Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ostaa uuden sängyn sen takia, koska uusi seurustelukumppanisi ei halua harrastaa seksiä sängyssä, jossa olet harrastanut sitä muide...

Vierailija
29.12.2021 |

Syy on siis se, että ällöttää yksinkertaisesti.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisilla ihmisillä on menneisyys ja jos ei kestä sitä niin minä en ainakaan ala noin huonosta itsetunnosta kärsivän kanssa parisuhteeseen. Olisi valtavan iso red flag. Mitä tulisi seuraavaksi? Saisinko poistua kohta enää kotoa kun saatan törmätä johonkin toiseen mieheen?

Kyse ei ole itsetunnosta vaan siitä, että kuvottaakin ajatus sängystä, jossa on pannut useampi ihminen. Ei ne lakanat tarpeeksi suojaa patjaa eritteiltä ja joskus lakana menee osittain pois paikoiltaankin.

Minulla oli sinun kaltaisesi työkaveri. Ei matkustellut koskaan missään, koska pedit! Häntä oikeasti oksetti hotellit. Aikuisten lastensa luona kävi pikaisest ja omat petivaatteet aina mukana. Minua hieman häiritsi, koska tuohan merkitsi sitä, että hän ajatteli lastensa sukupuolielämää hyvinkin aktiivisesti.

Minulla ja miehellä on tyttären ja vävyn entinen sänky. Hulluksi tulisin jos ryhtyisin miettimään sängyn menneisyyttä. 

Vierailija
62/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mies voi ostaa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa siis harrastaa seksia samassa sängyssä missä on harrastettu seksiä aikaisemmin?  Se ei haittaa sitten yhtään harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa joka on aikaisemmin harrastanut seksiä?

No värkit on helppo puhdistaa. Sänkyä (patjoja ja petareita) ei saa ikinä täysin puhtaaksi.

Miten niin ei? Pitää varmaan antaa palautetta pesulalle, joka patjani ja petarini pesee kun ovat väittäneet, että tulee takuuvarmasti puhdasta.

Siis viet oikeasti patjat pesulaan? En kyllä ole koskaan ennen kuullut, että joku vie patjoja pesulaan. On varmaan ihan hemmetin kallista puuhaa. Sillä rahalla ostaisi varmasti jo uuden patjan!!

Minäkin vien pienemmät patjat, parisängystä petarin. On se nyt halvempaa kuin ostaa joka kerta uusi sänky/petari. Miten muutoin huolehdit sänkysi puhtaudesta? Vai onko se petari sama ja pesemättä kymmenen vuotta?

Vierailija
64/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat itse hänelle uuden sängyn tai patjan jos se on sinulle ylitsepääsemätön ongelma.

Vierailija
65/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi ostaa uuden petauspatjan, jota asia häiritsee.

Vierailija
66/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just, pitäis ostaa uus auto, makuupussit, keittiön pöytä ja tasot, sohva, saunan lauteet..

Mökin rantakalliotkin menee vaihtoon :D

Minun täytyy ilmeisesti pyytää taloyhtiötä uusimaan pyöräkellari.

Vierailija
67/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakanat varmaan kuitenkin vaihdettu? Kaveri heitti avioeron myötä roskiin uudenveroisen jenkkisängyn kun kumpikaan ei halunnut sitä sänkyä itselleen. Ihmiset ovat ihan ihmeellisiä. Silti kelpaa se eksän sisällä ollut penis tai pimppi joka on ollut täynnä toisen munaa? Logiikka 0.

Joo mut se muna tai pimppi on pesty varmaan aika monta kertaa siinä välissä toisinkuin joku sohva tai sänky.

Taudit ei lähde pesemällä.

Vierailija
68/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Juoppohullu exä sanoi samoin, eikä tullut edes nukkmaan mutta oma nus**** sänky ei häirinnyt. Jotain vallankäyttöä tuo on

Vierailija
69/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sitä sänkyä. Mutta voisin lopettaa vanhojen kortsujen pesemisen.

Vierailija
70/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, entäs jos menette harrastaamaan seksiänne sen sun uuden kumppanin kämpille ja sen sänkyyn. Sillä on varmaan ihan neitseellinen sänky?

Tarvitsetteko sänkyä? Pane seisten tai lattialla, sohvalla, tuolilla istuen, pöydällä, vessassa... Osta uus patja lattialle.

Olen siis itse se jolle tämä on ongelma. Olen neitsyt ja ihan aikuinen jo, en mikään teini.

