Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hetki, jolloin sinulle tuli todella tyhmä olo?

Vierailija
17.04.2015 |

Kertokaa hetkistä, jolloin teille tuli todella tyhmä olo.

Kommentit (224)

Vierailija
81/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa käynyt niin, että kun on koneella ollut, niin sivuston ylälaitaan tulee joku mainos missä lukee että pyyhkäise tms. No, muutamia kertoja olen sitten pyyhkäissyt läppärin näyttöä. :D

Vierailija
82/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutin pakulla toiseen pakuun parkkipaikalla, jossa oli vaan kaksi autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:36"]Imetin nuorimmaistani ja esikoinenkin oli alle 3v. Olin aina niin univelkainen, että kuljin vaahtomuovin paksuisessa väsymyssumussa ja aivot toimivat kuin auto vesibensalla. En nyt jälkeenpäin edes paljon muista siitä ajasta, mutta pari arjen "huippukohtaa" on jäänyt mieleen; Kerran pesin pottaa vessanpöntön päällä käsisuihkulla, kun suihku olikin väärinpäin kädessäni ja sain kylmän suihkun suoraan naamaani. Se herätti hetkeksi. Toisen kerran menin katsomaan, mitä kello on ja huomasin seisovani ikkunan edessä tuijottamassa lämpömittaria. Näillä kerroilla voin sanoa tunteneeni itseni kohtalaisen tyhmäksi...
[/quote]

Meinasin tulla kertomaan samanlaisen käsisuihkumokan. :D Suihku oli väärinpäin kun piti pestä potta ja sainkin suihkun päälleni. Silloin kyllä tunsin itseni todella tyhmäksi.
.
Toinen oli, kun ajattelin yllättää mieheni ja leipoa hääpäivämme kunniaksi kunnon kermakakun. Vatkasin juuri kermaa, kun ajatuksissani päästin irti kulhosta. Kulho alkoi tietenkin pyöriä hullun lailla ja linkosi (vielä juoksevan) kerman naamalleni, paidalleni, keittiön seiniin, kaikkiin kodinkoneisiin ja tasoille, verhoihin, lattialle ja kattoon. Samalla hetkellä mies kurvaa pihaan. Yllättyi kyllä, mutta vähän väärällä tavalla. :D

Vierailija
84/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 10:05"]

Seisoin kotioven edessä ja ihmettelin että jo se nyt on piru kun ei aukea. Hetken päästä tajusin yrittäneeni päästä sisään näyttämällä bussikorttia lukolle...

[/quote]Minä olen näyttänyt työpaikan kulkukorttia hisseille ja oville vähän joka paikassa :D

Vierailija
85/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:21"]Juuri ajokortin saanut poika osti "uuden" auton ja menimme tankkaamaan sitä. Emme saaneet millään tankin korkkia auki ja ihmettelimme kauan siinä pumpun edessä. Kunnes kaivoin hansikaslokerosta ohjekirjan ja siellä näytettiin että autossa on SISÄLLÄ nappi käsijarrun vieressä, mistä sen tankin korkin tai oikeammin kannen saa auki =). Ihmiset joutui odottamaan.
[/quote]
Vastaavassa tilanteessa minä konttasin koko auton läpi ja etsin missä se nappi on. Mut ei siinä autossa ollutkaan vaan kansi aukesi ihan vaan avaamalla.

Vierailija
86/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itse näytin ajokorttia bussikuskille bussikortin sijaan. Kuski tais sanoa jotain että jospa minä nyt kuitenkin ajaisin tällä kertaa...

Vierailija
87/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pakkaamassa ostoksia takakonttiin, kun lapsi huusi etupenkiltä, että kännykkä soi. Kiiruhdin sitten vastaamaan ja puhuttuani lähdin ajamaan. Pysähdyin kuitenkin, kun huomasin takakontin oven olevan raollaan. Pysähdyin tarkastamaan tilannetta ja huomasin jättäneeni ostokset sinne tavaratalon parkkikselle ja ajaneeni niiden päältä.

Vierailija
88/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajusin etten ole lapseni isä. 

Vierailija
89/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:54"]

Oltiin miehen kanssa kaupassa ostamassa tarjousjauhelihaa pakkaseen. Huomasin, että paketti onkin 700 gramman pakkaus, eikä me kaksistaan sellaista saataisi syötyä ajoissa. Jäisestä köntistä ei saisi edes lohkottua palasta erilleen käytettäväksi. Onneksi mies ystävällisesti muistutti, että jauhelihan voi jakaa kahtia ja pakastaa vasta sitten.

[/quote]

Kerta-annos yhdelle sellainen 150-300grammaa. Ei se nyt yhdessä, kahdessa tai kolmessakaan päivässä mätäne. Vai syöttekö sitä lihaa sellaisen yhden ruikelon verran viikossa.

Vierailija
90/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähtenyt etelässä hotellin parvekkeelta kiireen vilkkaa sisälle kun on tulossa ukkonen. Vasta toiseksi viimeisenä lomapäivänä tajusin, että se ukkonen on pulu, jolla oli katolla pesä. Siitä lähti ihan samanlainen ääni, kuin kaukana jylisevästä ukkosesta.

