Voisitko ostaa uuden sängyn sen takia, koska uusi seurustelukumppanisi ei halua harrastaa seksiä sängyssä, jossa olet harrastanut sitä muide...
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa siis harrastaa seksia samassa sängyssä missä on harrastettu seksiä aikaisemmin? Se ei haittaa sitten yhtään harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa joka on aikaisemmin harrastanut seksiä?
No värkit on helppo puhdistaa. Sänkyä (patjoja ja petareita) ei saa ikinä täysin puhtaaksi.
Miten niin ei? Pitää varmaan antaa palautetta pesulalle, joka patjani ja petarini pesee kun ovat väittäneet, että tulee takuuvarmasti puhdasta.
Vierailija kirjoitti:
No, entäs jos menette harrastaamaan seksiänne sen sun uuden kumppanin kämpille ja sen sänkyyn. Sillä on varmaan ihan neitseellinen sänky?
Tarvitsetteko sänkyä? Pane seisten tai lattialla, sohvalla, tuolilla istuen, pöydällä, vessassa... Osta uus patja lattialle.
Olen siis itse se jolle tämä on ongelma. Olen neitsyt ja ihan aikuinen jo, en mikään teini.
-Ap
Pystyykö sänkyestoiset nukkumaan hotelleissa?
Vierailija kirjoitti:
Just, pitäis ostaa uus auto, makuupussit, keittiön pöytä ja tasot, sohva, saunan lauteet..
Mökin rantakalliotkin menee vaihtoon :D
Aikuisilla ihmisillä on menneisyys ja jos ei kestä sitä niin minä en ainakaan ala noin huonosta itsetunnosta kärsivän kanssa parisuhteeseen. Olisi valtavan iso red flag. Mitä tulisi seuraavaksi? Saisinko poistua kohta enää kotoa kun saatan törmätä johonkin toiseen mieheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa siis harrastaa seksia samassa sängyssä missä on harrastettu seksiä aikaisemmin? Se ei haittaa sitten yhtään harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa joka on aikaisemmin harrastanut seksiä?
No värkit on helppo puhdistaa. Sänkyä (patjoja ja petareita) ei saa ikinä täysin puhtaaksi.
Miten niin ei? Pitää varmaan antaa palautetta pesulalle, joka patjani ja petarini pesee kun ovat väittäneet, että tulee takuuvarmasti puhdasta.
Siis viet oikeasti patjat pesulaan? En kyllä ole koskaan ennen kuullut, että joku vie patjoja pesulaan. On varmaan ihan hemmetin kallista puuhaa. Sillä rahalla ostaisi varmasti jo uuden patjan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua ällöttäisi joidenkin edellisten hoitojen kanssa nussitut lakanat ja heidän käyttämät pyyhkeet, kuin itse se sänky :D
Ne lakanat ja pyyhkeet voi sentään pestä 90 asteessa.
No, joku paskantaa sun kattilaan. Laitatko siinä edelleen ruokaa vai viskaatko roskiin? Sen kattilanhan voi kuitenkin pestä pesukoneessa!
Teknisesti se on puhdas, mutta en siedä ajatusta, että siinä samassa kattilassa on ollut paskaa. Sama niiden lakanoiden kanssa - en voi sietää ajatusta, että niissä samoissa petivaatteissa on joku muu nainen pyörinyt, vaikka ei paskaa olekaan.
Siis onko tämä nyt bakteerikammo vai symbolinen merkitys, joka häiritsee? Kai te tiedätte, että ne petaritkin voi pestä?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisilla ihmisillä on menneisyys ja jos ei kestä sitä niin minä en ainakaan ala noin huonosta itsetunnosta kärsivän kanssa parisuhteeseen. Olisi valtavan iso red flag. Mitä tulisi seuraavaksi? Saisinko poistua kohta enää kotoa kun saatan törmätä johonkin toiseen mieheen?
Kyse ei ole itsetunnosta vaan siitä, että kuvottaakin ajatus sängystä, jossa on pannut useampi ihminen. Ei ne lakanat tarpeeksi suojaa patjaa eritteiltä ja joskus lakana menee osittain pois paikoiltaankin.
Ostaisin uuden seurustelukumppanin ja panna jytyyttelisin vanhassa punkassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä nyt bakteerikammo vai symbolinen merkitys, joka häiritsee? Kai te tiedätte, että ne petaritkin voi pestä?