-Ap

Ja sinäkö siis vaadit, että mies jonka kanssa deittailet, ostaa uuden sängyn koska sinä vaadit neitseellistä sänkyä?

Vierailija
71/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, entäs jos menette harrastaamaan seksiänne sen sun uuden kumppanin kämpille ja sen sänkyyn. Sillä on varmaan ihan neitseellinen sänky?

Tarvitsetteko sänkyä? Pane seisten tai lattialla, sohvalla, tuolilla istuen, pöydällä, vessassa... Osta uus patja lattialle.

Olen siis itse se jolle tämä on ongelma. Olen neitsyt ja ihan aikuinen jo, en mikään teini.

-Ap

Ja sinäkö siis vaadit, että mies jonka kanssa deittailet, ostaa uuden sängyn koska sinä vaadit neitseellistä sänkyä?

Juurikin näin.

Vierailija
72/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Juurikin näin.

Eli siis ei tässä bakteereiden ja eritteiden kanssa olekaan mitään tekemistä? Miksi ette ota käyttöön sinun sänkyäsi? Tai miksi et itse osta uutta?

Ja vastauksena: en todellakaan suostuisi ostamaan uutta, mutta antaisin kyllä sen toisen osapuolen ostaa, jos haluaa.

Vierailija
73/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö sängyssä neitsyyden veritahrat?

Vierailija
74/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut seksiä tässä kenenkään kanssa, joten en ostaisi uuttakaan.

Vierailija
75/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, sanoisin vaan että ei tässä sängyssä ole muita nussittu. 

Valehtelet!

Vierailija
76/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Juurikin näin.

Eli siis ei tässä bakteereiden ja eritteiden kanssa olekaan mitään tekemistä? Miksi ette ota käyttöön sinun sänkyäsi? Tai miksi et itse osta uutta?

Ja vastauksena: en todellakaan suostuisi ostamaan uutta, mutta antaisin kyllä sen toisen osapuolen ostaa, jos haluaa.

Joo no toki minun sänkyäni voi käyttää minun luonani, mutta toisella osapuolella on muuten kivempi kämppä ja hän kuulemma siksi haluaisi, että tulevaisuudessa voitaisiin harrastaa myös hänen asunnollaan seksiä. Minulle tämä on eräänlainen kynnyskysymys. Jos hän ei suostu ostamaan uutta sänkyä, hän ole mielestäni vakavissaan kanssani, joten miksi siis ollenkaan edes ensimmäistäkään kertaa harrastaisin seksiä hänen kanssaan. Toisaalta haluan pitää oman sänkyni puhtaana ja ällöttäisi ajatella nukkua jossain sängyssä, jossa olisin pannut jonkun ehdokkaan kanssa.

Vierailija
77/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Juurikin näin.

Joo no toki minun sänkyäni voi käyttää minun luonani, mutta toisella osapuolella on muuten kivempi kämppä ja hän kuulemma siksi haluaisi, että tulevaisuudessa voitaisiin harrastaa myös hänen asunnollaan seksiä. Minulle tämä on eräänlainen kynnyskysymys. Jos hän ei suostu ostamaan uutta sänkyä, hän ole mielestäni vakavissaan kanssani, joten miksi siis ollenkaan edes ensimmäistäkään kertaa harrastaisin seksiä hänen kanssaan. Toisaalta haluan pitää oman sänkyni puhtaana ja ällöttäisi ajatella nukkua jossain sängyssä, jossa olisin pannut jonkun ehdokkaan kanssa.

Jos et trollaa, hae apua.

Vierailija
78/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Juurikin näin.

Tarvitset terapiaa.

Vierailija
79/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta, kun ottaa tämän puheeksi julkisesti niin että minä olisin aiheesta kuullut. Ja itse olen miettinyt tuota ihan samaa. Kyllä ehdottomasti menisi sänky vaihtoon! Minulla on ollut ja on vain tuo yksi mies, eikä muita tule kuin miehen kuolleen ruumiin yli. Kyllä uuden kumppanin kanssa tulisi hankittua uusi sänky.

Varmaan eri asia, jos kumppani vaihtuu usein eikä näillä asioilla ole suurta merkitystä.

Itse kirjoitan fanifiktiota ja jo pelkässä tarinassa olen miettinyt että totta kai se uusi pari hankkii ensimmäisenä yhteisenä ostoksena uuden yhteisen sängyn.

Vierailija
80/104 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Juurikin näin.

Jos et trollaa, hae apua.

Perustele, että miksi muka pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi