Kesällä tulee todella tiukkaa kun täytyy ruokkia omat lapset itse
Kouluaikana sentään saavat lapsettomien maksaman ruuan ilmaiseksi mutta kesällä olemme pahemmissa taloudellisissa vaikeuksissa.
Kommentit (39)
Mikä tämä lapsettomien maksama ruoka on?
Helppoa oli ennen kun laittoi lapset kesäsiirtolaan koko kesäksi.
Kuule minulla on 1,30€ tilillä ja sillä pitäisi pärjätä loppukuu ja lisää lapsia syntyy kohta!! PITÄISIKÖ TÄSSÄ VIELÄ TÖIHINKIN REVETÄ?!
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
verorahoilla sinun kakarasi elätetään ja kasvatetaan
Vierailija kirjoitti:
Olisit pitänyt vttusi kiinni.
Mul onki mulukku
Vierailija kirjoitti:
Kuule minulla on 1,30€ tilillä ja sillä pitäisi pärjätä loppukuu ja lisää lapsia syntyy kohta!! PITÄISIKÖ TÄSSÄ VIELÄ TÖIHINKIN REVETÄ?!
töihin vain, jos asuu omistusasunnossa.
jos asuu vuokralla, niin kela maksaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen maksanut veroja ja maksan veroja enemmän kuin keskimäärin suomalainen. Ja lapseni maksaa eläkemaksuissaan minun eläkettäni. Kuka sinun eläkkeesi maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmatkin maksavat veroja
Joku itsekin ilmaisen kouluruoan saanut märisee täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Tyhmä mies ei haittaa. Lapset hankitaan tarpeeseen. Olen ollut onnettomin lapsettomana. Lapseni nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Lähetä ne naapuriin / kavereille syömään
Vierailija kirjoitti:
Huomenna onkin jo 1.6.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saavat enemmän takaisin yhteiskunnalta kuin lapsettomat
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Joku itsekin ilmaisen kouluruoan saanut märisee täällä.
Keiton sai,leipä ja maito tuotiin itse.Revi siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enpä ole yhtään vuokralla asuvaa työssäkäyvää yh-mammaa tavannut.
Veroasteen on oltava vähintään 44, ennen kuin maksat veroja enemmän kuin kulutat niitä ja tähän tämä järjestelmä sortuu, kun näitä on liian vähän ja elätettäviä liian paljon.
Pohjoismainen hyvinvointiyhteiskunta perustuu ajatukselle, että jokainen on elinkaarensa aikana sekä maksaja että saaja. Lapsena, nuorena ja vanhana saaja ja aikuisena työikäisenä maksaja. Nyt aivan liian suuri joukko on pelkkää kulua koko ikänsä. Osittain tämä johtuu maailman muuttumisesta. Enää ei ole riittävästi töitä yksinkertaisille ja heikosti koulutetuille, eikä kohta enää koulutetuillekaan kun keinoäly korvaa.
Olisit pitänyt vttusi kiinni.