Voisitko ostaa uuden sängyn sen takia, koska uusi seurustelukumppanisi ei halua harrastaa seksiä sängyssä, jossa olet harrastanut sitä muide...
Kommentit (104)
Joutuisi vissiin muuttamaan jonnekin avaruusasemalle…
Vierailija kirjoitti:
Vaaditko miestä ostamaan uudet lakanat, peitot ja pussilakanatkin? Nussittu on niissäkin. Ja meillä usein pannaan just siinä peiton päällä. Se on helpompi pestäkin, jos tulee enemmän eritteitä.
Aiemmassa suhteessa asuttiin yhdessä useita vuosia. Ex jäi siihen asuntoon ja halusi pitää sängyn. Ihan vapaasti minun puolestani. Toki muistin huomauttaa, että kiva varmaan jotain uutta panna meidän vanhassa aviovuoteessa. Ilkeää ehkä, kun tiesin että sitä se varmaan häiritsee.
Tietysti. Olisihan se outoa säilyttää vanhat peitot, jos sänkykin on kerta uusi. Lakanat voi tosiaan pestä hyvin kuumassa, mutta todennäköisesti kuitenkin hankkisin ihan uudet, niin voin valita mieleiseni.
Munkin mielestä ihan järkevää hankkia uusi sänky. Toki en olekkaan mikään Tinder-panojen harrastaja, mikä tuntuu olevan nykyään hyvin kummallista.
Tämän takia en istu millään pehmeillä huonekaluilla esim. sohvalla kylässä saatika jää yöksi.
Ostaako se seurustelukumppani kotiinsa myös uuden sängyn, koska entisessä hän on lemmiskellyt edellisen kumppaninsa kanssa? Se tyyppi ei varmaan voi nukkua hotellin sängyssä, koska eihän sitä tiedä, mitä siinä tehty vaikka edellisenä yönä.
Vierailija kirjoitti:
Ostaako se seurustelukumppani kotiinsa myös uuden sängyn, koska entisessä hän on lemmiskellyt edellisen kumppaninsa kanssa? Se tyyppi ei varmaan voi nukkua hotellin sängyssä, koska eihän sitä tiedä, mitä siinä tehty vaikka edellisenä yönä.
Ap:han sanoi olevansa neitsyt.
Tottakai. Uusi sänky ostoon, pitäähän se muutenkin joskus vaihtaa, syystä tai toisesta.
No en. Kertoo neuroosista. Jos nyt on edes totta tällainen aloitus.
Joo en halua nukkua sängyssä naisen kanssa jossa se on pannu muita. Etenkään sillon jos aletaan avioitumaan.
Sehän on vain sänky! Eikö tärkeämpää ole se ihminen siinä sängyssä. Ei kai sinne se exäkin jäänyt?
Järki hoi kirjoitti:
Sehän on vain sänky! Eikö tärkeämpää ole se ihminen siinä sängyssä. Ei kai sinne se exäkin jäänyt?
Itse ainakin joskus, kun joudun jonnekin vuokramökille otan aina oman ilmapatjan, koska ovat niin kuvottavia ne mökkien patjat aina.
Järki hoi kirjoitti:
No niin, eikö samaa voi ajatella toisin päin? Sehän on vain sänky! Ei ne nyt niin montaa sataa euroa maksa, ettäkö olisivat liian kallita suhteessa siihen kenet sinne sänkyyn saat.
Vierailija kirjoitti:
Just, pitäis ostaa uus auto, makuupussit, keittiön pöytä ja tasot, sohva, saunan lauteet..
Meille ostettiin uusi auto ja mies hankki myös uuden työpaikan. Sen jälkeen kun petti työkaverin kanssa. Vähintä mitä saattoi tehdä.
On se kiva, kun voi katsoa patjaa ja kertoa uudelle naisysrälle, että tämän jäljen jätti Marjatta, tuon Elina ja tämä tässä on sitten Samilta.