Ihmettelin vaan, että miksi se ukkonen ei koskaan tule, vaikka tuolla kaukana jylisee.

Vierailija
91/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:21"]Juuri ajokortin saanut poika osti "uuden" auton ja menimme tankkaamaan sitä. Emme saaneet millään tankin korkkia auki ja ihmettelimme kauan siinä pumpun edessä. Kunnes kaivoin hansikaslokerosta ohjekirjan ja siellä näytettiin että autossa on SISÄLLÄ nappi käsijarrun vieressä, mistä sen tankin korkin tai oikeammin kannen saa auki =). Ihmiset joutui odottamaan.
[/quote]

Minäpäs menin ekaa kertaa tankkaamaan uutta autoa jossa ei ollut sisällä nappia ja jouduin soittamaan isälleni että mitäs nyt, iskän piti vielä rautalangasta vääntää että miten se luukku sieltä ulkoa työnnetään auki :) kyllä kesti tankkaaminen

Vierailija
92/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttiin uudella työpaikalla firman autoista jotka olivat pihalla. Vanhat työtekijät kertoivat että toinen on omistajan uusi ja toinen Liisin auto.
Kysyin että :"Kenen Liisin?" Eivät muistaneet kenen ja vähän ihmettelin. 10sekunnin päästä tajusin : LEASING auto! :D
Onneksi en lähtenyt ihmettelemään ääneen mitään Liisistä jonka auto on lainassa viikko tolkulla ollut.

Vierailija
93/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 14:05"]Sisko oli insinöörimiehensä kanssa kylässä. Kerroin iloisena, että olen lähtenyt opiskelemaan avoimeen korkeakouluun kasvatustiedettä (olen sairaanhoitaja) ja meinaan sitä kautta pyrkiä yliopistoon. Siskon mies kysyi: Eikö rahkeet riitä yliopistoon normaalihaussa?     Tuli kyllä niin idiootti-olo, ettei ole tosikaan. [/quote] Ei tämäkään kuulu tähän ketjuun. Kysyttiin omia mokia, ei joidenkin idioottien mokia.

[/quote]

Luepa avaus uudestaan. Ei omista mokista mainita sanallakaan, vaan pyydetään kertomaan HETKESTÄ, JOLLOIN TULI TODELLA TYHMÄ OLO.

Vierailija
94/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en päässyt baariin omilla papereilla. Ikää oli tarpeeksi mutta ovimies ei uskonut että passin kuvassa olen minä.

Vierailija
95/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:47"]

Kun tajusin etten ole lapseni isä. 

[/quote]

Ohhoh. Kuinka niin pääsi käymään?

Vierailija
96/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 15:46"]Olin pakkaamassa ostoksia takakonttiin, kun lapsi huusi etupenkiltä, että kännykkä soi. Kiiruhdin sitten vastaamaan ja puhuttuani lähdin ajamaan. Pysähdyin kuitenkin, kun huomasin takakontin oven olevan raollaan. Pysähdyin tarkastamaan tilannetta ja huomasin jättäneeni ostokset sinne tavaratalon parkkikselle ja ajaneeni niiden päältä.
[/quote]

Voi pyhä sylvi sun kanssasi :D Saanko arvata että kävit yliajetut ostoksesi hakemassa jostain toisesta kaupasta? Tirsk.

Vierailija
97/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin lehtee samalla kun söin ja koitin zoomata sitä sivua sormilla ku teksti oli liian pientä.

Vierailija
98/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin pihalta kissan jota luulin karanneeksi. Vein sen kotiin voidakseni palauttaa sen omistajalle. Sitten huomasin että kaulapannassa lukee: "Älä ota kissaa, omistaja on lähellä".

Vierailija
99/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Se klassinen kun luulet että joku ventovieras moikkaa sua iloisesti ja moikkaat takas yhtä iloisesti mutta huomaatkin pian että sun takana oleva ihminen olikin se kelle moikattiin....

- Appivanhemmilla kyläillessä muutama kuukausi puhuttiin avomieheni ja minun tulevasta tallinanreissusta. En ollut pitkään aikaan käynyt siellä mutta aika vastikään käynyt ruotsissa yksissä häissä, ja sen takia varmaan sekoilin valuutta-asioissa ja kysyin "pitäiskö eurot vaihtaa eestinkrooneihin ennen matkaa?".. Tuli todella blondi olo.

Vierailija
100/224 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. 13 vuotiaana serkkuni kanssa vaatekaupassa ja vitsinä kävin kokeilemassa pukukopissa geelitäytteisiä rintaliivejä. Luulin serkkuni olevan viereisessä kopissa ja sanoin kovaan ääneen "No nyt tiedän miten kaikilla pissiksillä on niin isot tissit!" Serkkuni ei vastannut mitään ja jatkoin juttelua tisseistä kunnes serkkuni avasi suunsa ja kertoi että välissämme olevassa pukukopissa on joku muu ihminen.. Voin kertoa, että en tätä kyseistä ihmistä koskaan nähnyt, sen verran kauan pysyttelin pukukopissa... :D