastaushan siis on se, että kyseessä oli pojan äiti
[/quote]
Paska seksistinen viesti. Millainen ihminen ei tajua että nainen voi olla lääkäri??? Eletäänkö täällä 1800-lukua.
Kyllähän näitä varmaan on useita, mutta tässä yksi todella nolo: asuin opiskeluaikana vuokrayksiössä, joka oli omakotitalon yhteydessä, talon omisti vanhahko pariskunta. Eräänä iltana wc-pönttöni meni tukkoon, kun olin käynyt isolla hädällä, ei vetänyt vaikka mitä tein. No, minä lähdin hakemaan talon isäntää apuun ja JÄTIN PYTYN KANNEN AUKI! Ajattelin jotenkin, että ainakin sitten uskoo, etten huijaa, kun näkee jätökset siinä. Voi sitä noloutta, kun tämä mies vaivautuneena laskee kannen alas ja alkaa miettimään, missä vika. Jos olisin tajunnut, olisin kauhonut pökäleet johonkin pussiin ja jättänyt vain paperit todistusaineistoksi, tai edes kannen alas. Vieläkin nolottaa yli 20 vuoden jälkeen!
Töissä monet kerrat koputtanu oman vaatekaapin oveen. Eihän sinne sovi rynnäköidä varoittamatta :D
Siis nosto. Ja nolo olo tuli tästäkin.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2015 klo 23:05"]Nosto ei
[/quote]
Ajelin navigaattori päällä Oopperatalon risteyksessä ja päätin vastoin navigaattorin ohjeita ryhmittyäkin suoraanajavien kaistalle koska tiesin reitin helpommaksi. Jotenkin siinä kävi kuitenkin niin, että kun valot vaihtuivat ja lähdin ajamaan suoraan, navigaattori sanoi että käänny vasemmalle ja meikä kääntyi suoraan kääntyvien eteen niin että iso bussi oli ajaa päälle. Tapahtuman jälkeen bussi ajoi rinnalle katsomaan millanen urpo oli ratissa ja joo, silloin hävetti.
Lähdettiin aikoinaan kaverin kanssa kävellen baariin siskoni uudelta rivitaloasunnolta jo jonkin verran pohjia ottaneena, kunnes jokin aika käveltyä muistin, että jotain unohtui siskon asunnolle ja palattiin sitten hakemaan sitä puuttuvaa asiaa. Kipaisin nopeasti siskon asunnolle ja reippaasti riuhtaisin oven auki. Hämmästyin suuresti kun asunnon koko eteisen lattia oli revitty auki ja siinä työskenteli myös pari remppamiestä. Olin niin ihmeissäni siitä miten siskoni asunnossa saattoi olla sellainen sekamelska, vaikka ihan juurihan sieltä lähdettiin, että huudahdin isoon ääneen "mitä hittoa täällä tapahtuu?". Siinä samassa kohmeiset aivoni tajusivat, ettei kyseessä todellakaan ollut siskoni asunto vaan hänen naapurinsa! Mikä häpeä. Häipättiin aika nopsaan, hirveän nauruhepulin kera naapurin ovelta...
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 16:18"]
Nuorena en päässyt baariin omilla papereilla. Ikää oli tarpeeksi mutta ovimies ei uskonut että passin kuvassa olen minä.
[/quote]
Mulla oli sama vika ja vielä useammin kuin yhden kerran. Okei, kuva oli tosi ruma, mutta silti...
Läppärin näytöllä käveli hedelmäkärpänen. Klikkasin sitä monta kertaa, mutta se ei silti hävinnyt.
Joo, palstailen liikaa. :(