Kannattais ottaa muidenkin naisten mallia Ap:sta. Jollei mies sitten ole rikas kuin kroisos, niin tällä tavalla saa selville, onko mies tosissaan. Ei kannata liian aikaisin ruveta puuhiin, jos pelkää, että mies hakee vain sitä yhtä asiaa ja itse haluaa pitkäaikaisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, entäs jos menette harrastaamaan seksiänne sen sun uuden kumppanin kämpille ja sen sänkyyn. Sillä on varmaan ihan neitseellinen sänky?
Tarvitsetteko sänkyä? Pane seisten tai lattialla, sohvalla, tuolilla istuen, pöydällä, vessassa... Osta uus patja lattialle.
Olen siis itse se jolle tämä on ongelma. Olen neitsyt ja ihan aikuinen jo, en mikään teini.
-ApJa sinäkö siis vaadit, että mies jonka kanssa deittailet, ostaa uuden sängyn koska sinä vaadit neitseellistä sänkyä?
Juurikin näin.
Eli siis ei tässä bakteereiden ja eritteiden kanssa olekaan mitään tekemistä? Miksi ette ota käyttöön sinun sänkyäsi? Tai miksi et itse osta uutta?
Ja vastauksena: en todellakaan suostuisi ostamaan uutta, mutta antaisin kyllä sen toisen osapuolen ostaa, jos haluaa.
Joo no toki minun sänkyäni voi käyttää minun luonani, mutta toisella osapuolella on muuten kivempi kämppä ja hän kuulemma siksi haluaisi, että tulevaisuudessa voitaisiin harrastaa myös hänen asunnollaan seksiä. Minulle tämä on eräänlainen kynnyskysymys. Jos hän ei suostu ostamaan uutta sänkyä, hän ole mielestäni vakavissaan kanssani, joten miksi siis ollenkaan edes ensimmäistäkään kertaa harrastaisin seksiä hänen kanssaan. Toisaalta haluan pitää oman sänkyni puhtaana ja ällöttäisi ajatella nukkua jossain sängyssä, jossa olisin pannut jonkun ehdokkaan kanssa.
Ette ole siis viettäneet yhtäkään yötä yhdessä ja jankkaatte, missä voitte ehkä tulevaisuudessa harrastaa seksiä? Kuulostaa todella intohimoiselta. En todellakaan ostaisi uutta sänkyä omaan kotiini, yhteiseen kotiin toki voidaan ostaa molemmille sopiva sänky. Sinne asti tuskin tulette pääsemään, mutta kyllähän se kynnyskysymys varmasti lämmittää sitä puhdasta sänkyäsi. Kato kuitenkin, että käy ensin suihkussa.
AP voi ratkaista asian helposti ja ostaa neitseelliseen sänkyynsä vedenpitävän patjansuojuksen ja päälle kunnollisen muotoon ommellut lakanan, niin ei livahda pahoja pöpöjä puhtaaseen petiin. Kannattaa olla molempia pari kappaletta, niin voi heti sitten vaihtaa ja pestä herkän hetken jälkeen.
Avot, tämä puhtaasti bakteereihin liittyvä ongelma on ratkaistu ja varmasti mies on muutaman kympin sijoituksen arvoinen. Varmasti hänkin pian tajuaa kliinisyyden merkityksen parisuhteessa ja suuntaa sänky- ja suojakaupoille.
Vaaditko miestä ostamaan uudet lakanat, peitot ja pussilakanatkin? Nussittu on niissäkin. Ja meillä usein pannaan just siinä peiton päällä. Se on helpompi pestäkin, jos tulee enemmän eritteitä.
Aiemmassa suhteessa asuttiin yhdessä useita vuosia. Ex jäi siihen asuntoon ja halusi pitää sängyn. Ihan vapaasti minun puolestani. Toki muistin huomauttaa, että kiva varmaan jotain uutta panna meidän vanhassa aviovuoteessa. Ilkeää ehkä, kun tiesin että sitä se varmaan häiritsee.