Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hetki, jolloin sinulle tuli todella tyhmä olo?

Vierailija
17.04.2015 |

Kertokaa hetkistä, jolloin teille tuli todella tyhmä olo.

Kommentit (224)

Vierailija
201/224 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin keskusteluotsikon "linkitä Youtube-video, josta viimeksi tulit" tms. ja mietin että harvoinpa Youtube-videoissa on linkkejä keskusteluihin. Vasta sitten tajusin. Näitä sattuu aika paljon, taidan olla vähän yksinkertainen.

Vierailija
202/224 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännyin baarin ovelta kotiin kun olin niin kännissä etten muistanut että ikäni olisikin jo riittänyt sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/224 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tehnyt jo useita vuosia ravintola-alan töitä, joten olin tottunut olemaan lähes poikkeuksetta kaikki juhlapyhät ja viikonloput töissä, yleensä vielä ilta-/yövuoroissa. Eräänä kauniina päivänä herättyäni lähdin sitten koiran kanssa käymään lähikaupalla, otin vielä palautuspulloja kassillisen mukaan. Kaupan ovella ihmettelin, mikä hitto nyt on, kun ei ovi aukea. Kiskoin kahvaa ja kiroilin, kunnes tajusin lukea ovessa kissankokoisilla kirjaimilla olevan lapun.

Niin, jännä että kauppa oli suljettu. Oli jouluaatto.. :D

Vierailija
204/224 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
205/224 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin ajatuksissani päin tolppaa kadulla. Tolppa siis suoraan edessäni ja "katsoin" suoraan tolppaa kohti ja kävelin päin.

Vierailija
206/224 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli poissa kotoa ja jättänyt kännykkänsä pöydälle. Huomasin sen ja tekstasin hänelle, että tietääkö kännykkänsä jääneen. No, tässä ei ollut vielä tarpeeksi. Kun kännykkä pöydällä värisi ilmoittaen viestin saapumisesta, aloin mustasukkaisuuksissani pohtia, että keneltäköhän miehelleni tuli viesti.

Alkoi kyllä naurattaa kun muutaman sekunnin päästä tajusin koko tämän tapahtumaketjun.

Vierailija
207/224 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain kenkää

Vierailija
208/224 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme erään ystäväni kanssa säännöllisesti vuoron perään molempien kotona erään harrastuksen merkeissä. Samalla tuomme nyyttäriperiaatteella ruokaa ja sitten tietysti syömme sitä yhdessä. Hän on ottanut tavakseen tuoda lapsilleni jotain pientä aina tullessaan, yleensä karkkipussit.

Yksi päivä juttelimme näistä tapaamisista ja hän sanoi että "kun teille aina pitää tuoda niin paljon mutta teillähän on niitä lapsia, heh heh".

Tunsin oloni hölmöksi. En ole ikinä sanallakaan pyytänyt että tuopa jotain. Kiittänyt olen tietysti ja lapset myös.

Nyt tuntuu tympeältä.

Vierailija
209/224 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin ja silloisen ihastukseni kanssa yökerhon edustalla menossa kohta sisälle tanssimaan. Meillä oli vielä matkakaljoja jäljellä, joten joimme niitä siinä ja juttelimme. Huomasin, että pyörällä ajava pullonkerääjä lähestyy meitä. Ilmoitin kovaan ääneen juovani kaljan loppuun "ygösel" ja ojensin pullon näyttävästi miehelle. Tyyppi otti sen hymyillen vastaan ja ajoi pois. Meni viis sekuntia, niin huomasin että eihän se mies edes ollut mikään pullonkerääjä. Näytti muuten vaan vähän resuiselta. Oli varmaan tulossa ruokakaupasta. Voi nolous.

Vierailija
210/224 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lapset päiväkotiin ja laitoin kenkäsuojat jalkaan eteisessä, sellaiset siniset muovipussit, joissa kumilenkki. Huomasin työpaikallani, että ne olivat jääneet jalkaani. Sopi hyvin asiallisen jakkupuvun kanssa :) tämä tapahtui muutama viikko sitten, eikä ollut eka kerta.

Vierailija
211/224 |
30.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tiedekuntani rakennuksessa kerrokset ovat korkeita, ja portaat sellaiset että puolivälissä on tasanne. Yhden toisen tiedekunnan rakennuksessa kerrokset ovat paljon matalammat, suunnilleen yhtä matalat kuin asuintalossa, ja portaat ovat niin lyhyet että ne eivät tunnu portailta ollenkaan. Ekan kerran siellä vieraillessani oli tarkoitus mennä kolmanteen kerrokseen, ja koska portaat olivat niin lyhyet niin kiipesin kolmanteen kerrokseen mutta luulin olevani toka kerroksessa. En löytänyt mistään toisia portaita, joten menin hissiin ja ihmettelin kun painan kolmoskerroksen nappia niin ei tapahdu mitään. Menin sitten kysymään joltain että hei mistä täältä pääsee kolmanteen kerrokseen. "Olet jo kolmannessa kerroksessa", ja sössötin jotain vastaukseksi että en huomannut sitä toista kerrosta. Kiipeän vieläkin aina kolmanteen kerrokseen kun olen menossa kakkoskerrokseen.

