Mistä hinnasta ottaisit itsellesi naamatatuoinnin?
Eikä sitä saisi ikinä pois. 100 euroa, 1000 euroa, 10 0000 euroa, 100 000 euroa, missä summassa liikutaan? 😂
Kommentit (12)
Riippuu minkä kokoinen ja saanko itse päättää minkälainen?
1 miljoonasta voisin ehkä.
Saako itse valita minkälainen ja mihin kohtaan kasvoja?
En mistään hinnasta vaikka mulla tatuointeja onkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikää lähes 60 ja vakaa toimeentulo, ja jos tarpeeksi monta miljoonaa maksettaisiin, ottaisin mitä vain paitsi hakaristejä.
Ottaisin sitten luomu-eko tatuoinnin, mielellään mahdollisimman myrkytön muste ja vuosiluku pienellä sivuun otsaan. 500 000 eurolla lähtee. No ei vaan, oikeasti en tiedä uskaltaisiko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikää lähes 60 ja vakaa toimeentulo, ja jos tarpeeksi monta miljoonaa maksettaisiin, ottaisin mitä vain paitsi hakaristejä.
Ja tällä tarkoitin siis sitä, ettei minulle juuri ole väliä mitä muut ihmiset naamastani miettivät, mutta jossain kulkee raja.
Aiemmin kestoaiheet pieru ja Marin. Nyt ollut pinnalla tatuointi päivittäin. Kyllä vaihtelu virkistää.
Saa ite päättää minkälaisen, mutta se pitää kuitenkin näkyä ettei ihan mikään pieni piste :D
Vierailija kirjoitti:
Saa ite päättää minkälaisen, mutta se pitää kuitenkin näkyä ettei ihan mikään pieni piste :D
Eihän tuo kummoinen juttu ole, jos riittää että näkyy 😅
Vierailija kirjoitti:
No siinä tapauksessa ottaisin jonkun kivan kukan korvan eteen. :D
T:se tatuoitu joka vastasi aiemmin ettei mistään hinnasta
Miljardista voisin ottaa vaikka kirkkoveneen otsaan. Kaulasta alaspäin on kuvia runsaasti mutta naama ja kämmenet on aina ollut itselle kiellettyä aluetta.
Riippuu ihan siitä millaisen. Pieni ja kiva voisi onnistua muutamalla tonnilla. Joku iso ja törkeä vaatisi miljoonia.