Ei muuten petareista lähde kaikki välttämättä pois, kun lakanoiden läpi pääsevät eritteet ovat imeytyneet ja pinttyneet ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, entäs jos menette harrastaamaan seksiänne sen sun uuden kumppanin kämpille ja sen sänkyyn. Sillä on varmaan ihan neitseellinen sänky?
Tarvitsetteko sänkyä? Pane seisten tai lattialla, sohvalla, tuolilla istuen, pöydällä, vessassa... Osta uus patja lattialle.
Olen siis itse se jolle tämä on ongelma. Olen neitsyt ja ihan aikuinen jo, en mikään teini.
-Ap
Ehkä sinun kannattaisi etsiä itsellesi kumppaniksi toinen aikuinen neitsyt. Palstan jutuista päätellen sellaisista ei ole pulaa. Voitte sitten yhdessä juhlallisesti vihkiä toistenne neitseelliset sängyt käyttöön eikä tarvitse vaivata päätään tällaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis viet oikeasti patjat pesulaan? En kyllä ole koskaan ennen kuullut, että joku vie patjoja pesulaan. On varmaan ihan hemmetin kallista puuhaa. Sillä rahalla ostaisi varmasti jo uuden patjan!!
Sinäkö siis et pese koskaan petareita/patjoja? Miten usein oikein ostat uudet? Tällaisessa tapauksessa minäkin vaatisin kumppaniöta uuden sängyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten petareista lähde kaikki välttämättä pois, kun lakanoiden läpi pääsevät eritteet ovat imeytyneet ja pinttyneet ajan kanssa.
Miten ne erittyy ja pinttyy ajan kanssa, jos petari puhdistetaan säännöllisesti? Itselläni on tekstiilipesuri ja pesen petarin aina lakanoiden vaihdon yhteydessä. Tätä ketjua lukiessa alan ymmärtää, miksi aloittaja haluaa uuden sängyn, nimittäin ilmeisesti kovinkaan moni ei sitä sänkyään kovinkaan usein puhdista, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua ällöttäisi joidenkin edellisten hoitojen kanssa nussitut lakanat ja heidän käyttämät pyyhkeet, kuin itse se sänky :D
Ne lakanat ja pyyhkeet voi sentään pestä 90 asteessa.
No, joku paskantaa sun kattilaan. Laitatko siinä edelleen ruokaa vai viskaatko roskiin? Sen kattilanhan voi kuitenkin pestä pesukoneessa!
Teknisesti se on puhdas, mutta en siedä ajatusta, että siinä samassa kattilassa on ollut paskaa. Sama niiden lakanoiden kanssa - en voi sietää ajatusta, että niissä samoissa petivaatteissa on joku muu nainen pyörinyt, vaikka ei paskaa olekaan.
Eli et ole ikinä hotellissa nukkunut tai seksiä harrastanut? Eikä vissiin puolet palstalaisista.
Jos ei muuta niin ajatelkaa asiaa luonnon kannalta. Uusi sänky tuollaisen asian vuoksi.
Mulla on oma sänky jokaiselle asennolle varattuna, eikä yhtäkään ole käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi kai niitä petareita käytetään, ettei tartte patjaa saati sänkyä niin usein vaihtaa. Jenkkisängyssä se tietysti myös pehmustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole itsetunnosta vaan siitä, että kuvottaakin ajatus sängystä, jossa on pannut useampi ihminen. Ei ne lakanat tarpeeksi suojaa patjaa eritteiltä ja joskus lakana menee osittain pois paikoiltaankin.
Minulla oli sinun kaltaisesi työkaveri. Ei matkustellut koskaan missään, koska pedit! Häntä oikeasti oksetti hotellit. Aikuisten lastensa luona kävi pikaisest ja omat petivaatteet aina mukana. Minua hieman häiritsi, koska tuohan merkitsi sitä, että hän ajatteli lastensa sukupuolielämää hyvinkin aktiivisesti.
En ..Ehdottomasti en!!! Joko se stalkkasi sun luurin..Kai sillä ainakin on kaikki sun SOME tunnarit, että voi käydä tarkastamassa.. Itsestään selvää nyt ainakin lienee, että kaikki vastakkaisen sukupuolen kaverit ja seuraajat olet jo poistanut =) Muista sanoa myös kavereille, etteivät turhaa soittele kun teillä on nyt
hempeetä ja lempeetä niin et voi lähteä mihinkään...SAISIT tietysti lähteä mutta et halua =)
Ehkä he eivät tiedä, että kyseessä on mielenterveydellinen ongelma, joka ilmenee ylihygieenisyytenä.