Vierailija
212/224 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäessäni äidilleni viestiä gynegolta tullessani onnellisena, että hei mulla on sen takia niin runsaat vuodot, ku mulla on niin paksu immenkalvo. Ja kirjotin siitä tälle palstallekkin, sen jälkeen lueskelin netistä "paksusta immenkalvosta" ja ihmettelin todellakin mitä löysin, neitsyt + immenkalvo ;D ....Ja alkoi iskemään häpeä päälle, koska ei stemmannut, oon jo kuitenkin 30, ja kävin sitten lukemassa ne tekstit mitä täällä oli kirjoitettu takaisin mulle, joku oli kommentoinut, että "oisko kuitenkin kyse kohdun limakalvosta"...Yks plus yls on kaks! No äiti oli ainakin saanut naurut ja itselle tuli vasn jotenkin perverssi olo itseä kohtaan, kun en hoksannut tuota yksityiskohtaa tai tajunnut sitä...Koin todelliseksi tolloksi itseni hetken aikaa :D

Vierailija
213/224 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani hississä ja kaivanut taskusta avaimet ja slkanut tunkemasn niitä 3 nappulan päälle niin kuin kotiovea avatessa....:D Koominen näky,mutta onneksi yksin oon toiminut noin. Liittyy varmaan väsymykseen...heh.

Vierailija
214/224 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusta tullessani kampailin hiuksiani, ja sen jälkeen alotin katsomaan erästä ohjelmaa, otik suihkehoitopullon ja samaan aikaan suihkin sitä hiuksiini, haroin niitä...Ihmettelin jossain vaiheessa miksi hiukset ei kuivu kunnolla ja jatkoin suihkeen laittamista, ja miksi tuntuvat niin likaisilta...Keskittyneesti katsoin ohjelmaa ja sitten vilkaisin suihkepulloa, ei ollutkaan suihkepullo vaan öljypullo jolla olin ruutannut koko letin :D Jäi mieleen hauskana mokana :) .

Vierailija
215/224 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin luokan edessä Jari Kurrista, mutta sanoinkin vahingossa kaikkien kuullen, että Jari Kulli...Oli naurussa pidättelemistä muilla, itse menin punaiseksi kuin paloposti. :)

Vierailija
216/224 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:27"]Työnsin tutin seitsemänvuotiaan tyttöni suuhun enkä vauvan
[/quote] :D

Vierailija
217/224 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin iltaa ystävieni kanssa, ja menimme käytävään ja siitä hissiin, itse valmistauin menemään hissiin jo etukäteen, että olen eka! Vauhdikkailla askelilla kohti hissiä, ja tumps! Hissin oven edessä oli lasi ja löin pääni siigen! Riemukkaat naurut tuli porukalta vieressä!

Vierailija
218/224 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni kysyi minulta, mikä tuon pyöreän pallon nimi on mikä taivaalla lentää? ...En siis väheksy siskoani, ja kaikella ymmärryksellä häntä kohtaan, mietin hetken, että onko tämä hetki totta ja vastasin hänelle kohteliaasti, että kuumailmapallo se, sisäisesti nauroin!!

Vierailija
219/224 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 18:18"]Kun kuusivuotias poikani voitti minut sakissa, kolme kertaa peräkkäin. Vaikka pelasin ihan täysillä.
[/quote]

Sakissa?

Vierailija
220/224 |
01.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:27"]

Toinen juttu: Menin kerran cooliin kauppaan ostamaan kengät. Liike oli muistaakseni Beamhill, sijaitsi silloin yliopistonkadulla. Kun olin lähdössä pois, törmäsin todella kovaa tuulikaapin lasioveen, jota en vain huomannut. Hävetti, koska en muutenkaan ollut cool, ja sitten vielä törttöilin. Olin tuolloin hyvin nuori, joten cooliusasiat painoivat vaakakupissa.

[/quote] Mä kävelin täysillä päin sitä Beamhillin ove kahvaa, joka on tosi iso, terävä ja just pahalla korkeudella. Valehtelematta koko kauppa kääntyi katsomaan, kun teloin käsivarteni siihen kirottuun kahvaan. Kävelin pois silleen "ei tässä mitään hätää" vaikka käsivarresta oli kuoriutunut nahkaa pois isolta alueelta ja sattui niin,että itketti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän