Voisitko ostaa uuden sängyn sen takia, koska uusi seurustelukumppanisi ei halua harrastaa seksiä sängyssä, jossa olet harrastanut sitä muide...
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Just, pitäis ostaa uus auto, makuupussit, keittiön pöytä ja tasot, sohva, saunan lauteet..
Sänky on vähän eri asia! Se on niin henkilökohtaista aluetta. Kuka tahansa vieras voi istua sohvallasi tai keittiössäsi, mutta eivät he mene sänkyysi. Mun miehen jenkkisängyn patjassa oli exänsä menkkaverta niin todellakin ostettiin uusi.
Kuulostaa niin vahvasti joko kontrollifriikiltä tai omituisia päähänpinttymiä, pakkoajatuksia tai ajatusvääristymiä omaavalta henkilöltä, että kyllä se olisi kumppani, joka menisi vaihtoon, eikä sänky. Kuulostaa henkilöllä, jolla olisi muidenkin asioiden suhteen vastaavaa, tyyliin ei voi syödä haarukalla, jolkla on joskus koskettu majoneesia, tms. Ja sellaisen henkilön kanssa on niin rasittavaa olla, että lopettaisin jutun heti kun outo ajattelu ensimmäisen kerran nousee esiin.
Ostaisin.
Tuo on edes jotenkin ymmärrettävä syy, eikä jokin mielikuvitusjuttu.
Haittaa siis harrastaa seksia samassa sängyssä missä on harrastettu seksiä aikaisemmin? Se ei haittaa sitten yhtään harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa joka on aikaisemmin harrastanut seksiä?
Nollatoleranssi kirjoitti:
Olen pikaisesti hankkiutunut eroon seurustelukumppaneista, jotka ovat olleet mustasukkaisia menneisyydelleni. Tuo olisi yksi esimerkki asiasta.
Kyseessä ei ole mustasukkaisuus vaan bakteerikammo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakanat varmaan kuitenkin vaihdettu? Kaveri heitti avioeron myötä roskiin uudenveroisen jenkkisängyn kun kumpikaan ei halunnut sitä sänkyä itselleen. Ihmiset ovat ihan ihmeellisiä. Silti kelpaa se eksän sisällä ollut penis tai pimppi joka on ollut täynnä toisen munaa? Logiikka 0.
Joo mut se muna tai pimppi on pesty varmaan aika monta kertaa siinä välissä toisinkuin joku sohva tai sänky.
Kyllä minä ainakin pesen säännöllisesti myös sohvan ja sängyn... Tekstiilipesurilla sen, mitä ei pesukoneeseen saa.
Enemmän mua ällöttäisi joidenkin edellisten hoitojen kanssa nussitut lakanat ja heidän käyttämät pyyhkeet, kuin itse se sänky :D
No en todellakaan. Ihme sekoilua. Samoilla vehkeillähän siinä myös puuhastellaan, pitääkö molempien vaihtaa nekin?
Olen harrastanut seksiä myös autossani, entäpä se? Kalliiksi tulee uusi suhde näemmä.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa siis harrastaa seksia samassa sängyssä missä on harrastettu seksiä aikaisemmin? Se ei haittaa sitten yhtään harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa joka on aikaisemmin harrastanut seksiä?
No värkit on helppo puhdistaa. Sänkyä (patjoja ja petareita) ei saa ikinä täysin puhtaaksi.
Pistäisin ostamaan hänen luokseen. Kertoisin myös aina, kun kotonani istuu johonkin, että siinä on nu ssittu
Kaikenlaisia viheltäjiä sitä täällä liikkuukin :D
En ymmärrä miksi ihmiset kuvittelevat, että kyseessä olisi mustasukkaisuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, pitäis ostaa uus auto, makuupussit, keittiön pöytä ja tasot, sohva, saunan lauteet..
Sänky on vähän eri asia! Se on niin henkilökohtaista aluetta. Kuka tahansa vieras voi istua sohvallasi tai keittiössäsi, mutta eivät he mene sänkyysi. Mun miehen jenkkisängyn patjassa oli exänsä menkkaverta niin todellakin ostettiin uusi.
Eikö jenkkisängyissä käytetä petauspatjoja?
No, entäs jos menette harrastaamaan seksiänne sen sun uuden kumppanin kämpille ja sen sänkyyn. Sillä on varmaan ihan neitseellinen sänky?
Tarvitsetteko sänkyä? Pane seisten tai lattialla, sohvalla, tuolilla istuen, pöydällä, vessassa... Osta uus patja lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua ällöttäisi joidenkin edellisten hoitojen kanssa nussitut lakanat ja heidän käyttämät pyyhkeet, kuin itse se sänky :D
Ne lakanat ja pyyhkeet voi sentään pestä 90 asteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen pikaisesti hankkiutunut eroon seurustelukumppaneista, jotka ovat olleet mustasukkaisia menneisyydelleni. Tuo olisi yksi esimerkki asiasta.
Bakteerikammoisen ihmisen kanssa on rasittavaa olla yhdessä, joten se on jo syy lopettaa tapailu.
Eksäni ei ollut noin vahvasti bakteerikammoinen, mutta vähän sinnepäin, ja se ilmeni mm. seksissä tietynlaisena kliinisyytenä, mikä taas oli itselleni todella epäseksikästä ja tunnelmaa lannistavaa. Eli aina piti seksiä harrastaa niin, että sänkyyn mentiin suihkun kautta, ja heti seksin jälkeen oli hirveä kiire pesulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakanat varmaan kuitenkin vaihdettu? Kaveri heitti avioeron myötä roskiin uudenveroisen jenkkisängyn kun kumpikaan ei halunnut sitä sänkyä itselleen. Ihmiset ovat ihan ihmeellisiä. Silti kelpaa se eksän sisällä ollut penis tai pimppi joka on ollut täynnä toisen munaa? Logiikka 0.
Joo mut se muna tai pimppi on pesty varmaan aika monta kertaa siinä välissä toisinkuin joku sohva tai sänky.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Siis harrastatko sinä seksiä niin, että hierot paljasta värkkiä vasten sitä sängyn runkoa? Ja sitten seuraavan kumppanin kanssa nukutte niin ikään siinä paljaalla rungolla?
Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi bakteerikammoisen ihmisen kanssa.
Oudolta kuulostaa, mutta jos minulla olisi ylimääräistä rahaa saattaisin "puhdistaa" itse asuntoni ja hankkia uuden sängyn ja sohvan. Näillä alkaa olla jo historiaa. Ei se kaikki seksi ja ne panot vaan ne tärkeät, mutta päättyneet parisuhteet. Jos sillä pääsisi rituaalin omaisesti eroon henkisestä kuormasta ja saisi uuden alun tuntua elämään niin kai se on yhtä hyvä konsti kuin mikä tahansa. Itse en ole muiden sängyille uhrannut ajatuksia.
Joutuisin ostamaan kokonaan uuden asunnon kalusteineen tällä logiikalla.. Eli en.